quote:
-xerox- schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 10:34:
Eigenlijk belachelijk, maarja dat gebeurt volgens mij al jaren bij diverse laptops van welk merk dan ook. Heb jij dat ook gemerkt met het opstarten van remote camera na het uit slaapstand halen van je u230?
Het is een beetje raar ja, zo veel energie stoppen in het klaar maken van de laptop en vervolgens geen bluetooth toevoegen...
Nee, dat remote camere verhaal zegt me niets

quote:
CT schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 11:32:
Op ebay komen vaak voor 14+ euro die bluetooth modules die je er vrij simpel in je wind kan zetten.
Want op je moederbord van (althans mijn u230) zit een pci-e slot waar deze in past. Misschien is het een licentie issue? Dat deze er vaak uitgelaten worden?
tzt zal ik eens zo'n module bestellen om te testen of dat zo makkelijk erin te zetten is als gezegd wordt.
Ja, ik zat al te kijken op ebay, maar het is niet zo evident dat al die modules daaro werken met een U200. De meesten hebben een rare connector, ik kan niet thuisbrengen waar ik die aan vast moet koppelen in de laptop... De rest is vrij prijzig.
Inderdaad, er is een PCI-E slot vrij, daar kan je veel mee doen, maar al de bluetooth modules die ik vind passen daar niet op. Je kan wel een wifi+bluetooth module vinden voor pci-e mini, maar dat zoek ik niet echt.
Ach ja. Ik laat bluetooth voor wat het is, gebruik het toch nooit! Langzaam en outdated, leuk om ringtones over te pompen 5 jaar geleden, maar meer niet