Gathering of Tweakers

Quicksearch
Reg. datum: 24 juli 2008

Weet iemand wanneer we de moederborden met 790FX en SB750 in Nederland kunnen verwachten. Op internet kan ik alleen nog maar informatie vinden van Foxconn. Zouden Asus en MSI ook zo'n bord op de markt zetten.

Ik wil binnenkort (lees zo spoedig mogelijk) een nieuwe PC aanschaffen met een AMD Phenom X4 9950, is het zinvol om op deze nieuwe moederborden te wachten.

Denk dat ik ergens gelezen had dat de NDA volgende week zal komen te vervallen dus laten we hopen :-)

Acties: [view]

Door: Turkish Moderator PMG/CSL
zhé germans

Je kan verwachten van de grote moederbordfabrikanten dat ze vaak doorgaan met de merken chipsets die ze op een bepaald moment leveren.
Meestal kan je door de hardware sites in de gaten houden welke merken mobo's gaan maken met deze chipset ;)

Dit is als discussie topic niet van waarde voor GoT. Houd de sites in de gaten en dan kan je kijken wanneer deze te koop zijn. Dicht dus

specs | 'De klant komt altijd van rechts.'
'Het risico van een slim voorstel is dat je de kans loopt te worden aangewezen om het uit te voeren.'

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws