Hoofdcategorieën
Topicacties

[iPhone 3G] Ervaringen & Discussie Deel 12

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 06 december 2006

moguh!

Terugkomend op m'n haarscheurtjes verhaal: heb m'n reparatie geannuleerd en apple gebeld maar daar wordt je ook niet echt vrolijk van. Apple doet er helemaal niets aan, alles gaat via t-mobile. Apple zegt dat ze niet aan omruilen doen, ik moet echt alles via t-mobile doen, PFFFFFFFFFFF... daar wordt je toch moe van!

Ik heb die k*t telefoon net 2 weken, hij heeft een defect wat niet mijn schuld is en ik ben 'm gewoon minimaal 3 weken kwijt voor reparatie!

De apple store in r'dam (ifactor heet dat ding geloof ik) heeft geadviseerd te wachten tot apple met een oplossing voor dit probleem komt, maar ja hoe lang gaat dat wel niet duren, oftewel ik ben een blij mens :)

Reg. datum: 31 oktober 2002

quote:
mickeyhouse schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 08:48:
moguh!

Terugkomend op m'n haarscheurtjes verhaal: heb m'n reparatie geannuleerd en apple gebeld maar daar wordt je ook niet echt vrolijk van. Apple doet er helemaal niets aan, alles gaat via t-mobile. Apple zegt dat ze niet aan omruilen doen, ik moet echt alles via t-mobile doen, PFFFFFFFFFFF... daar wordt je toch moe van!

Ik heb die k*t telefoon net 2 weken, hij heeft een defect wat niet mijn schuld is en ik ben 'm gewoon minimaal 3 weken kwijt voor reparatie!

De apple store in r'dam (ifactor heet dat ding geloof ik) heeft geadviseerd te wachten tot apple met een oplossing voor dit probleem komt, maar ja hoe lang gaat dat wel niet duren, oftewel ik ben een blij mens :)
Het klink als mij HTC P4350. ... gekocht bij vodafone met Windows Mobile 5
Vervolgens brengt HTC windows mobile 6 uit....Die ik niet mag downloaden omdat het een vodafoon branded toestel is. En vodafoon zecht .......ja Jammer want Vodafone ondersteund deze niet. En we hebben geen zin om het werkend te krijgen. Je krijgt WM6 niet.
Hierdoor zou ik nooit meer een branded toestel willen. En eerlijk gezegd zag ik dit aankomen bij de Iphone. Je bent alteid afhankelijk van T-Mobile....

Even over het hitte probleem.

Als ik mijn IPOD TOUCH 15 min in een Speaker-docking systeem heb,,, word hij ook te heet Echt veel te heet. Ik kan hem dan ook niet meer in mijn broekzak doen. Waarschijnlijk kan ik er de zelfde brandwonden mee creëren.

Dit was al bij FM 1.1.4

http://www.acryan.com/contest/ACRGWLC.htm

Reg. datum: 12 maart 2002

quote:
Canon23 schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 05:21:
Mag over een maandje een nieuwe phone scoren en zit er te denken aan de ipod.
Ik weet inmiddels dat hij ernstig warm kan worden en dat er haarscheurtjes kunnen ontstaan.

Zijn er verder nog dingen waar ik op rekening mee moet houden als ik hem wil gebruik voor met name media afspelen, internet (hotmail checken en msn-en)?
Hij record geen filmpjes heb ik begrepen gaat dit met toekomstige firmware nog worden aangepast of is het technisch gewoon niet mogelijk?
Alle dingen waar je rekening mee zou kunnen houden staan beschreven in de afgelopen 12 topics....
Als er hot items zijn dan lees je die vanzelf wel in het laatste topic...

Maar haarscheurtjes is momenteel het enige issue... en misschien zou je ook rekening kunnen houden met defecte pixels... komt ook nog wel regelmatig voor! Je dit kunnen testen in de winkel door naar een speciale kleuren website te gaan.... (welke website? google is your friend!)

Levertijden schijnen binnenkort tot het verleden te horen, maar lees daarvoor ook even het topic Levertijden apple hardware deel 5 (volgens mij) even door!

Reg. datum: 18 oktober 2002

quote:
Canon23 schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 05:21:
Mag over een maandje een nieuwe phone scoren en zit er te denken aan de ipod.
Ik weet inmiddels dat hij ernstig warm kan worden en dat er haarscheurtjes kunnen ontstaan.

Zijn er verder nog dingen waar ik op rekening mee moet houden als ik hem wil gebruik voor met name media afspelen, internet (hotmail checken en msn-en)?
Hij record geen filmpjes heb ik begrepen gaat dit met toekomstige firmware nog worden aangepast of is het technisch gewoon niet mogelijk?
Met een ipod kan je niet bellen, dat weet je wel hoop ik?
Iemand enig idee hoe je de achtergrondkleur van je springbord wijzigt van zwart in wit. is hier een aparte app voor?

