Hoofdcategorieën
Topicacties

[iPhone 3G] Ervaringen & Discussie Deel 11

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 11 september 2003

quote:
plipo schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 16:25:
Ik heb een vraagje waar ik nu al een tijdje mee zit. Volgens mij heb ik de vraag in het verleden al een keer zien langskomen maar kon hem niet terug vinden dmv de zoek functie. Ik hoop dat iemand mij echter kan helpen...

in mijn iphone is de telefoon nummer layout bij de contact (012) 345-6789 en ik kan maar niet vinden hoe ik dit kan veranderen in 01 23456789 of 0123456789... Ik heb op me mac bij contacts de layout wel kunnen veranderen maar mijn iphone neemt deze instellingen niet over..
Alvast bedankt
opgelost..
vreemd ik had regio code op nederlands staan maar hij deed het niet goed.. toen ik hem veranderde naar belgie en toen weer terug naar nederland deed hij het wel..

probleem opgelost.. haha

http://users.boardnation.com/~gp32/ ----> v525 forum

quote:
Angeluskamps schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 16:42:
[...]

Je hebt het over gmail? Ik drukte gewoon op gmail typte me mail en wachtwoord in en het werkt perfect.
Juist, hier ook. Dus niet zelf de IMAP gegevens invullen maar gewoon de Gmail 'template' gebruiken.

Ik heb ook een aantal andere imap accounts om zodoende meerdere identities (from-adressen) te kunnen gebruiken. Het toevoegen daarvan duurde vrij lang (SSL checks etc duren bijna 5min per account!) maar werkt ook prima :)

Als je deze truuc ook wilt doen, let op dat je verschillende imap accounts gebruikt. Eenzelfde account onder een andere naam toevoegen zorgt ervoor dat de oude overschreven wordt!)

Xandrios wijzigde dit bericht 18-07-2008 16:54 (14%)

Paei ligos kairos pou fainosoun alliws sta dika mou ta matia
ki i kardia mou plimmyrize apo sena ksexeilize

Reg. datum: 18 juni 2004

quote:
Xandrios schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 16:48:
[...]

Juist, hier ook. Dus niet zelf de IMAP gegevens invullen maar gewoon de Gmail 'template' gebruiken.

Ik heb ook een aantal andere imap accounts om zodoende meerdere identities (from-adressen) te kunnen gebruiken. Het toevoegen daarvan duurde vrij lang (SSL checks etc duren bijna 5min per account!) maar werkt ook prima :)
even een vraag over gmail. Wanneer ik alles op de iPhone binnen zal halen, kan ik die zelfde berichten ook nog binnenhalen op mn laptop met outlook? Ik heb geen zin om hiervoor alleen een mobile me account af te sluiten namelijk....

Asus F3Sc: C2D T7100 - 2GB DDR2 - GeForce Go 8400M - 160GB - Samsung 206bw 20"

Linux ftw

Ik kom er net achter dat mijn iPhone niet helemaal100% is, rechts in de benedenhoek lijkt het erop dat het zilveren randje niet helemaal aansluit met de zwart casing, alsof het iets ontzet is. Als je daar dus voelt voel je een randje zitten, terwijl dit volgens mij helemaal smooth moet zijn.

Zijn er meer mensen met dit probleem? Zit even te dubben wat ik zal doen, teruggaan of ermee leven...

Tis overigens een 16GB - zwart

Ook zin in een outdoor LAN? Kom naar Eth0 | Gebruik Firefox! | Macheist invite

quote:
Red Nalie schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 16:59:
Ik kom er net achter dat mijn iPhone niet helemaal100% is, rechts in de benedenhoek lijkt het erop dat het zilveren randje niet helemaal aansluit met de zwart casing, alsof het iets ontzet is. Als je daar dus voelt voel je een randje zitten, terwijl dit volgens mij helemaal smooth moet zijn.

Zijn er meer mensen met dit probleem? Zit even te dubben wat ik zal doen, teruggaan of ermee leven...

Tis overigens een 16GB - zwart
is bij mij ook ja :S (wit 16GB)
Links boven ook een beetje,
Maar ga me daar niet druk over maken.
Ik heb 1 dode PIXEL :N

Zou je hiermee terug kunnen naar apple? zit midden in me scherm. Iriteer me mateloos als ik mail of op het web aan browsen ben!!

A Soldiers manual and a pair of boots.

Reg. datum: 21 oktober 2001

Als je met verschillende tabbladen werkt in safari, worden de tabbladen ook geladen als ze niet zichtbaar zijn?

quote:
hellboy123 schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 16:55:
[...]

even een vraag over gmail. Wanneer ik alles op de iPhone binnen zal halen, kan ik die zelfde berichten ook nog binnenhalen op mn laptop met outlook? Ik heb geen zin om hiervoor alleen een mobile me account af te sluiten namelijk....
Als je netjes IMAP gebruikt (En dat moet ik je toch heel erg aanraden, ook voor thuisgebruik met outlook!) dan is dat geen probleem. Mail wordt dan namelijk niet verwijderd van de server zoals bij POP3.

Paei ligos kairos pou fainosoun alliws sta dika mou ta matia
ki i kardia mou plimmyrize apo sena ksexeilize

Je weet selluf!

quote:
Ik heb 1 dode PIXEL

Zou je hiermee terug kunnen naar apple? zit midden in me scherm. Iriteer me mateloos als ik mail of op het web aan browsen ben!!
Kans is klein dat je een nieuwe krijgt maar ik zou sowieso teruggaan. Je kan het altijd proberen toch;-)

Ferraghini wijzigde dit bericht 18-07-2008 17:27 (45%)

Reg. datum: 19 december 2004

quote:
kRiZzZiZ schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 16:24:
[...]

Wat werkt er precies niet dan? Hij pushed de mail uiteindelijk niet? Ik vind dit namelijk wel een erg handige en creatieve oplossing...
Klopt, gmail pushed de mail niet (althans bij mij niet). Misschien een hik-up, ik zal vanavond nog eens het geheel instellen.

quote:
Xandrios schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 16:13:
Ik ben gisteravond gewoon een Belcompany binnengelopen zonder reserveren: 16GB was op voorraad. Phonehouse had alleen een witte liggen en ik wilde wel zwart. Heb ik zoveel geluk of beginnen de voorraden nu te groeien?
Net alle shops in Alkmaar en Heerhugowaard afgegaan, allemaal "Je bent nr30 op de lijst" en die arrogante blik... maargoed hier dus niet te begaan.
Ik laat hem lekker in bestelling staan (zwart 16gb) bij T-mobile zakelijk..

Best Relaxed.
Reg. datum: 16 januari 2006

Is er een mogelijkheid om die dat Engelse woordenboek op de iPhone uit te zetten?
Ik heb er een hekel aan dat hij mijn Nederlandse woorden aan gaat vullen met Engelse. Smsjes zijn zo niet lekker snel te tikken.

40D + BG-E2n | 17-55 F2,8 IS | 70-200 F2,8 L IS | 430EX | MacBook 2,1Ghz 4Gb Ram 320GB | iPhone 3g 16GB

Linux ftw

quote:
HiDiT schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 17:35:
[...]

Net alle shops in Alkmaar en Heerhugowaard afgegaan, allemaal "Je bent nr30 op de lijst" en die arrogante blik... maargoed hier dus niet te begaan.
Ik laat hem lekker in bestelling staan (zwart 16gb) bij T-mobile zakelijk..
Je moet BC Schagen en Den Helder eens bellen, volgens mij loopt het daar niet zo'n storm met iPhone sales...

Ook zin in een outdoor LAN? Kom naar Eth0 | Gebruik Firefox! | Macheist invite

ondertitel
Reg. datum: 03 augustus 2002

quote:
Wake schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 18:45:
Is er een mogelijkheid om die dat Engelse woordenboek op de iPhone uit te zetten?
Ik heb er een hekel aan dat hij mijn Nederlandse woorden aan gaat vullen met Engelse. Smsjes zijn zo niet lekker snel te tikken.
Je kunt gewoon wisselen van woordenboek door op het wereldbolletje te drukken :)

veritas, aequitas

Best Relaxed.
Reg. datum: 16 januari 2006

quote:
Zaren schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 18:56:
[...]

Je kunt gewoon wisselen van woordenboek door op het wereldbolletje te drukken :)
Geniaal, hoe simpel kan het zijn _/-\o_

40D + BG-E2n | 17-55 F2,8 IS | 70-200 F2,8 L IS | 430EX | MacBook 2,1Ghz 4Gb Ram 320GB | iPhone 3g 16GB

quote:
[...]

Kan je de woordcorrectie ook helemaal uitschakelen? Blijkbaar houd ie niet zo van SMS-taal :)

ondertitel
Reg. datum: 03 augustus 2002

quote:
RHochstenbach schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 19:31:
[...]

Kan je de woordcorrectie ook helemaal uitschakelen? Blijkbaar houd ie niet zo van SMS-taal :)
Nee, voor zover ik weet niet. Wel dacht ik dat hij "leert" dus als je heel vaak, ffw88 typed, dat hij dat in het woordenboek zet.

Zaren wijzigde dit bericht 18-07-2008 19:44 (16%)

veritas, aequitas

Titanium

Nope, op de 2G was hier een aanpassing voor nodig vanuit de installer.

Ik hoop dat Apple hier nog mee komt en anders moet ik die van mij alsnog jailbreaken.

Live gamer tag : depl0y | iPhone 8GB 1st Gen | iPhone 16GB 3G White

O+
Reg. datum: 18 december 2005

Over het toetsenbord, 3x een woord wegdrukken (kruisje drukken) en hij zal het niet meer automatisch aanraden, 3x een woord typen en hij onthoudt hem en komt er automatisch mee aanzetten als je iets typt wat er op lijkt (maar niet in het woordenboek voorkomt) :)

quote:
wally21 schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 14:13:
[...]

Had hem telefonisch besteld maar nog geen bevestiging gehad dus ff gebeld met T-mobile. de order was wel binnen maar moest nog verwerkt worden, oftewel lang wachten. Dus ik Naar de T-monile shop hier in Tilburg stonden er 25 op de wachtlijst voor de zwarte 16GB. De man vertelde mij dat het daar zeker sneeler ging als via internet of via de telefoon. ze hadden deze week al 60 toestellen gehad. mijn aanvraag dus geannuleerd (was binnen een paar uur geregeld werd nadat mijn annulereing was verwerkt netjes gebeld dat ik mijn abbo vanuf nu gewoon weer in de winkel kan afsluiten) en er daar een gereserveerd. De reden dat het in de winkel ook sneller zou gaan is omdat de winkel dus alleen de toestellen ontvangt die zijn gereserveerd en die lijsten dus sneller worden wegewerkt. op internet worden de bestellingen gewoon op volgorde afgwerkt wat landelijk is en dus voor een langere wachttijd zorgt. Nu hopen dat er deze week weer zoveel toestellen binnen komen. dan heb ik m volgende week al in plaats van over 6 weken.
Alleen via internet kost een Iphone 16Gb bij een contractverlenging maar 50 euro en in de T-mobile shop gewoon 160 euro!
Ik heb mijn Iphone (5de op de wachtlijst) geannuleerd bij T-mobile Tilburg en hem via internet besteld. Voor die 110 euro kan ik wel een paar weekjes langer wachten hoor....

Dell Inspiron 5150 - Dell Latitude D800 - Synology DS-207 (2x 500Gb) - HTC P3300 @WM6 Touch Flo 2.0 - Wii + Key

Reg. datum: 10 juni 2008

Heeft iemand T-mobile Hotspots al geprobeerd? Ik krijg het met geen mogelijkheid aan de praat.

Ik weet dat je eerst hotspot naar "wifi" moet smsen om je login gegevens te krijgen. Eenmaal gedaan probeerde ik die in te voeren, maar elke keer krijg ik de melding dat het onjuist is. Vandaag nog ff langs T-Mobile geweest, daar werkte hun hotspot niet, ook niet met andere apparaten dus dat hielp ook niet veel. Zijn er al mensen die het werkende hebben gekregen?

Reg. datum: 13 februari 2001

Ik heb al een paar keer gehad dat als ik mijn iPhone een tijdje niet gebruikt hebt en dan een programma wil opstarten, dat ie dan gelijk crasht en reboot.

Dat is zwaar irritant.... Heeft iemand dat probleem ook?
Reg. datum: 27 november 2003

iPhone is geweldig... alleen jammer dat t-mobile nog steeds mijn abbonement niet heeft geactiveerd.. Ik kan niet meer bellen... en My Tmobile werkt ook niet... Ik stond donderdag de 11e als nummer 260 in de rij en nog steeds niet geactiveerd!

zelfs niet na 4 keer bellen :'(... iemand hier nog meer last van?

Compleet anders..

quote:
SvenZ schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 20:58:
iPhone is geweldig... alleen jammer dat t-mobile nog steeds mijn abbonement niet heeft geactiveerd.. Ik kan niet meer bellen... en My Tmobile werkt ook niet... Ik stond donderdag de 11e als nummer 260 in de rij en nog steeds niet geactiveerd!

zelfs niet na 4 keer bellen :'(... iemand hier nog meer last van?
Ik wacht ook al een tijdje, morgen een week. Vind het wel wat lang duren om die "achterstand" weg te werken.

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Reg. datum: 08 juli 2008

quote:
[...]

Wereldbol? Waar? Heb zelf al gezocht.. niks gevonden.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: