Reacties: 235
Reg. datum: 25-06-2002
Reg. datum: 25-06-2002
Ik ben al een tijd op zoek naar een spelletje; voor zover ik mij herinner was dit een browsergame (flash oid), maar het kan zeker ook spel zijn met eigen executable. Periode schat ik rond 2009/2010
Het was een soort puzzle/physics game.
Je bestuurde een mannetje in third person view (kan ook first person geweest zijn, maar denk het niet). Je moest om door te levels heen te raken puzzels oplossen door met een lasergun (oid) rotsen te bewerken (je kon dus rotsen/steen/stukken bouw doorsnijden, de losse blokken kon je dan gebruiken om bv hogerop te geraken). Ik dacht dat er ook een soort touw inzat waarmee je je naar de rotsen toe kon trekken.
De sfeer was vrij donker/grijs.
Nog niet zo heel lang geleden, maar toch zo vaag
Iemand een idee waarover ik het heb?
Het was een soort puzzle/physics game.
Je bestuurde een mannetje in third person view (kan ook first person geweest zijn, maar denk het niet). Je moest om door te levels heen te raken puzzels oplossen door met een lasergun (oid) rotsen te bewerken (je kon dus rotsen/steen/stukken bouw doorsnijden, de losse blokken kon je dan gebruiken om bv hogerop te geraken). Ik dacht dat er ook een soort touw inzat waarmee je je naar de rotsen toe kon trekken.
De sfeer was vrij donker/grijs.
Nog niet zo heel lang geleden, maar toch zo vaag
Iemand een idee waarover ik het heb?