Hoofdcategorieën
Topicacties

Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 63

Pagina: 1 2 3 4 ... 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 last

Reageer Nieuw Topic
Slash Duck
Reg. datum: 01 juni 2001

quote:
CoRrRan schreef op maandag 29 september 2008 @ 21:02:
[...]
En DSanka: het team van mijn collega heet "The Duncies".
Als ik alltid zo bekijk dan is het een goed team wat wel gelijk mee moet kunnen draaien. Beetje weinig Nederlandse speler, maar ja hij zal wel geld genoeg hebben ;)

Verwacht al met al niet dat de competitie er niet zwakker op gaat worden. Dus dat zal wel weer bij de top 50 V worden op alltid.

DSanka Kickers (V.37): GoT Eredivisie seizoen 3

Reg. datum: 12 mei 2005

Damm, ben serieus aant twijfelen over YA speler, om hem nog verder te trainen in zijn vleugelstat, of mijn basis training(pm,passen) door te zetten.

Dit is de speler in kwestie =>

Ik heb hier misschien een interessante speler voor je. Kean Maurissen heet hij en hij is 16.

Zonder extra training blijft hij wellicht matig wat betreft Spelmaken. Als deze knaap zich optimaal kan ontwikkelen, wordt hij volgens mij redelijk in Passen voor hij de overstap zou moeten maken naar de grote jongens.

Mag hij zijn krabbel zetten, baas?

Wat weet ik over hem => Haalt 8 sterren als aanvallende winger.

Is nu 17 en 8 dagen en kan pas gepuld worden op 17 en 29 dagen.

Heeft zeker goed wing nu(Coach heeft tijdje terug al gezegd dat hij redelijk was,laatste match zondag is hij gestegen)
Heeft zeker redelijk pm(coach heeft dit gezegd, en is uitgetraind op pm).
Heeft zeker redelijk passen(coach heeft dit gezegd, scout zei dat hij redelijk kon halen).

Zijn defskill is laag want haalt pak minder sterren als verd winger.

De week voordat hij popte kreeg ik nog dit bericht :

25-09-2008 08:45
Wedstrijd Van Kean Maurissen moet je zeker geen wonderen verwachten. In zijn geheel kan hij wel beter worden, maar daar zal hij hard voor moeten trainen.

Door dat het nu tussenseizoen is, kan ik een week minder trainen , maja da geld voor iedereen.

Ik zou dus nog wing en wingattacks kunnen trainen, dan zou achter een 5 tal weken klaar moeten zijn op zijn max.

Nog even dit terzijde, ik train dus normaal pm,passen, nu wing,pm door die speler, ik heb al 2 nieuwe talenten voor pm posities die rond 6 sterren zitten maar één is net 16 en één 15 en 30 dagen, dus kan wel wat pm training missen.

Wat denken jullie? Door trainen of gewoon pullen op 17 en 29 dagen?

Owner of FCThe_Blade III.16 belgium

Reg. datum: 25 september 2000

ik zou hem over drie weken gewoon netjes pullen, de belangrijkste reden daarvoor is dat dat een optimaal moment is om een hoge prijs te vangen (de beginweken van een seizoen liggen de prijzen overall een stuk hoger, om gedurende het seizoen ietwat af te zakken)

spelers onderin de 17 halen ook substantieel betere prijzen.
dus wat dat betreft denk ik dat de prijs die je kan vangen eerder zou dalen als je langer wacht, zelfs als de overall skills die die speler zou kunnen halen netaan wat beter zou kunnen zijn (maar dat blijven dan bijskills, wat voor de prijs minder uitmaakt)

1 2 3 4 5 7 6 8 9 | Du musst daraus ein stdWrap mit prepend innerWrap.cObject COA +append machen die Parent id bekommst Du mit leveluid:-1 Dann sollte es klappen.

SandstorM [148839]
Reg. datum: 11 mei 2003

quote:
Exitium schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 10:13:
Mijn fans niet.

[...]

In een competitie met zeven botjes waarin niet gedegradeerd kan worden. :p
Zegt ook heel veel over het niveau van jouw team natuurlijk :P ;)

Hattrick: playing V.42
PSN: Sandyman

Slash Duck

quote:
Sandyman538 schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 14:06:
[...]

Het zou pas echt wat over zijn niveau zeggen als hij er wel uit wist te degraderen ;)

Reg. datum: 12 mei 2005

quote:
RM-rf schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 13:41:
ik zou hem over drie weken gewoon netjes pullen, de belangrijkste reden daarvoor is dat dat een optimaal moment is om een hoge prijs te vangen (de beginweken van een seizoen liggen de prijzen overall een stuk hoger, om gedurende het seizoen ietwat af te zakken)

spelers onderin de 17 halen ook substantieel betere prijzen.
dus wat dat betreft denk ik dat de prijs die je kan vangen eerder zou dalen als je langer wacht, zelfs als de overall skills die die speler zou kunnen halen netaan wat beter zou kunnen zijn (maar dat blijven dan bijskills, wat voor de prijs minder uitmaakt)
Da is mijn redenering ook langs één kant.....

Ma langs de andere kant moet ik hem zowiezo nog 2 weken trainen, en nog 2 weken meer dan zou hij al op uitstekend kunnen zitten.....

Speler blijft zowiezo onder de 17 jaar, zal rond 17 en 40-50 dagen hangen eer hij uitstekend heeft in week 4 ofzo. Naar mijn weten beginnen prijzen pas te stabiliseren rond week 6 en zijn ze top in week 2.

Owner of FCThe_Blade III.16 belgium

Crazyadin

quote:
Sandyman538 schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 14:06:
[...]

Was dat maar waar. :p Enige waar ik nog spelers met hoofdstat redelijk heb, is achterin (trainees) en twee middenvelders. (met wel uitstekende conditie en matige bijstat) Als ik niet vierkant kampioen word, kan ik beter weer stoppen met Hattrick. :9

@ hierboven: Ik weet dat ik wel op leeftijden let met het aantrekken van trainees. Eén kon ik goedkoop halen en is halverwege 17, de rest is net 17.

Exitium wijzigde dit bericht 30-09-2008 14:52 (14%)

Turalyon: Eleamar (lvl 70 Paladin) | Ceth (lvl 70 Warlock) | Elvilith (lvl 70 Druid) - <Oasis>

Shabba FC olé olééé!

quote:
Quintus schreef op zondag 28 september 2008 @ 21:53:
Met een heerlijke 10-0 winst is vanavond opnieuw promotie naar IV een feit geworden.

Alle andere kampioenen en promovendi gefeliciteerd!
Toevallig, ik heb net vanmorgen jouw wedstrijd zitten bekijken nadat ik op je logo had gestemd.

Mijn competitie is er bepaald niet sterker op geworden. Een van mijn rivalen is voor het eerst gedegradeerd; seizoenen lang kampioenskandidaat, en een keertje je team reorganiseren en keihard gebokt worden in de p/d-wedstrijd... nou ja, his loss is my gain. De degradant heeft nog geen spelers gekocht, afwachten hoeveel geld hij in kas heeft. Blijf er nog een concurrent over. Gelijkwaardig, maar zo krap bij kas dat hij ieder seizoen voor de laatste wedstrijd z'n hele team al verkoopt. Misschien gaat hij wel failliet :+

Ik hoop dat ik het seizoen niet weer begin met 4+ weken blessures bij meerdere basisspelers...

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!"

Slash Duck

Zo mijn versterking voor de verdediging is binnen. Heb mijn wonderbaarlijke verdediger voor 2.7M verkocht en heb een bovennatuurlijk verdedigen + goed passen voor 3.1 terug gehaald. Dan hou ik nog 2.1M over op de bank die ik aan kan gaan spreken zodra ik mijn oudste middenvelder (23) verkoop. De vergelijking geeft nu 4M aan en hoop nog een paar ton er bij aan het begin van het seizoen.

Nu reserveer ik ongeveer 1 tot 1.5 miljoen voor een goed met bijstats of uitstekend positiespel trainee van 17 jaar. Geen U20 prospect, maar in ieder geval dat ik hem tot bovennatuurlijk/reusachtig op kan trainen.

Dan moet ik eens gaan kijken waar ik kan versterken met de overige 4M, maar eerst eens kijken hoe we het seizoen starten en welke spelers niet presteren enzo.

nondeju!!! :(

in mn friendly word mn halve A-team van het veld getrapt... al drie geblesseerde spelers, waaronder weer eens mn keeper, mn beste spits en een top-verdediger.

daar gaat mn hoop op een goed begin van de competitie, op deze manier.

edit: mwah, de schade valt nog een beetje mee, in totaal slechts 6 weken schade en de spelers zijn nog jong... toch vermoed ik dat ik het halen van de tweede ronde in de beker op me buik kan schrijven, en ik enkel kan hopen dat die spelers netaan voor het seizoensaanvang weer een pleistertje krijgen (ik heb niet erg ruim ingekocht en ben zeer kwetsbaar voor blessures, enkel op het middenveld heb ik een rserve en evt. in de verdediging nog een alternatief qua trainee's)

RM-rf wijzigde dit bericht 01-10-2008 22:08 (49%)

1 2 3 4 5 7 6 8 9 | Du musst daraus ein stdWrap mit prepend innerWrap.cObject COA +append machen die Parent id bekommst Du mit leveluid:-1 Dann sollte es klappen.

Next
Reg. datum: 29 december 2001

Bij mij is er ook schade. Maar het valt mee, keeper 2 weken en een jonkie (trainee) 1 week. Die speelt volgende week wel weer, mijn keeper gaat denk ik het begin van de competitie missen. Ik was eigenlijk vergeten een opstelling te maken, de standaardopstelling die nu speelde was ook mijn hele a-team. Maakt ook niet zo veel uit, als ik het niet vergeten was dan was het bijna dezelfde opstelling geworden :)

Elwood: What kind of music do you usually have here?
Claire: Oh, we got both kinds. We got country *and* western.
Tweak-City

Posten = zilver, lurken = goud
Reg. datum: 16 november 2004

Vraagje: is er een manier om in te schatten hoeveel toeschouwers naar een Bekerwedstrijd zullen komen?

Powered
by:
Formule 1, TU Delft, Intel, Metallica, en 'Schaamteloos Jatwerk van Angeloonie'

Next
Reg. datum: 29 december 2001

Kijken naar je wedstrijd van vorig seizoen? In de eerste bekerwedstrijden komen er niet zo heel veel bezoekers.

Elwood: What kind of music do you usually have here?
Claire: Oh, we got both kinds. We got country *and* western.
Tweak-City

Posten = zilver, lurken = goud
Reg. datum: 16 november 2004

quote:
Marzman schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 01:20:
Kijken naar je wedstrijd van vorig seizoen? In de eerste bekerwedstrijden komen er niet zo heel veel bezoekers.
Ik heb geen eerdere bekerervaring. Is het vergelijkbaar met een competitiewedstrijd of minder?

Powered
by:
Formule 1, TU Delft, Intel, Metallica, en 'Schaamteloos Jatwerk van Angeloonie'

quote:
nXXt schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 01:34:
[...]

Ik heb geen eerdere bekerervaring. Is het vergelijkbaar met een competitiewedstrijd of minder?
zeer waarschijnlijk aardig wat minder, in mn eerste bekerwedstrijd vorig seizoen kwamen minder dan 2/3 van het aantal bezoekers van mn laatste thuiswedstrijd in het voorgaande seizoen..

je ontvangt ook slechts 2/3e van de inkomsten.... je kunt er dus van uitgaaan dat je ongeveer de helft verdient van wat je normaal met een competitie-thuiswedstrijd verdient, tenzij je een heel erg klein stadion hebt (dan zou uitbreiding zeer goed te overwegen zijn)

Reg. datum: 04 juni 2008

Naja ook een friendly gedaan, slechts 1 geblesseerde, maar volgens mij zou ik met mijn team met gemak kampioen in IX moeten kunnen worden. Zou ook niet best zijn als dat niet lukt, want het niveau in IX is gewoon triest.

SC Amsreiw

De eerste bekertegenstander wordt toch geen Bot bij mij. Dat maakt de wedstrijd leuker maar wel minder goals.
Mijn team is er in ieder geval klaar voor, het nieuwe seizoen.

SC Amsreiw Div V, SCA Koters Eredivisie (Winnaar Jeugdseizoen 1) (Winnaar GoTCup seizoen 35) Systems --> Blue Ray & Koffer

Ceci n'est pas une titre

quote:
RM-rf schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 02:46:
[...]

zeer waarschijnlijk aardig wat minder, in mn eerste bekerwedstrijd vorig seizoen kwamen minder dan 2/3 van het aantal bezoekers van mn laatste thuiswedstrijd in het voorgaande seizoen..

je ontvangt ook slechts 2/3e van de inkomsten.... je kunt er dus van uitgaaan dat je ongeveer de helft verdient van wat je normaal met een competitie-thuiswedstrijd verdient, tenzij je een heel erg klein stadion hebt (dan zou uitbreiding zeer goed te overwegen zijn)
Vorig jaar twee bekerwedstrijden thuis gespeelt tegen sterkere tegenstanders en toen was mijn stadion 2x (bijna) uitverkocht. Ik speel in 7e en schakelde een 6e klasser uit (26500 supps / 27000 capaciteit). De volgende ronde waar ik roemloos ten onder ging tegen een 4e klasser zat het tjokvol :)

PSN ID: Vanholm - PS3 Games: !Fifa 09!, GTA4, Beijing 2008, RB6: Vegas 2, F1:CE, Def Jam Icon, R: Fall of Men, Lair, Assassin's Creed. Hattrick team: Rapid Brugge (841915)

Vroeger was het altijd het advies om bij een trainingintensiteit van 100% je 10 fysiotherapeuten moest inhuren om veel blessures te voorkomen. Is dit nog steeds zo eigenlijk? Of kan ik mijn 10 fysio's wel ontslaan? :)

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Godenzonen Amsterdam @ Hattrick.org | Mijn Systeem | GoTtrick

Reg. datum: 15 mei 2004

Hallo, ik spel nu 2 seizoenen hattrick, ben ongeslagen 2x kampioen geworden, nu ik in de VIII zit, vraag ik me af waarom ik geen beker speel, zie andere teams van mijn divisie VII12.42, dat die wel in de beker gaan spelen

Blaatvlaa

quote:
jelle1978 schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 11:04:
Hallo, ik spel nu 2 seizoenen hattrick, ben ongeslagen 2x kampioen geworden, nu ik in de VIII zit, vraag ik me af waarom ik geen beker speel, zie andere teams van mijn divisie VII12.42, dat die wel in de beker gaan spelen
Alle teams tot en met de 6de plaats in de VIII en de beste 1368 nummers 7 uit de VIII spelen in de beker volgend seizoen. De eindklassering van dit seizoen is daarvoor bepalend.

Dus al je net gepromoveerd bent naar de VIII zul je nog een seizoen moeten wachten (tenzij je weer degradeert natuurlijk maar daar gaan we maar even niet van uit :P ).

De eerste die beweerd dat ik normaal ben is gek
FC Railrunner (767420) Divisie VII.669 | F1Time C3G8 Frans Lambers-Meeuwig

Slash Duck

Bekernieuws

Voorbeschouwing Ronde 1

Het is weer zover. Er staat een nieuw seizoen voor de deur en dus ook een een nieuwe beker. Zoals gebruikelijk de afgelopen seizoenen kan je weer via dit bekernieuws volgens hoe de leden van onze federatie in de beker presteren.Ik zal ieder week ook een wedstrijd van de week er uitlichten en samenvatting geven van andere noemenswaardige wedstrijden.

Statestieken

Aantal deelnemers Nederland: 112 (17 Bot-tegenstanders)
Aantal deelnemers Belgie: 5 (2 Bot-tegenstanders)
Aantal deelnemers Duitsland: 1

Wedstrijd van de week

RoMar MFC - SC Destiny ( 190584841 )

De keuze voor de eerste ronde was niet zo moeilijk want er staat een echte GoT-battle op het programma in de eerste ronde van de beker. RoMar MFC is afgelopen seizoen gepormoveerd naar de VII. Dat is dezelfde divisie waar SC Destiny net zijn eerste seizoen met een derde plaats heeft afgesloten. Kijkend naar de ratings die beide teams vorig seizoen hebben gehaald zou SC Destiny als lichte favoriet aangeduidt kunnen worden, maar beide teams zullen in de tussentijd niet stil gezeten hebben. Dus nieuwe ronde, nieuwe kansen en in ieder geval een GoTter in de volgende ronde.

Overzicht

Het overzicht is bijgewerkt qua divisies. Supporters die de federatie hebben verlaten zijn uit het overzicht gehaald. De teams die geen supporter meer hebben staan er nog wel tussen. Echter van deze groep weet ik niet zeker of er daar nog teams van weg kunnen. Dus kom je in het overzicht nog teams tegen die er niet in thuis horen of mis je een team dat er nog wel bij moet. Laat het mij weten en ik verwijder of voeg het team toe.

Bekeroverzicht

Reg. datum: 18 mei 2007

Ik speel het ondertussen ook al een paar jaar, maar heb me de laatste maanden nauwelijks met mijn team beziggehouden. Misschien ga ik het nieuwe seizoen de draad maar weer helemaal oppakken.

Reg. datum: 24 augustus 2005

quote:
Brainpower schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 20:59:
Vroeger was het altijd het advies om bij een trainingintensiteit van 100% je 10 fysiotherapeuten moest inhuren om veel blessures te voorkomen. Is dit nog steeds zo eigenlijk? Of kan ik mijn 10 fysio's wel ontslaan? :)
Blessures voorkom je nooit :'(

Heb er 3 en train 100%, al vele seizoenen en heb IMO een gemiddeld aantal blessures

Hattrick: Thorgal Eagles V.??? Maplestory: EMS, Amsterdam, L77 Fire

Slash Duck

Heb mijn middenvelder van 23 met reusachtig positiespel vanwege zijn leeftijd verkocht en er mooi nog 4.5M voor gevangen. Nu opzoek naar een nieuwe trainee van 17 jaar en maximaal 17 jaar en 60 dagen met uitstekend positiespel.

Pagina: 1 2 3 4 ... 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: