Probeer eens rechtermuisknop -> sitevoorkeuren -> netwerk -> en dan voordoen als firefox. Of IE. Wie weet werkt het dan wel.quote:Bierkameel schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 09:38:
Ik dacht ook Opera eens te proberen naast Firefox.
Op de eerste pagina die ik bezoek loop ik al vast
Wij hebben HP management pagina's die niet werken onder Opera, hier staat ook bij:
The HP Onboard Administrator Web interface requires an XSLT enabled browser with support for JavaScript® 1.3 or equivalent.
The following browsers are officially supported:
Microsoft® Internet Explorer 6 and 7.
Mozilla™ Firefox® 1.5 and 2.0
Browsers that provide the required functionality but do not appear in the above list will not be prevented from running the application, but no support is offered for unlisted browsers.
If you received a notice that your browser does not have the required functionality, examine your browser settings to see if they meet the requirements below or contact your administrator.
Volgens mij moet Opera gewoon XSLT ondersteunen toch?
[ervaringen] Opera 9.5x / 9.6x / 10.x
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 22 23 24 25 last
Reageer Nieuw TopicVan de pagina Web Specifications Supported in Opera 9:
quote:XSLT, XPath, and XSL-FO
Opera supports XSLT 1.0 and XPath 1.0 with the following exceptions:
The namespace-alias element is not supported
The Nan, per-mille, minus-sign, and percent attributes for the decimal-value element are not supported
The case-order attribute for the sort element is not supported
The document() function is not supported.
In addition the exsl:node-set() function is supported.
Opera does not support XSL Formatting Objects.
ASUS A7V600-X - Athlon XP 2600 Barton - Sapphire Radeon 9500 Pro - WD 2500 JB - Twinmos 2*512 MB - Dual boot XP SP3 en Vista Ultimate SP1 - Opera browser altijd de laatste weekly - Comodo Internet Security 3.5
Iemand een oplossing voor het niet kunnen navigeren via de Tab-knop tijdens het invullen van een betaalopdracht bij ABN Internetbankieren ? De deleteknop en de backspaceknop werken ook niet.
Dit was allemaal prima in orde, maar sinds hun update van enige tijd geleden worden de invulvelden geel en heb je dus bovenstaande beperkingen.
Dit was allemaal prima in orde, maar sinds hun update van enige tijd geleden worden de invulvelden geel en heb je dus bovenstaande beperkingen.
Reg. datum: 09 augustus 2008
Reg. datum: 09 augustus 2008
de website is ongevoelig geval
quote:mwah, content blocken. Na een paar keer heb je alles al. Ik zal even fanboy's ding filteren:
Zou ik ook graag willen weten.quote:Ken. schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 13:17:
Iemand een oplossing voor het niet kunnen navigeren via de Tab-knop tijdens het invullen van een betaalopdracht bij ABN Internetbankieren ? De deleteknop en de backspaceknop werken ook niet.
Pauwtomaat - Geautomatiseerde interviews met Jeroen Pauw! | NPS Output Webradio :: Playlist
Reg. datum: 29 april 2007
Reg. datum: 29 april 2007
Iemand enig idee hoe ik mijn side buttons werkend krijg? Heb het al geprobeerd met Button4/5/7/8 en Flipback, maar kom er nog steeds niet uit.
Vandaag is Opera 9.52 RC2 live gegaan.
Gisteren zag RC1 het licht. Er is bij RC 2 slechts een bug opgelost: One more RC was needed to fix the upload regression :-).
Hij is hier op te halen: http://my.opera.com/deskt...008/08/15/opera-9-52-rc-2 .
Gisteren zag RC1 het licht. Er is bij RC 2 slechts een bug opgelost: One more RC was needed to fix the upload regression :-).
Hij is hier op te halen: http://my.opera.com/deskt...008/08/15/opera-9-52-rc-2 .
ASUS A7V600-X - Athlon XP 2600 Barton - Sapphire Radeon 9500 Pro - WD 2500 JB - Twinmos 2*512 MB - Dual boot XP SP3 en Vista Ultimate SP1 - Opera browser altijd de laatste weekly - Comodo Internet Security 3.5
offtopic:
Ik heb de dubbelpost van adblock-fanboy in "[ervaringen] Opera 9.5x" even verwjiderd.
fanboy: Welcome! I think that just typing in English will be understood a lot better then using babelfish to translate to Dutch. I assume you meant to say it's case insensitive. In Dutch that's just 'het is case insensitive'
Ik heb de dubbelpost van adblock-fanboy in "[ervaringen] Opera 9.5x" even verwjiderd.
fanboy: Welcome! I think that just typing in English will be understood a lot better then using babelfish to translate to Dutch. I assume you meant to say it's case insensitive. In Dutch that's just 'het is case insensitive'
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind'
Reg. datum: 21 november 2000
Ik kan maar niet vinden hoe ik het volgende kan uitschakelen. (indien het mogelijk is)
Als ik op een site ben, en ik wil enkele links openen (shift-klik) dan wordt er een nieuwe tab geopend, en je krijgt die tab ook gelijk te zien. Dat wil ik niet. Ik wil nieuwe tabs openen, maar op de pagina blijven waar ik zit. Omdat ik meerdere links wil openen, wil ik niet telkens naar de desbetreffende tab gaan. Eerst wil ik enkele links openen, en daarna pas de nieuwe tabs gaan bekijken.
Is hier een oplossing voor?
Als ik op een site ben, en ik wil enkele links openen (shift-klik) dan wordt er een nieuwe tab geopend, en je krijgt die tab ook gelijk te zien. Dat wil ik niet. Ik wil nieuwe tabs openen, maar op de pagina blijven waar ik zit. Omdat ik meerdere links wil openen, wil ik niet telkens naar de desbetreffende tab gaan. Eerst wil ik enkele links openen, en daarna pas de nieuwe tabs gaan bekijken.
link aanklikken met middelmuisknop 
Dat meen je niet he...quote:
Hmmm... tja... klopt. pfff.. Dat ik daar niet zelf op gekomen ben zeg..
In iedergeval.. ERG bedankt! (heb zo'n schik met Opera, alleen dit vond ik niet fijn)
Ben al jaren een Opera gebruiker maar heb nu een probleempje waar ik niet direct een oplossing voor vind.
Alle tekst in webpagina's wordt italic weergegeven. (BV. ook het bericht dat ik nu typ)
Waarschijnlijk heb ik per ongeluk een sneltoets combo ingedrukt.
Iemand een idee?
Alle tekst in webpagina's wordt italic weergegeven. (BV. ook het bericht dat ik nu typ)
Waarschijnlijk heb ik per ongeluk een sneltoets combo ingedrukt.
Iemand een idee?
Opera 9.52 is nu officieel uit. Het build 10108; dat is de RC2 build. Veel plezier ermee: http://www.opera.com/download/ .
@Mantis. Kijk eens onder Extra --> Voorkeuren --> Webpagina's --> druk op een van de twee knoppen waarop lettertype staat --> Staat daar Italic geselecteerd?
@Mantis. Kijk eens onder Extra --> Voorkeuren --> Webpagina's --> druk op een van de twee knoppen waarop lettertype staat --> Staat daar Italic geselecteerd?
Tools > Preferences (of Ctrl F12) en dan tabblad Web pagesquote:EricJH schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 14:00:
Extra --> Voorkeuren --> Webpagina's --> druk op een van de twee knoppen waarop lettertype staat --> Staat daar Italic geselecteerd?
Nope staat niet geselecteerd.
Heb het ook eens aan/uit gevinkt bij beiden en settings opgeslagen maar het maakt geen verschil.
Heb het ook eens aan/uit gevinkt bij beiden en settings opgeslagen maar het maakt geen verschil.
Ik heb sinds Opera 9.52 last van het verschijnsel dat automatische redirects het niet meer doen.
Als ik bijvoorbeeld ergens inlog blijf ik hangen bij het login scherm en dan moet ik zelf doorklikken, terwijl dit na een paar seconden vanzelf dient te gebeuren.
Iemand een workaround / fix ?
Als ik bijvoorbeeld ergens inlog blijf ik hangen bij het login scherm en dan moet ik zelf doorklikken, terwijl dit na een paar seconden vanzelf dient te gebeuren.
Heb je de 'enable automatic redirection' in de preferences (onder network) niet gewoon uitgeschakeld?quote:Ken. schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 15:48:
Ik heb sinds Opera 9.52 last van het verschijnsel dat automatische redirects het niet meer doen.
Nee, die staat helaas gewoon aan.
Ehm.. ik heb 'm nu even uitgezet om te kijken wat dat dan deed: hij doet het opeens weer ?
Aparte logica ! Enable automatic redirection uitzetten om het te laten werken
Oh well, het werkt iig weer.
Ehm.. ik heb 'm nu even uitgezet om te kijken wat dat dan deed: hij doet het opeens weer ?
Aparte logica ! Enable automatic redirection uitzetten om het te laten werken
Oh well, het werkt iig weer.
Je kon ook Ctrl+Shift klik gebruiken. En de middelmuisknop kun je instellen wat het doet.quote:Jerk184 schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 13:35:
Ik kan maar niet vinden hoe ik het volgende kan uitschakelen. (indien het mogelijk is)
Systen en Laptop | Commandpromt FTW | Vista Chair
Ja, kun je instellen door Shift+Middelmuisknop. Dan verschijnt er een dialoogje daarvoor.quote:Hero Of Time schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 16:46:
[...]
Je kon ook Ctrl+Shift klik gebruiken. En de middelmuisknop kun je instellen wat het doet.
Pauwtomaat - Geautomatiseerde interviews met Jeroen Pauw! | NPS Output Webradio :: Playlist
Dat wist ik niet, ik heb het altijd via Preferences > Shortcuts gedaan.quote:GeekK schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 18:51:
[...]
Ja, kun je instellen door Shift+Middelmuisknop. Dan verschijnt er een dialoogje daarvoor.
Systen en Laptop | Commandpromt FTW | Vista Chair
Mja.. 't is mij ook niet helemaal duidelijk waarom ze dat toegevoegd hebben, zo vaak verander je dat niet lijkt me.quote:Hero Of Time schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 23:55:
[...]
Dat wist ik niet, ik heb het altijd via Preferences > Shortcuts gedaan.
Eerste Opera 9.60 snapshot
quote:Everyone here at desktop has been working hard to add new features to your favorite browser, and here's what you can look forward to in 9.60:
Opera Link
Custom search engines and typed history* are now joining bookmarks, speed dials, personal bar and notes in Opera Link.
RSS Web Feed Preview
Now you can preview an RSS webfeed right in a webpage before subscribing.
M2 Low Bandwidth Mode
Low Bandwidth Mode is a setting on mail accounts that you can enable to make Opera Mail use as little bandwidth as possible. For IMAP, this means that Opera will only synchronise new messages, and it will not fetch message attachments unless requested. For POP, Opera will not fetch more than the first 100 lines of a message unless requested.
M2 Follow or Ignore threads and contacts
Follow and Ignore are new features for users that receive a lot of messages. It makes it easier to dismiss unimportant messages and easier to recognise important messages.
M2 Go To Thread
You can now also "Go to thread" which means that you can view only the messages from that thread. Useful for users of the flat view.
* Typed history is only the history you explicitly type or select from the address bar
RSS Web preview klinkt goed. Dat vond ik een groot gemis. Hoop dat het er een beetje uit gaat zien als de implementatie van Safari.quote:
Ha ! Met Opera 9.52 werkt het weer zoals het hoortquote:Ken. schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 13:17:
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 22 23 24 25 last