Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
Royz schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 10:38:
[...]

Is goed gekomen ja; Really sorry for the typing error. ;)

Ben blij zeg, 36 euro voor 13 maanden, wauw _/-\o_
Ik had via ebay via amerikaanse gamesshop geregeld. 27 euries voor 13 maanden >:)

xblive : methodpaul21

Reg. datum: 07 augustus 2002

Zal jullie er nog op attenderen dat castle crashers morgen beschikbaar wordt op xbox live voor 1200punten.

http://www.gamemanx.com/wp-content/uploads/2007/07/castle-crashers.jpg

Hier 4 controllers in huis dus dat wordt lachen. :D

http://www.youtube.com/wa...93-Ms&feature=related

quote:
Bld- schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 10:07:
Ben nog steeds lekker aan het strijden met wat tweakers qua highscores in geowars :)
Het blijft een super game!
Nog meer mensen die leuke highscores hebben in geowars? :)

We hebben inmiddels:

bldx
buccket
seamusX
boeboe
s4g4tNL
armadax

Sommige moet ik nog toevoegen.
count me in! (GT: amahusu)

Always Outnumbered, Never Outgunned // xboxlive: amahusu / gamercard

Mooi :)

Straks eens kijken naar de scores.

bldx
buccket
seamusX
boeboe
s4g4tNL
armadax
sonicx1138
amahusu

Hoogste ben ik nu met Sequence: 47miljoen, gister gehaald, maar kon eigenlijk meer. Paar stomme fouten gemaakt.

(hidden keyword: geowars :p mocht iemand deze post terug willen vinden)

Bld- wijzigde dit bericht 26-08-2008 15:41 (16%)

Gamertag: Bldx

Een aantal vraagjes:

Welke mogelijkheden (qua prijs vooral) heb ik om met mijn Xbox360 Arcade op XBLA te komen? Ik zag wel een wireless adapter staan van Microsoft zelf, maar die kost dus nog zo'n 70 euro. Vind ik te duur.

Kun je content downloaden van XBLA op mijn 256MB memorycard? Of moet je daarvoor wel een harde schijf hebben? Heb Guitar Hero III en wil graag extra nummers kopen/downloaden namelijk.

Reg. datum: 01 februari 2004

quote:
aigle009 schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 15:47:
Een aantal vraagjes:

Welke mogelijkheden (qua prijs vooral) heb ik om met mijn Xbox360 Arcade op XBLA te komen? Ik zag wel een wireless adapter staan van Microsoft zelf, maar die kost dus nog zo'n 70 euro. Vind ik te duur.

Kun je content downloaden van XBLA op mijn 256MB memorycard? Of moet je daarvoor wel een harde schijf hebben? Heb Guitar Hero III en wil graag extra nummers kopen/downloaden namelijk.
Ethernet kabel achterin je Xbox 360 prikken is optie 1

Content downloaden kan maar ik gok dat je memory card vrij snel vol zit

Oh, dat had ik wel even kunnen vermelden: Het modem staat 40 meter van m'n xbox af. Dus ik doelde eigenlijk op draadloze mogelijkheden, buiten die te dure wireless adapter van MS zelf:)

Ok, dus ik zou content kunnen downloaden. Klinkt hoopvol. Iemand enig idee hoeveel MB een uitbreidingspakket(je) voor GHIII ongeveer is?

Reg. datum: 20 februari 2002

quote:
Bld- schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 15:38:
Mooi :)

Straks eens kijken naar de scores.

bldx
buccket
seamusX
boeboe
s4g4tNL
armadax
sonicx1138
amahusu

Hoogste ben ik nu met Sequence: 47miljoen, gister gehaald, maar kon eigenlijk meer. Paar stomme fouten gemaakt.

(hidden keyword: geowars :p mocht iemand deze post terug willen vinden)
Voeg dagarkin ook maar toe :)

Speel zelf voornamelijk pacifism.

Ben benieuwd wie van jullie als eerste over de 77 mil komt >:)

edit

nieuwe sequence highscore :P

Grave wijzigde dit bericht 26-08-2008 16:20 (3%)

Is pappa!
Reg. datum: 25 april 2002

castle crashers :o Die wil ik al zooooo lang, lijkt me echt te gek zowel off- als online coop.
1200 punten vind ik dan wel weer wat aan de hoge kant. Braid ook al hmmmmmz slechte tendens.

@gw2, nu het spel wat populair lijkt te worden is het toch misschien handig om er een apart topic voor op te richten? Dan kunnen de spelers gewoon in TS vermeld worden.

Op Mygamercard.net is trouwens een speciale geowars2 view gemaakt :)
voorbeeldje

360 games: Gow,pgr3&4, forza2, Dirt, pes2008, GH2, GH3. XBLA: geo wars1&2, c:sotn, heavy weapon, swos. Verwachte volgende aankoop: sf2 HD remix

quote:
SCIxX schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 15:28:
Zal jullie er nog op attenderen dat castle crashers morgen beschikbaar wordt op xbox live voor 1200punten.

[afbeelding]

Hier 4 controllers in huis dus dat wordt lachen. :D

http://www.youtube.com/wa...93-Ms&feature=related
Dat ziet er wel -errug- leuk uit, morgen maar eens even kijken :D

Antec 900, Asus A8N-SLI Deluxe, AMD X2 4200+, 4 x 512 MB Corsair TwinX C3200PT, ATI 3850 256 MB, 2 x 250GB Maxtor Diamondmax 10, 1 x 750GB Samsung Spinpoint

Don't know why...

quote:
aigle009 schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 15:57:
Oh, dat had ik wel even kunnen vermelden: Het modem staat 40 meter van m'n xbox af. Dus ik doelde eigenlijk op draadloze mogelijkheden, buiten die te dure wireless adapter van MS zelf:)

Ok, dus ik zou content kunnen downloaden. Klinkt hoopvol. Iemand enig idee hoeveel MB een uitbreidingspakket(je) voor GHIII ongeveer is?
40 meter? Dan vraag ik me af of je dat met een wireless verbinding wel gaat redden. WiFi gaat geloof ik tot zo'n 30 meter maar dan wel zonder obstakels oid...
Sowieso is de wireless adapter van MS de enige die op een Xbox 360 werkt.

Downloaden is niet aan te raden: de meeste demo's of DLC is toch al snel een paar honderd MB. Zelfs arcadespellen zijn al gauw 100-150MB...

War doesn't determine who is right, only who is left... | Core2Duo E8400 | Gigabyte GA-P35-DS3P | Cooler Master Hyper TX2 | 4Gb OCZ Vista Gold Edition PC6400 | MSI GeForce GTX260 OC | Samsung Spinpoint F1 (1Tb) | Cooler Master Real Power Pro 520 |

Xbox Tag: xDarkPrince

quote:
Bld- schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 10:07:
Ben nog steeds lekker aan het strijden met wat tweakers qua highscores in geowars :)
Het blijft een super game!
Nog meer mensen die leuke highscores hebben in geowars? :)

We hebben inmiddels:

bldx
buccket
seamusX
boeboe
s4g4tNL
armadax

Sommige moet ik nog toevoegen.
Oeh, daar hoor ik bij :) ook al heb ik nog maar een score van 37m met pacifism (mn favoriet)

tag: xDarkPrince
Hup NAC

Van 1 van mijn controllers doet de R1 button het niet meer. En ik speel amper met dat ding. Is dat een bekend probleem? Die zou toch jaren mee moeten gaan bij zeldzaam gebruik?

Open maken gaat niet omdat er van die vage schroefjes op zitten.

Wat kan ik doen? Naar de winkel gaan of zo?

Gamertag x360: Vorenii

quote:
stalscu schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 17:41:
Van 1 van mijn controllers doet de R1 button het niet meer. En ik speel amper met dat ding. Is dat een bekend probleem? Die zou toch jaren mee moeten gaan bij zeldzaam gebruik?

Open maken gaat niet omdat er van die vage schroefjes op zitten.

Wat kan ik doen? Naar de winkel gaan of zo?
Volgens mij is dat niet normaal nee.
Vooral als jij nog rustig met je controller omgaat, mijn controllers zijn minder gelukkig en doen het ook nog steeds. :)

$no_signature

quote:
steefje schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 15:21:
[...]

Das een vrij energieslurpende mce, kan of had je wellicht beter 200 euries kunnen investeren in een standaard MCE en bespaar je ook nog aan energiekosten
die 175 watt valt wel iets mee, en bovendien vind hij misschien dat helemaal niet belangrijk. Het is maar de vraag of hij dat beter vind.
Bah dit ga ik dus niet kopen. Zelfs niet eens moeite gedaan om het ook maar ietsjes mooier te maken. Dit ziet er straks toch werkelijk niet uit op een HD scherm?? |:(

Duke Nukem 3D arcade screenshots

Intel C2D E6600 @ 2,4 GHZ, Nvidia XFX Geforce 8800GTS 320MB Extreme Edition, Asus P5b Deluxe, Antec Sonata II +450 watt Antec voeding, Kingston 2Gig PC6400 ram

quote:
Marrruuuk schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 17:25:
[...]

Oeh, daar hoor ik bij :) ook al heb ik nog maar een score van 37m met pacifism (mn favoriet)

tag: xDarkPrince
en ik vond m'n 3 miljoen al hoog :X :+
misschien moet ik het toch maar een keer nuchter spelen, maar de lichtjes en het geluid zijn zo lekker als je stoned bent ;)

Always Outnumbered, Never Outgunned // xboxlive: amahusu / gamercard

Reg. datum: 07 augustus 2002

quote:
Kaasje123 schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 18:45:
Bah dit ga ik dus niet kopen. Zelfs niet eens moeite gedaan om het ook maar ietsjes mooier te maken. Dit ziet er straks toch werkelijk niet uit op een HD scherm?? |:(

Duke Nukem 3D arcade screenshots
Het is duke nukem 3d, geen remake ofzo.

quote:
SCIxX schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 19:05:
[...]

Het is duke nukem 3d, geen remake ofzo.
Ja maar wel een replay functie toevoegen....

Intel C2D E6600 @ 2,4 GHZ, Nvidia XFX Geforce 8800GTS 320MB Extreme Edition, Asus P5b Deluxe, Antec Sonata II +450 watt Antec voeding, Kingston 2Gig PC6400 ram

omg nog meer mensen met GW :D
Ik ga asap een apart topic maken!

[offtopic]
Ik heb al een modje pm-ed, maar misschien reageert iemand sneller; hoe maak ik zo'n topic met wat mooie tabels en pics? Ik heb genoeg html/code kennis, dus dat is het probleem niet, alleen de pics/middelen kon je ergens hier hosten oid? PM me maar :)

edit, oh wacht, het mag ook gewoon zelf gehost zijn zie ik net ;o

Bld- wijzigde dit bericht 26-08-2008 19:31 (10%)

Decepticons 4ever!!!!

quote:
bonzz.netninja schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 15:19:
* bonzz.netninja snapt er geen snors van. Ik heb een samsung 22" met resolutie 1600 bij 1050 maar ik krijg die 360 niet HD op mijn monitor :( gebruik officiele vga kabel van microsoft
heb t tijden prima gedaan op een dell 2005wfp 20" resulutie zetten op 1280x720 en gaan.
Nou hebben de dell schermen wel 1 op 1 pixelmapping, dat helpt ook wel kwa aspect..

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.
Systeem: http://tweakers.net/gallery/sys/3006

Reg. datum: 14 februari 2008

Ik heb zelf mn Samsung 226BW 22" op 1280x1024 staan, ziet er het beste uit. Ik heb ook aardig rond lopen zoeken op internet, maar deze resolutie wordt over het algemeen het meest aangeraden. Als de volgende Xbox update uit is kun je je resolutie gewoon op 1680x1050 zetten, die wordt dan toegevoegd.

Voor de mensen van Geometry Wars:
Topic is geopend: [Xbox360] Geometry Wars

Bezint eer ge begint.

En ja hoor hij is er weer *O*

Het xbox 360 ervaringen Topic#51

http://card.mygamercard.net/gbar/carbon/sekeroglan.gif

quote:
Buccket schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 19:41:
Ik heb zelf mn Samsung 226BW 22" op 1280x1024 staan, ziet er het beste uit. Ik heb ook aardig rond lopen zoeken op internet, maar deze resolutie wordt over het algemeen het meest aangeraden. Als de volgende Xbox update uit is kun je je resolutie gewoon op 1680x1050 zetten, die wordt dan toegevoegd.
en dat wordt het wel netjes hd? want dit is om te huilen :)

ich bin ein Berliner :)

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws