Hoofdcategorieën
Topicacties

[iPhone 3G] Provider & Abonnementen - deel 5

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 20 januari 2000

Ik vraag me serieus af hoeveel iPhones er nu in NL zijn uitgeleverd. Na de 7000 in het eerste weekend zal het niet veel meer dan verdubbeld zijn, toch? Zeker gezien het feit dat hij bijna overal ter wereld is uitverkocht.

Hoeveel gaat Apple er leveren aan NL (of T-Mobile duitsland die weer doorsluist naar NL?!) in de komende weken... Die 6 weken voor de iPhone in de T-Mobile store zal realistisch zijn ben ik bang.
Reg. datum: 16 januari 2003

Volgens mij gaat het hier over bestelnummers nml degene die met 999 beginnen.
De ordernummers volgden daarna in de 2de mail.

Reg. datum: 26 januari 2001

heeft iemand ervaring(of kan iemand deze opdoen) met de iphone 3g icm vodafone streaming TV?
ik ben wel benieuwd of dat aardig samenwerkt...

Reg. datum: 27 december 2006

quote:
Katmak schreef op maandag 21 juli 2008 @ 12:46:
Net m'n iPhone binnen gekregen. :9~ Ordernummer 93X
Alles werkt, geen dode pixels oid. Alle streepjes, vol bereik
Leuk hoor. :)
M'n witte is binnen. Hij is heel mooi. En ben er druk mee bezig. Ordernr. is 112816x.

Reg. datum: 10 juni 2008

quote:
ALFfx schreef op maandag 21 juli 2008 @ 13:19:
Volgens mij gaat het hier over bestelnummers nml degene die met 999 beginnen.
De ordernummers volgden daarna in de 2de mail.
Ja klopt, mijn fout.
Ik bedoelde idd. bestelnummer 93X.

Reg. datum: 27 december 2006

quote:
Katmak schreef op maandag 21 juli 2008 @ 13:33:
[...]

Ja klopt, mijn fout.
Ik bedoelde idd. bestelnummer 93X.
Ter info: Mijn bestelnummer is 99990000xx

gelezen op bizz:

"Ze hadden bij T-mobile een heel aardig primeurtje. Wie wilde die iPhone nu niet verkopen? Tien dagen later komt dat primeurtje als een boemerang terug in het T-mobile kamp. Oorzaak: fout op fout op fout.

Een goede voorbereiding: best belangrijk. Het lijkt zo simpel –maar het gaat zó vaak mis. Tijdens het EK blunderde het Kruidvat nog met een LCD-tv-actie, nu moet T-mobile oppassen dat ze geen imagoschade oplopen.

Ze hadden het toch heel aardig voor elkaar, zou je zeggen. Mochten als enige in Nederland dat überhippe telefoontje aanbieden. Met de PR zat het wel goed, en ook de verkoop liep als een trein.

Pech
Maar daarna ging het gruwelijk mis, lezen we op de site van iPhone-fanaten. We sommen op: de verbinding doet denken aan telefoonverbindingen anno 1990, bestellingen worden geannuleerd omdat medewerkers van T-Mobile verkeerde voorletters op bestelformulieren noteren, en mensen met een wat langere naam hebben helemaal pech – want die naam past niet in het T-mobile systeem.

Publiciteitsgolf
Dat is allemaal erg genoeg, maar het wordt nóg erger. De deskundigen noemen het een ‘affiliateblunder’. Is jargon voor: heel dom doen. En dat is precies wat T-mobile deed: in de publiciteitsgolf na de lancering van de iPhone sommeerde de telecomaanbieder websites om direct alle banners en verwijzingen naar T-mobile te verwijderen.

Missen
Lijkt ons allemaal een typisch gevalletje ‘missen voor open doel’. Heb je als bedrijf eens een product dat werkelijk iedereen wil hebben, heb je je zaakjes niet goed op orde. Nogmaals: best belangrijk, een goede voorbereiding"

2X2L calling CQ

Sunglasses at night

Kleine update nav Punksmurf in "[iPhone 3G] Prijs & Abonnementen - deel 4": ik heb nog geen reactie gehad.

being high is my total existence
Kachel nodig? Ik verkoop ze! | 2209Media

Net met T-Mobile gebeld ivm het niet kunnen bellen en SMS naar nummers in het buiteland. Wat ik toch wel nodig heb. ;)

Anyway.

Ik moest dus 115¤ Vooruit betalen om dit mogelijk te maken :(

Beetje jammer, maar ja niet elke provider is op en top. Vind aan de andere kant wel jammer dat Vodafone niet is geworden. Dan had ik me oude nummer nog gehad. en niet all die administratiefe rompslomp om dingen in de juiste banen te leiden :)

A Soldiers manual and a pair of boots.

quote:
Underworld schreef op zondag 20 juli 2008 @ 12:24:
For the record...

- Volgende batch iPhone 3G's, vanaf: Maandag 21 Juli.
Ben nog niet gebeld heeft iemand bronnen van deze mededeling?
Of is er iemand die vandaag gelukkig gemaakt is met een telefoontje..?

Wat sta je nou te kijken!
Reg. datum: 17 januari 2001

quote:
Daarbij de Orange klanten een "beetje vergeten". (letterlijke woorden van de helpdeks)
Hotspots dat niet werkt ondanks dat het wel bij je abonnement hoort.
Vage problemen met de Visual Voicemail.

Ik denk dat de deal vrij laat rond was en misschien wel voor een groot deel vanuit Duitsland opgelegd is. Te weinig tijd voor een goede voorbereiding. Helaas ben ik het gewend als early-adopter, maar echt lekker komt het niet over.

edit @ To_Tall. Waarom 115 euro vooruitbetalen? Wat is dat voor rare actie?

Shiver23 wijzigde dit bericht 21-07-2008 14:12 (6%)

"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."//PSN: Shiver23. Gevraagd: 7800GS AGP

-dubbel-

Shiver23 wijzigde dit bericht 21-07-2008 14:12 (103%)

"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."//PSN: Shiver23. Gevraagd: 7800GS AGP

Reg. datum: 06 januari 2001

quote:
wat raar? ik ben al 8 jaar een klant bij T-mobile(altijd een abonnement van 30 euro pm) en zojuist kreeg ik te horen dat ze echt niet een abonnement verkopen van I150 2 jaar+ 20,- voor 16 gig versie toestel.

weet je zeker dat je een I150 abonnement heb genomen?

quote:
Shiver23 schreef op maandag 21 juli 2008 @ 14:10:
[...]

edit @ To_Tall. Waarom 115 euro vooruitbetalen? Wat is dat voor rare actie?
Dan pas kan ik gebruik maken van internationaal verkeer.

Dus
Vanuit NL naar Buiteland
En In het Buiteland.

Anders moet je nog 2 maanden wachten :(

Daarnaast ook aangegeven dat ik 2 defecte pixels heb. T-Mobile neemt het toestel terug en ik krijg een nieuw O+ Hopend dat ik dan ook me invisble shield al heb ;)

To_Tall wijzigde dit bericht 21-07-2008 14:34 (5%)

A Soldiers manual and a pair of boots.

quote:
Audi-RS4 schreef op maandag 21 juli 2008 @ 14:32:
[...]

wat raar? ik ben al 8 jaar een klant bij T-mobile(altijd een abonnement van 30 euro pm) en zojuist kreeg ik te horen dat ze echt niet een abonnement verkopen van I150 2 jaar+ 20,- voor 16 gig versie toestel.

Bij verlenging van je abbo doen ze een nieuwe aanbod op basis van je belgedrag en historie. Via de website kan je je verlengingsaanbod zien. Voor Orange-T-Mobile kan je het aan de telefoon horen. En wat ik hier eerder in het topic heb gelezen zijn vooral je laatste maanden bepalend voor je korting.

Shiver23 wijzigde dit bericht 21-07-2008 14:49 (8%)

Reg. datum: 02 juli 2008

quote:
[...]

Ik zit zelf 3 jaar bij T-mobile, heb een I-150 + 16GB white, voor 1 euro. Dus het kan zeker, wel via de T-Webshop.

Had altijd een SimOnly Relax 300 ( wel wat erover heen gebeld laatste maanden, misschien daarom extra korting.

Reg. datum: 14 juli 2008

quote:
[...]

Bevestiging van T-mobile/Orange:
Toestel: Apple iPhone3G 16 GB Black ¤ 19,94 eenmalig
Abonnement: 1-150, 2 jarig ¤ 29,95 per maand

quote:
iphone3g schreef op maandag 21 juli 2008 @ 14:38:
[...]

Bevestiging van T-mobile/Orange:
Toestel: Apple iPhone3G 16 GB Black ¤ 19,94 eenmalig
Abonnement: 1-150, 2 jarig ¤ 29,95 per maand
Weet je misschien nog wie je hebt gesproken?

quote:
Audi-RS4 schreef op maandag 21 juli 2008 @ 14:54:
[...]

Weet je misschien nog wie je hebt gesproken?
of ja je had besteld via webshop toch?

zie je de bedragen direct als je op contractvernieuwing kiest voor de Iphone, of gaat dat pas achteraf ofzo?

quote:
Audi-RS4 schreef op maandag 21 juli 2008 @ 14:57:
[...]

zie je de bedragen direct als je op contractvernieuwing kiest voor de Iphone, of gaat dat pas achteraf ofzo?
Dat zou je direct moeten zien. Wel inloggen en dan je peroonslijke verleningsaanbod bekijken natuurlijk.

Shiver23 wijzigde dit bericht 21-07-2008 15:01 (10%)

Reg. datum: 14 juli 2008

quote:
Audi-RS4 schreef op maandag 21 juli 2008 @ 14:57:
[...]

Ik heb telefonisch verlengd nadat ze mij de vorige dag hadden gebeld met een aanbieding met Nokia N95. Ik heb een dag later teruggebeld en kreeg bovenstaand voorstel, weet niet meer wie ik heb gesproken. Heb wel een ordernummer: 11396*

Sunglasses at night

Als Orangeklant krijg je geen aanbod via de webshop, want je kan er niet op inloggen met je Orange-gegevens.

being high is my total existence
Kachel nodig? Ik verkoop ze! | 2209Media

quote:
Punksmurf schreef op maandag 21 juli 2008 @ 15:06:
Als Orangeklant krijg je geen aanbod via de webshop, want je kan er niet op inloggen met je Orange-gegevens.
Klopt, maar RS4 zit toch al bij T-Mobile?
T-Mobile - T-Mobile verlenging = inloggen en op de website kijken
Orange - T-Mobile verlenging = bellen met Orange helpdesk en zorgen dat je wordt doorverbonden met het migratieteam.

Klopt, ik zit al bij T-mobile sinds 2000.

wel vreemd dit allemaal.. ik ga vanavond nog een keer een poging doen om te bellen en een beetje te onderhandelen :)

Nu met PowerBook
Reg. datum: 14 december 2001

quote:
lauwearie schreef op maandag 21 juli 2008 @ 14:09:
[...]
Ben nog niet gebeld heeft iemand bronnen van deze mededeling?
Of is er iemand die vandaag gelukkig gemaakt is met een telefoontje..?
Het blijft angstvallig stil....

waldpiek >>Can any1 help me with a crack for novell 5.1
René vd Veen>>Mocht je toch liever een illegaal copietje hebben, mail me dan even: rvdveen@bsa.nl

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: