Hoofdcategorieën
Topicacties

HTC S740

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 03 oktober 2006

quote:
l1m1t schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 14:48:
Inderdaad.. de TS kan wel wat opgeleukt worden. Jammer genoeg ben ik niet zo handig met PS of dergelijke programma's, voelt iemand zich geroepen om hier een degelijke TS voor te maken? Dit is bijna S740-onwaardig... :p
Als jij de inhoud bepaalt, wil ik wel helpen met de opmaak. MS FrontPage heeft weinig geheimen voor me, of anders werkt good old html ook natuurlijk.

Edit: hé, we zijn al op pagina 2. Dat rijmt en het gaat snel met dit forum.

EddeBu wijzigde dit bericht 30-08-2008 10:23 (7%)
Reden: Toevoeging

Reg. datum: 17 juni 2005

quote:
EddeBu schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 19:44:
[...]
Er zal vast geen GPS op zitten :N Tot nu toe was het einde van speculaties over wel/geen GPS steeds... jammer maar helaas :X Alleen op de toestellen die direct met GPS werden aangekondigd zat het ook. Maar ik hoor meer neagtieve dan positieve ervaringen met ingebouwde GPS. Sta je onder een afdakje, kan 'ie de satellieten al niet vinden :S Laat staan binnen (dat is ook niet echt nodig natuurlijk, maar toch...). Een losse GPS-muis heeft deze nadelen niet en is klein genoeg om zonder hinder altijd bij je te hebben. Dat heb ik dus O-)
Specs volgens PDAshop

HTC S740 features:

* Windows Mobile 6.1
* Geheugen uitbreidbaar via MicroSD-slot
* Snel internet via HSDPA en wifi
* GPS-ontvanger met A-GPS
* Google Maps voorgeïnstalleerd
* Uitgebreide multimediaspeler
* 3,2-megapixelcamera
* Bluetooth met A2DP
* FM-ontvanger

Lijkt me dus wel dat de s740 GPS zal hebben ... :)

Reg. datum: 08 maart 2006

quote:
Chongie schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 23:12:
de eerste foto's van de s740 naast de S710...

http://www.ce4you.cz/articles/detail.asp?a=321

Graag jullie reactie
Zoals al gezegd, de achterkant wordt uiteindelijk zo mat als de TP en de voorkant glanzender, zie het Youtube-filmpje auf Deutsch. Dit is het prototype. Maar ohoh wat ziet dat keyboard er een stuk beter uit! Veel meer ruimte voor je vingers:D !! Wel iets andere lay-out maar dit is alleen wennen en dan werkt dat als een zonnetje. Menu's zien er netjes uit en foto's ook zeker niet slecht! Een min-puntje, het scherm ziet er in vergelijking met de TP er erg klein en heel donker uit.
quote:
EddeBu schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 22:14:
[...]

Op de HTC-site staat "stand alone GPS" Daar wordt toch gewoon een GPS-muis mee bedoeld? En aGPS maakt gebruik van de GSM masten. Geeft dus wel een snelle maar ook erg onnauwkeurige fix.

Week 41 stond in de computer bij BC, ik heb het zelf gezien. Ik wil het toestel echt eerst in mijn hand gehad hebben voordat ik het koop. Daarom koop ik 'm liever niet via internet. Maar als jullie 'm eerst uitgebreid testen... ;) d:)b
Ja ik snap het ook niet meer, bij de press-release hadden ze het simpelweg over GPS / A-GPS als feature, maar inderdaad iets van een bijgeleverd GPS-zendertje/muis zal het uiteindelijk worden.

Meer foto's met vergelijkingen, check 'm out:

http://www.engadget.com/p...d-s740-go-head-to-head-1/

sergeklapwijk wijzigde dit bericht 30-08-2008 12:04 (4%)

Dell Inspiron XPS Gen2 : 2.13GHz P-M ; Go 7800GTX 512mb PCI-E; 2x512MB DDR2; 80Gb 7200RPM || Icemat Siberia || Logitech MX518 || Steelpad QcK+ || Logitech G11

Reg. datum: 02 april 2006

Nog meer mooie plaatjes van de S740! :9~

http://www.gsmhelpdesk.nl/img/news/main/2191.jpg
http://www.nieuwemobiel.nl/images/nieuws/200808_htc-s740-91.jpg

Meer foto's van GSM Helpdesk.nl

Meer foto's van Nieuwemobiel.nl

Reminder: Dit is een prototype, de retail-versie zal waarschijnlijk met een glansend front (net zoals de Touch series) en een matte achterzijde komen volgens onze Duitse vriend van Magnus.de
quote:
Nog bedankt voor de mooie foto's, Serge! d:)b
quote:
EddeBu schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 10:16:
[...]

Als jij de inhoud bepaalt, wil ik wel helpen met de opmaak. MS FrontPage heeft weinig geheimen voor me, of anders werkt good old html ook natuurlijk.
Ik stel voor dat we gewoonweg de Touch Pro TS kopiëren en aanpassen zodat het past bij de S740. Die TS lijkt me een mooie basis als TS. De huidige TS kunnen we daarin inpassen en dan zijn we al een heel eind.

l1m1t wijzigde dit bericht 30-08-2008 15:59 (19%)

Sony Vaio CR21S/L: T7250 | 2GB | 160GB | Windows Vista Home Premium 32-bit || Samsung i900 Omnia

quote:
l1m1t schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 15:25:
Nog meer mooie plaatjes van de S740! :9~

*Knip*

Ik stel voor dat we gewoonweg de Touch Pro TS kopiëren en aanpassen zodat het past bij de S740. Die TS lijkt me een mooie basis als TS. De huidige TS kunnen we daarin inpassen en dan zijn we al een heel eind.
Duidelijke foto's. Ik ga echt voor de s740 vs de TP d:)b . Schermpje lijkt me ook zeker groot genoeg.

Ik ga aan de gang met de TS zodra ik er wat tijd voor heb, zeker ergens in de komende week. Hoe denk je erover om ook de aanvullende info uit de TS van de Diamond over te nemen? Zoals de accessoires? De meeste zullen ook wel op de s740 passen. En hoe krijg ik mijn bouwsels bij jou?
quote:
sergeklapwijk schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 11:54:
Ja ik snap het ook niet meer, bij de press-release hadden ze het simpelweg over GPS / A-GPS als feature, maar inderdaad iets van een bijgeleverd GPS-zendertje/muis zal het uiteindelijk worden.
Ik heb een direct contact met htc gevonden: http://twitter.com/htc :) en heb ze gevraagd wat ze precies bedoelen met 'stand alone GPS'. Het antwoord komt natuurlijk hier zodra ik het heb.

De s740 is overigens in alle richtingen toevallig net zo groot als het etuitje voor mijn zonnebril clip-on die ik al de hele zomer zonder enige hinder in mijn broekzak bij me heb.

EddeBu wijzigde dit bericht 30-08-2008 20:45 (6%)

quote:
Peedy schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 16:59:
Waarom ze deze S serie nog steeds niet met een touchscreen hebben uitgerust is mij een raadsel.
Omdat WM Standard bedoeld is om met toetsen bediend te worden, terwijl WM Professional bedoeld is om via het scherm bediend te worden.

Ik vind het juist goed om te zien dat HTC ook de non-touchscreen devices blijft produceren.

Is advocaat maar reageert hier op persoonlijke titel.

Reg. datum: 13 december 2004

quote:
Chongie schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 23:12:
de eerste foto's van de s740 naast de S710...

http://www.ce4you.cz/articles/detail.asp?a=321

Graag jullie reactie
Ik moet zeggen dat hij wel lang is ..... Ik had de S710 en nu Diamond. Qua specs is hij echt perfect (alleen voor mij hoeft dat toetsenbord niet) ...

mattrob wijzigde dit bericht 31-08-2008 11:01 (16%)

Reg. datum: 01 november 2006

klein detail, in de startpost staat een accu van 1000mAh, op de pda shop staat hij alszijnde 1050, weet niet of iemand het precieze weet?

C2D: E6420, Asus P5B, 2x 1Gig Kingston PC5400 Dual Channel, Club3d 8600GT 540/700 (core 620/ mem 880) , Logitec G15

Reg. datum: 12 oktober 2006

quote:
sergeklapwijk schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 11:54:
[...]

Zoals al gezegd, de achterkant wordt uiteindelijk zo mat als de TP en de voorkant glanzender, zie het Youtube-filmpje auf Deutsch. Dit is het prototype. Maar ohoh wat ziet dat keyboard er een stuk beter uit! Veel meer ruimte voor je vingers:D !! Wel iets andere lay-out maar dit is alleen wennen en dan werkt dat als een zonnetje. Menu's zien er netjes uit en foto's ook zeker niet slecht! Een min-puntje, het scherm ziet er in vergelijking met de TP er erg klein en heel donker uit.
Lol, dat is een duits keyboard. Het wordt immers door een duitser geshowed. In nederland zal het gewoon een qwerty-keyboard zijn.

quote:
EddeBu schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 20:40:
Ik heb een direct contact met htc gevonden: http://twitter.com/htc :) en heb ze gevraagd wat ze precies bedoelen met 'stand alone GPS'. Het antwoord komt natuurlijk hier zodra ik het heb.
Het antwoord van HTC kwam snel: "standalone GPS means it has GPS built in and does not require a network connection or additional hardware to use it."
:)
Kortom: we hebben dus een ingebouwde GPS-ontvanger en aGPS (d.i. assisted GPS) via de GSM-masten. En als tip voor iedereen: maak een twitteraccount en zet HTC in je lijst met gebruikers die je volgt. Mij toevoegen mag ook als je wilt, zelfde gebruikersnaam als hier.

quote:
EddeBu schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 15:42:
[...]

Het antwoord van HTC kwam snel: "standalone GPS means it has GPS built in and does not require a network connection or additional hardware to use it."
:)
Kortom: we hebben dus een ingebouwde GPS-ontvanger en aGPS (d.i. assisted GPS) via de GSM-masten. En als tip voor iedereen: maak een twitteraccount en zet HTC in je lijst met gebruikers die je volgt. Mij toevoegen mag ook als je wilt, zelfde gebruikersnaam als hier.
Ben zeer benieuwd of dit ook echt gaat gebeuren. Leek ook zo bij de S730, maar dat was ook allemaal ineens anders...hoop het trouwens van wel. Verders een top telefoon!

quote:
djelgrande schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 21:27:
Ben zeer benieuwd of dit ook echt gaat gebeuren. Leek ook zo bij de S730, maar dat was ook allemaal ineens anders...hoop het trouwens van wel. Verders een top telefoon!
Als ze het toch niet doen gaan we ze met z'n allen zoveel twitter-tweets sturen dat ze helemaal dol worden daar. })

Reg. datum: 18 juni 2004

quote:
[...]

bij de s730 heeft het volgens mij nooit in de spec.lijsten gestaan. Veel mensen dachten van wel, omdat de gebruikte chipset het ondersteunde. Nu wordt er duidelijk naar buiten gebracht dat er wel gps aanwezig is.

Asus F3Sc: C2D T7100 - 4GB DDR2 - GeForce Go 8400M - 160GB - Samsung 206bw 20". HTC Touch Diamond

Reg. datum: 01 november 2006

quote:
[...]

naja hij is al zo te bestellen bij pdashop en daar staat het in de specs lijst...denk dat ze het er wel bij zouden zetten als het niet zeker was...

maar daar is hij als enige pas te bestellen hoewel hij op niet op voorraad staat, is dat omdat hij nog niet officieel uit is? wanneer is die datum dan precies?

C2D: E6420, Asus P5B, 2x 1Gig Kingston PC5400 Dual Channel, Club3d 8600GT 540/700 (core 620/ mem 880) , Logitec G15

quote:
hellboy123 schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 22:31:
[...]

bij de s730 heeft het volgens mij nooit in de spec.lijsten gestaan. Veel mensen dachten van wel, omdat de gebruikte chipset het ondersteunde. Nu wordt er duidelijk naar buiten gebracht dat er wel gps aanwezig is.
Niet correct, ik was geïnteresseerd toentertijd in de s730 en het heeft op een site gestaan. Ik zeg niet dat HTC dat erop heeft gezet, maar zij waren niet bepaald direct over het punt 'Beschikt de S730 over interne GPS'. Dus tja....
quote:
darkpluisje schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 22:44:
[...]

naja hij is al zo te bestellen bij pdashop en daar staat het in de specs lijst...denk dat ze het er wel bij zouden zetten als het niet zeker was...

maar daar is hij als enige pas te bestellen hoewel hij op niet op voorraad staat, is dat omdat hij nog niet officieel uit is? wanneer is die datum dan precies?
Ik heb in dit topic volgens mij gelezen, week 39 / 41. Ik weet het echter niet. Maar ik ben het wel met EddeBu eens. Lekker spammen als het niet klopt!

Reg. datum: 09 februari 2002

quote:
EddeBu schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 19:44:

[...]

Dan moet er ook een touchscreen op, en dat maakt het toestel natuurlijk weer wel een stuk duurder O-) .
Klopt, maar dat maakt me niet zoveel uit. Dan zou het namelijk, in aanvulling op jouw punten, dé meest ideale telefoon zijn! Hoewel het puntje van krassen op je scherm natuurlijk ook geldt voor deze telefoon, maar daar hebben we oplossingen voor.

quote:
Peedy schreef op maandag 01 september 2008 @ 10:11:
[...]

Klopt, maar dat maakt me niet zoveel uit. Dan zou het namelijk, in aanvulling op jouw punten, dé meest ideale telefoon zijn! Hoewel het puntje van krassen op je scherm natuurlijk ook geldt voor deze telefoon, maar daar hebben we oplossingen voor.
Ik vind het juist goed dat ze diverse telefoons op de markt brengen voor een breder publiek. Zij hebben al de TD en de TP met touchscreen. Waarom dan ook nog eens de S740 met touchscreen. Ik vind het jammer dat bepaalde software niet goed functioneert op telefoons zonder touchscreen met windows mobile. Dat schrikt sommige mensen wel af. Om nu continue met een fake cursor te werken is ook niet 'je van het'.

quote:
djelgrande schreef op maandag 01 september 2008 @ 11:40:
Ik vind het jammer dat bepaalde software niet goed functioneert op telefoons zonder touchscreen met windows mobile.
Ik denk dat dat probleem vooral erin bestaat dat bij heel veel mensen nog steeds niet duidelijk is dat WM6 Standard en WM6 Professional twee behoorlijk verschillende besturingssystemen zijn.

In essentie is de eerste een telefoon-gericht OS met PIM functionaliteit, terwijl de tweede een PDA-OS is met telefoonfunctionaliteit.

Omdat dit onderscheid niet of althans niet voldoende duidelijk is, zie je telkens weer dat mensen denken dat elke WM applicatie geschikt is of zou moeten zijn voor elk WM device.

quote:
Peedy schreef op maandag 01 september 2008 @ 10:11:
Dan zou het namelijk, in aanvulling op jouw punten, dé meest ideale telefoon zijn! Hoewel het puntje van krassen op je scherm natuurlijk ook geldt voor deze telefoon, maar daar hebben we oplossingen voor.
Na ruim 1,5 jaar met een Tytn ben ik het niet helemaal met je eens. Groot nadeel van een touch screen vind ik dat de screen alignment regelmatig niet in orde is. Met een screenprotector erop wordt dat probleem erger. Sure, opnieuw uitlijnen verhelpt het wel, maar ik erger me er regelmatig aan. En daar komt dan nog bij dat StevenK gelijk heeft:
quote:
StevenK schreef op maandag 01 september 2008 @ 11:48:
...dat WM6 Standard en WM6 Professional twee behoorlijk verschillende besturingssystemen zijn.
Welke van de 2 zou HTC dan op zo'n hybride-toestel moeten installeren?

Misschien ook een goed moment om het eens te gaan hebben over de must-haves voor een smartphone, dus met WM6 Standaard. Voor een PPC, met WM6 Pro, kan ik moeiteloos een lijst opsommen maar voor de s740 dus nog niet.

quote:
EddeBu schreef op maandag 01 september 2008 @ 21:30:
[...]

Welke van de 2 zou HTC dan op zo'n hybride-toestel moeten installeren?

Misschien ook een goed moment om het eens te gaan hebben over de must-haves voor een smartphone, dus met WM6 Standaard. Voor een PPC, met WM6 Pro, kan ik moeiteloos een lijst opsommen maar voor de s740 dus nog niet.
En dat is dus mijn punt. Je haalt de woorden uit mijn mond. Ik ben ook wel eens benieuwd naar een goede lijst van software.

edit: verkeerde OS in mijn hoofd..

djelgrande wijzigde dit bericht 01-09-2008 23:53 (12%)

Reg. datum: 09 maart 2005

Ik vind dat WM standaard helemaal niet zo beperkt is.

Alles wat ik wil kan ik als software vinden voor mijn S710!!
Ook navigatie: TomTom 5.2 + v6.6 maps, of Garmin XT werken prima!

Ik had voor de S710 een Vario en vind in praktijk een numeriek toetsenbordje een zegen! Ik mis de touchscreen helemaal niet. (misschien zou het wel leuk zijn: een toestel met én numeriek, én qwerty, én touchscreen)

Deze S740 ziet er wel geweldig uit!!!

@vorige posters:
Ik kan een hele lijst software opnoemen, wat zoek je precies?

birdibird wijzigde dit bericht 02-09-2008 12:06 (8%)

Cowpoop.nl
Reg. datum: 08 september 2005

mooie telefoon! erg interessant...
quote:
djelgrande schreef op maandag 01 september 2008 @ 11:40:
[...]
Waarom dan ook nog eens de S740 met touchscreen.
omdat je graag én een toetsenbord én een touchscreen wil :P

DISCLAIMER: All statements, events, names and numbers mentioned in this message are fictional. Any resemblance to reality is coincidental and unintended.

Hmm... topic staat een beetje stil. Het hele weekend geen updates. Even wat nieuw leven inblazen:

Nieuwe filmpjes hier, hier (s740 is duidelijk dunner dan de TP) en hier (MSN ingebouwd? Dat is niet WM6-standaard!).
quote:
birdibird schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 12:05:
@vorige posters:
Ik kan een hele lijst software opnoemen, wat zoek je precies?
Wat ik bedoel is dit: op mijn Tytn heb ik de volgende apps draaien, die het prima doen op een touch device, maar niet gemaakt zijn voor non-touch. Wat zijn goede alternatieven voor o.a.:
  • cLaunch (een program launcher)
  • PPCProfilePro (phone profiles)
  • PocketCM Contact Manager
  • FBTV (on-line TV gids)
  • iGO (navigatie)
Maar ook welke apps hebben bv. de s730 bezitters draaien en hoe gebruikersvriendelijk zijn die? Welke apps zou elke smartphonegebruiker gewoon moeten hebben, wat zijn leuke apps voor erbij en wat zijn echte afraders?

quote:
EddeBu schreef op maandag 08 september 2008 @ 19:19:
Maar ook welke apps hebben bv. de s730 bezitters draaien en hoe gebruikersvriendelijk zijn die? Welke apps zou elke smartphonegebruiker gewoon moeten hebben, wat zijn leuke apps voor erbij en wat zijn echte afraders?
Ik heb op mijn Treo 500 alleen Google maps en Emoze (om naast DirectPush met kantoor ook nog mijn privémail te kunnen pushen) en verder gebruik ik de ingebouwde extra apps: office, adobe reader. Zelfde gold ook voor m'n i620 hiervoor.

Reg. datum: 08 februari 2005

quote:
l1m1t schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 13:46:
Hierbij een tabel met alle verschillen tussen de S740 en de Touch modellen. Wellicht iets voor in de TS... ;)

S740Touch DiamondTouch Pro
ChipsetMSM7225MSM7201AMSM7201A
Processor snelheid528MHz528MHz528MHz
ROM geheugen256MB256MB512MB
RAM geheugen256MB192MB 288MB
Flash geheugenMicroSD(HC)4GB internMicroSD(HC)
OSWM 6.1 StandardWM 6.1 ProWM6.1 Pro
TouchFlo 3DNeeJaJa
Scherm2.4'' 320x2402.8" 640x4802.8" 640x480
TV-Out Nee Nee Ja, tulp via extended USB
Camera's3.2MP Fixed Focus3.2MP AF & 0.3MP3.2MP AF + LED & 0.3MP
Accu (mAh, standby, spreektijd)1000mAh, 280 uur, 6 uur 900mAh, 285 uur, 5.5 uur 1340mAh, 406 uur, 8 uur
InvoerQWERTY of nummeriekOnscreen QWERTY of onscreen
Afmetingen 16.3x116.3x43.4 (mm)11,3x102x51 (mm) 18,1x102x51 (mm)
Gewicht 140g110g 165g
Adviesprijs ¤450,-¤550,-¤650,-

Overige specs van alle toestellen:
  • Quadband GSM, GPRS & EDGE: 850/900/1800/1900 MHz[1]
  • HSDPA, WCDMA (tot 384kbps up & 7.2Mbps down): 900/2100 MHz
  • WiFi 802.11b + 802.11g
  • Bluetooth 2.0 met A2DP Stereo ondersteuning
  • GPS + a-GPS (via interne Qualcomm One chipset)
  • FM radio stereo + RDS
  • Trilalarm
  • HTC ExtUSB (mini-USB USB2.0 + ondersteuning voor audio/headsets)
[1]Pas vanaf de officiële 1.93 ROM wordt de 850MHz band ondersteund.

Zie ook de HTC website voor uitgebreide specificaties van de S740, de Touch Diamond en de Touch Pro.
Mooie tabel, waar heb je die vandaan :/ ?
De opmerking over quadband ondersteuning vanaf de 1.93ROM is verder totaal niet van toepassing op de S740.

Als je iets kopieerdt, doe het dan ook goed..

Neok_ wijzigde dit bericht 09-09-2008 21:22 (0%)
Reden: :X

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: