Hoofdcategorieën
Topicacties

[PS3] Little Big Planet

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 last

Reageer Nieuw Topic
Supra Addict

Leuk spel, erg vermakelijk, alleen is het met lag echt niet te spelen. Ik speelde net iemands level, en er kwamen nog een paar mensen binnen, maar het spel was totaal onspeelbaar geworden. Ik weet niet of dat komt omdat er nog debuginformatie wordt doorgestuurd naar MM ofzo, anders voorzie ik echt een flinke anti climax wanneer het spel eenmaal uitkomt.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! (host is UP!) | "Security is just a state of mind" | Cinema 4D !
MacBook Pro!

the naked truth

quote:
scorpie schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 21:10:
Leuk spel, erg vermakelijk, alleen is het met lag echt niet te spelen. Ik speelde net iemands level, en er kwamen nog een paar mensen binnen, maar het spel was totaal onspeelbaar geworden. Ik weet niet of dat komt omdat er nog debuginformatie wordt doorgestuurd naar MM ofzo, anders voorzie ik echt een flinke anti climax wanneer het spel eenmaal uitkomt.
beta :)

PSN ID: MiC-NL // GameBlogje // Currently Playing: CoD4, Uncharted, Guitar Hero 3

NederCam.nl

Heel veel beta :P
Momenteel waarschijnlijk meer spelers dan dat mensen hem in het begin zullen kopen :)
Ik moet ook nog wat andere spellen afwerken binnenkort, en daarna komt LBP pas, en dan is het hopelijk ook wel goed speelbaar, het is momenteel gewoon te druk.
Met 1 á 2 spelers is extra is het te doen, daarboven gaat het echt enorm laggen.
Net ook een uurtje of 3 online gedaan, en met vlagen kwam er weer een lag-stoot langs.

Nakebod's Webcam Archive
Trying is the first step to failure.
GTA San Andreas Multiplayer

voorheen: MvdKelen

Hoeveel beta spelers zijn er eigenlijk?

www.VanderKelen.nl --> Camera: EOS 50D | grip BG-E2N | 430EX flitser | tamron 17-50 f/2.8 | Canon 70-200 L f/4 | canon 50mm f/1.8

Tja ga alle acties eens tellen zou ik zeggen, de IGN actie van dit weekend had alleen al 20.000 keys voor mensen uit de EU, en dat is maar 1 van de vele acties.

>4&X
Reg. datum: 29 juni 2002

Ik zag ergens in het spel (aan de rankinglist geloof ik) dat er ongeveer 80.000 spelers actief zijn, ik had vrijdag enorm veel last van lag, ik hoop dat dat puur toeval was anders is de lol van het online spelen er snel af voor mij.

[#] Viva! Blunt force trauma. | PSN: SD5k

PSN ID: Mokim
Reg. datum: 20 juli 2002

Hoe sla je iemand? Ik word telkens voor mijn kop geslagen maar terugslaan welke knop is dat?

Reg. datum: 07 december 2004

Online interesseert me minder, zolang de lokale multiplayer maar goed werkt.

Dit is DE game om even een paar gasten een controller in de handen te stoppen, en gaan met de game. Niet al te moeilijk, super leuke sfeer en met iedereen op dezelfde bank is het extra leuk.

Resistance 1 is ook super om split screen te doen (imo) maar daar wordt 'pick up and play' wel wat lastiger :p

Hoe speelt het multiplayen op één console?

alvi wijzigde dit bericht 06-10-2008 00:21 (5%)

Ik dacht dat LBP in full hd zou zijn, maar ik heb hem hier in 720p draaien, is dit alleen omdat het een beta is of?
Voor de rest ziet het er wel leuk uit, maar weet nog niet zeker of ik hem ga kopen. Hoe dan ook presentatie van dit spel is echt super!
w00t
Reg. datum: 14 februari 2002

Hahah wat een spel zeg, het word steeds gekker met die ps3! Heb nog nooit zoveel lol gehad met een game als deze.!

Word je in een level helemaal gek van een meters groot paard dat heen en weer gaat en twee grote ballen aan zijn hoofd heeft. Daarbij komen er ook nog eens twee spelers bij die er niet uit zien zodat de chaotische shit waar ik me in vekeerde als sackboy compleet was hahah..!!

Alleen snap ik niet hoe die nieuwe spelers mijn level in kunnen joinen, ik heb zitten zoeken maar ik kan niet bij iemand anders joinen die al een level aan het spelen is. Of zie ik het nu verkeerd...

Nou ik ga weer verder spelen, ben aardig verslaafd aan het raken haha.. _/-\o_

AMD XP 2800+ | Asus A7N8X Deluxe | 1024 MB DDR | XFX Geforce 7800 GS Extreme Edition | Maxtor 250 GB 7200 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | Samsung Syncmaster 930 BF 19'' | PSP 1.5 | Ps3 60gig |

Wat sta je nou te kijken!
Reg. datum: 17 januari 2001

quote:
Kimo schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 00:17:
Hoe sla je iemand? Ik word telkens voor mijn kop geslagen maar terugslaan welke knop is dat?
Zelfde als zwaaien, maar dan snel van links naar rechts (of rechts naar links). Dan zwaait je sackboy hard met zijn hand. Als er iemand tegenaan loopt dan was het raak ;)

Prachtig spel trouwens. Ik moest de offline levels even doorkomen om erin te komen maar als je kijkt naar wat voor levels er nu al gemaakt worden en hoe leuk het is om dat te spelen dan is dit een spel waar je naar blijft terugkomen om 'even' te doen. Maar waar je zonder dat je het doorhebt met 3 man aan een paar dobbelstenen loopt te sjorren om een combinatie te maken (Heist part 1, wat een level).

Het is ook wel bijzonder om te zien hoe je met volkomen vreemden dergelijke puzzels oplost zonder veel communicatie.

Shiver23 wijzigde dit bericht 06-10-2008 10:57 (7%)

"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."//PSN: Shiver23. Gevraagd: 7800GS AGP

BAM!
Reg. datum: 03 augustus 2002

Ahh ik pis telkens net naast de pot. Ik had de nieuwsbrief van GT snel binnen maar de site was direct plat. Als iemand nog een key heeft, houd ik me aanbevolen.
Anders maar twee weken wachten.

[] Asus P5B-Deluxe [] Intel C2D e6600 [] Twinmos 2048 DDR2 PC 5300 [] XFX 8800GTX [] Audigy 2 ZS [] Seagate Barracuda 7200.10 320gig [] Maxtor Diamond 12 200GIG [] NEC 2500A DVD/RW [] Samsung Syncmaster 205BW [] Logitech G5 [] Logitech Z-680 [] CM Stacker

Vandring
Reg. datum: 12 juni 2000

Bestaat die beta nou uit 4 singleplayer levels?

Verder erg leuk spel. Heb me gister uren vermaakt met dat zelfgemaakte raketten level.

En sargad kropp i evig sömn.

Reg. datum: 06 februari 2005

@stephan900, dat vroeg ik me ook af. PS3 exclusive die ook maar op 720p draait, hopelijk draait de full wel op 1080p. Anders kan je net zo goed geen fullhd tv kopen voor je ps3 (buiten dan het blu-ray verhaal).

Spel is te komisch, zit er echt al anderhavle week continue mee te spelen. Alleen met 4 spelers kan het behoorlijk laggen, waardoor het niet leuk spelen meer is. Daarnaast verdwijnt mijn speel- en deelscore ook geregeld..

HD Ready

Nouja of het 720p of 1080p is maakt mij denk ik niet heel veel uit. Vind het spel er al prachtig uitzien :)

Heb het gisteren goed laat gemaakt, ben echt al behoorlijk verslaafd aan dit spel. Het is weer tijden geleden dat ik zo dubbel heb kunnen liggen om een spel, wat een humor zit hier in. :D

Dit is voor mij ook het eerste spel waarin het sociale gevoel in online gamen een beetje bovenkomt. In spellen zoals GTA4 of een FPS speel je even online en is er vrijwel geen sociaal 'contact'. Dat is met dit spel toch veel meer, omdat je eigenlijk altijd moet samenwerken in een groep.

Ik had erg hoge verwachtingen van dit spel en ze zijn voor mij allemaal waargemaakt. Af en toe nog wel wat lag, maarja tis een beta. Soms heb je het geluk dat je in een goed groepje zit en het totaal lagloos verloopt en dan heb je echt plezier met dit spel :)

Asus P5W DH Deluxe | Intel E6700 | Asus Geforce 8800GTX | 4GB PC6400 CL4 OCZ | 2x WD Raptor 74GB (Raid 0) | Scythe Infinite | Enermax Chakra | Antec Truepower Trio 650Watt | (MSDNAA - Anytime upgrade) Windows Vista Ultimate x64

De leuke oom uithangen...

Ja het is echt gaaf om online te spelen. Na een level ook allebei natuurlijk met de armen zwaaien en naar elkaar wijzen met een big smile op je sackboy :)
Ook met een volgend level uitkiezen staat de andere ook in je (mooi versierde) pod en wijst naar de map welk level hij graag doet :D Echt super spel... jammer dat ik geen PS3 heb ;) Misschien tegen het einde van het jaar de balans ff opmaken en er eentje aanschaffen.

[DPC] NoizyCows
= Al'Akir - Kwek (70 Warrior) - The Gnometrotters =

Ja dat fullhd verhaal, het is niet zo dat het nu lelijk is of zo, maar heb niet voor niks een sony fullhd tv gekocht :), en dacht gewoon dat deze game fullhd zou zijn.

Maar net weer gelachen, dat shadow of the collosus level gedaan met wat italianen en 1 italiaan begon gewoon keihard te huilen (neep neem ik aan), toen ik hem buiten had gesloten :).

