Reg. datum: 27 februari 2002
[InvisibleShield] Kortingscodes uitwisseling
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 18 19 20 21 last
Reageer Nieuw TopicReg. datum: 27 februari 2002
Echt sloom is het niet toch, alleen de eerste keer moet je wachten, daarna gaan betalingen instant (naja je moet wel wachten voor het van jouw rekening is, maar de ontvanger krijgt wel meteen bevestiging).quote:pcprutser schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 17:45:
slome versie van ideal, inderdaad, maar het werkt welen heb jij anders een beter idee?
Ontopic:
Ik ben benieuwd wanneer de mijne komt, ze hebben hem afgelopen dinsdag ofzo verstuurd
Reg. datum: 02 november 2005
la4qzk gebruiktquote:Toby-One schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 16:06:
Helaas vergeten welke ik heb gebruikt(veel zijn al vergeven)
Toch even een bijdrage, het is de moeite! (20% eraf a 10 dollar)De Paypal activatie is binnen een dag rond (de bank koppelen aan je paypal account)
- la4qzk
- g8autk
Dit doen ze d.m.v. het overmaken van 2 testbedragen, die je later in het proces moet invullen.
Ik zie het als de slome versie van ideal
2 nieuwe;
pbkq6t
7d265v
Idd, de eerste keer is het ff wachten, en om mijn gironummer te koppelen heeft toen een paar maand terug wel een week geduurd ofso.. Maar het werkt nu echt super!quote:XiN-eViL schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 18:03:
[...]
Echt sloom is het niet toch, alleen de eerste keer moet je wachten, daarna gaan betalingen instant (naja je moet wel wachten voor het van jouw rekening is, maar de ontvanger krijgt wel meteen bevestiging).
Ontopic:
Ik ben benieuwd wanneer de mijne komt, ze hebben hem afgelopen dinsdag ofzo verstuurd.
last.fm, Be a Hero! Be Yourself!
Reg. datum: 04 september 2007
paupers je heb tog wel een credit cardquote:pcprutser schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 17:45:
slome versie van ideal, inderdaad, maar het werkt welen heb jij anders een beter idee?
Reg. datum: 14 augustus 2007
hfkd9n gebruiktquote:
Anyway, mijn nieuwe codes zijn:
- 3akhlf
- udddkd
Verder... Heeft iemand al zonder al te veel moeite zijn shield erop gekregen (d.w.z. in die mate dat de shield zelf onzichtbaar blijft)?
AppleReport.nl |Nieuws |Reviews |Community
3akhlf gebruikt, thanksquote:DayteX schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 09:31:
[...]
Anyway, mijn nieuwe codes zijn:
- 3akhlf
- udddkd
Nieuwe: 2sakx7 en 5vww8j
Dannr wijzigde dit bericht 26-07-2008 11:29 (7%)
Reden: Nieuwe codes
Reg. datum: 29 oktober 2003
Bedankt
hncxz4
mn388c
En alstu
Q6600@3.0Ghz | OCZ 4Gb DDR800 | 1TB Samsung | HD4870 1Gb | SB Audigy 2 | Logitech Z-5400 | Corsair 650W | HP LP2475w
Reg. datum: 14 april 2007
Iemand enig idee wanneer je de IS kan verwachten op de mat als je op 22 juli een mailtje hebt gehad dat ie is verzonden?quote:Isss schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 17:48:
Ook ik heb vandaag een mailtje ontvangen dat hij is verzonden. Ben benieuwd....
Reg. datum: 19 december 2004
Vandaag.quote:Isss schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 12:04:
[...]
Iemand enig idee wanneer je de IS kan verwachten op de mat als je op 22 juli een mailtje hebt gehad dat ie is verzonden?
Althans ik kreeg op 22 juli de bevestiging van het versturen, en de postbode bracht net een bubbeltjes envelope.
Het pakje/doosje van IS is wel helemaal opgescheurd (douane ??????), en om de bubbel envelope zat een plastic zakje, afkomstig van RM Netherlands postbezorging. Iemand anders hetzelfde ???
Een creditcard heb je niet omdat je geld nodig hebt van een cc-bedrijf (ik niet iig), heb 'm puur voor betalingen op internet en in het buitenland en voor eventuele noodgevallen. Stel dat je ineens ergens moet overnachten in het buitenland, dan kan je altijd met je cc betalen....quote:pcprutser schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 07:51:
[...]
Nee.
1. Ik ben 17 (en mag toch pas van je 18e?)
2. Als je geld nodig hebt van een creditcard(bedrijf) dan moet je mischien eens gaan kijken of je uitgave patroon wel klopt
"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."
Reg. datum: 19 december 2004
Ben je al wat meer te weten gekomen?quote:TlighT schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 07:42:
Ik ben niet tevreden over de shield. Ik heb een shield op de voorkant van de iphone geplaatst, naar mijn idee erg voorzichtig, maar nu als ik de iphone aanzet, zie ik een groot aantal regenboogachtige lijnen op het scherm. Ik had gehoopt dat het na een aantal dagen verdwenen zou zijn, maar tot nu toe zie ik weinig verbetering. Ik heb zojuist een e-mailtje naar de fabrikant gestuurd, misschien dat die nog iets kunnen adviseren.
Ik kreeg de bevestiging ook op de 22e, geen post van IS vandaag tho...quote:ztrezz schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 12:25:
[...]
Vandaag.
Althans ik kreeg op 22 juli de bevestiging van het versturen, en de postbode bracht net een bubbeltjes envelope.
Het pakje/doosje van IS is wel helemaal opgescheurd (douane ??????), en om de bubbel envelope zat een plastic zakje, afkomstig van RM Netherlands postbezorging. Iemand anders hetzelfde ???
Paei ligos kairos pou fainosoun alliws sta dika mou ta matia
ki i kardia mou plimmyrize apo sena ksexeilize
same here, ik verwacht hem gewoon maandagquote:Xandrios schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 13:57:
[...]
Ik kreeg de bevestiging ook op de 22e, geen post van IS vandaag tho...
Reg. datum: 04 september 2007
dus de douane vordert geen extra geld meer over dit product. Dat is mooi. Echt weinig geld voor dit spul, incl. verzending.quote:ztrezz schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 12:25:
[...]
Vandaag.
Edit: nee natuurlijk niet, het is toch geen apparatuur/beeld geluiddrager
strijk wijzigde dit bericht 26-07-2008 17:57 (6%)
Reg. datum: 07 februari 2006
Ik heb ook vandaag niks ontvangen, terwijl ik ook op de 22e de verstuurbevestiging had gekregen.quote:Xandrios schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 13:57:
[...]
Ik kreeg de bevestiging ook op de 22e, geen post van IS vandaag tho...
Waarschijnlijk Maandag dus.
Alleen ben ik aan het twijfelen of ik het shield direct op m`n Iphone bevestig, want ik heb momenteel namelijk èèn dode/stuck pixel, die best opvallend is met z`n felle blauwe kleur. Als hij makkelijk eraf te halen is zonder resten achter te laten is het wel te overwegen.
Ik kreeg hem gister maar precies hetzelfde. Doosje opengescheurd alles zat er nog wel in. Grijze verpakking eromheen. Heb er niet echt naar gekeken verder. Nu nog even de shield plaatsen. Denk morgen even een poging wagen. Wish me luckquote:ztrezz schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 12:25:
[...]
Vandaag.
Reg. datum: 19 september 2007
Wist niet van het bestaan van dit topic
el8y8g
a7ygyr
Reg. datum: 06 december 2003
gykaur & u2nyk4
Veel plezier ermee.
Ik heb de andere geprobeerd die hiervoor gepost waren, maar ik kreeg al 20% korting ivm 2 setjes. Dus ik weet niet of de codes van "mbliek" nog geldig zijn...
Er zijn filmpjes waarbij de IS van het apparaat wordt gehaald, hierbij is te zien dat er niks achterblijftquote:SpX schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 18:07:
[...]
Ik heb ook vandaag niks ontvangen, terwijl ik ook op de 22e de verstuurbevestiging had gekregen.
Waarschijnlijk Maandag dus.
Alleen ben ik aan het twijfelen of ik het shield direct op m`n Iphone bevestig, want ik heb momenteel namelijk èèn dode/stuck pixel, die best opvallend is met z`n felle blauwe kleur. Als hij makkelijk eraf te halen is zonder resten achter te laten is het wel te overwegen.
Als je een apparaat ter reparatie aanbiedt bij de fabrikant dan raad IS aan om je IS eraf te halen, doe een mailtje naar IS en ze sturen je een nieuwe (of dat daar een formulier voor ingevuld moet worden weet ik niet, maar je krijgt in elk geval een nieuwe)!
last.fm, Be a Hero! Be Yourself!
Hier zijn er weer 2:
rykqwq
qu79v7
Veel plezier ermee!
"3d artist": when walking through the forrest this specimen will wonder how he could render it.
Reg. datum: 02 december 2007
Hier zijn weer 2 nieuwe:
zqmgpd
hczwmz
Rubenskoo wijzigde dit bericht 30-07-2008 11:04 (3%)
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 18 19 20 21 last