Ik heb de witte 16GB sinds afgelopen woensdag. Een vriend van me was nr. 50 op een inschrijf lijst bij de T-Mobile Shop. Ik liep ff de BC binnen en daar hadden ze er nog wel een paar
Misschien een idee voor iedereen die niet kan wachten want winkels als BC en PhoneHouse krijgen hem dus ook maar die houden niet altijd een wachtlijst bij. Gewoon vragen wanneer ze weer binnen krijgen
On topic:
In vergelijking met mijn vorige toestel, Tytn 2, is dit een super apparaat! moet als windows mobile gebruiker wel ff wennen. Maar de snelheid van de interface is top en het internetten met safari; daar kan Pocket internet explorer totaal niet tegenop! En de batterij valt mij reuze mee, onderandere omdat ik 3G constant uit heb staan (dekking is hier toch niet zo top voor 3G).
Had eerst ook problemen met het synchen van mijn Gmail account op de iphone, dit kwam omdat hij bij mij het wachtwoord niet invulde bij het synchen. Ff handmatig invullen en klaar.
Kortom; TOP toestel!
Heb nog wel gigantisch flinke heibel met T-mobile om de prijs die ik moest bijbetalen voor dit toestel, maar dat is volgens mij voor een ander topic