Hoofdcategorieën
Topicacties

T-Mobile Web'n'Walk + Mobiel Tv

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 20 21 22 23 last

Reageer Nieuw Topic
Big Brother is watching you

T-Mobile Web 'n Walk

T-Mobile introduceert per 1 September 2008 nieuwe abonnementen voor mobiel internet voor zowel je telefoon als voor op je notebook.

De snelheden zullen verhoogd worden en er zal een nieuwe dienst worden toegevoegd namelijk mobile tv.

De nieuwe abonnementen.
http://img135.imageshack.us/img135/3141/schemajw1.jpg

Bij Web'n'Walk plus heb je ook de beschikking over enkele tv zenders.
Op dit moment zijn dat Nederland1 en 3, RTL4, SBS6 en MTV.
Wellicht zullen er op een later tijdstip nog meer zenders worden toegevoegd.

Ook kun je vanaf 7 September 2008 een prepaid modem bestellen waardoor je zonde vaste kosten per maand kunt internetten met een snelheid van 2Mbit, je betaalt hiervoor enkel de eerste 7Mb, hierna kun je de rest van de dag onbeperkt downloaden. Dus per dag betaal je maximaal 7euro.

FAQ
Hoelang is de contacttijd van W'n'W?
Deze staat gelijk aan je mobiele contract, dus voeg je later W'n'W toe loopt deze net zo lang als je contract loopt.

Internet op je laptop?
T-Mobile heeft speciale internet abonnementen voor op je notebook, voorheen was het ook toegestaan om je mobiel als modem te gebruiken, dit is nog steeds mogelijk met de nieuwe abonnementen, en met een snelheid van rond de 100Kb/s (WnW+) is het prima werkbaar.

Tv? Hoe werkt dat?
Je kunt op http://www.t-mobile.nl/mobiletv kunnen kijken of je toestel geschikt is.
Op sommige WM toestellen zul je een update uit moeten voeren.
Helaas wordt het dataverbruik van TV kijken ook meegerekend voor WnW+ klanten, dus bij veel gebruik zou je boven de 2GB per maand uit kunnen komen. De streams zijn dan nog steeds te kijken alleen je algehele internet zal een stuk langzamer zijn. Voor WnW Standaard klanten is dit niet van toepassing. Deze hebben namelijk standaard 384/64kbit

Kan ik overstappen vanaf mijn oude internetbundel?
Ja dat kan, pit+ klanten hebben inmiddels een brief ontvangen dat deze automatisch de nieuwe snelheden krijgen zonder de datalimiet (zover ik uit kon maken van de brief).
Voor pit klanten geldt dit ook, deze kunnen overstappen op WnW, of WnW+
SimOnly klanten kunnen beter langs de T-Shop gaan, omdat de KS de snelheden blijkbaar niet om kan zetten. In de winkel kan dit wel.

Er was op GoT verwarring ontstaan over de vraag of klanten konden overstappen van de ene abonnementsvorm naar de andere. Klantenservicemedewerkers meldden namelijk aan forumleden dat gebruikers van Pocket Internet Totaal niet konden overstappen naar Web 'n Walk. Dat dit wel degelijk kan, bevestigt Van der Heijden: "De klantenservice was kennelijk nog niet goed op de hoogte."

Prepaid modem?
Net als Vodafone bied T-Mobile vanaf 7 September in haar winkels (en die van de mediamarkt/phonehouse) een prepaid modem aan.
Deze gaat 99,95 euro kosten en is inclusief een prepaid simkaart.

Dit topic is een vervolg op dit topic

netblade wijzigde dit bericht 15-09-2008 13:31 (58%)

AMD 64x2 4200+ | 2GB DC DDR2 | 720GB HD | DVD-RWDL | GF8600GT Silent | Windows Vista Ultimate | Notebook : Acer Aspire 5920G , C2D Centrino 2GHZ 2GB DDR2, 15,4", GF 8600 GT Go, 160GB HD, DualLayer DVD, Windows Vista HP, Wireless a/b/g/n

Reg. datum: 25 juni 2000

Web 'n Walk Plus wordt nu een zeer interessant abonnement. Slechts 5 euro extra voor een veel hogere snelheid + een vertienvoudigde datalimiet. Ik heb nu een PIT abonnement, maar ga zeker over op WnW+ vanaf 1 september, er vanuitgaande dat T-Mobile me dat toelaat. :) Wat mij betreft een goede stap van T-Mobile!

doperwt
Reg. datum: 01 december 2000

Ik stap ook over van PIT naar WnW plus denk ik zo, mits er geen addertjes onder het gras zitten dus die voorwaarden maar eens goed doorspitten :)
Voor dat mobiel tv kijken heb je zeker weer een exotisch mobieltje nodig, dat werkt niet op een E51 neem ik aan.

.

Reg. datum: 23 januari 2008

quote:
Mr.Zop schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 09:49:
Voor dat mobiel tv kijken heb je zeker weer een exotisch mobieltje nodig, dat werkt niet op een E51 neem ik aan.
Klopt, Windows Mobile is het vereiste :) (jeeh ik heb T-mobile PIT+ icm Touch Diamond) dus hoop snel wat te zien... Nu nog ergens een plek vinden waar ik ook daadwerkelijk goed bereik heb :P

Motowhiz! Gain special powers!
Reg. datum: 21 januari 2004

quote:
watercoolertje schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 09:53:
[...]

Klopt, Windows Mobile is het vereiste :) (jeeh ik heb T-mobile PIT+ icm Touch Diamond) dus hoop snel wat te zien... Nu nog ergens een plek vinden waar ik ook daadwerkelijk goed bereik heb :P
Dat zou wel leuk zijn. Want met een Windows Mobile, MDA of SPV wordt je nu vaak juist uitgesloten. Bij Orange dat ook TV op je Mobiel heeft, heb je of een Nokia (Symbian) of Sony-Ericsson nodig. En de NOS applicatie met video werkt wel op Windows Mobile, maar dan zonder de video's. :|
Leuk dat ik nu ook TV kan kijken, maar volgens mij gaat ieder WM-toestel anders met video om, dus je hebt kans dat het bij de een wel werkt, en bij de ander niet. :?

[T-Mobile Sony-Ericsson K850i] [T- Mobile MDA Pro] [Orange SPV M500]

Toet-toet
Reg. datum: 05 februari 2000

Is UMTS/HSPDA geschikt om te gebruiken in een auto als deze rijd? (even er vanuit gaan dat de dekking aanwezig is).

Hangt van je rijstijl af >:) UMTS/ HSDPA werkt volgensmij tot 130 KM/h. Meen ik ergens gelezen te hebben. Ik kan iig in intercity treinen met UMTS internetten.

Terror wijzigde dit bericht 26-08-2008 11:56 (10%)

Dell XPS 1530 (Red) met T8300 | 4 GB | 200 GB 7200 rpm | 1440*900 LG | 9 Cells | 8600m GT | Wifi N

Random idioot

woet! dat wordt binnekort Web'n'Walk Plus voor mij :)

Athlon64 3700+ Sandiego @ 2970MHz 1,6v, 270x11 || Air, Radeon X1900XTX Air || 4x 512MB ram || DFI CFX3200 CrossFire || 2x 320GB || Samsung SynchMaster 206BW & 15" NEC - http://specs.tweak.to/13581

Is er al bekend wat er met het oude prepaid internetten gaat gebeuren? Dat kost max 2,50 per dag, was wel heel traag, maar werkbaar. Af en toe gebruik ik dat wel eens op die plaatsen waar ik geen Wifi, Wimax of vaste verbinding heb. Als dat nu 7 euro gaat kosten, wordt het me toch iets te begrotelijk.

Toet-toet
Reg. datum: 05 februari 2000

quote:
Terror schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 11:55:
Hangt van je rijstijl af >:) UMTS/ HSDPA werkt volgensmij tot 130 KM/h. Meen ik ergens gelezen te hebben. Ik kan iig in intercity treinen met UMTS internetten.
Interresant voor het feit dat je dan dus TV kunt kijken in de auto. Leuk voor een carpc project.

quote:
Jan-E schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 12:50:
Is er al bekend wat er met het oude prepaid internetten gaat gebeuren? Dat kost max 2,50 per dag, was wel heel traag, maar werkbaar. Af en toe gebruik ik dat wel eens op die plaatsen waar ik geen Wifi, Wimax of vaste verbinding heb. Als dat nu 7 euro gaat kosten, wordt het me toch iets te begrotelijk.
Ik denk dat daar meer duidelijkheid over komt als het product er eenmaal is.
Het zou ook kunnen dat ze net als Vodafone een apart product op de markt zetten onder de noemer 'Laptop Prepaid.

AMD 64x2 4200+ | 2GB DC DDR2 | 720GB HD | DVD-RWDL | GF8600GT Silent | Windows Vista Ultimate | Notebook : Acer Aspire 5920G , C2D Centrino 2GHZ 2GB DDR2, 15,4", GF 8600 GT Go, 160GB HD, DualLayer DVD, Windows Vista HP, Wireless a/b/g/n

Held
Reg. datum: 10 december 2003

Allemaal leuk en aardig, maar sinds de uitrol van de iPod 3G heb ik nauwelijks meer 3G dekking met mijn Vario 3. Om nog bereikbaar te blijven moet ik noodgedwongen alles terugzetten naar GPRS. Ik heb dus liever korting ipv. hogere snelheden waar ik momenteel toch niets aan heb.

quote:
Gumball schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 13:09:
Allemaal leuk en aardig, maar sinds de uitrol van de iPod 3G heb ik nauwelijks meer 3G dekking met mijn Vario 3. Om nog bereikbaar te blijven moet ik noodgedwongen alles terugzetten naar GPRS. Ik heb dus liever korting ipv. hogere snelheden waar ik momenteel toch niets aan heb.
Ik denk dat dit probleem van tijdelijke aard is. Ook gezien Orange geheel overgaat op T-Mobile kan dat ook extra belasting betekenen. Ikzelf heb er heel af en toe last van dat mijn verbinding niet wil werken.

Acties: [view][quote]

Door: pven
Moderator Telecommunicatie
sponsort
Reg. datum: 16 oktober 1999

Ik heb even met ze gebeld en heb een opvallend antwoord gekregen: T-mobile kan nog geen mededelingen doen over deze nieuwe diensten omdat ze nog even moet wachten op de aankondiging aan de pers. Best grappig dat in nieuws: T-Mobile introduceert nieuwe abonnementen voor mobiel internet te lezen valt dat T-mobile het een-en-ander heefft bevestigt. :)

Kortom: nog geen nieuws, even afwachten.

quote:
Vanaf 8 september introduceert T-Mobile een prepaid variant voor mobiel breedband internet. Met Laptop PrePaid hebben T-Mobile klanten al voor 1,- euro per Mb, altijd en door heel Nederland toegang tot razendsnel internet. De kosten voor het prepaid surfen zijn maximaal 7,00 euro per dag. Hier is de klant altijd verzekerd van een vast maximumbedrag zonder onverwachte kosten achteraf en zonder ergens aan vast te zitten.

Bart Weijermars, Marketing Directeur bij T-Mobile in Nederland: "Niet iedereen wil zich binden aan een abonnement, dat is begrijpelijk. Dat geldt in het bijzonder voor mensen die buitenshuis weinig gebruik maken van internet op de laptop. Anderzijds zijn er mensen die niet goed weten of ze het wel nodig hebben. Deze mensen kunnen het nu ongedwongen een tijdje proberen, zonder meteen een contract af te sluiten."
Zoals hier te lezen is gaat het blijkbaar om een nieuwe dienst. Laptop Prepaid.
Dit houdt dus in dat de 'oude' webnwalk voor prepaidklanten behouden zullen blijven.

Reg. datum: 09 december 2007

Toch zou ik nog altijd wel willen weten hoeveel de tv aan data verkeer verstookt. Het zou natuurlijk raar zijn als na een uur of 10 al je 2 gig weg zijn, en het dan niet meer mogelijk is om tv te kijken door de lagere snelheid

Law of Evolution

Het zal wel zo zijn dat de applicatie die ze nu hebben een WM applicatie is..en dat de streams zelf ook in een niet-symbian/java-compatible vorm worden aangeboden.

Dat eerste..is niet zoveel aan te doen. Dat 2de.....er zijn zat alternatieve mediaspelers voor Symbian die een heel breed scala aan videobestanden en streams accepteren..

