Hoofdcategorieën
Topicacties

[iPhone 3G] Ervaringen & Discussie Deel 11

Pagina: 1 2 3 4 ... 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 31 maart 2006

quote:
Gediminas schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 23:15:
Oke, ik ben nieuw in deze forums.
Heb vandaag mijn Iphone 3g 16 gb ontvangen. Alles minstens 1 keer geprobeert, maar toen ik voor de 2de keer naar Appstore ging , was ie helemaal in het spaans ofzo. Daar waar 'gratis' moest staan- stond 'GRATUIT ' . Alleen het onderste gedeelte was in NL , dus dingen zoals - 'Aanbevolen genres , zoek, '.....

Hoe kom ik naar de 'nederlandse' appstore?
Dat is frans ipv spaans hoor :D

Probeer even je taal en land instellingen allenmaal op nederlands ipv belgisch te zetten.

Hebben meer mensen problemen met het bereiken van internationale bestemmingen met SMS?

Ik heb twee Vodafone nummers in Griekenland die ik geregeld bel/sms. Beide prepaid en beide in een compleet andere locatie... maar een werkt prima en bij de andere komt SMS nooit aan. Zeer storend zeker gezien de iPhone dus geen ontvangstbevestiging aanbiedt. (Groot gemis!)

Datzelfde niet-werkende nummer bellen gaat overigens wel goed. Het is echt puur sms. Zou locatie kunnen uitmaken? Vodafone in Athene werkt goed maar verder landinwaards dus niet. Met Vodafone NL werken ze beide prima btw.

Had t-mobile al even willen bellen vanavond maar toen ik terug kwam van werk waren ze al dicht (hoezo vroeg!)

Xandrios wijzigde dit bericht 30-07-2008 23:27 (23%)

Paei ligos kairos pou fainosoun alliws sta dika mou ta matia
ki i kardia mou plimmyrize apo sena ksexeilize

quote:
Moartn schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 23:01:
Ik weet niet of dit al voorbij gekomen is, maar dit is erg interessant:

http://lifehacker.com/398...r-on-your-iphone-for-free

* Moartn heeft het geprobeerd en het werkt prima :)
Woep! Dat klinkt echt wicked! Ga het zeker proberen als ik weer thuis ben na een weekje aan zee :P

quote:
Xandrios schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 23:24:
Hebben meer mensen problemen met het bereiken van internationale bestemmingen met SMS?

Ik heb twee Vodafone nummers in Griekenland die ik geregeld bel/sms. Beide prepaid en beide in een compleet andere locatie... maar een werkt prima en bij de andere komt SMS nooit aan. Zeer storend zeker gezien de iPhone dus geen ontvangstbevestiging aanbiedt. (Groot gemis!)

Datzelfde niet-werkende nummer bellen gaat overigens wel goed. Het is echt puur sms. Zou locatie kunnen uitmaken? Vodafone in Athene werkt goed maar verder landinwaards dus niet. Met Vodafone NL werken ze beide prima btw.

Had t-mobile al even willen bellen vanavond maar toen ik terug kwam van werk waren ze al dicht (hoezo vroeg!)
Ik moest 115 Euro vooruit betalen om naar het buiteland te kunnen bellen smsen

A Soldiers manual and a pair of boots.

Ik wacht nog steeds op m'n simlockvrije toestel. Nu heb ik een vraag m.b.t. firmware upgrades.

Alle firmware updates in de toekomst kunnen probleemloos worden geinstalleerd op een simlockvrij toestel? Of is het per firmware versie afwachten?

Ik heb namelijk geen zin om een simlockvrij toestel te kopen en dat er straks door een firmware versie weer een lock op komt, mocht dit mogelijk zijn.

Gigabyte EX38T-DQ6 ░ Intel C2D E6850 3.0 GHz ░ 2x1GB Corsair TwinX DDR3 1333 MHz ░ MSI HD3870 512MB OC ░ HP W2207H ░ Windows XP Pro 32-bit

Reg. datum: 15 juni 2008

quote:
Donstil schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 23:19:
[...]

Dat is frans ipv spaans hoor :D

Probeer even je taal en land instellingen allenmaal op nederlands ipv belgisch te zetten.
oh nou frans , ook goed :P

Taal opnieuw instellen helpt niet :S

Als ik hem op duits ( bijv. ) zet, dan is de menu in het duits maar de appstore nog steeds in frans.

Gediminas wijzigde dit bericht 30-07-2008 23:50 (14%)

quote:
To_Tall schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 23:38:
[...]

Ik moest 115 Euro vooruit betalen om naar het buiteland te kunnen bellen smsen
Ik niet, want bellen en SMSen gaat over het algemeen goed. Duitsland SMS ik ook vaak heen en gaat prima. 't is echt een specifieke locatie lijkt het :S

Paei ligos kairos pou fainosoun alliws sta dika mou ta matia
ki i kardia mou plimmyrize apo sena ksexeilize

Reg. datum: 15 maart 2000

Ik weet niet in hoeverre je het nog wil horen, maar sms'en naar Ghana gaat ook helemaal zonder problemen. Heeft de andere persoon een andere provider? :?

Vraagje van mezelf:
Is er misschien iets mis met mijn GPS? Binnen en buiten krijg ik geen goede fix. Het rondje blijft om geheel Leeuwarden staan en 'wiebelt' ook niet. In het begin 'wiebelt' die wel boven Nederland en gaat dan snel naar Leeuwarden, maar daarbij blijft het stil (ook na 2 minuten wachten). Dit vind ik eigenlijk heel erg jammer, aangezien ik hem ook wilde gebruiken voor mijn fietsroutes :)

FiZz wijzigde dit bericht 31-07-2008 00:57 (57%)

Reg. datum: 11 november 2004

quote:

Nadat ik een voorschot van 115 euro had betaald voor het opheffen van de buitenland-blokkering, lukt het me wel om sms-jes te sturen van Brazilie (TIM), maar ik kan niet ontvangen. Dit lukte overigens prima met mijn Telfort abonnement!
SMS versturen naar Peru (Claro) en het ontvangen werkt helemaal niet.

Reg. datum: 12 maart 2002

quote:
To_Tall schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 23:08:
[...]

Geen idee, Ben nu toch me iPhone 10 dagen kwijt. Ik zie wel...
Heb tevens afgelopen week me een pakketje van ZAGG ontvangen.. Als ik me iPhone terug heb zal ik eens gaan puzellen.
Ik dacht dat je bij Zagg er een poetsdoekje bij kreeg heb jij deze er wel bij?
Was bij jouw het kartonnetje ook al reeds open gescheurd langs de scheurrand??

Reg. datum: 22 juli 2005

Ook wel leuk. Ik leg mij iPhone exact naast mijn Macbook. De afstand naar de router toe is dus vrijwel identiek. Ik had al het gevoel dat het wireless gedeelte van de iPhone niet echt heel sterk is. Ook het signaal is gewoon wat minder lijkt het.
http://img112.imageshack.us/img112/7205/afbeelding1pq4.png

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Dat lijkt me ook niet meer dan logisch, het is een klein mobiel apparaat en de zender/ontvanger zal nooit zo sterk gemaakt worden ivm accu verbruik. En waarschijnlijk is de antenne en de module een stuk kleiner dan in je Macbook.
quote:
Smarty77 schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 08:05:
[...]

Ik dacht dat je bij Zagg er een poetsdoekje bij kreeg heb jij deze er wel bij?
Was bij jouw het kartonnetje ook al reeds open gescheurd langs de scheurrand??
Ik heb er geen poetsdoekje bij gekregen.
En idd mijn doosje was ook open. Denk dat bij het versturen de rand open gegaan is. verder had ik wel alles. alleen f wachten op een nieuwe iPhone ;)

A Soldiers manual and a pair of boots.

Reg. datum: 12 september 2007

quote:
Gediminas schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 23:48:
[...]

oh nou frans , ook goed :P

Taal opnieuw instellen helpt niet :S

Als ik hem op duits ( bijv. ) zet, dan is de menu in het duits maar de appstore nog steeds in frans.
Volgens mij neemt hij de AppStore instellingen over van iTunes waarmee hij gesynced is, dus als je iTunes hebt ingesteld op een Franse Store, zal je iPhone dat ook hebben na een sync

Reg. datum: 14 februari 2005

quote:

Ik heb een paar dagen geleden een SMS gestuurd naar een mobiele uit en in Zuid-Afrika! Dat wil dus zeggen naar een Zuid-Afrikaans mobiel nummer! SMS is gewoon aangekomen!

Reg. datum: 13 februari 2003

Is het jullie ook al opgevallen dat de iPhone erg heet wordt als je de GPS een minuut of 20 gebruikt.
Gisteren zat ik naast mijn collega in de auto van apeldoorn naar eindhoven. Voor de test heb ik eens de "kaarten" aangezet.. Het rondje volgde ons prima op de kaart. Af en toe geen 3G bereik en dat is het laden van de kaarten te traag om het bij te houden. (of mijn collega reed gewoon te hard).

Maar na 20 minuten was de onderkant van mijn phone zo heet dat ik hem niet eens meer kon aanraken.

Lijkt me vervelend worden als er straks echt een navigatie programma komt en dat je een uur in de auto zit.

-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*

Hallo,
Is het al tot hier doorgedrongen dat er grote problemen zijn met de behuizing van de IPHONE ?
Lees hier maar eens http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=525177
Wordt al op diverse internationale forums beschreven, ook in Nederland zijn deze problemen naar voren gekomen. Onderzoek je IPHONE maar eens goed, goede kans dat er scheurtjes in zitten.

diamonds are forever

Reg. datum: 19 december 2004

quote:
sandman4sure schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 09:23:
[...]

Volgens mij neemt hij de AppStore instellingen over van iTunes waarmee hij gesynced is, dus als je iTunes hebt ingesteld op een Franse Store, zal je iPhone dat ook hebben na een sync
In het menu van iTunes (dus bovenin) stel je de taal in van het pakket zelf. Als je op app store zit, moet je in dit scherm helemaal naar beneden scrollen, om daar je 'land' in te stellen. Misschien dat dit niet op elkaar aansluit.

Acties: [view]

Door: Hoedje
Moderator APL / PMD
we know! we know!
Reg. datum: 24 april 2003

Ik vind het niet zo gek dat hij daar heet van wordt. Je gebruikt immers de GPS, de 3G verbinding en de processor vrijwel voluit. Zeker als je een beetje doorrijdt zal er veel data verstookt worden en moet de telefoon dat ook verwerken. Ik heb het nog niet zolang uitgeprobeerd, maar na 10 minuten werd hij bij mij niet bijzonder heet (wel al wat warmer).

Het voordeel van een "echt" navigatieprogramma is dat de kaarten al op te telefoon staan, dus dat zal de telefoon een stuk minder processorkracht kosten om te verwerken.

This is dirty water, but it's still something worth drinking down, if it can cure my dehydration from the words you let slip out. Cuz we've got dirty laundry and we've got closets with hinges that beg to bust.

Reg. datum: 18 november 1999

quote:
cpootjes schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 10:27:
Hallo,
Is het al tot hier doorgedrongen dat er grote problemen zijn met de behuizing van de IPHONE ?
Lees hier maar eens http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=525177
Wordt al op diverse internationale forums beschreven, ook in Nederland zijn deze problemen naar voren gekomen. Onderzoek je IPHONE maar eens goed, goede kans dat er scheurtjes in zitten.
Niet om het probleem te bagatelliseren, maar mijn god, wat doén mensen met hun iPhone in die paar weken dat hij oud is? Los van de haarscheurtjes (die er sowieso niet mogen zijn!), sommige van die iPhones zien eruit alsof ze en door een tractor overreden zijn en door een hond opgegeten zijn en of er een WK mee gevoetbalt is. In willekeurige volgorde.

Is de 3G nóg krasgevoeliger dan de oude?

BEEFCAKE!!!

Zijn er mogelijkheden om snooze te gebruiken op de kalender. Dit is toch wel een groot gemis imo. Zouden er nog andere apps komen die die ondersteunen?
Reg. datum: 13 februari 2003

quote:
Hoedje schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 10:29:
Ik vind het niet zo gek dat hij daar heet van wordt. Je gebruikt immers de GPS, de 3G verbinding en de processor vrijwel voluit. Zeker als je een beetje doorrijdt zal er veel data verstookt worden en moet de telefoon dat ook verwerken. Ik heb het nog niet zolang uitgeprobeerd, maar na 10 minuten werd hij bij mij niet bijzonder heet (wel al wat warmer).

Het voordeel van een "echt" navigatieprogramma is dat de kaarten al op te telefoon staan, dus dat zal de telefoon een stuk minder processorkracht kosten om te verwerken.
Mee eens... Om nog maar een keer een vergelijking te trekken en daarna ga ik mijn N95 proberen te vergeten. Mijn N95 had ook google maps en een 3G verbinding, die werd nog geen halve graad warmer tijdens een vergelijkbaar ritje..

-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*

ex GoT'er

quote:
Jozz schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 11:57:
[...]

Ik weet niet of je inmiddels al antwoord hebt gehad of zelf al wat gevonden hebt. Misschien heb je hier wat aan: http://iphone2you.nl/index.php
_/-\o_ Thanks!

Acties: [view]

Door: Hoedje
Moderator APL / PMD
we know! we know!
Reg. datum: 24 april 2003

En we kunnen verder in een nieuw deeltje: [iPhone 3G] Ervaringen & Discussie Deel 12 :)

This is dirty water, but it's still something worth drinking down, if it can cure my dehydration from the words you let slip out. Cuz we've got dirty laundry and we've got closets with hinges that beg to bust.

Reg. datum: 15 juni 2008

quote:
sandman4sure schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 09:23:
[...]

Oh, nu doet ie het weer goed , ik moest hem dus met met mijn pc en Itunes verbinden.

Bedankt.

Pagina: 1 2 3 4 ... 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: