quote:
McKING schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 12:34:UPDATE: Het lijkt al voldoende om de PDA om te draaien. In dit geval het LCD-scherm aan de andere zijde dan waar het HTC logo zit op het hoesje. Kan toch niks vinden wat op die kant op het LCD drukt. Misschien dat het bandje ergens drukt

je kan ook gewoon de uitknop gebruiken (kort indrukken) voor je hem in je hoesje stopt, zeker een aanrader. Dan wordt het touchscreen sowieso uitgeschakeld.
ik had net een verhaal geschreven over het bandje maar na wat login problemen op het forum is de reactie pleite.. achja. Je hebt de oorzaak waarschijnlijk gevonden. Ik voel zelf ook dat de aanhechting van dat bandje aan een kant van het hoesje (waar het HTC logo zit) dikker is dan aan de andere kant. Waar ik verder nog op let is dat de aan/uit knop al eerste het hoesje ingaat zodat ik die niet perongelijk indruk als ik de telefoon verder het hoesje inschuif en dus het toestel weer aanzet.
Verder ben ik zelf ook een klein weekje in het bezit van dit toestel en algemene beeld is erg positief.
TouchFlo3D werkt erg mooi (na de tweak om de gevoeligheid van het scherm te veranderen gaat het nog soepeler)
Googlemaps en TT7 werken prima en gps fix zijn erg snel
hoge resolutie van het scherm is werkelijk geweldig met browsen en googlemaps.
Internet (via Vodafone GPRS/HSDPA) is erg snel en werkt goed.
natuurlijk zijn er ook wat probleempjes/lastigheidjes:
* Opera opent elke keer als je op een invoer veld klikt de onscreen tb ookal heb je je toetsenbord uitgeschoven.
* Toestel kan soms echt traag reageren. erg storend als je bv een sms aan het typen ben.
* t9 is zwaar irritant bij het schrijven van een sms met je tb en moet je dus uitschakelen om gewoon normaal te kunnen typen (met t9 aan krijg je suggesties en als hij het woord niet kent kan je niet zomaar doortypen).
* programma's als opera kantelen niet standaard naar landscape als je je toestel kantelt, tenzij je je tb uitschuift en het programma gsen werkt niet goed op de touch pro. Ik krijg iig shell errors als ik gsen automatisch laat starten maar daar komt vast wel een update van.
Je moet natuurlijk altijd wat te klagen hebben maar ik ben nog steeds van mening dat dit het beste toestel is dat nu op de markt is (wat smartphones betreft).
hier nog een handige url:
http://www.touchxperience.com/
de site van Advanced Config. Tool en ook een registry editor en taakbeheer. Ook zijn ze bezig met een alternatief van TouchFlo dus zeker de moeite waard om in de gaten te houden.
Hebben jullie nog tips voor tweaks die echt goed werken?
heb er een aantal geprobeerd als voor de camera en de cache tweaks maar van deze laatste merk ik eerlijk gezegd weinig.
update:
Bijna vergeten: ook werkt de youtube browser niet. Video formaat kan hij niet afspelen? Hebben meer mensen hier last van?
Opera kantelt trouwens toch wel (maar niet altijd)
Ander puntje voor verbetering van het toestel is de locatie van de volumeknoppen. Met de knoppen op de plek waar ze nu zitten ben ik bang dat ik het schijfsysteem nog een keer uit zijn voegen duw als ik het toestel niet goed vastpak aan beide kanten.
RezzZ wijzigde dit bericht 24-08-2008 18:06 (9%)