*gaat duimen* *heeft N95*

Quid quid latine dictum sit, altum viditur.

Reg. datum: 19 april 2001

heb hier een pit+, alleen haal ik daar nu onbeperkte bandbreedte mee
(ivm foutje dat ik afgesloten was, en nu net zoals in begin weer full speed oid?)

ben benieuwd of ik automatisch over ga naar wnw+ (en dus in snelheid omlaag eigenlijk)
Reg. datum: 15 mei 2002

Als het inderdaad niet mogelijk is om over te stappen van PIT naar W'n'W (zie posts in vorige topic) dan zou ik dat behoorlijk schofterig vinden naar bestaande klanten. Iedereen met PIT heeft deze databundel met een reden. Er bestaat duidelijk behoefte aan een snellere verbinding die de pioniers dus duidelijk wordt ontzegd zolang het bestaande abonnement nog niet is afgelopen. Ik overwoog om over te stappen naar de 1 MBit-variant met televisie maar als ook dat niet mag dan kost het T-Mobile nog geld ook. Komt bij dat als op 1 september blijkt dat T-Mobile daadwerkelijk voet bij stuk houdt dat ze mij als klant dan gewoon kwijt zijn. Dan stap ik over naar Telfort (768 kbps) en neem ik de beperking op streams wel op de koop toe. (Ik kijk of luister toch nooit streams onderweg).
quote:
watercoolertje schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 09:53:
[...]

Klopt, Windows Mobile is het vereiste :)
Bron? Want als dat waar is, dan zijn ze van de pot gerukt. Er zijn gewoon standaarden voor, waarmee ook non-smartphones overweg kunnen. Bovendien is WinMob bij lange na niet het meest gebruikte mobiele platform.

Je wilt "Photoshop" voor PHP? Nexime, de foto-extensie!

Reg. datum: 23 september 2007

Ik heb ergens gelezen dat voor de streams ook gebruik gemaakt kan worden van de functies in Real Player. Dit betekend dat het ook geschikt is voor Symbian toestellen.

Nog even over mijn stukje in het vorige topic. Ik heb hierna nog een aantal mailtjes gestuurd, en wat gezegd wordt dat de bevestiging op de frontpage van tweakers een "foutje" was. En dat de huidige abonnees pas een mogelijkheid hebben tot upgrade bij verlenging van het contract. Ik vind dit echt schandalig!

quote:
Marc_K84 schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 21:06:
Ik heb ergens gelezen dat voor de streams ook gebruik gemaakt kan worden van de functies in Real Player. Dit betekend dat het ook geschikt is voor Symbian toestellen.

Nog even over mijn stukje in het vorige topic. Ik heb hierna nog een aantal mailtjes gestuurd, en wat gezegd wordt dat de bevestiging op de frontpage van tweakers een "foutje" was. En dat de huidige abonnees pas een mogelijkheid hebben tot upgrade bij verlenging van het contract. Ik vind dit echt schandalig!
Hmm mij is gisteren anders verzekerd dat ik over kan stappen op de nieuwe bundels.
Ik denk dat er nog té weinig info wordt vrijgegeven aan de medewerkers.

Reg. datum: 23 september 2007

quote:
netblade schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 23:57:
[...]

Hmm mij is gisteren anders verzekerd dat ik over kan stappen op de nieuwe bundels.
Ik denk dat er nog té weinig info wordt vrijgegeven aan de medewerkers.
Dat idee heb ik ook. Laten we 1 september maar afwachten, dan zien we wel. Het lijkt er inderdaad op dat niemand binnen T-Mobile het echt weet. Is wel een slechte zaak trouwens.

CMD'er

Net gebeld met t-mobile en je kan van pit naar wnw overstappen, pit+ naar wnw+ kan niet! Dit weet ik tamelijk zeker (deze bron is doorgaans beter geinformeerd dan de KS), reden is dat wnw duurder is dan pit (dus kan het),maar wnw+ is goedkoper pit+ Vandaar dus! Succes ermee allemaal!

XPS M1530 Tuxedo Black - T8300 - 4GB RAM - 8600M GT 256MB - 250GB 7200RPM - 15.4" WSXGA+ - 9 cells

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 20 21 22 23 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: