I got a problem-solver and its name is revolver
Ik heb in mijn Dell D430 ook een Mini PCI-E UMTS kaartje zitten, de simkaarthouder zit onder mijn accu, Volgensmij verbonden met het kaartje via het moederbord (zie geen kabeltje naar de UMTS kaart lopen).
Merk/type van de kaart kan ik zo niet achterhalen (typenummer geeft 0 hits op google).
Wat voor laptop heb je? Ik kwam in het EEE pc topic iemand tegen die intern 2 USB-poorten had gemaakt, als je een kleine USB-UMTS adapter op de kop kunt tikken is dat misschien ook een idee.
Houd er wel rekening mee dat de kaart geen eigen antenne heeft, maar 2 micro(?)-coax aansluitingen tbv. een externe antenne, bij mij zitten deze in 't scherm.
Merk/type van de kaart kan ik zo niet achterhalen (typenummer geeft 0 hits op google).
Wat voor laptop heb je? Ik kwam in het EEE pc topic iemand tegen die intern 2 USB-poorten had gemaakt, als je een kleine USB-UMTS adapter op de kop kunt tikken is dat misschien ook een idee.
Houd er wel rekening mee dat de kaart geen eigen antenne heeft, maar 2 micro(?)-coax aansluitingen tbv. een externe antenne, bij mij zitten deze in 't scherm.
Crumpler Geekstar with: D200 | peleng 8mm | 18-70mm 3.5-4.5 | 50mm 1.8 | 80-200mm 2.8 | 300mm 4.0 | SB-800 | PD7X 60GB | www.survice.nl
Ik heb een Gateway C-142XL Tablet Convertible. Ik heb 2 mini pci-e ingangen, waarvan er nu 1 gebruikt word door een Atheros 5008X wifi-n kaartje. In de ander zit nu de standaard Intel wifi-g kaart. Ik heb geen extra ruimte voor de SIM kaart dus ik ga ervanuit dat die Noa Wireless mijn enige optie is.
Ik heb btw 2 antennes...
Ik heb btw 2 antennes...
I got a problem-solver and its name is revolver
Pagina: 1