Hoofdcategorieën
Topicacties

[iPhone 3G] Ervaringen & Discussie Deel 11

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last

Nieuw Topic
Krijg nou wat.

Ik dacht dat het niet mogelijk was om zowel je MobileMe kalenders/contacten en je Exchange kalenders/contacten op je iPhone te hebben. Tenminste, dat las ik overal, en daarom heb ik het ook maar niet geprobeerd.

Blijkt het gewoon wel te kunnen. Alleen krijg ik bij een afspraak toevoegen wel de keuze of die op de MobileMe kalender of Exchange moet komen, maar bij een contactpersoon toevoegen niet.

TlighT wijzigde dit bericht 19-07-2008 00:39 (5%)

Wii code: 4186 9148 2438 4118

the Sneaky

quote:
Muthas schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 21:20:
[...]

Dan staat er maar 1 taal ingesteld voor je toetsenbord en hoef je niet te kunnen wisselen tussen talen, dus zie je ook geen wereldbol. Stel maar is een tweede taal voor het toetsenbord in (ergens in Instellingen/Settings ;) ), dan zie je hem wel.
Heheh, die had ik ook nog niet door :) Nu is er nog maar heel erg weinig te klagen over :)
Reg. datum: 01 juni 2001

quote:
Erulezz schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 00:24:
[...]

Je krijgt bij het herstellen de keuze om een restore-point te maken. Na het herstellen kan je dat restore-point dus weer gebruiken.

Zelf heb ik nu geen 2A347, maar 5A347 :?
Zoek ook even in deeltje 10 :)

Reg. datum: 25 februari 2004

Hoi

Hoeveel geheugen is normaal "gereserveerd" voor overig ? Als je in Itunes je Iphone bekijkt.

Reg. datum: 06 mei 2007

quote:
djtcc schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 04:29:
Hoi

Hoeveel geheugen is normaal "gereserveerd" voor overig ? Als je in Itunes je Iphone bekijkt.
Als ik het me goed herinner zo'n 207 MB.

Reg. datum: 16 november 2003

quote:
Sspruijt schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 08:20:
[...]

Als ik het me goed herinner zo'n 207 MB.
Bij mij 920MB... erg veel.

Apple iMac 20" 2,4Ghz 4GB RAM - Apple iPhone 3G - Apple AirPort Express - Mac OS X 10.5.4 - Samsung L32R82B - LG HDD160GB

Reg. datum: 11 november 2004

quote:
@Sspruijt
Zou je ons kunnen vertellen hoe jij aan 2A347 bent gekomen? Kan er namelijk nergens op internet iets vinden over deze versie. Misschien een typfoutje? Je zult vast 5A347 bedoelen.

Reg. datum: 06 mei 2007

klopt helemaal, excuus. Het inderdaad 5A347.

Titanium

quote:
BASENL schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 08:57:
[...]

Bij mij 920MB... erg veel.
Dit hangt volgens mij ook weer af van hoeveel apps je geinstalleerd hebt. Die vallen volgens mij ook onder Overige.

Live gamer tag : depl0y | iPhone 8GB 1st Gen | iPhone 16GB 3G White

Reg. datum: 20 september 2000

quote:
svdm schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 23:45:

Tip: maak je handen zo goed als mogelijk vetvrij en poets je gek totdat de iPhone licht geeft (bij de iPhone is een doekje geleverd, bij het InvisibleSHIELD zit een spray). Zonder je desnoods af in een stofvrije ruimte, trek een space-suit aan or whatever!
Douche werkt prima hoor. Gewoon hete douche aanzetten in de badkamer, wachten tot er flink wat stoom staat in de ruimte (hoeft geen zicht van 10 cm, als de lucht maar vochtig genoeg is) en dan de protector erop. Je hebt dan geen stof. Zo doe ik al mijn screenprotectors.

Herrie. Vet.

Ik ben een beetje bezig geweest met Mail synchronisatie, loop tegen een aantal dingen aan waarvan ik niet zeker weet of het mogelijk is of dat het uberhaupt kan:

Weet iemand hoe ik de folder "postvak uit" in mijn Mail mailboxen zichtbaar kan maken?
Ik heb nu alleen Postvak In, Concepten, Verzonden, Prullenbak, overigens staat Postvak Uit ook niet in mijn gewone Mail op mn mac.

Is het mogelijk om de Junk folder toe te voegen om spam berichten in te knikkeren?

Als ik met mijn iPhone mail ontvang, dan komt deze daarna ook nog binnen in mijn gewone Mail, is er een mogelijkheid de mail die opgehaald is door mijn iPhone te markeren als "gelezen" op de server zodat deze wel opgehaald worden op mijn Mac maar niet als ongelezen weergegeven worden?

MacBook Pro 15,4" 2,6 ghz // 4 gb ram // GeForce 8600 GT 512 mb // 250 gb

Reg. datum: 11 juni 2007

quote:
r2dGeert schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 11:19:
Als ik met mijn iPhone mail ontvang, dan komt deze daarna ook nog binnen in mijn gewone Mail, is er een mogelijkheid de mail die opgehaald is door mijn iPhone te markeren als "gelezen" op de server zodat deze wel opgehaald worden op mijn Mac maar niet als ongelezen weergegeven worden?
Dan moet je Exchange of MobileMe. Of gewoon Gmail IMAG gebruiken zoals ik :)

-| Mac Pro | ACD 23" | MacBook Pro | iPhone 3G 16GB Wit | Time Capsule | HK Soundsticks II | Canon 40D | 24-105 L f/4 || 430EX |-

O+
Reg. datum: 18 december 2005

quote:
svdm schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 23:45:
Ook al is er een nieuw topic gestart m.b.t. het InvisibleSHIELD van ZAGG, tóch nog 1 berichtje hierover met enkele tips. Ik heb 'm nl. vandaag ontvangen (had 'm dan ook al eind juni besteld)...

[...]

Je bent wél ff bezig met pielen/puzzelen om alles goed te krijgen, maar als het dan eenmaal zit: formidabel! Je ziet 'm niet eens zitten (duhhuh), haha! De korte handleiding leidt je door het proces.

Tip: maak je handen zo goed als mogelijk vetvrij en poets je gek totdat de iPhone licht geeft (bij de iPhone is een doekje geleverd, bij het InvisibleSHIELD zit een spray). Zonder je desnoods af in een stofvrije ruimte, trek een space-suit aan or whatever!

Overigens wordt het aangeraden na het bevestigen van het InvisibleSHIELD 24 uur lang geen gebruik te maken van de iPhone, om alles in te laten werken. Per slot van rekening moet onze handige Harry er ook aan wennen om voortaan 'gekleed' te gaan, whahaaa!
8)7
Beste is om in je badkamer te gaan zitten, raam en deur dicht, warme kraan aan en het heel erg vochtig laten worden. Zo heb je veel minder kans op een stofdeeltje tussen je iPhone en je shield :)

Reg. datum: 08 augustus 2006

Ik heb de witte 16GB sinds afgelopen woensdag. Een vriend van me was nr. 50 op een inschrijf lijst bij de T-Mobile Shop. Ik liep ff de BC binnen en daar hadden ze er nog wel een paar :)

Misschien een idee voor iedereen die niet kan wachten want winkels als BC en PhoneHouse krijgen hem dus ook maar die houden niet altijd een wachtlijst bij. Gewoon vragen wanneer ze weer binnen krijgen :)

On topic:
In vergelijking met mijn vorige toestel, Tytn 2, is dit een super apparaat! moet als windows mobile gebruiker wel ff wennen. Maar de snelheid van de interface is top en het internetten met safari; daar kan Pocket internet explorer totaal niet tegenop! En de batterij valt mij reuze mee, onderandere omdat ik 3G constant uit heb staan (dekking is hier toch niet zo top voor 3G).

Had eerst ook problemen met het synchen van mijn Gmail account op de iphone, dit kwam omdat hij bij mij het wachtwoord niet invulde bij het synchen. Ff handmatig invullen en klaar.

Kortom; TOP toestel!

Heb nog wel gigantisch flinke heibel met T-mobile om de prijs die ik moest bijbetalen voor dit toestel, maar dat is volgens mij voor een ander topic :P

Moisture is the essence of wetness!

Reg. datum: 13 juli 2006

quote:
Zky_ schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 11:38:
Ik heb de witte 16GB sinds afgelopen woensdag. Een vriend van me was nr. 50 op een inschrijf lijst bij de T-Mobile Shop. Ik liep ff de BC binnen en daar hadden ze er nog wel een paar :)

Misschien een idee voor iedereen die niet kan wachten want winkels als BC en PhoneHouse krijgen hem dus ook maar die houden niet altijd een wachtlijst bij. Gewoon vragen wanneer ze weer binnen krijgen :)

On topic:
In vergelijking met mijn vorige toestel, Tytn 2, is dit een super apparaat! moet als windows mobile gebruiker wel ff wennen. Maar de snelheid van de interface is top en het internetten met safari; daar kan Pocket internet explorer totaal niet tegenop! En de batterij valt mij reuze mee, onderandere omdat ik 3G constant uit heb staan (dekking is hier toch niet zo top voor 3G).

Had eerst ook problemen met het synchen van mijn Gmail account op de iphone, dit kwam omdat hij bij mij het wachtwoord niet invulde bij het synchen. Ff handmatig invullen en klaar.

Kortom; TOP toestel!

Heb nog wel gigantisch flinke heibel met T-mobile om de prijs die ik moest bijbetalen voor dit toestel, maar dat is volgens mij voor een ander topic :P
En in welke winkel heb jij hem zo kunnen halen dan? Ik heb namelijk geen bestelling ergens en wil hem gewoon kunnen halen ergens. maar het is best moeilijk te vinden een winkel waar ze nog liggen...
Reg. datum: 08 augustus 2006

Ik liep binnen bij de Belcompany en voreg of ze er nog een paar hadden liggen. En dat hadden een paar 8GB en een paar zwarte en witte 16GB. Alleen hadden hun wel een reserveringslijst die ze eerst moesten langsbellen. Er bleef 1 witte 16GB over en dat was precies wat ik wou hebben.

De Phonehouse bij ons heeft geeneens een reserveringslijst, dus daar zeiden ze; morgen rond 14 uur krijgen we ze binnen dus kom dan even kijken wat we hebben liggen.

Moisture is the essence of wetness!

ondertitel
Reg. datum: 03 augustus 2002

quote:
bolleh schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 23:45:
[...]

ik krijg anders gewoon gmail op mn iphone(1G) hoor :)

maargoed ik weet wel dat mn neef in amerika ook geen gmail kon ontvangen terwijl ik met zijn account wel mail binnen hengelde. dus misschien verschilt het een beetje per telefoon
Mij lukt het ook niet hoor, hij blijft zeuren dat de imap server verificatie faalt.

veritas, aequitas

Reg. datum: 23 juni 2003

quote:
Gn!uz schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 23:55:
Wat een geweldig ding is dit toch, echt helemaal super. Maar o-o-o wat gaat die batterij hard leeg!!
Ben helaas niet anders gewend bij Apple :)

Reg. datum: 12 november 2001

Je leest niet zoveel ervaringen van de witte eigenaren.
Is het materiaal te vergelijken met de oudere witte iPod's?
Zijn jullie nog steeds tevreden? :)

Reg. datum: 13 februari 2001

Ik heb een keer bij mijn oude PDA zo'n oplader gekregen voor in de auto. Dus van zo'n aansteker stekker (12v) naar USB gat. Kan ik daar gewoon mijn iPhone usb kabel in douwen en opladen? Ik neem aan van wel toch? Tis gewoon USB.. :)

Zoiets dus:
http://www.helltek.com/page09b/Car_USB_adapter.jpg

Executor16 wijzigde dit bericht 19-07-2008 12:27 (39%)

Whatever
Reg. datum: 01 februari 2001

quote:
dolby schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 12:21:
Denk persoonlijk dat net iets ander materiaal is dan van de iPod.

Ik heb m nu bijna een weekje en bevalt echt uitstekend. Minder vlek gevoelig vind ik zelf en past ook perfect bij mijn MacBook en iPod.

Choose Booze

Reg. datum: 28 oktober 2003

quote:
Volgens mij zijn er ook minder witte in omloop.
Mijne bevalt na ruim een week prima, wit is minder vlekgevoellig idd.

quote:
To_Tall schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 17:19:
Ik heb 1 dode PIXEL :N

Zou je hiermee terug kunnen naar apple? zit midden in me scherm. Iriteer me mateloos als ik mail of op het web aan browsen ben!!
Hmm ik zie nu 2x een dode pixel.. Maandag maar ff langs de t-mobileshop

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties: [view]

Door: Hoedje
Moderator APL / PMD
we know! we know!
Reg. datum: 24 april 2003

quote:
davidgilmour schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 12:18:
[...]

Ben helaas niet anders gewen bij Apple :)
Het valt me op zich nog wel mee, zeker als je sommige verhalen op internet leest. Het hangt natuurlijk helemaal er vanaf hoe je hem gebruikt. Maar zeker na een paar laadcycles gaat de batterij stukken langer mee dan in het begin.
quote:
Hartstikke tevreden :). Er is verder weinig over te zeggen. Het materiaal is wel anders dan van oude witte iPods. Ik heb hier namelijk nog geen krasje kunnen ontdekken en het voelt ook gladder aan en is wat glossier/glimmender. Daarbij past het wit gewoon heel goed bij de ronde lijnen.

http://farm4.static.flickr.com/3044/2659810429_74912f3360.jpg?v=0
Random flickr pic, dus niet van mij...

Het enige "probleem" is alleen, dat ik de witte onderkant het mooist vind. Dus ik leg hem nu standaard met het scherm (gericht) op de tafel. Iedere keer als iemand belt, als ik een SMSje of email ontvang, moet ik de iPhone omdraaien om te zien wie of wat het is :P.

This is dirty water, but it's still something worth drinking down, if it can cure my dehydration from the words you let slip out. Cuz we've got dirty laundry and we've got closets with hinges that beg to bust.

quote:
davidgilmour schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 12:18:
[...]

Ben helaas niet anders gewen bij Apple :)
Grappig, M'n iPod, en MacBook PRO hebben toch hele goede baterij duur!!

A Soldiers manual and a pair of boots.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: