Reg. datum: 18 februari 2002
Reg. datum: 18 februari 2002
Wat dacht je van een computer voeding.quote:lichtflits schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 20:14:
er zijn toch ook omvormers te koop van 230v naar 12v?
http://www.omvormer.net/nl/dept_10.html
hier staat zoiets wat ik bedoel, werkt dat ook?
als je dan stroom bij de hand hebt kan je dit ding gebruiken.
File not found: Loading something that looked similar.
Om je accu op te laden heb je minstens 13,6V nodig.
★ Beamer omgebouwd naar Xenon lamp | V&A: Hardware te koop / gezocht oa EEE 900, HP Pavillion, 8600GT ★
gewoon een laboratorium voeding, of een caravanvoeding - die laden ook de accu's van de caravan op,quote:ThinkPad schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 14:04:
Met een computer voeding kun je je radio/versterker wel gebruiken, maar je kunt je accu er niet mee opladen.
Om je accu op te laden heb je minstens 13,6V nodig.
meestal 13,8 V
als je mazzel hebt heeft de lokale kampeersuper nu opruiming
Vroegâh, toen je poep nog met een lange óe schreef
Het zou best kunnen dat bij een goedkopere voeding het aantal volts inzakt bij gebruik van radio/versterker, en dan laad je accu alsnog niet op.
★ Beamer omgebouwd naar Xenon lamp | V&A: Hardware te koop / gezocht oa EEE 900, HP Pavillion, 8600GT ★

What's inside:
*12v 7,2Ah accu
*Marquant MCA-200 (de standaard 2kanaals dus)
*2x 90mm Sony Xplod speakers
*600mAh acculader
Nog te doen:
*Hout schilderen
*Knopjes + voltmeter inbouwen
Ik ben zeer tevreden over het geluid, komt echt nog best wel een sound uit hey!
Heb je die lamp direct op de accu aangesloten of zit er ergens nog een weerstandje verstopt?quote:Poenzkie schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 23:54:
[afbeelding]
Ook bij donker geeft de lamp (van een kraantje) goed licht zodat je kan zien wat erin de kist gebeurt en geeft ook nog goed licht om zich heen.
٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶
Ik heb hier een Packard Bell 2.1 set (hoorde bij zo'n metallic lichtblauwe iMedia PC) en die krijgt wisselspanning van de adapter (13V), maar met 12V DC uit een gelaccu werkt het ook prima.
Een 12V > 230V omvormer is nogal zinloos.
Deze speakers zijn zeer geschikt voor een radiokist
Reg. datum: 26 maart 2008
Uw reclame hier?
Reg. datum: 13 juli 2005
Voor een restpartij vind ik de speakers toch te duur hoor.quote:elmoooow schreef op maandag 08 september 2008 @ 19:09:
Ik heb een restpartijtje speakers op de kop weten te tikken, ze staan hier te koop aangeboden. Er komen binnekort nog een hele hoop speakers en versterkers bij
Deze speakers zijn zeer geschikt voor een radiokist
Ik kan ze regulier onder die prijzen aanbieden.
ASUScommando e4300 ultra120extreme
En voor welke prijzen kan jij ze dan aanbieden?
Reg. datum: 14 oktober 2007
Reg. datum: 12 september 2008
alvast bedankt.
Lang*e*pe*nis*spe*ci*fi*ca*tie (de ~ (m.), ~ies):
Schreeuwerige specificatie die mensen makkelijk aanspreekt maar alles behalve bepalend is voor de kwaliteit.
Voorbeelden: Full HD, 1000Watt, 20Megapixels
Heb je enig idee hoe je dat voor elkaar wilt krijgen dan?quote:vheikoop schreef op maandag 08 september 2008 @ 22:25:
Iemand al op het idee gekomen om tapvaten(5ltr) te gebruiken als speakers?
alvast bedankt.
Ik denk dat de maximale en minimale temperatuur per NTC verschilt. Volgens mij laten NTC's tussen de 0 en de 5V door. En dan is er voor elke NTC een eigen temperatuurschaal.
lijkt me niet zo heel lastig :quote:Thomzh schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 22:12:
[...]
Heb je enig idee hoe je dat voor elkaar wilt krijgen dan?
top eraf zagen , houten ring erin , speaker erin , speakon plug naar de kratradio (uiteraard geen speakers in de kratradio)
Vroegâh, toen je poep nog met een lange óe schreef
alvast bedankt.
OOh, ik dacht dat je het complete systeem in het tapvat wilde bouwen, dat is wat lastig omdat het voor het grootste gedeelte gebogen vlak is:pquote:the real JAMF schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 23:38:
[...]
lijkt me niet zo heel lastig :
top eraf zagen , houten ring erin , speaker erin , speakon plug naar de kratradio (uiteraard geen speakers in de kratradio)
Reg. datum: 13 juli 2005
quote:Thomzh schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 15:10:
Ook ik heb wel interesse in je speakers als jij ze nóg goedkoper hebt!
Het zijn gewone made in china luidsprekers, die kan je op elke electrowinkel om de hoek voor die prijs kopen.quote:elmoooow schreef op woensdag 10 september 2008 @ 15:16:
precies dezelfde speakers?
En voor welke prijzen kan jij ze dan aanbieden?
ASUScommando e4300 ultra120extreme
Reg. datum: 26 september 2007
Jurjen
Reg. datum: 21 mei 2007
Zoek even terug in het forum voor die klasse-D dingen (exteem efficiente versterkertjes). Ik bedoel niet de zelfbouw maar de kant en klare setjes.
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 59 60 61 62 last
Dit topic is gesloten.