Linux ftw

Ik las net iemand die em bij de BelCompany gekocht heeft en haarscheurtjes had? Dan moeten ze hem naar eigen zeggen gewoon omruilen (heb ik ook gedaan, loslatende lijm en dooie pixel):
quote:
De meeste mobiele telefoons hebben één jaar fabrieksgarantie.Voor accessoires zoals batterijen geldt een garantietermijn van zes maanden. Raakt een toestel dat je bij BelCompany hebt gekocht binnen 30 dagen na aankoop defect, dan kun je het kosteloos omruilen voor een zelfde type toestel. Het defect moet dan wel onder de fabrieksgarantie vallen. Zie voor de volledige voorwaarden onze Content Garantie.
Bron: http://www.belcompany.nl/..._en_garantie/garantie.htm

Dat zijn hun eigen voorwaarden, en daar mag je ze dus ook rustig aan houden :)

Ook zin in een outdoor LAN? Kom naar Eth0 | Gebruik Firefox! | Macheist invite

@ Red Naile: klopt, heb ik ook tegen ze gezegd, maar bij de iphone gelden andere regels, ook omdat het technisch niet mogelijk is om zomaar van iphone te wisselen (is mij verteld door de bel company en de ifactor apple store in r'dam).
Al de iphone gegevens (serie nummer, imei nummer, weet ik 't wat allemaal...) zijn aan je 06 nummer gekoppeld en daarom kan je 'm dus niet zomaar omruilen en wordt ie altijd opgestuurd ter reparatie. Als bij reparatie blijkt dat ie niet meer gerepareerd kan worden krijg ik een nieuwe iphone, uiteraard wel tegen 30 euro betaling... zucht...

Reg. datum: 29 augustus 2005

quote:
mickeyhouse schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 09:52:
@ Red Naile: klopt, heb ik ook tegen ze gezegd, maar bij de iphone gelden andere regels, ook omdat het technisch niet mogelijk is om zomaar van iphone te wisselen (is mij verteld door de bel company en de ifactor apple store in r'dam).
Al de iphone gegevens (serie nummer, imei nummer, weet ik 't wat allemaal...) zijn aan je 06 nummer gekoppeld en daarom kan je 'm dus niet zomaar omruilen en wordt ie altijd opgestuurd ter reparatie. Als bij reparatie blijkt dat ie niet meer gerepareerd kan worden krijg ik een nieuwe iphone, uiteraard wel tegen 30 euro betaling... zucht...
Let me guess: Made in China ?

Reg. datum: 29 september 2004

Graag even duidelijkheid, want ik snap niet helemaal waarom mensen nu perse hun iPhone willen ruilen als ze een haarscheurtje hebben ontdekt.

Ten eerste zijn er nog geen gevallen bekend van iPhones die uit elkaar zijn gevallen na een haarscheurtje. Het kan dus (nog) geen kwaad.
Ten tweede heeft Apple het probleem nog niet opgelost (nog niet eens officieel erkend), dus wanneer je hem ruilt, krijg je weer een iPhone waar het probleem mogelijk kan optreden.

Waarom dus niet gewoon wachten totdat Apple het officieel heeft erkend en met een oplossing komt? De werking van je iPhone lijdt er toch niet onder...

PSN: Sluuz

Linux ftw

quote:
mickeyhouse schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 09:52:
Gel*l (niet jij, hen ;)), ze hebben het bij mij ook gedaan zonder enige problemen, volgens mij staan ze daar een beetje uit hun duim te zuigen. Er wordt helemaal niets gekoppeld, het is namelijk gewoon een phone, zoals elke andere phone maar dan wat beter (en gehyped ;)).

Ik zou teruggaan een flink stampij maken, want hier kan gewoon niets van kloppen.
quote:
Waarom dus niet gewoon wachten totdat Apple het officieel heeft erkend en met een oplossing komt? De werking van je iPhone lijdt er toch niet onder...
Je betaald er grof geld voor, dus dan wil je natuurlijk wel een goed product :). En daar niet superlang op wachten.

Red Nalie wijzigde dit bericht 04-08-2008 10:04 (12%)

Reg. datum: 07 maart 2002

quote:
Red Nalie schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 10:03:[...]

Je betaald er grof geld voor, dus dan wil je natuurlijk wel een goed product :). En daar niet superlang op wachten.
Uiteraard, maar zijn punt is juist dat als je het nu opstuurt, je geen product hebt terwijl je wel lang moet wachten. Mij lijkt het dan ook logischer om te wachten tot het officieel erkend en opgelost is. Zolang de werking er niet onder lijdt, heb je een jaar de tijd om je iPhone op te sturen.

Reg. datum: 13 mei 2007

quote:
mickeyhouse schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 22:15:
Hier een trotse eigenaar van een witte iphone met haarscheurtjes. Gister naar de t-mobile winkel geweest in r'dam. Omruilen kan niet, doen we niet aan, wordt altijd opgestuurd voor reparatie is mij verteld. Ging 5 weken duren, dat vond ik iets te lang, dus ik naar de bel company (waar ik 'm gekocht heb). Omruilen is ook daar niet mogelijk, hij moet opgestuurd worden voor reparatie en dat gaat ongeveer 3 weken duren...

Ter plekke werd de reparatie service gebeld om een afsrpaak te maken met mij om m'n iphone om te ruilen voor een Tytn (heb een belgarant verzekering).

Even om het niveau van de reparatie service aan te geven: "als wij de iphone op komen halen moet u de batterij eruit halen...", dus...

Denk dat ik de afpsraak ga annuleren, hij zou morgen opgehaald worden. Heb echt helemaal geen vertrouwen in die reparatie service.
Denk dat ik gewoon wacht tot apple zegt: ruil 'm maar om!

Wat denken jullie?
Je kan hem gewoon op laten halen, ze halen je batterij er niet uit want als ze dat doen moeten ze helemaal een nieuwe geven (wat ze sowiezo wel doen aangezien Apple niet wilt dat ze gerepareert worden). Wat wel handig is. Laat je iPhone aan als ze hem komen halen want ze willen je IMEI nummer zien zodat ze zeker weten dat je niet een andere iPhone meegeeft. Zodra ze dat nummer hebben kan je hem uitzetten. Ik ben hem ook 3 weken kwijt. Ik ga woensdag even bellen hoever ze al zijn. Zolang kan het niet duren om een nieuw toestel te geven.

EDIT: Ik moet wat vaker refreshen. |:(

Xbox 360 tag: Batumulia

Linux ftw

quote:
Benotti schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 10:09:
[...]

Uiteraard, maar zijn punt is juist dat als je het nu opstuurt, je geen product hebt terwijl je wel lang moet wachten. Mij lijkt het dan ook logischer om te wachten tot het officieel erkend en opgelost is. Zolang de werking er niet onder lijdt, heb je een jaar de tijd om je iPhone op te sturen.
Nou, bij BelCompany zou je hem dus gelijk moeten kunnen omruilen (ik spreek uit ervaring). En daar zou ik het ook op gooien, maar in het algemeen zou ik misschien inderdaad even wachten op een oplossing, of iig de volgende serie iPhone 3g's. Overigens wel verstandig om er melding van te maken bij TMS, aangezien je dan alvast in het systeem staat.

Reg. datum: 21 oktober 2002

quote:
Muthas schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 23:07:
[...]

Oud. Is inmiddels weer niet te krijgen ;) als je de laatste pagina hier had gelezen wist je dat ook :P
Je kan 'm jailbraken en ff zoeken of je misschien een torrent voor Netshare kan vinden, maargoed dat is natuurlijk harstikke illegaal! ;)

Reg. datum: 29 september 2004

quote:
Red Nalie schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 10:03:

Tuurlijk betaal je er grof geld voor, maar tot die tijd dat Apple het probleem oplost (en andere back-covers maakt), kan het probleem zich blijven voordoen, ook al krijg je nu een nieuwe.
Begrijp me goed: het hoort niet, zeker bij een apparaat van rond de 500 euro, maar hij doet nog steeds wat hij moet doen. Was het het touchscreen dat doormidden scheurde, tja, dan zou meteen ruilen helpen :)

PSN: Sluuz

ReLAX mAn

quote:
jefjef schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 14:29:
[...]

Dank je!!!...je hebt mijn zondag gered _/-\o_
mm oke nu heb ik de DFU uitgevoerd en de laatste copie die iTunes heeft gemaakt opnieuw erop gezet. Maar alle instellingen zijn weg en wat erger is is dat alle foto's die zijn gemaakt dus ook weg zijn! Kan ik dan concluderen dat de reserve copie die elke keer wordt gemaakt alleen de muziek en de apps bevatten? Of kan ik die foto's ergens uit een verborgen bestand in mijn pc terug vinden?

Heb al gezocht maar niet dus... :(

zie tweakers.net/aanbod/advertentie/182836 voor een FragFX

Reg. datum: 19 juli 2008

quote:
jefjef schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 11:18:
mm oke nu heb ik de DFU uitgevoerd en de laatste copie die iTunes heeft gemaakt opnieuw erop gezet. Maar alle instellingen zijn weg en wat erger is is dat alle foto's die zijn gemaakt dus ook weg zijn! Kan ik dan concluderen dat de reserve copie die elke keer wordt gemaakt alleen de muziek en de apps bevatten? Of kan ik die foto's ergens uit een verborgen bestand in mijn pc terug vinden?

Heb al gezocht maar niet dus... :(
Van wanneer was je laatste back-up? Dat bepaalt natuurlijk of je meest recente instellingen zijn opgeslagen in die back-up.
Instellingen zou ie namelijk wel over moeten pakken... over de foto's ben ik niet zeker... die kun je van je iPhone afhalen via de verkenner (maar nu zijn ze waarschijnlijk al gewist...)

Reg. datum: 27 september 2007

Ik heb inmiddels ook 3 scheurtjes ondekt bij mijn 2 dagen oude iphone 3g wit.
Ze zitten bij de dock connector en bovenin bij de headphone jack.

Vind het maar erg jammer, zeker omdat ik hem gewoon netjes heb gebruikt 2 dagen ( eigenlijk alleen in de dock gestaan)

Nu maar even apple bellen voor garantie.

----

Apple heb ik inmiddels gebeld, ze erkennen het probleem 8)
Nu moet ik naar tmobile met een casenummer en gaan ze kijken wat ze kunnen doen.

Keeping you posted.

ps3player wijzigde dit bericht 04-08-2008 12:11 (22%)

ReLAX mAn

quote:
Phoniac schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 11:49:
[...]

Van wanneer was je laatste back-up? Dat bepaalt natuurlijk of je meest recente instellingen zijn opgeslagen in die back-up.
Instellingen zou ie namelijk wel over moeten pakken... over de foto's ben ik niet zeker... die kun je van je iPhone afhalen via de verkenner (maar nu zijn ze waarschijnlijk al gewist...)
laatste backup was gisterochtend, dfu was gister middag/avond...dus die had hij meemoeten nemen.
De back is dus niet een volledige backup gezien de foto's... Oja en via verkenner lukt mij niet daar ik Vista gebruik en de iPhonee niet volledig wordt herkend omdat bij het digitale fotocamera gedeelte van de herkenning via usb, deze niet wordt herkend en dus ook geen drivers worden geinstalleerd. Te lezen op diverse fora is dat meerdere gebruikers met vista dit euvel hebben...Ben trouwens nog geen oplossing tegen gekomen.

zie tweakers.net/aanbod/advertentie/182836 voor een FragFX

@ ps3player: ben benieuwd wat ze bij jou zeggen. Heb inmiddels een klachten mail naar T-Mobile en naar Bel Company gestuurd, ga Apple er zo ook nog ff 1 sturen. Toch raar, bij Apple vertelden ze mij dat alles via T-Mobile gaat...

Reg. datum: 27 september 2007

had mn nummer achter gelaten, kreeg 2 min later een telefoontje terug van apple , dat als het om een iphone ging ik het inderdaad via tmobile af moest handelen, ze had me niet goed verstaan en dacht dat het om een ipod ging :S gaat weer lekker dus :S ik ga nu even met T-mobile bellen.

Het is gewoon T-Mobile, laat het vloeken maar achterwege.

Hoedje wijzigde dit bericht 04-08-2008 12:32 (11%)

Reg. datum: 11 september 2003

Ik snap niet waarom mensen hier meteen Apple bellen of naar T-Mobile gaan omdat ze haarscheurtjes hebben. Echt, denk eens na :S? Er zijn al behoorlijk veel gevallen bekend, ook in dit topic. Hoe groot denk je dan dat de kans is dat je een haarscheurvrije iPhone krijgt, of niet in de toekomst alsnog haarscheurtjes krijgt? Ik denk dat deze kans de 0 nadert. Je kunt beter wachten, zoals al eerder gezegd is, totdat Apple het probleem erkent en nieuwe iPhones produceert die haarscheurvrij zijn.

Nu je iPhone ter reparatie opsturen is nutteloos, je bent je iPhone lang kwijt en de kans dat je ervan af bent is klein.

Als niemand meldt dat er problemen zijn met haarscheurtjes kun je wachten tot je een ons weegt natuurlijk, hoe meer mensen er problemen melden hoe eerder apple door heeft dat ze er iets aan moeten doen.

Zelf wacht ik nog wel even een paar weken, eens kijken wat er aan deze problematiek gaat gebeuren voordat ik er een aanschaf.

"The only thing we can decide is what we want to do with the time that has been given to us."

Reg. datum: 11 september 2003

Bellen om het probleem te melden is wel goed lijkt me, maar ik bedoelde meer dat je er niks mee opschiet als je de iPhone wegbrengt ter reparatie :P .

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: