Konica Minolta Dynax 7D | Mijn foto gallery | Biglines.nl
[Ervaringen] Samsung laptops - nieuw in Nederland
Gerelateerde producten
Toon alle producten (40)
Pagina: 1 2 3 4 ... 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 last
Reageer Nieuw TopicEcht een superdingetje, alleen erger ik me groen en geel aan de WLAN snelheid, die echt bagger is.
Aangezien ik een router op basis van een Ralink chipset heb, wil ik de WLAN kaart door een Ralink variant vervangen, want in een voorgaande situatie leverde dat ook veel betere resultaten op dan ik nu heb.
Mijn vraag: is er al iemand geweest die de Q210 open heeft gehad en mij kan vertellen hoe ik bij de WLAN kaart kom? Via de klepjes aan de onderkant heb ik m niet kunnen vinden, en verder heb ik de laptop nog niet open gehad..
"Ohana means family, and family means nobody gets left behind or forgotten."
Met Ralink heb ik dan weer slechte ervaring, liever een Atheros of Intel
XXODD XNi570RU-GT: 17" @ 1920 x 1200 | nVidia 8700M GT 512MB DDR3 (770 / 1850 / 900) | Intel Core 2 Duo T7700 2.4GHz | 4096MB DDR2 - 800MHz DC | 200GB 7200RPM HDD | DVD+-RW | Integrated BT & Wi-Fi | Windows Vista Ultimate x64
Reg. datum: 15 februari 2009
Ben er erg benieuwd naar, heb hem binnen 5 werkdagen binnen.
Maar hoe zit het met de batterijduur van deze laptops is die een beetje goed?
A-Vu wijzigde dit bericht 10-03-2009 18:00 (5%)
Samsung R510-AS05NL: 15,4" @ 1200 x 800 | nVidia 9200M 512MB | Intel Core 2 Duo P8400 2,27GHz 3MB | 4096MB PC6400 - 800MHz - CL 4.5 | 320GB 5400 rpm HD | DVD+-RW | Integrated BT & Wi-Fi | Win7 Ultimate build 7201 :-)
Reg. datum: 21 juli 2008
Ik heb dezelfde, nette prijs. Heb er een 2-3 maanden geleden 77 euri meer voor betaald. Ding werkt perfect, vind dus alleen de batterijduur wat beperkt. max 3 uur, komt met name door wireless volgens mij.quote:A-Vu schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 17:56:
Ik heb zojuist de R510 AS05 besteld voor nog geen 700 euro, best een goede deal ofniet?
Ben er erg benieuwd naar, heb hem binnen 5 werkdagen binnen.
Maar hoe zit het met de batterijduur van deze laptops is die een beetje goed?
Reg. datum: 15 februari 2009
Eerste ervaringen zijn goed, werk nu op de accu en er staat dat ik nog ruim 3 uur heb dat komt dus neer op zo'n 3.5 uur wat ik best netjes vind (heb natuurlijk wel de brightness laag staan)
Ik ga binnenkort maar eens kijken wat dit ding voor spellen aan kan, =)
Samsung R510-AS05NL: 15,4" @ 1200 x 800 | nVidia 9200M 512MB | Intel Core 2 Duo P8400 2,27GHz 3MB | 4096MB PC6400 - 800MHz - CL 4.5 | 320GB 5400 rpm HD | DVD+-RW | Integrated BT & Wi-Fi | Win7 Ultimate build 7201 :-)
Reg. datum: 14 maart 2009
ben normaal helemaal niet van het merk Samsung maar, in de toekomst komt er zeker wel een Samsung product in huis
en geloof mij het rode randje verveelt heus niet !!!
Reg. datum: 14 oktober 1999
R610 AS05
Deze heeft 1920*1080 en dat lijkt me wel erg fijn...
alleen jammer dat er geen firewire op zit
Reg. datum: 13 juni 2008
Hoe lang gaat die batterij ongeveer mee van dat toestel? Ik ben er ook enorm in geinteresseerd geraakt sinds ik het enkele weken terug zag staan maar de prijs hield me nog even tegen om het te kopen. (Wou eerst wat research der rond doen).quote:DaLass schreef op maandag 09 maart 2009 @ 20:15:
Ik heb de Samsung Q210 sinds de introductie bij de Media Markt.
Echt een superdingetje, alleen erger ik me groen en geel aan de WLAN snelheid, die echt bagger is.
Reg. datum: 04 april 2009
heb een probleempje met mijn R510, Hij speelt namelijk ineens geen dvds meer af.
Herkent ze niet, gekopieerde en originele. Cd's speelt ie daarentegen wel gewoon af.
Heb vanaf het begin (ongeveer 6 weken geleden aangeschaft bij Mediamarkt) al problemen
gehad, na 2 weken vielen namelijk steeds meer functies uit, op het laatst kon ik hem niet eens
meer normaal afsluiten en zelfs bij het openen van documenten liep het systeem vast.
Toen heb ik met recovery solution alles teruggezet in de beginstand en toen liep het als een trein.
Tot nu dus...
Ik heb hier zelf echt heel weinig verstand van, heb geprobeerd om stuurprogramma's
bij te werken maar dat doet niets.
Iemand suggesties??
Bedankt alvast!
Reg. datum: 05 november 2007
Reg. datum: 22 januari 2009
Felzura103 wijzigde dit bericht 14-04-2009 22:43 (93%)
Reden: Foutieve informatie
Reg. datum: 20 april 2009
eerste probleem was binnen een week al accu was afgebroken dus ik terug naar de MM die stuurden hem op krijg ik rekening van bijna 300 euro ik terug want er stond op schade van buiten af maar heb me accu er een keer ingedaan en daarna niet meer eruit gehaald en had geen schade aan de buiten kant van me laptop dus en er lag een stukje in mijn laptop zelf dus was onmogelijk dus ik bellen blablabla nou ik was niet de enige en hij zou gratis gerepareerd worden alles goed.
Maar heb nu weer het volgende probleem lijkt wel of mijn videokaart het begint te begeven mijn scherm trillt op en neer om gek van te worden ik kan bijna niet eens iets zien. dus ik ga vanmiddag maar weer langs de MM kijken wat ze daar gaan zeggen zal wel weer de eerste met dit probleem zijn terwijl ik er niets raars mee doe. Heb ook nog niets gevonden op internet.
afwachter dan maar
Iemand die dezelfde laptop heeft en deze voor me kan hosten?
/edit: Heb de recovery bestanden nog weten te redden met een recovery programmatje. Nadat ik 2 partities heb aangemaakt en de recovery files op de 2de partitie heb gezet, stopte ik de HD in de laptop, maar deze geeft nu nogsteeds "geen OS geinstalleerd". Ook niet als ik op F4 druk (recover).
Wel raar dat er geen goede recover dvd bijgeleverd wordt...
Iemand nog een idee, of een recoverdisk?
/edit: Heb zelf helaas geen oplossing kunnen vinden en Samsung gebeld. Deze hebben hem aangemeld voor reparatie en een dag later stond UPS voor mijn deur om de laptop mee te nemen (mocht niet alleen de HD opsturen).
MochiGohan wijzigde dit bericht 06-05-2009 08:44 (54%)
Reg. datum: 16 juni 2006
Ookkan ik de laptop nietregistreren op de samsung website aangezien bij de serie niets komt te staan en je dus niet verder kan.
Ik wacht nog af op de rma aanvraag om te kijken wat er kan gedaan worden.
http://tweakers.net/gallery/179419/sys
Reg. datum: 17 januari 2009
Weet iemand raad met het volgende? Het gaat om een Samsung r505 F03.
Door allerlei geklooi ben ik de verborgen recovery partition kwijt. Wel heb ik de bestanden die op die schijf stonden, een tijdje geleden ergens anders opgeslagen.
Kan ik nu met deze bestanden alsnog de oorspronkelijke Samsung-installatie terugzetten? Door zelf zo'n partitie aan te maken bijvoorbeeld, of ze vanaf een usb-stick of dvd aan te spreken?
Dank voor het meedenken!
Harrie
Reg. datum: 28 mei 2009
Reg. datum: 04 april 2006
Prima hoor, je kunt op de website van Samsung gewoon alle XP drivers downloaden voor de Q210.quote:xp-pro schreef op zondag 31 mei 2009 @ 21:24:
Hallo ik heb sinds kort een samsung q210 heeft iemand ervaring ermee hoe dit systeem draaid onder windows xp
Reg. datum: 04 november 2005
Ben ook geinteresseerd in meer informatie over de R610 en dan met name de Blu-Ray variant FS02. Zijn nog geen prijzen over te vinden... iemand al meer info?quote:Dezjay schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 11:04:
net ff paar bladzijden door gelezen maar iemand ervaringen met de
R610 AS05
Deze heeft 1920*1080 en dat lijkt me wel erg fijn...
alleen jammer dat er geen firewire op zit
Reg. datum: 28 mei 2009
heb alle andere netwerken al verwijdert die er instonden.
quote:arnoud_h schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 00:20:
[...]
Prima hoor, je kunt op de website van Samsung gewoon alle XP drivers downloaden voor de Q210.
Reg. datum: 09 juni 2009
Ik had een vraagje, Ik heb sinds januari een nieuwe laptop een Samsung R505 FS04.
Vanaf het begin af aan had ik er al problemen mee. Eerst kon hij geen gateway vinden. Gebeld naar, Dinafix waar hij vandaan komt, daar vertelde ze mij hem te "recoveren" naar een dag dat hij het nog wel deed.
Dit gedaan en hij dit het weer.
1 maand later weer gezeur, hij start niet goed op, krijg een zwart scherm en een cursor of hij blijft 20 minuten staan op het Vista laad scherm. Computer uitgezet en met samsung recovery opgestart. Weer kon hij geen gateway vinden. Weer gerecoverd naar een datum dat hij het nog deed en hij deed het weer tijdelijk.
Nu heb ik sinds kort het probleem dat hij steeds vaker niet goed opstart. Ik start hem op en krijg een zwart of zelfs roze scherm. Cursor is er de ene keer wel en de andere keer niet. De enige manier om hem dan op gang te krijgen is hem af te sluiten door de aanknop 5 sec. ingedrukt te houden en opnieuw op te starten.
Lukt dat eindelijk blijken mijn icoontjes (internet, msn, firewall) Onderin mijn taakbalk het niet goed te doen. Staat een kruisje door de internet verbinding terwijl ik wel internet heb? Ook het batterij icoontje heeft vaak kuren dat hij zegt dat er geen accu-aansluiting is terwijl deze er wel is.
Dus na lang gezeur gebeld naar Dinafix. Verteld wat alle problemen waren en er was mij toen in die tijd verteld dat ik hem toen kon opsturen. Dus meneer ging het vragen naar het nummer.
Ik kreeg alleen niet het nummer, maar het advies het maar op internet op te zoeken omdat daar bijna alles op te vinden is. Ook zou het niet aan mijn hardware liggen maar aan mijn software. En daar deden ze niks aan. Verteld dat ik geen illegale programma's heb en het al vanaf het begin af aan heb. Gevraagd klopt het dan dat ik een laptop heb gekocht die al geen goede software had vanaf het begin? Waarop meneer antwoordde: Ja.
Als ik het echt niet op internet zou kunnen vinden dan zou ik maar even langs moeten komen.
Kan iemand mij hier misschien mee helpen?
Kent iemand dit probleem? Of weet iemand of dit echt de Software is?
Alvast bedankt!
Groetjes
dat was denk ik geen verwijzing naar dit forum maar naar de supportpagina's van de Samsung website.quote:Velvet Dream. schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 18:58:
[...]Ik kreeg alleen niet het nummer, maar het advies het maar op internet op te zoeken omdat daar bijna alles op te vinden is. [...]
[sig]
Samsung zet HD 4650 in zijn R620
quote:Samsung komt in juli met de R620 16" notebook welke de R610 opvolgen. De notebook komt optioneel met full hd scherm, blu-ray lezer en HD 4650 videokaart.
Notebookspot.nl - Het laatste nieuws, de laatste reviews, informatie en scherpe blogs op notebookgebied
Pagina: 1 2 3 4 ... 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 last