Gathering of Tweakers

Quicksearch
Hey allemaal, ik heb afgelopen week een iPhone abbo afgesloten, maar nu duurt het een aantal weekjes voor ik de telefoon krijg maar me abbo is wel al in gegaan.
Nu heb ik op het moment de Nokia N70, kan ik hiermee al mijn 3G gebruiken voor internet? Zonder dat ik extra kosten betaal? Weet iemand ook wat ik dan in zou moeten stellen?

quote:
Burnedphoenix schreef op zondag 20 juli 2008 @ 21:30:
Hey allemaal, ik heb afgelopen week een iPhone abbo afgesloten, maar nu duurt het een aantal weekjes voor ik de telefoon krijg maar me abbo is wel al in gegaan.
Nu heb ik op het moment de Nokia N70, kan ik hiermee al mijn 3G gebruiken voor internet? Zonder dat ik extra kosten betaal? Weet iemand ook wat ik dan in zou moeten stellen?
Installeer gewoon de instellingen van T-Mobile en alles gaat goed. Je krijgt hier geen extra kosten voor .

quote:
Sspruijt schreef op zondag 20 juli 2008 @ 21:48:
[...]

Installeer gewoon de instellingen van T-Mobile en alles gaat goed. Je krijgt hier geen extra kosten voor .
Heb jij een directe link voor de instellingen? Of moet ik ff t-mobile website afstruinen? Toch bedankt. :)
-Edit- Gevonden, t-mobile website deed net beetje vervelend. Net geprobeerd, werkt wel, morgen even kijken bij Belstatus of ik externe kosten heb en dan merk ik het. :) Bedankt -Edit-

Burnedphoenix wijzigde dit bericht 20-07-2008 22:06 (21%)

quote:
Burnedphoenix schreef op zondag 20 juli 2008 @ 21:50:
[...]

Heb jij een directe link voor de instellingen? Of moet ik ff t-mobile website afstruinen? Toch bedankt. :)
-Edit- Gevonden, t-mobile website deed net beetje vervelend. Net geprobeerd, werkt wel, morgen even kijken bij Belstatus of ik externe kosten heb en dan merk ik het. :) Bedankt -Edit-
hier kun je het aanvragen:

https://www.t-mobile.nl/instellingen

quote:
DeBe schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 10:51:
Bestelstatus:
Order Ontvangen
Bestelling is ontvangen.

Vrijdag 11 Juli 7:48 besteld 16G wit.
quote:
Mijn ordernummer zit in de 112949* en bestel nummer 999900045*
Woohoo!! Hij staat bij ook op stap 4!! Volgende week mn iPhone hoop ik!! Geen afspraak maar contractverlenging
Net binnengekomen met TNT! :P Vergeet ik mn sim mee te nemen naar mn werk! Moet ik weer tot vanavond wachten om er mee te spelen. :(

www.bandit.nl

koekebakker 1e klas

goed nieuws

BelCompany verkoopt vanaf maandag de iPhone 3G met 1-jarige abonnementen

http://www.iphoneclub.nl/...jarige-iphone-abonnement/

ff nix :(

blabla!

ik wil vandaag de klantenservice gaan bellen om de 'lost & stolen' procedure te starten en zo een iPhone te bemachtigen. Zijn er nog dingen waar ik rekening mee moet houden of kan ik hier gewoon vragen ?

"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."

quote:
rammes schreef op maandag 21 juli 2008 @ 09:49:
goed nieuws

BelCompany verkoopt vanaf maandag de iPhone 3G met 1-jarige abonnementen

http://www.iphoneclub.nl/...jarige-iphone-abonnement/
vind het nog tamelijk duur...doe mij dan maar een Iphone uit BE of IT icm VF abbo.

Yeah baby

Zojuist Iphone ontvangen. abo omgezet nu nog ff wachten tot dat ik m mag aanzetten.

hij is wel mooi

order 005X
bestel 112845X

witte Iphone

quote:
Grippie schreef op maandag 21 juli 2008 @ 10:48:
Yeah baby

Zojuist Iphone ontvangen. abo omgezet nu nog ff wachten tot dat ik m mag aanzetten.

hij is wel mooi

order 005X
bestel 112845X

witte Iphone
Ik dacht dat ik maandag niet thuis zou zijn.. blijk ik gewoon vandaag de hele dag niks te doen te hebben. Iphone komt woensdag pas aan :(

Er zijn geen TNT Track & Trace nummers uitgegeven door T-Mobile, toch? (Als je de bestelling via de website hebt gedaan)
quote:
grote_oever schreef op maandag 21 juli 2008 @ 11:04:Ik dacht dat ik maandag niet thuis zou zijn.. blijk ik gewoon vandaag de hele dag niks te doen te hebben. Iphone komt woensdag pas aan :(
Heb je een afspraak gemaakt met een koerier, of wordt ie via TNT bezorgd?

Vraagje,

Als ik de iphone via de tmobile website wil bestellen, moet ik een nummer invullen, zodat ze mij kunnen bellen voor een aflever afspraak.

- Kan ik die afspraak zelf kiezen, of word mij een datum en tijd opgelegd?

http://www.acryan.com/contest/ACRGWLC.htm

Lid van de Bredasekoeiebende

Heeft iemand ervaring met overstappen van orange naar t-mobile incl een iphone?
Zijn er geen leuke aanbiedingen dan of alleen de standaard iphone aanbiedingen?
quote:
Casejunkie schreef op maandag 21 juli 2008 @ 11:39:
Orange abo telefonisch verlegnd, Iphon 3G 16GB met 150i abo voor 2 jaar. Kosten toestel: 20,00. Geen aansluitkosten.

quote:
Casejunkie schreef op maandag 21 juli 2008 @ 11:39:
Zojuist contact gehad met Orange over een verlenging i.c.m. de iPhone 3G Black 8GB.
Bij het i150-abonnement kan ik geen toestelkorting krijgen. Het enige wat hij me kon aanbieden was dat ik geen aansluitkosten hoefde te betalen. Moet dit normaal gesproken wel als je van Orange naar T-mobile gaat?
quote:
iphone3g schreef op maandag 21 juli 2008 @ 11:46:
Orange abo telefonisch verlegnd, Iphon 3G 16GB met 150i abo voor 2 jaar. Kosten toestel: 20,00. Geen aansluitkosten.
Wow, hoe lang ben je al Orange-klant? Ik 3 jaar.

Ajax power wijzigde dit bericht 21-07-2008 12:05 (19%)

ach, wat zal ik zeggen

De bevestigingsbrief van t-mobile binnen. Ik krijg binnen tien dagen de iPhone opgestuurd, vast een standaardtekstje :)

Ik hoor overal dat de zwarte 16GB verreweg 't meest populaire model is. Betekend dit dan ook dat de 8GB en de witte 16GB sneller geleverd kunnen worden?

"Sleep is important. Bill Gates once said that his programmers worked 72 hours straight to get done before the deadline. We all know the result: Windows. - Again, sleep IS important". - Professor Bob Stickgold

quote:
pvtonger schreef op maandag 21 juli 2008 @ 11:15:
Heb je een afspraak gemaakt met een koerier, of wordt ie via TNT bezorgd?
via koerier..
quote:
Ik hoor overal dat de zwarte 16GB verreweg 't meest populaire model is. Betekend dit dan ook dat de 8GB en de witte 16GB sneller geleverd kunnen worden?
ja en nee :) Is geen antwoord op te geven, want niemand weet de voorraad van t-mobile. Kan zo zijn dat t-mobile van te voren al wel wist dat de 16gb hard ging lopen en daardoor ze extra hebben besteld. Als ze dat niet hebben gedaan dan is het idd zo dat de 8 GB sneller leverbaar is.

Wat mij wel opvalt is dat de meeste mensen, die toevallig een iphone in de winkel tegenkomen, zowat altijd met een 16gb thuis komen :) conclussie.. Je kunt er geen lijn in trekken :)

quote:
Ajax power schreef op maandag 21 juli 2008 @ 11:57:
[...]

Zojuist contact gehad met Orange over een verlenging i.c.m. de iPhone 3G Black 8GB.
Bij het i150-abonnement kan ik geen toestelkorting krijgen. Het enige wat hij me kon aanbieden was dat ik geen aansluitkosten hoefde te betalen. Moet dit normaal gesproken wel als je van Orange naar T-mobile gaat?

[...]

Wow, hoe lang ben je al Orange-klant? Ik 3 jaar.
Een jaar of 6...

Vincemus

Ik heb vrijdag naar de klantenservice van T-Mobile gebeld met een vraag over mijn huidige abonnement. In een opwelling vroeg ik of het mogelijk was om ipv mijn huidige abonnementsverlenging (Sim only abonnement 1 jaar) om te zetten naar eentje met zo'n geinige Iphone.
Dat kon. Ik betaal dit jaar nog voor mijn reguliere ¤ 6,50 Sim Only abonnement + ¤ 10,- internetaansluiting. Vanaf maart 2009 ga ik naar ¤ 29,95 per maand voor 150 belminuten + ¤ 10,- internetaansluiting.
Ik moest ¤ 16,- betalen voor het toestel (16GB wit). Deze wordt binnen zes weken afgeleverd.

Het enige nadeel is dat ik nu ruim 2,5 jaar vastzit aan 't abonnement. Ik hoop dat ik überhaupt 2,5 jaar met de Iphone doe :). Na die 2,5 jaar heb ik dan wel een ruime ¤ 850,- betaald. Toch geen gek laag bedrag voor zo'n plastic dingetje :)

Ik vind het prettig om me te omringen met gehandicapten en andere mensen in verval. Het maakt je eigen situatie zo aanvaardbaar.

Reg. datum: 06 november 2005

Net A Mac Amersfoort gebeld. Hebben maar bescheiden voorraad. En ik mensen die op 4,5,6 Juli (enz) gereserveerd hebben stana nog voor mij op de lijst. (Ik heb 10 Juli een 16GB zwart gereserveerd).

Kortom engelen geduld.

Net m'n iPhone binnen gekregen. :9~ bestelnummer 93X
Alles werkt, geen dode pixels oid. Alle streepjes, vol bereik
Leuk hoor. :)

Katmak wijzigde dit bericht 21-07-2008 13:34 (3%)
Reden: bestelnummer ipv. odernummer

quote:
Noxa schreef op maandag 21 juli 2008 @ 12:43:
Net A Mac Amersfoort gebeld. Hebben maar bescheiden voorraad. En ik mensen die op 4,5,6 Juli (enz) gereserveerd hebben stana nog voor mij op de lijst. (Ik heb 10 Juli een 16GB zwart gereserveerd).

Kortom engelen geduld.
Ik 7 juli ook een zwarte 16GB... Is dus nog afwachten :)

http://www.mactoday.nl - apple nieuws

quote:
Katmak schreef op maandag 21 juli 2008 @ 12:46:
Net m'n iPhone binnen gekregen. :9~ Ordernummer 93X
ik hoop dat ik woensdag dit bericht kan posten ;)

quote:
Katmak schreef op maandag 21 juli 2008 @ 12:46:
Net m'n iPhone binnen gekregen. :9~ Ordernummer 93X
Oeh! Shiny! Ik zit hier op ordernummer 11xx; nog +- 200 te gaan :)

Study everything, You'll find something you can use

quote:
Castor385 schreef op maandag 21 juli 2008 @ 13:03:
[...]

Oeh! Shiny! Ik zit hier op ordernummer 11xx; nog +- 200 te gaan :)
Ordernummers moet je delen door 3...

Check je eigen ordernummer maar eens en dan 3 verder en dan weer 3 verder... (t-mobile site)
Bij de 3 verder krijg je elke keer dat er geen gegevens met jouw adres gevonden kan worden... de nummers er tussen in (+1 en +2) krijg je order niet gevonden!

Dus 200/3 is 66 toestellen nog te gaan! :)

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws