Hoofdcategorieën
Topicacties

[InvisibleShield] Kortingscodes uitwisseling

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 18 19 20 21 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 09 juni 2008

Ik had ook nog codes ongebruikt;

qztlh8

2tkvtn

The King of Cool! iMac - 24 inch - 4GB intern - 500 GB HD - 512 MB video - 3.06 Ghz

Reactie met betrekking tot de geopende verpakkingen :)

De Douane doet zoiets niet. Indien de douane of andere overheid instantie wel jouw pakje openmaakt. Om te controleren wat er inziet omdat de scanners er niet uitkomen. Dan zal er een brief bijgesloten worden dat het paketje open is geweest.

Lijkt er op dat ZAGG een distributie centrum heeft in de UK. Vanuit hier worden de eu paketen verscheept.

Uk heb een Sena case gekocht. en shipping ging uit de states moet een shipping label hebben. proformanota. e.d. en die zitten op het ZAGG product ook niet.

To_Tall wijzigde dit bericht 10-08-2008 00:35 (0%)
Reden: spel check

A Soldiers manual and a pair of boots.

No message

quote:
To_Tall schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 00:12:
Reactie met betrekking tot de geopende verpakingen :)

De Doane doet zoiets niet. Indien de doane of andere overheids instntie wel jouw pakje openmaakt. Om te controleren wat er inziet omdat de scanners er niet uitkomen. Dan zal er een brief bijgesloten worden dat het paketje open is geweest.

Lijkt er op dat ZAGG een distrebutie centrum heeft in de UK. Vanuit hier worden de eu paketen verscheept.

Uk heb een Sena case gekocht. en shipping ging uit de states moet een shipping label hebben. proformanota. e.d. en die zitten op het ZAGG product ook niet.
Na het ontcijferen van het mooie Nederlands (niet...) heb je inderdaad gelijk, ik vond het al steeds zo raar dat 81pence voldoende is om bij mij thuis te komen :s en dan staat er ook nog een dame op de postzegel...

En inderdaad, het afzender label zegt ook: United Kingdom ;)

last.fm, Be a Hero! Be Yourself!

hehe.. mijn nederlands Sorry :P iets te snel aan het typen geweest.

Ja ik lees hier steeds.. Mijn pakje is open geweest zal wel door de doane zijn geweest.

Meest voornamelijke is dat voor ZAGG goedkoper is om de shield te verschepen in grote gatale naar distrubutie centerum, de doosjes ja. dat is wel vaag. misschien dat doosje de lange reis niet volhoud?

Of bij ZAGG maken ze de doosjes open om het product in doos te doen??

Reg. datum: 10 augustus 2008

Gebruikt:
z2ycpp

Nieuwe codes:
lcy5lm
pzzmvr

drinkjedrankje slikjeslokje
Reg. datum: 01 januari 2002

Ik heb er drie in de aanbieding...leef je uit :P

cry2mw
vh537e
8w6q86

AMD AthlonXP 3000+ | ASUS A7N8X-E Deluxe | 2 x Corsair 512 MB DDR | 120GB Maxtor | Xpertvision 9800 PRO | PROPHET VIEW 720

Reg. datum: 04 september 2007

http://www.iphoneclub.nl/...september-kortingsacties/
lees post over Invisble Shield (3e post), 15% korting: "Als je de kortingscode iphoneinca invoert bij je bestelling wordt de korting berekend..."

strijk wijzigde dit bericht 10-08-2008 19:56 (30%)

Reg. datum: 16 november 2003

Zojuist 8w6q86 gebruikt van 'tymiek'! Voor 13,29 euro ben ik klaar! :)

Hier weer twee nieuwe code's, enjoy!

fs53md
8ue3vk

BASENL wijzigde dit bericht 10-08-2008 20:19 (14%)

Apple iMac 20" 2,4Ghz 4GB RAM - Apple iPhone 3G - Apple AirPort Express - Mac OS X 10.5.4 - Samsung L32R82B - LG HDD160GB

quote:
strijk schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 19:55:
http://www.iphoneclub.nl/...september-kortingsacties/
lees post over Invisble Shield (3e post), 15% korting: "Als je de kortingscode iphoneinca invoert bij je bestelling wordt de korting berekend..."
Waarom zou je dat willen je krijgt toch 20% koting als je een kortings code gebruikt???
en je kan maar 1 kortings code gebruiken

Yourcamera.nl
Reg. datum: 05 mei 2005

quote:
BASENL schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 20:18:
Zojuist 8w6q86 gebruikt van 'tymiek'! Voor 13,29 euro ben ik klaar! :)

Hier weer twee nieuwe code's, enjoy!

fs53md
8ue3vk
Ik heb de onderste gebruikt! Erg bedankt :D

hier 2 nieuwe:
zblpee
3pjr7t
Reg. datum: 06 november 2003

heb hier geen code kunnen vinden die werkt dus "iphoneinca" gebruitk voor 15% bedankt voor de info!

Hier weer twee nieuwe voor 20%

gfsy92
5d9stx

Starlight

Wat sta je nou te kijken!
Reg. datum: 17 januari 2001

Omdat ik mijn Sim-tray door midden heb en een vervanging net zoveel kost als zo'n shield toch maar eentje besteld. (Of plak je dat stuk niet af en heb ik nog steeds een bovenkantje wat er uit blijft vallen? :X )

Hierbij 2 codes voor de liefhebber. De meesten hierboven werkten niet, maar toch eentje gevonden die het deed.

7d5nm3
ybq59x

Shiver23 wijzigde dit bericht 11-08-2008 11:05 (16%)

"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."//PSN: Shiver23.

Reg. datum: 23 december 2007

quote:
Shiver23 schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 10:56:
Omdat ik mijn Sim-tray door midden heb en een vervanging net zoveel kost als zo'n shield toch maar eentje besteld.

Hierbij 2 codes voor de liefhebber. De meesten hierboven werkten niet, maar toch eentje gevonden die het deed.

7d5nm3
ybq59x
de eerste gebruikt. Hier twee nieuwe:

mtj3uj
qjrzf7

Reg. datum: 09 januari 2004

ik heb de mijne besteld en hij zou 28 juli verzonden worden..
Is hij gewoon verdwenen in de post, of duurt het zo lang tot hij hier aankomt?

If women didn't exist, all the money in the world would have no meaning ;)

Reg. datum: 13 juli 2005

quote:
adelijster schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 11:03:
[...]

de eerste gebruikt. Hier twee nieuwe:

mtj3uj
qjrzf7
6ducrj
bbxj97

ASUScommando e4300 ultra120extreme

SCSI in vogelhuisje

mtj3uj gebruikt,

twee nieuwe:
gs3nbm
gfebnu

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

Reg. datum: 28 oktober 2004

gfebnu gebruikt

nieuwe:

tgntyt
8bbjq7

lvn wijzigde dit bericht 11-08-2008 12:43 (56%)
Reden: niet quoten

quote:
cosmoOo schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 11:22:
mtj3uj gebruikt,

twee nieuwe:
gs3nbm
gfebnu
fkvesg
df2bqj

Reg. datum: 02 december 2002

quote:
new:
csp6cw
pd6ac3

Reg. datum: 26 juli 2006

Nog twee 20% codes:

jmsqvl
ygp4sb

sonny freakje:P
Reg. datum: 01 januari 2008

hoi,

Ik heb paar dagen geleden een witte iphone gereserveerd bij t mobile :)
Maar ik vroeg me af of de invisible shield erg opvalt bij de witte versie? Dan kan ik mischien een andere skin overwegen.

Alvast bedankt

sony ps3 de 60 gb versie! :D, sony vaio ar51j, sony kdl v3000, Sony DAV-X1V

doet z'n best

Tip: mocht je een invisible shield bestellen, bestel dan alleen de voorkant voor de iPhone. Die zit er binnen no-time op, zonder bubbels, stof of wat dan ook (je hoeft echt niet met je iPhone onder de douche btw).

De achterkant is een regelrechte RAMP. Om de opening voor de simkaart vrij te houden moet je 'm zo ver naar boven schuiven dat ie een klein stukje over de volume-zachter knop valt. En de hoeken kloppen gewoon niet imho.

Voorkant ziet er bij mij erg netjes uit, is meteen minder gevoelig voor vette vingers. En ach, die achterkant kijk ik toch nooit naar.

buy it use it break it fix it trash it change it mail upgrade it charge it point it zoom it press it snap it work it quick erase it write it get it paste it save it load it check it quick rewrite it plug it play it burn it rip it drag it drop it zip unzip

No message

quote:
ozzietweaker schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 11:03:
hoi,

Ik heb paar dagen geleden een witte iphone gereserveerd bij t mobile :)
Maar ik vroeg me af of de invisible shield erg opvalt bij de witte versie? Dan kan ik mischien een andere skin overwegen.

Alvast bedankt
Als je hem goed aanbrengt valt ie nauwlijks op :D

last.fm, Be a Hero! Be Yourself!

Heet niet écht sjaak
Reg. datum: 01 september 2001

Ik heb de full-body's voor de PSP en de Nokia N82. Ik ben zeer tevreden met het resultaat. Ik heb echter op de PSP alleen de schermprotectie geplaatst en op de N82 alleen de voor- en achterkant. De zijkanten helemaal niet.
Op de PSP ga ik _misschien_ de rest nog doen, als ik zin heb. Het gaat echter niet vanzelf en ik maak me zorgen over het overtollige vocht. Dat kan niet goed zijn voor het apparaat.Misschien dat ik iets teveel gespoten heb, maar dat werkt wel het beste voor een bubbel-vrije laag.

Maar als het eenmaal zit, zie er er helemaal niets van (sterker nog, de krasjes die ik al op de N82 had zitten lijken verdwenen!). En je kunt mensen laten verbazen door je telefoon aan het raam te hangen :+

Wel mooi, trouwens. Ik had een stukje dat ik over had van de N82 achterop een CD geplakt om het met een schaar tekeer te gaan. Resultaat na het verwijderen van de bescherming: CD helemaal onder de krassen behalve op het plekje waar de InvisibleShield zat! Het werkt dus echt!
Alleen met een schaar prikken en dan met grote druk krassen leverde nog een beschadiging op. Maar dat is volgens mij normaal (en zal i.r.l. niet snel voor komen).

sjaakduhuuhl wijzigde dit bericht 13-08-2008 01:50 (28%)

Error -48621: Unexpected end of message

Bouw mee aan Tweak City! | Klik hier voor meer info!

Reg. datum: 17 december 2002

De PSP-bodykit is lastig iig, ik heb het gisteren binnen gekregen, maar ik vind het niet echt mooi passen, dus dat heb ik er weer afgehaald. Het ging mij eigenlijk toch meer om het scherm, dus geen ramp. van het schermlaagje merk je iig niets, echt mooi spul is het :)

Specs: P4-2.4C@3.3Ghz, Abit IC7-G, 2x512MB Corsair PC3500 Plat. Heatspr. , Hercules 9500 Pro, Audigy 2 Platinum Ex, 2x Maxtor 120GB 8MB cache LB SATA, Pioneer DVD-106s, Antec Case PLUS1080AMG + Antec Truepower 430 Watt, CPU Watercooled.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 18 19 20 21 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: