[iPhone 3G] Provider & Abonnementen - deel 5
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Nieuw TopicDat zou best kunnen kloppen, gebruik je wel deze link : Klik hierquote:Imtekz0rs schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 13:40:
Als ik de status van mijn order nog niet kan checken op de t-mobile site dan is mijn order nog niet doorgevoerd ?
Reg. datum: 15 april 2003
Hoe snel is een annulering gerealiseerd duurt dit dagen of slechts enkele uren?
Canon EOS 400D+BG-E3 | Tamron AF18-200mm F/3.5-6.3 XR Di II | 430EX | Crumpler Stunner
Reg. datum: 13 mei 2005
Ik heb 16 zwart besteld met nummers: 113176* en 999900116*. Geen voortgang. Begin nu te twijfelen of mijn bestelling wel correct in het systeem staat.quote:Synthaxx R-or schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 13:35:
Dan lijkt de theorie dus te kloppen dat wit minder verkocht word, 11334xx (999900175x) 16gb zwart en nog erg stil hier.
Hmm. Als ik naar my tmobile ga, heb ik wel een iPhone abonnement:
Tariefplan
i-150, 2 jaar
Startdatum contract:
11 juli 2008
Castor385 wijzigde dit bericht 23-07-2008 13:52 (14%)
Study everything, You'll find something you can use
- iPhone 3G / EOSje 30D -
Reg. datum: 13 mei 2005
Study everything, You'll find something you can use
Reg. datum: 03 februari 2001
Ik heb een abonnement afgesloten, gister kon ik activeren en alles en het werkte. Vandaag is hij er meer opgehouden, no service. Afgesloten door T-Mobile tot Maandag als mijn nummer geporteert wordt vanuit Orange.
Jammer joh
Reg. datum: 03 augustus 2001
Hmm, dan ga ik me toch zorgen maken: bestelnummer 99990006xx en ordernummer 11301xxquote:ALFfx schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 13:14:
Er zit shot in de zaak:
Order Verwerkt
Bestelling is aangemaakt en wordt doorgestuurd naar het magazijn om uitgeleverd te worden.
Mijn invisible shield ligt al klaar
ik ben bestelnummer 99xxxx199x en ordernummer 11343xx 16gb wit
besteld 11 juli om 15:14
ook een 16Gb wit, maar toch echt nog steeds op stap 1
Reg. datum: 01 mei 2007
Ah zie nu net dat hij wel werkt, net doorgevoerd denk ikquote:Smarttouch85 schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 13:46:
[...]
Dat zou best kunnen kloppen, gebruik je wel deze link : Klik hier
Imtekz0rs wijzigde dit bericht 23-07-2008 14:17 (18%)
Reden: Typfout
Reg. datum: 12 maart 2002
Daarom vraag ik me ook echt af in welke volgorde ze verzenden... volgens mij hebben ze één grote bak met alle online/telefonische bestellingen en dat schudden ze goed... En dan zit er een miep achter en die trekt met volledige willekeur een order eruit om geleverd te worden hahahahaquote:elmorian schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 14:15:
[...]
Hmm, dan ga ik me toch zorgen maken: bestelnummer 99990006xx en ordernummer 11301xx
ook een 16Gb wit, maar toch echt nog steeds op stap 1
Ik ben benieuwd in wat voor een drama dit gaat eindigen... snap niet dat nog zo weinig negatief media nieuws hier over geweest, ik weet zeker als dit gaat gebeuren dat het dan een stuk sneller kan gaan!
Ik heb vrij veel geluk gehad: stond niet op de wachtlijst, maar heb me op 11juli om 8.30u gemeld bij The Phone House in Nijmegen. Ik kon toen (evenals een goede vriend die mee was) gelijk een iPhone reserveren 'zodat we niet voor de deur hoefden te wachten'. Dat terwijl om de hoek 40+ man stonden te dringen voor de T-Mobile winkelquote:Phoniac schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 11:37:
@ Arthur: ach, als je alleen nog wacht op je dockingstation... Ik wacht (samen met vele anderen) nog op de iPhone zelf. Er valt echt geen pijl te trekken op de leveringen van de iPhone
TPH kennende komen ze hun belofte wel na. Wees blij dat je de iPhone al wel hebt. Heb je op 11 juli voor de deur gelegen of op een wachtlijst gestaan?
Ik heb wel te doen met de mensen die nog moeten wachten. Zeker de lui die bij T-M besteld hebben lijken er bekaaid van af te komen.
Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy
Reg. datum: 31 januari 2006
Even een vraag, want ik heb precies zo'n abonnement (zonder sms bundel), en ik kán volgens T-Mobile inderdaad overstappen.quote:Smarty77 schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 09:54:
[...]
Een relax 200 is niet duurder dan dan een iphone i150 abonnement...
Je bent van 24 euro naar 29 gegaan, vandaar dat dit gewoon kon (ik had hetzelfde). Alle opties bovenop je abonnement tellen niet mee...
Ik had Relax 200 + SMS bundel + PIT en was 34 euro per maand kwijt, nu zit ik op 29 euro.
De pest is alleen dat ik net drie maanden geleden heb verlengd voor twee jaar. En ik krijg het i150-abonnement plus de iPhone alleen als ik daarbovenop nog eens twee jaar bijteken.
Dus dan zit ik tot 2012 aan dat abonnement vast. En dat is wel erg lang.
Heb jij dat anders geregeld? Want tussentijds upgraden van Relax 200 naar i150 kan dus niet, hoor ik almaar. Wel van Relax 200 naar bijvoorbeeld Relax 300. Ik snap het even niet.
Reg. datum: 16 januari 2003
Order op transport
De bestelling ligt bij de koerier. Voor nieuwe klanten geldt dat er een afleverafspraak is gemaakt. Indien u heeft verlengd, dan wordt de bestelling zonder afspraak toegezonden.
Dat gaat me wel hard, ik had het abbonement op 1 september in laten gaan omdat ik dacht dat het nog wel even zou duren.
Zal dat maar gaan veranderen dan.
Dat is wel erg lang!!! Ik moest tot januari 2009 en dus bij mij komt er maar een halfjaartje bij!quote:belumcukur schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 14:26:
Dus dan zit ik tot 2012 aan dat abonnement vast. En dat is wel erg lang.
Heb jij dat anders geregeld? Want tussentijds upgraden van Relax 200 naar i150 kan dus niet, hoor ik almaar. Wel van Relax 200 naar bijvoorbeeld Relax 300. Ik snap het even niet.![]()
Reg. datum: 05 september 2007
Heb al twee keer gebeld en het is al twee keer dat diegene zegt: We liggen op dit moment achter, u ontvangt het één deze dagen. Dat zeiden ze op 14 en 21 juli. Heb nog steeds geen nummer dus ik kan ook m'n status niet controleren. Heel erg irritant.
Zijn er nog meer mensen die zakelijk hebben besteld en nog steeds geen ordernummer hebben ontvangen?
Heeft sindskort een Nokia N96 en een Iphone 3G 16GB
Reg. datum: 31 januari 2006
Ja ze gooien dus twee jaar contract bovenop de twee jaar die ik net heb afgesloten. Ben dus mooi in de aap gelogeerd. Mis ik die mooie iPhone versie 2011 met 3 terabyte geheugen die ook nog kan stofzuigen, want dan zit ik nog steeds aan dat plastic dingetje vastgelijmd.quote:Smarty77 schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 14:35:
[...]
Dat is wel erg lang!!! Ik moest tot januari 2009 en dus bij mij komt er maar een halfjaartje bij!
Ging bij jou het i150 abo (met sneller internet) direct in of moet je eerst je Relax uitdienen?
belumcukur wijzigde dit bericht 23-07-2008 14:50 (0%)
Reden: typo
Reg. datum: 05 december 2007
Even in het kort, TM is mijn order kwijt, staat in het systeem dat order is nog steeds niet definitief geanulleerd??!
(maar staat ook niet meer in het systeem want hij is geannulleerd)
Morgen komt er een brief binnen waarin ik kan aangeven waarom ik het er niet mee eens ben?!
Ik ben het er wel mee eens, annuleren die order want ik heb er nu geen vertrouwen meer in.
Maar dat gaat dus niet lukken want ik moet eerst in beroep, uitspraak binnen 14 dagen.......
Werd vanmorgen gebeld door BelCompany dat ik een iPhone kon komen ophalen.
Joepie!
Maar ik krijg geen abb. TAS accepteert de order niet want er is een order geannuleerd.
Dat moet eerst afgehandeld worden, in beroep gaan enzo, voordat ik een nieuw abb. krijg........!
Mijn eerste order betrof een contract verlenging, dat gaat dus door een fout van TM niet door.
Ze hebben ook geen reden waarom ik uit het systeem ben gegooid, een helpdesk medewerker wist me een gelijk
soortig geval te vertellen en zei dat er w.s een fout in het systeem is.
Gebeld met TM en het hele geval uitgelegd dat ik dus geen contract verlenging meer doe maar een nieuw abbo wil
maar ik moet eerst in beroep (wat ik dus niet ga doen)
Het is echt te gek voor woorden!
Ik wordt er woedend om!
Ik ga hem maar later in het jaar in Belgie halen met een los abbo.
Voor mij is de lol er nu echt een beetje af.
F**K T-Mobile!
by the way, 6 jaar TM klant.....
edit.........TM heeft gebeld met de verontschuldigingen, toch netjes.
Order is geanuleerd, en da's prima.
Ga hem nu maar gewoon ergens bij een BC of TPH halen, als er weer voorraad is.
dukaaterik wijzigde dit bericht 23-07-2008 18:52 (5%)
Reg. datum: 15 april 2003
Het wordt wel redelijk op volgorde gedaan, heb nog geen mensen gehoord die zaterdag of later besteld hebben en al hebben ontvangen.quote:Smarty77 schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 14:18:
[...]
Daarom vraag ik me ook echt af in welke volgorde ze verzenden... volgens mij hebben ze één grote bak met alle online/telefonische bestellingen en dat schudden ze goed... En dan zit er een miep achter en die trekt met volledige willekeur een order eruit om geleverd te worden hahahaha![]()
Ik ben benieuwd in wat voor een drama dit gaat eindigen... snap niet dat nog zo weinig negatief media nieuws hier over geweest, ik weet zeker als dit gaat gebeuren dat het dan een stuk sneller kan gaan!
Canon EOS 400D+BG-E3 | Tamron AF18-200mm F/3.5-6.3 XR Di II | 430EX | Crumpler Stunner
Ik heb het ook geprobeerd, helaas geen ordernummers.quote:Ibrahimovic24 schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 14:38:
Net iemand van de klantenservice gesproken om, tegen beter weten in, toch een ordernummer te bemachtigen. Die jongen zag mijn bestelling wel staan maar hij zag geen ordernummer of iets dergelijks staan en hij had eigenlijk ook geen idee hoe ik hier aan zou kunnen komen. Ziet er dus naar uit dat telefonische Lost & Stolen verlengingen echt geen ordernummer hebben (Een conclusie die eigenlijk al getrokken was door Smarty77). Voor de rest ben ik ook helemaal niets wijzer geworden over de status van mijn bestelling dus rustig afwachten is het enige wat mij te doen staat.
Toevallig vandaag ook even over gebeld. 14e besteld, nog niets gehoord. Aanvraag is wel in behandeling, bevestiging komt waarschijnlijk pas ergens volgende week volgens de beste man.quote:MichaelK1985 schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 14:48:
Zijn er nog meer mensen die zakelijk hebben besteld en nog steeds geen ordernummer hebben ontvangen?
I think I've got the hang of it now... :w :q :wq :wq! ^d X exit X Q :quitbye CtrlAltDel ~~q :~q logout save/quit :!QUIT ^[zz ^[ZZ ZZZZ ^H ^@ ^L ^[c ^# ^E ^X ^I ^T ? help helpquit ^D ^d ^C ^c helpexit ?Quit ?q ^Kx /QY sync halt
Kun je rekenen....................................................... reken er maar niet op!!!quote:vlesierse schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 15:27:
Zijn er hier ook nog mensen die last hebben van een niet geactiveerd contract? Zit al vanaf vrijdag 11 juli te wachten en kan inmiddels niet meer bellen of sms-en. Verschillende keren heb ik gebeld met de klantenservice en steeds wordt er gezegd dat ik moet afwachten. Ben er een beetje klaar mee. Heb een nette klachtenbrief gestuurd in de hoop dat het wat sneller gaat zo.
T-mobile heeft zich flink vergaloppeerd in deze iphone klus!!
Reg. datum: 06 oktober 2002
Zijn er al mensen die vandaag een belletje hebben gehad van de verzender?
Gaat goed vandaag en een Medio Okoya en bijna de iphone
Het lijkt wel alsof ze meelezen. Heb zojuist m'n ordernummer ontvangen. Nadeel nu is eigenlijk wel dat zakelijke klanten niet online kunnen checken hoe ver de order is.quote:DikkieDik schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 15:09:
[...]
Toevallig vandaag ook even over gebeld. 14e besteld, nog niets gehoord. Aanvraag is wel in behandeling, bevestiging komt waarschijnlijk pas ergens volgende week volgens de beste man.
Of heeft iemand toch een URL die dat kan controleren?
Heeft sindskort een Nokia N96 en een Iphone 3G 16GB
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.