Hoofdcategorieën
Topicacties

Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 165

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 58 59 60 61 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 22 mei 2006

quote:
Betthen schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 12:22:
[...]

DIT is natuurlijk BULLSHIT. Sorry om het zo te zeggen, maar hoe kan je zeggen dat je SKILL nodig heb, als Warrior/Druid.

Druid warrior kan je met green lvl 60 gear nog op 2000rating brengen, puur en alleen omdat die combo overpowered is , en gewoon lame. www.sk-gaming.com/arena ... 30+% van alle 2v2 zijn druid/warrior, apart? Nee, overpowered, te makkelijk, en 0 skill.
ik zie dit echt als een dikke whine. Roll druid en je maatje warrior..en doe het zelf :S

er zijn verschillende combo's die lastig te doen zijn. voor druid warrior moet je gewoon rogue + mage hebben.. easy enough

Deathwing - Paladin (Prot) lvl 80 - Bíanca - Rogue (Sub) lvl 80 - Shade

Reg. datum: 15 september 2001

is het nu verstandig om als herbalist de oude herbs al op voorraad te nemen als je inscription wilt?

PSN = NoTimeRemains

is een lief konijntje

quote:
NoTimeRemains schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 12:25:
is het nu verstandig om als herbalist de oude herbs al op voorraad te nemen als je inscription wilt?
nee, want pas als wotlk uit komt zijn je herbs van de juiste kwaliteit! Komt door het seizoen enzo..

wat denk je nou zelf? Lijkt me wel toch...

wat een betere vraag zou zijn: Welke herbs heb ik nodig om tot 375 inscription te komen.

blup

Reg. datum: 24 januari 2008

quote:
SpoTs schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 12:24:
[...]

ik zie dit echt als een dikke whine. Roll druid en je maatje warrior..en doe het zelf :S

er zijn verschillende combo's die lastig te doen zijn. voor druid warrior moet je gewoon rogue + mage hebben.. easy enough
Dan moet je niet kijken. Tis geen whine, kan het alleen niet hebben dat mensen denken dat ze skilled zijn als je hoog komt met warrior/druid met slechte gear. 60% van de 2000+ arena teams is druid + random (random = warrior/rogue + warlock) dus dan is het toch een feit.

Met warrior/druid kan je met s1 gear gemakkelijk 2000+ krijgen, met je mage/rogue etc gaat het wel om gear, met je s1 gear ga je geen 2000+ halen met die combo

Betthen wijzigde dit bericht 26-08-2008 12:30 (16%)

Shadow Soldier
Reg. datum: 10 mei 2007

quote:
degged schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 12:23:
even een vraagje. als iemand nu pas zou willen beginnen met WOW heeft dat dan wel zin? zijn zoveel hoge level spelers al.

ik wil weer gaan beginnen. heb in het verleden gespeeld tot level 30 maar toen was ik weer klaar. maar als er nu weinig "nieuwe"spelers zijn heeft het weinig zin om weer te gaan beginnen
Ja hoor. Ik ben pas een maand aan het spelen op 'Blade's Edge' en het aantal hoge spelers wat daar op speelt is niet echt hoog. Blizzard zorg wel voor verse servers.

Auredium [Human Mage] (level 72) - Eretai [Human Deathknight ] (level 68) - Maranji [Dreanei Shaman] (level 10) - Server: Blade's Edge

Reg. datum: 31 oktober 2005

quote:
SMulTiE schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 12:02:
[...]

Als Druid - Warrior en Druid - Hunter wel ja :')
Ga lekker een eind fietsen. Alsof ik met die crapgear warrior nooit tegen een andere druid warrior kwam met full vengeful? En ja, die versloegen we ook.

En deze warrior had echt niet meer dan 25% crit en 1600 AP.
quote:
Betthen schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 12:29:
[...]

Dan moet je niet kijken. Tis geen whine, kan het alleen niet hebben dat mensen denken dat ze skilled zijn als je hoog komt met warrior/druid met slechte gear. 60% van de 2000+ arena teams is druid + random (random = warrior/rogue + warlock) dus dan is het toch een feit.

Met warrior/druid kan je met s1 gear gemakkelijk 2000+ krijgen, met je mage/rogue etc gaat het wel om gear, met je s1 gear ga je geen 2000+ halen met die combo
En dit zijn weer de dingen waarvan ik geniet he. Waarschijnlijk heb jij nooit deze combo gespeeld. Ga jij maar lekker hotten en wegrennen, gegarandeerde lose. Als je als resto druid goed wilt zijn, moet je echt snel en veel dingen doen. Maar ok, dat snappen de mensen die druid niet hebben gespeeld niet.

En tussen 1500-1900 kom je zoveel rogue mage tegen, die bijna onmogelijk is te verslaan als druid warrior.

Maar goed, dream on. Of.... ga zelf een druid rerollen en met een warrior spelen.

En is het dan niet knap om met een crap warrior en misschien goeie druid te winnen van een goeie warrior en een goeie druid qua gear?

AjnK wijzigde dit bericht 26-08-2008 12:39 (61%)

Reg. datum: 15 februari 2005

quote:
Auredium schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 12:31:
[...]

Ja hoor. Ik ben pas een maand aan het spelen op 'Blade's Edge' en het aantal hoge spelers wat daar op speelt is niet echt hoog. Blizzard zorg wel voor verse servers.
Precies, gewoon op de nieuwste realm beginnen. Je zal alleen een keuze moeten maken tussen de 4 verschillende ream soorten. Een nieuwe PvE (Normal) realm is nog niet lang geleden gereleased en dat is Blade's Edge. De andere nieuwste realms (PvP, RP-PvE en RP-PvP) zijn al meer dan een jaar oud (release van TBC).

Ik wacht zelfs met opnieuw beginnen met spelen tot er een nieuwe PvP realm komt.

Reg. datum: 18 juli 2001

Ik deel de mening dat een druid overpowered is, echter kun je dat niet zo maar zeggen. Een goede druid houdt veel zaken in de gaten:

- Jou HP
- Cooldowns van tegenstander
- Tegenstanders HP
- Locatie van jou & tegenstander

Hierdoor kunnen ze mooi op het juiste moment een healer cc-en, voorkomen dat ze drinken... etc.

Dus Ja, druid is OP, maar je moet er wel skill voor hebben, anders kom je nergens. (Er zijn een heleboel low ranked druids die alleen maar healen)

Intel Core 2 Duo E8400, 4GB DDR2, 1TB , LG 22" TFT, GF 8800 GTS

<Denial> Moonkin
Reg. datum: 01 juni 2001

Ja, die andere druid+warrior in full vengeful hebben die gear kunnen krijgen omdat ze zo'n overpowerde combo hadden ;)

Dat ze nu toevallig iemand anders tegenkwamen met dezelfde combo + skills (wat ik nooit heb gezegd dat jij/jullie die niet zou hebben), lullig voor ze.
Het feit dat een bepaalde combo met veel betere gear verliest van een mirrormatch en toch 2000 rating heeft, zegt wat mij betreft al genoeg .....

Core 2 Duo 6300 @ 7*333 - MSI P965 Neo - 2048 MB PC5400 - Samsung 18x DVD-RW - Asus 7600 GT 256 DDR3 @ 610/750- Samsung Syncmaster 940BW

Tauren Warrior
Reg. datum: 04 oktober 2004

quote:
degged schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 12:23:
even een vraagje. als iemand nu pas zou willen beginnen met WOW heeft dat dan wel zin? zijn zoveel hoge level spelers al.

ik wil weer gaan beginnen. heb in het verleden gespeeld tot level 30 maar toen was ik weer klaar. maar als er nu weinig "nieuwe"spelers zijn heeft het weinig zin om weer te gaan beginnen
Misschien een beetje brutaal, maar als je begint met WoW, maak je dan een nieuwe account?
Zo ja dan wil ik je wel inviten als friend :)
En ik speel nu ook op de Blade's Edge server, dat is echt een aanrader, super gezellig
Reg. datum: 18 oktober 2007

Gaan we weer :'(

Mortui (Priest) - Salena (Mage) - Caden (Warrior) - Laraine (Death Knight) @ Skullcrusher

Reg. datum: 16 maart 2006

quote:
T!m0n schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 12:55:
[...]

Misschien een beetje brutaal, maar als je begint met WoW, maak je dan een nieuwe account?
Zo ja dan wil ik je wel inviten als friend :)
En ik speel nu ook op de Blade's Edge server, dat is echt een aanrader, super gezellig
als recruit a friend?

3x zoveel xp als je samen speelt
speciale mount
uitnodiger krijgt ook nog per 2 levels van de friend een level om te verdelen over een ander char

tot lvl 60 en 90 dagen , maar toch .. ja .. dat wil iedereen wel :P

Reg. datum: 24 januari 2008

quote:
AjnK schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 12:35:

En dit zijn weer de dingen waarvan ik geniet he. Waarschijnlijk heb jij nooit deze combo gespeeld. Ga jij maar lekker hotten en wegrennen, gegarandeerde lose. Als je als resto druid goed wilt zijn, moet je echt snel en veel dingen doen. Maar ok, dat snappen de mensen die druid niet hebben gespeeld niet.

En tussen 1500-1900 kom je zoveel rogue mage tegen, die bijna onmogelijk is te verslaan als druid warrior.

Maar goed, dream on. Of.... ga zelf een druid rerollen en met een warrior spelen.

En is het dan niet knap om met een crap warrior en misschien goeie druid te winnen van een goeie warrior en een goeie druid qua gear?
Ik weet ook wel dat ik kort door de bocht was met hots en rennen. Maar druids zijn in 2v2 wel overpowered. Dat 60% van de 2000+ combo teams een druid heeft, zeg genoeg imo. 25% druid/warrior, 20% druid/rogue, en 15% druid/warlock,,,, en dat zijn de 3 meest gespeelde combo's in arena op hoge rating.

Verder, zover ik weet, is de druid 1 van de minst gespeelde classes op de meeste servers, en dan nog zo'n hoog percentage.

Ik speelde op Auchindoun, en daar was een warrior met season1 gear , ook wapen enzo.. en hij speelde wel met een s3 geared druid, maar hij had op een gegeven moment rank 20 op het einde van het seizoen, Nieuwe seisoen begint en binnen 2 weken met zijn s1 gear heeft hij zijn 2050 s4 mace.. (en guildnaam: Owned by season 1 gear) ...
Dat dit kan, zegt alles over hoe overpowered druid is.

Tuurlijk moet je wel wat ervaring hebben, maar ivm alle andere combo's in 2v2 = druid easymod.

Zelfde btw voor 3v3 RMP... ook 30%+ in top 2000 heeft die combo.

Balance is gewoon ver te zoeken op het moment, maar dat komt omdat ze hun tijd besteden aan WOTLK wat imo een goede keuze is, wat boeit level 70 :>

quote:
Betthen schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 13:10:
[...]

Ik weet ook wel dat ik kort door de bocht was met hots en rennen. Maar druids zijn in 2v2 wel overpowered. Dat 60% van de 2000+ combo teams een druid heeft, zeg genoeg imo. 25% druid/warrior, 20% druid/rogue, en 15% druid/warlock,,,, en dat zijn de 3 meest gespeelde combo's in arena op hoge rating.

Verder, zover ik weet, is de druid 1 van de minst gespeelde classes op de meeste servers, en dan nog zo'n hoog percentage.

Ik speelde op Auchindoun, en daar was een warrior met season1 gear , ook wapen enzo.. en hij speelde wel met een s3 geared druid, maar hij had op een gegeven moment rank 20 op het einde van het seizoen, Nieuwe seisoen begint en binnen 2 weken met zijn s1 gear heeft hij zijn 2050 s4 mace.. (en guildnaam: Owned by season 1 gear) ...
Dat dit kan, zegt alles over hoe overpowered druid is.

Tuurlijk moet je wel wat ervaring hebben, maar ivm alle andere combo's in 2v2 = druid easymod.

Zelfde btw voor 3v3 RMP... ook 30%+ in top 2000 heeft die combo.

Balance is gewoon ver te zoeken op het moment, maar dat komt omdat ze hun tijd besteden aan WOTLK wat imo een goede keuze is, wat boeit level 70 :>
Wat een onzin zeg.. dus omdat iedereen druid speelt en wint is druid overpowered? hoe zit het met holy pally's in 2 vs 2 met warrior? das meer om te janken hoor.

Daarnaast pak je druids echt makkelijk als je gewoon met z'n 2en erop nuked en de warrior cc'd.. easy enough.. laat hem maar mana wasten.. die warrior is bijzaak ;-)

Tauren Warrior
Reg. datum: 04 oktober 2004

quote:
Sorry, maarja als het mag waarom niet dan? :)
En ja via recruit-a-friend
One of the seven sins..
Reg. datum: 19 mei 2005

De afgelopen dagen druk en hard gespeeld en veel boosts gehad en nu lekker LvL45 :Y)
Ben er nog niet helemaal uit of ik nu op mijn Alliance (Rogue/Warrior) of naar mn Horde toe switch en evt. later een Deathknight ga pakken.. keuzes keuzes :P

Als ik namelijk op Alliance verder ga, ga ik Alchemy droppen op 1 char en daar Inscription op pakken. En als ik op Horde verder ga dan pak ik sowieso een DK alt die Inscription heeft :/

Nog wel een leuk ding.. kreeg 2x een boost in ZF voor wat leuke items en toen dropte beide swords die samen die leuke epic sword maken.. ook mooi :Y)

Stormscale : Nageeth : LvL 75 Tauren Death Knight

Gedoe
Reg. datum: 20 december 2000

2vs2 teams met een druid winnen niet omdat de druid class OP is.

Ze winnen omdat mensen die een druid spelen gewoon verreweg superieure wezens zijn.
Mensen die een druid spelen kunnen zelfs met een pre-TBC 0/0/0 specced druid Saurfang solo-en
Mensen die een druid spelen kunnen een complete parallele dimensie creëren door er over te dromen

Probeer het maar eens uit, roll een druid. . . . je zal meteen merken dat je slimmer, mooier, populairder en rijker wordt

:+

Draeg 80 Tauren Druid @ Kul Tiras 0 / 60 / 11

Reg. datum: 23 november 2004

quote:
Seraphin schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 13:31:
2vs2 teams met een druid winnen niet omdat de druid class OP is.

Ze winnen omdat mensen die een druid spelen gewoon verreweg superieure wezens zijn.
Mensen die een druid spelen kunnen zelfs met een pre-TBC 0/0/0 specced druid Saurfang solo-en
Mensen die een druid spelen kunnen een complete parallele dimensie creëren door er over te dromen

Probeer het maar eens uit, roll een druid. . . . je zal meteen merken dat je slimmer, mooier, populairder en rijker wordt

:+
QFT

Ik merk ook dat sinds ik een (lvl 15) druid alt heb, ik ook stukken beter presteer op mijn Warrior in PVP.

Of zou dat komen omdat ik van Prot naar amrs gespecced ben en van ~50 naar ~250 resi ben gegaan..

Nivado wijzigde dit bericht 26-08-2008 13:37 (15%)

Reg. datum: 18 oktober 2007

quote:
T!m0n schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 13:20:
[...]

Sorry, maarja als het mag waarom niet dan? :)
En ja via recruit-a-friend
Nee ik had het over skill+arena of niet-discussie ;)
Mensen zullen het nooit eens worden.

Mortui (Priest) - Salena (Mage) - Caden (Warrior) - Laraine (Death Knight) @ Skullcrusher

Reg. datum: 01 augustus 2002

Ik had S4 bracers nodig omdat ik net even te vaak gepassed had op sunwell bracers, en ze niet dropten toen ik ze nodig had.

Dus even een team gemaakt met een warlock met 350 res, met mijn 320 res resto druid. 1575 rating was prima te halen. Moet wel zeggen dat we iets van 8-4 gespeeld hebben. De reden daarvoor was simpel. Zodra ik zag dat we tegen een druid + rogue/war/lock speelden, verlieten wij gewoon de arena.

2v2 met resto druid is huilen met de pet op, als je een andere druid tegen komt, kun je gewoon matches die een uur duren krijgen. Krijg je dat niet, dan win je.

Reg. datum: 27 februari 2001

yay, heb eindelijk weer zin gevonden om mijn pala (prot) weer wat te levelen. Ben nu 60, dus epic mount troubles... Heb intussen al twee keer een stratholme run geprobeerd, maar het gaat toch elke keer weer mis doordat mensen ongeduldig zijn, of gewoon door disconnects.

Ik ga toch maar eens proberen wat friends/ guildies (guild bijna dood helaas) te porren om me even te helpen met strat + Dire Maul.
Reg. datum: 11 augustus 2008

in warcraft is er altijd, vooral in 2v2, een class die gemiddeld het beste uit de bus komt. Dat is imo hoe blizzard de zaak balanceert. Over een tijdje zijn druids niet meer je van het en neemt een andere class het weer over. Er is nooit een perfecte ballance geweest, Het stokje wordt steeds doorgegeven.

quote:
HanH schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 14:03:
yay, heb eindelijk weer zin gevonden om mijn pala (prot) weer wat te levelen. Ben nu 60, dus epic mount troubles... Heb intussen al twee keer een stratholme run geprobeerd, maar het gaat toch elke keer weer mis doordat mensen ongeduldig zijn, of gewoon door disconnects.

Ik ga toch maar eens proberen wat friends/ guildies (guild bijna dood helaas) te porren om me even te helpen met strat + Dire Maul.
die is idd erg vervelend.. ik ben zelf holy dus had toen der tijd gewoon een druid maatje gevraagd.. die heeft even alles gesloopt toen ik hem healde..

Reg. datum: 15 september 2001

quote:
eendje schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 12:28:
[...]
wat een betere vraag zou zijn: Welke herbs heb ik nodig om tot 375 inscription te komen.
ik meen dat je echt de oude herbs nodig hebt om vanaf 0 te beginnen. ik ben even aan het zoeken naar een bron...

PSN = NoTimeRemains

Reg. datum: 23 november 2004

quote:
NoTimeRemains schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 14:11:
[...]

ik meen dat je echt de oude herbs nodig hebt om vanaf 0 te beginnen. ik ben even aan het zoeken naar een bron...
Dat lijkt me duidelijk. Voor crafting profs heb je altijd de mats van een gelijk lvl gathering prof nodig. Als mensen met WotLK (opnieuw) beginnen en Inscription + herbalism nemen, moeten ze kunnen inscriben met de herbs die ze plukken > Peacebloem + Silverleaf voor de eerste paar lvls.
Het zelfde geldt ook voor JC, daar had je ook copper voor nodig in het begin.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 58 59 60 61 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: