Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Je kunt ook een cookievrije versie van de website bezoeken met minder functionaliteit. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• thedon77
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 21-04-2011
Niet helemaal wat ik bedoelde maar dat had je misschien al wel door.

Zoek meer naar een manier waarbij ik niet perse mijn beamer hoef te gebruiken om de camerabeelden te bekijken. Is het mogelijk de HDD waarop de beelden worden opgenomen te mounten en beschikbaar te stellen als networkshare? En zo ja hoe?

• sphx
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 22-11-2010
Hi allemaal,

Wanneer ik via mijn netwerk een film wil streamen vanaf mijn pc, windows 7 dan knalt die naar een paar minuten het hele netwerk eruit.

Via mij oude pc, windows XP werkte dit wel perfect.

Iemand een idee wat hier de oorzaak van is of kan zijn?, ik gebruik de MediaGiantPlus, CM3GP

Alvast bedankt,

Greetz

sphx wijzigde deze reactie 16-08-2010 17:58 (5%)

• forzafan
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 20-10 14:29
quote:
sphx schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 17:57:
Hi allemaal,

Wanneer ik via mijn netwerk een film wil streamen vanaf mijn pc, windows 7 dan knalt die naar een paar minuten het hele netwerk eruit.

Via mij oude pc, windows XP werkte dit wel perfect.

Iemand een idee wat hier de oorzaak van is of kan zijn?, ik gebruik de MediaGiantPlus, CM3GP

Alvast bedankt,

Greetz
Misschien heb je hier wat aan:
http://blogs.msdn.com/b/e...aming-with-windows-7.aspx

en anders even via conceptronic support vragen..

• OgWok
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 14:04

OgWok

U.N.C.L.E.

Wil nu "Titel splitsen",maar dat gaat niet. Na Bevestigen gebeurt er niets meer. Zaakje lijkt bevroren. Uitzetten/aanzetten. Keer of 5 geprobeerd, maar na bevestigen stopt de MGP.

Bestand is ong 5,8 GB groot. Misschien dat Conceptronic support er nog eens een nieuwe firmware tegen aan wil gooien. Is overigens voor het eerst dat ik nu deze functie gebruik; wel jammer dat het niet werkt.

edit:
Na 6x lukte het opeens wel om de opname te splitsen. En nog snel ook! Geen idee waarom het nu wel lukte. Zal het de komende dagen nog eens een antal keren testen.

OgWok wijzigde deze reactie 04-09-2010 18:31 (18%)

Tyan Tiger MPX Dual Athlon 2000+, Adaptec 29320R 2x Cheetah 15K HostRaid / MacPro Core i5 750

• Piepersnijder
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 16-10 15:00
Ik heb de CM3GPP inmiddels een jaar in huis en ik overweeg om het in de vuilnisbak te gooien.
Niks anders dan gesodemieter met dat ding. Wat een kreng van een apparaat.
Mocht dat ding nog te koop zijn dan raad ik iedereen aan om dat apparaat niet te kopen.

• Huff002
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 20-09 10:08
Ik hem mijn toestel nu zo'n 1,5 jaar en zou het ook aan niemand meer aanraden (heb dit bij 1 iemand gedaan en die gebruikt zijn Media Giant helemaal niet meer).

Ik gebruik hem nu enkel nog als mediaplayer (divx en mp3's) en dat doet hij wel goed, enkel zien de menu's er verouderd uit en gaat het bedienen niet echt snel.
Timeshift werkt 8 op de 10 keer goed, de andere 2 keren blokkeerd het toestel helemaal (uit- en aanzetten is dan noodzakelijk).
Bij langdurige opname's gaat de tuner soms de mist in, het geluid wordt dan helemaal vervormd naar smurf- of Darth Vader-achtige klanken. Ik heb mij al uren bezig gehouden met de fine-tuning van de kanalen (oplossing van Conceptronic) maar krijg het nooit helemaal in orde.

Aangezien Zeroday niet meer voor Conceptronic werkt is de inside informatie over eventuele update's ook helemaal verdwenen en eerlijk gezegd verwacht ik (spijtig genoeg) ook helemaal geen update's meer.

Ik zal de Media Giant toch blijven gebruiken aangezien nieuwe/betere alternatieven volgens mij enkel DVB-C ondersteunen en we hiervoor in Vlaanderen geen eigen hardware kunnen of mogen gebruiken (zie [DVB-C BelgiŽ] Kruistocht vs telenet digibox).

• OgWok
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 14:04

OgWok

U.N.C.L.E.

Same here. Er hoeft maar dat te gebeuren en de Media Giant loopt vast. Enige wat redelijk goed gaat is programma's opnemen (analoog via kabel UPC)
Niet echt leuk. Een ouderwetse VHS recorder doet het wat dat betreft beter.

Hoe het nu met Conceptronic staat is onduidelijk en natuurlijk de support. Heb toch een flink bedrag voor deze hippe kast betaald en die maakt de verwachtingen beslist niet waar. Ik kijk dus wel beter uit voordat ik weer eens zo'n box aanschaf.............. (merk maakt volgens mij niet uit, hoop gebakken lucht)

Tyan Tiger MPX Dual Athlon 2000+, Adaptec 29320R 2x Cheetah 15K HostRaid / MacPro Core i5 750

• dorus43
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 22-07 09:23
Ik heb ze (2 toestellen) nu ook bijna 2 jaar en ben redelijk tevreden over, ik gebruik ze niet dagelijks en meestal voor opnames van een satelliet-ontvanger, zolang je voldoende tijd tussen de opdrachten via de AB laat, werken ze betrouwbaar. Ik had ze elk voor 100 Euro gekocht en voor deze prijs wil ik gerust de mankementen, die ze ongetwijfeld hebben erbij nemen. Spijtig dat er geen verdere software verbetering gebeurt. Conceptronic is zeker voor mij geen AAA merk maar een dergelijk apparaat (aansluitingen + kabels+ opname ) vindt je niet courant.
Pagina: 1 ... 5 6 7 Laatste

Populair:Apple iPhone 6Samsung Galaxy Note 4Apple iPad Air 2FIFA 15Motorola Nexus 6Call of Duty: Advanced WarfareApple WatchWorld of Warcraft: Warlords of Draenor, PC (Windows)Microsoft Xbox One 500GBDesktops

© 1998 - 2014 Tweakers.net B.V. Tweakers is onderdeel van De Persgroep en partner van Computable, Autotrack en Carsom.nl Hosting door True

Beste nieuwssite en prijsvergelijker van het jaar 2013