Moet toch maar eens zo'n headset kopen, want dat sms toetsenbord is niks...
Piep...
Reg. datum: 13 juli 1999

quote:
Shiver23 schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 10:56:
[...]
Maar waar je zonder dat je het doorhebt met 3 man aan een paar dobbelstenen loopt te sjorren om een combinatie te maken (Heist part 1, wat een level).

Het is ook wel bijzonder om te zien hoe je met volkomen vreemden dergelijke puzzels oplost zonder veel communicatie.
Dat is inderdaad een geweldig level. Met iedereen maar sjorren...

Het is sowieso leuk gevonden, op elkaar wachten (of juist niet). Beetje zwaaien, en buigen als je eerste wordt :)
Ik vind alleen het zoeken naar een lvl nog wel lastig, ts niet echt overzichtelijk. Ik zou graag een lijst krijgen met de llvls met de meeste hearts of zo....

Pretty soon Vincent the Keen would have a galaxy of his very own. To give him his due, he was quite disinterested in which kind of star he got. Quantity, that was what he liked. (Terry Pratchett, Thief of Time)

Reg. datum: 28 november 2004

Ach als ze 1080p support inbouwen wordt het hoogstwaarschijnlijk toch een 720p->1080p opblaas-actie dus veel zal je er niet aan hebben. Maargoed jan met de pet die "1080p" op zn tv ziet staan wordt er natuurlijk wel gelijk happy van, of je er nu wel wat aan hebt of niet...

Gevalideerd
Reg. datum: 15 januari 2001

Zijn er op dit moment (of later op de avond) nog websites waar je een bèta key kan bemachtigen? Ik heb de afgelopen dagen geen bèta key kunnen krijgen en daar baal ik best wel van. :'(

Disclaimer: het gezwets van hierboven kan als schokkend worden ervaren, lezen op eigen risico ~ Speculæs

Wat sta je nou te kijken!
Reg. datum: 17 januari 2001

quote:
ViNcE schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 15:52:
[...]

Dat is inderdaad een geweldig level. Met iedereen maar sjorren...

Het is sowieso leuk gevonden, op elkaar wachten (of juist niet). Beetje zwaaien, en buigen als je eerste wordt :)
Ik vind alleen het zoeken naar een lvl nog wel lastig, ts niet echt overzichtelijk. Ik zou graag een lijst krijgen met de llvls met de meeste hearts of zo....
Eens. Ook mis ik een echt goede rating voor levels en de tags ben ik ook nog niet kapot van.

"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."//PSN: Shiver23. Gevraagd: 7800GS AGP

Reg. datum: 12 november 2007

Na FirstLook had ik zo mijn twijfels over deze game, toen dacht ik dat het de hype niet zou kunnen waarmaken.
Dat is nu wel anders, ik heb nu een aantal uren in de Beta zitten en dan merk je hoe leuk het is. De levels die nú al door users gemaakt zijn, beloven veel voor de toekomst ,dit is nog maar de beta! Persoonlijk vond ik Heist 1/2 best pittig! Ik vraag me af hoe compleet de beta is in verhouding tot de full game.

Ik las een stukje op Eurogamer over de Sackboy knuffels die bij de LE zouden worden gegeven, die hebben vertraging opgelopen. http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=253747 Check het if interested.
Als deze eindelijk in de winkel gaan liggen gaat het hard! Ik kan me zo voorstellen dat veel papa's nu een goed excuus hebben om een PS3 'voor de kids' te kopen..hehe 'ja, want Little Big Planet is zo leuk voor de kinderen met dat gekke poppetje.'

Edit, @ ViNcE: Ik vind dit 'overzicht' ook maar niks, een lijst met levels zou veel handiger zijn. En waarbij je kan kiezen waarop je wilt rangschikken; aantal malen gespeeld, harten, aanmaakdatum, 'type level' etc.
Straks als er honderden goede levels komen zal je grote problemen krijgen met het huidige systeem.

JeepXJ89 wijzigde dit bericht 06-10-2008 17:28 (16%)

PS3 80gb met 320gb, PSN tag: Papegaaienflats

Gevalideerd
Reg. datum: 15 januari 2001

FYI: er is nu weer een bèta batch gaande. :)

Hier dus: http://www.fileplanet.com...ebigplanet/index_reg.aspx

Copyman wijzigde dit bericht 06-10-2008 21:00 (47%)
Reden: Link toegevoegd

Disclaimer: het gezwets van hierboven kan als schokkend worden ervaren, lezen op eigen risico ~ Speculæs

PSN ID: Mokim
Reg. datum: 20 juli 2002

quote:
Ja volgens mij elke avond wel een ronde. Dus iedereen grijp je kans!!

One Last Embrace..
Reg. datum: 01 maart 2002

Wanneer kun je nu levels maken? Na de 4 single player levels krijg je wel je eigen wereld, maar ik kan alleen stickers plakken?

Verder is het wel leuk, maar super enthousiast ben ik nog niet :$

PSN: zAo82

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: