Reg. datum: 27 september 2006
Nu heb ik op het moment de Nokia N70, kan ik hiermee al mijn 3G gebruiken voor internet? Zonder dat ik extra kosten betaal? Weet iemand ook wat ik dan in zou moeten stellen?
GoT Index » Apple Media Devices » [iPhone 3G] Provider & Abonnementen - deel 5
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
[Nieuw Topic]Installeer gewoon de instellingen van T-Mobile en alles gaat goed. Je krijgt hier geen extra kosten voor .quote:Burnedphoenix schreef op zondag 20 juli 2008 @ 21:30:
Hey allemaal, ik heb afgelopen week een iPhone abbo afgesloten, maar nu duurt het een aantal weekjes voor ik de telefoon krijg maar me abbo is wel al in gegaan.
Nu heb ik op het moment de Nokia N70, kan ik hiermee al mijn 3G gebruiken voor internet? Zonder dat ik extra kosten betaal? Weet iemand ook wat ik dan in zou moeten stellen?
Heb jij een directe link voor de instellingen? Of moet ik ff t-mobile website afstruinen? Toch bedankt.quote:Sspruijt schreef op zondag 20 juli 2008 @ 21:48:
[...]
Installeer gewoon de instellingen van T-Mobile en alles gaat goed. Je krijgt hier geen extra kosten voor .
Burnedphoenix wijzigde dit bericht 20-07-2008 22:06 (21%)
hier kun je het aanvragen:quote:Burnedphoenix schreef op zondag 20 juli 2008 @ 21:50:
[...]
Heb jij een directe link voor de instellingen? Of moet ik ff t-mobile website afstruinen? Toch bedankt.
-Edit- Gevonden, t-mobile website deed net beetje vervelend. Net geprobeerd, werkt wel, morgen even kijken bij Belstatus of ik externe kosten heb en dan merk ik het.Bedankt -Edit-
quote:DeBe schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 10:51:
Bestelstatus:
Order Ontvangen
Bestelling is ontvangen.
Vrijdag 11 Juli 7:48 besteld 16G wit.
Net binnengekomen met TNT!quote:Mijn ordernummer zit in de 112949* en bestel nummer 999900045*
Woohoo!! Hij staat bij ook op stap 4!! Volgende week mn iPhone hoop ik!! Geen afspraak maar contractverlenging
www.bandit.nl
ff nix :(
"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."
vind het nog tamelijk duur...doe mij dan maar een Iphone uit BE of IT icm VF abbo.quote:rammes schreef op maandag 21 juli 2008 @ 09:49:
goed nieuws
BelCompany verkoopt vanaf maandag de iPhone 3G met 1-jarige abonnementen
http://www.iphoneclub.nl/...jarige-iphone-abonnement/
Ik dacht dat ik maandag niet thuis zou zijn.. blijk ik gewoon vandaag de hele dag niks te doen te hebben. Iphone komt woensdag pas aanquote:Grippie schreef op maandag 21 juli 2008 @ 10:48:
Yeah baby
Zojuist Iphone ontvangen. abo omgezet nu nog ff wachten tot dat ik m mag aanzetten.
hij is wel mooi
order 005X
bestel 112845X
witte Iphone
Heb je een afspraak gemaakt met een koerier, of wordt ie via TNT bezorgd?quote:grote_oever schreef op maandag 21 juli 2008 @ 11:04:Ik dacht dat ik maandag niet thuis zou zijn.. blijk ik gewoon vandaag de hele dag niks te doen te hebben. Iphone komt woensdag pas aan
http://www.acryan.com/contest/ACRGWLC.htm
Lid van de Bredasekoeiebende
Orange abo telefonisch verlegnd, Iphon 3G 16GB met 150i abo voor 2 jaar. Kosten toestel: 20,00. Geen aansluitkosten.quote:Casejunkie schreef op maandag 21 juli 2008 @ 11:39:
Heeft iemand ervaring met overstappen van orange naar t-mobile incl een iphone?
Zijn er geen leuke aanbiedingen dan of alleen de standaard iphone aanbiedingen?
Zojuist contact gehad met Orange over een verlenging i.c.m. de iPhone 3G Black 8GB.quote:Casejunkie schreef op maandag 21 juli 2008 @ 11:39:
Heeft iemand ervaring met overstappen van orange naar t-mobile incl een iphone?
Zijn er geen leuke aanbiedingen dan of alleen de standaard iphone aanbiedingen?
Wow, hoe lang ben je al Orange-klant? Ik 3 jaar.quote:iphone3g schreef op maandag 21 juli 2008 @ 11:46:
Orange abo telefonisch verlegnd, Iphon 3G 16GB met 150i abo voor 2 jaar. Kosten toestel: 20,00. Geen aansluitkosten.
Ajax power wijzigde dit bericht 21-07-2008 12:05 (19%)
"Sleep is important. Bill Gates once said that his programmers worked 72 hours straight to get done before the deadline. We all know the result: Windows. - Again, sleep IS important". - Professor Bob Stickgold
via koerier..quote:pvtonger schreef op maandag 21 juli 2008 @ 11:15:
Heb je een afspraak gemaakt met een koerier, of wordt ie via TNT bezorgd?
ja en neequote:Ik hoor overal dat de zwarte 16GB verreweg 't meest populaire model is. Betekend dit dan ook dat de 8GB en de witte 16GB sneller geleverd kunnen worden?
Een jaar of 6...quote:Ajax power schreef op maandag 21 juli 2008 @ 11:57:
[...]
Zojuist contact gehad met Orange over een verlenging i.c.m. de iPhone 3G Black 8GB.
Bij het i150-abonnement kan ik geen toestelkorting krijgen. Het enige wat hij me kon aanbieden was dat ik geen aansluitkosten hoefde te betalen. Moet dit normaal gesproken wel als je van Orange naar T-mobile gaat?
[...]
Wow, hoe lang ben je al Orange-klant? Ik 3 jaar.
Ik vind het prettig om me te omringen met gehandicapten en andere mensen in verval. Het maakt je eigen situatie zo aanvaardbaar.
Katmak wijzigde dit bericht 21-07-2008 13:34 (3%)
Reden: bestelnummer ipv. odernummer
Ik 7 juli ook een zwarte 16GB... Is dus nog afwachtenquote:Noxa schreef op maandag 21 juli 2008 @ 12:43:
Net A Mac Amersfoort gebeld. Hebben maar bescheiden voorraad. En ik mensen die op 4,5,6 Juli (enz) gereserveerd hebben stana nog voor mij op de lijst. (Ik heb 10 Juli een 16GB zwart gereserveerd).
Kortom engelen geduld.
http://www.mactoday.nl - apple nieuws
ik hoop dat ik woensdag dit bericht kan postenquote:Katmak schreef op maandag 21 juli 2008 @ 12:46:
Net m'n iPhone binnen gekregen.Ordernummer 93X
Alles werkt, geen dode pixels oid. Alle streepjes, vol bereik
Leuk hoor.
Oeh! Shiny! Ik zit hier op ordernummer 11xx; nog +- 200 te gaanquote:Katmak schreef op maandag 21 juli 2008 @ 12:46:
Net m'n iPhone binnen gekregen.Ordernummer 93X
Alles werkt, geen dode pixels oid. Alle streepjes, vol bereik
Leuk hoor.
Study everything, You'll find something you can use
Ordernummers moet je delen door 3...quote:Castor385 schreef op maandag 21 juli 2008 @ 13:03:
[...]
Oeh! Shiny! Ik zit hier op ordernummer 11xx; nog +- 200 te gaan
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Apple Media Devices » [iPhone 3G] Provider & Abonnementen - deel 5
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus