Gathering of Tweakers

Quicksearch
Hmm.. mn Visa weigerde. Ook CM support kon me niet helpen.

Rhyaehar ~ lvl 50 Hunter, Man at Arms | Raids'R'Us - Laurelin raid groep | LOTRO blog

30 euro voor een expansion is volgens mij de normale prijs toch?
Geen speciale deals voor lifetime members? :(

http://www.hardware.info/nl-NL/usersys/cmxxaJ1hkw/view/

Reg. datum: 04 september 2005

quote:
JohnnyV76 schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 18:56:
30 euro voor een expansion is volgens mij de normale prijs toch?
Geen speciale deals voor lifetime members? :(
Waarom een speciale deal? De deal is toch enkel dat ze geen abonnementskosten meer hoeven te betalen? Verder niet hoor...

quote:
ResuCigam schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 16:52:
[...]

Als je hier in alle MMO's last van hebt doe je toch echt wat verkeerd, zeker in dit geval is het vaak hartstikke druk in Bree en vertrekken er voortdurend fellowships om quests te doen en bosses te meppen. Gebruik /LFF (looking for fellow) om mensen te vinden of vraag eens rond in je kin. Natuurlijk moet je er wel wat moeite voor doen, het komt je niet allemaal aanwaaien maar de grap van een MMO is juist samen spelen, anders kan je net zo goed een offline rpg gaan spelen.
Succes!
Ik zit dus niet in een Kin.. Net weer even geprobeerd, maar niemand reageert op mijn /LFF.. :'(

Niemand hier op Eldar die in een Kin zit waar nog een plekje vrij is? :P

Angeloonie wijzigde dit bericht 26-08-2008 22:35 (5%)

Powered
by
Angelina Jolie, Xbox 360, Arsenal, TUI Nederland, XFX 8800GTX

Als de quest hoger is dan level 20 of zo kan je globallff proberen.

Omfg... kom er net op lullige wijze achter dat je niet altijd vanaf het respawnpunt terug hoeft maar je ook geresurrect kan worden :( Nadat ik dus al "retreat now" had gedaan..

Lekker is dat, eindelijk een leuke party, ging goed moet ik wel leaven omdat het geen doen is om terug naar ze te lopen :'(

Powered
by

Reg. datum: 28 januari 2006

je kan dutch alliance op eldar proberen, muijs zit erin, ik ook

quote:
rik86 schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 23:41:
je kan dutch alliance op eldar proberen, muijs zit erin, ik ook
En hoe join ik een Kin? :P

Zo! Net Goblin Leader gedaan in een 6-mans party, ging echt supergoed :)

Totdat we klaar waren en er 3 terug gingen lopen terwijl er 3 aan het vechten waren (ik o.a.) en doodgingen :+

Angeloonie wijzigde dit bericht 27-08-2008 00:14 (31%)

Powered
by

Een officer van die kin zal je een uitnodiging moeten sturen. Eigenlijk hetzelfde als een fellowship starten. Als je die accepteert, zit je in de kin. Verder is het dan aan de kinleiding of je eerst een tijdje recruit speelt, of dat je direct member wordt.

Rhyaehar ~ lvl 50 Hunter, Man at Arms | Raids'R'Us - Laurelin raid groep | LOTRO blog

Veni, Vidi, Vici
Reg. datum: 24 oktober 2001

quote:
MueR schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 18:45:
Hmm.. mn Visa weigerde. Ook CM support kon me niet helpen.
Vreemd... mijn mastercard pikte hij gewoon... die van mijn collega ook, zal dus iets met je visa zijn dan?

euh...ja

Where wind is Trouble

Mijn Visa deed het ook gewoon. Maar goed. kan eigenlijk niet wachten tot dit binnenkomt.. Het huidige LOTRO kan me niet zo zeer meer boeien.. Elke avond zit ik voor de pc en denk. Zal ik.....
en dan is het maar toch nee.. geen zin in....

quote:
Angeloonie schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 20:27:
[...]

Ik zit dus niet in een Kin.. Net weer even geprobeerd, maar niemand reageert op mijn /LFF.. :'(

Niemand hier op Eldar die in een Kin zit waar nog een plekje vrij is? :P
ja hoor spreek mij maar aan op Amberlin of Ellendras

zie hierboven ook dat je aanbieding hebt om dutch alliance te joinen... het is maar net wat je wilt een nederlandse kin of een internationale (voornamelijk mensen uit UK en een paar uit nederland)
is een hele persoonlijke keuze natuurlijk...

Legolas_1973 wijzigde dit bericht 27-08-2008 11:33 (25%)

Ik zie dat er al een aantal mensen proberen te preorderen. Heb je hem dan zowieso op de dag dat MoM uitkomt? Of kan je hem dan beter in de winkel kopen?
Je hebt hem dan ruim van tevoren. Dat is echter niet de reden waarom ik wil pre-orderen. Ik wil een special edition, net als ik bij Shadows of Angmar heb. Ook zijn de extra hebbedingetjes in dat pakket gewoon leuk.

Liever IRC
Reg. datum: 15 november 2000

Gisteren dropte de Bracelet of Steadfastness (o.a. +2 Determination) uit een bronze giftbox. Nadat m'n vorige jewel met +2 Empathy for 15G veeeeel te snel weg was op de AH had ik deze er maar voor 35G buyout opgezet. Voor hunters is hij best leuk. Nog geen uurtje later tijdens onze CD run "Your auction has been sold" WTF! Het is best een leuke bracelet maar voor dat geld... Sinds gisteravond dus ook T5 weaponsmith done :P

Komende tijd dus maar om de 6 dagen de battle instances blijven doen en kijken of het kapitaal nog verder wil groeien...

quote:
TAA schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 09:36:
Gisteren dropte de Bracelet of Steadfastness (o.a. +2 Determination) uit een bronze giftbox. Nadat m'n vorige jewel met +2 Empathy for 15G veeeeel te snel weg was op de AH had ik deze er maar voor 35G buyout opgezet. Voor hunters is hij best leuk. Nog geen uurtje later tijdens onze CD run "Your auction has been sold" WTF! Het is best een leuke bracelet maar voor dat geld... Sinds gisteravond dus ook T5 weaponsmith done :P

Komende tijd dus maar om de 6 dagen de battle instances blijven doen en kijken of het kapitaal nog verder wil groeien...
Heeft natuurlijk ook te maken dat er inmiddels genoeg spelers een aantal level 50 karakters heeft en al een tijd lang op dat nivo zitten en dus een flink gevulde buidel hebben. Sommigen geven dat uit aan een kinhal voor hun één persoons kin (Ik noem geen namen ;) )en anderen kopen het item wat ze willen hebben onafhankelijk van de vraagprijs. Hoog tijd voor de uitbreiding dus.
Gisteren in een uurtje tijd toch nog een paar quests weten af te ronden met mijn hunter in evendim. Soms moet je wat geluk hebben dan een heel gebied vlak voor je is schoon geveegd, zodat je rustig 1 voor 1 de respawns ook weer af kan schieten zodat je makklijk bij de boss kan komen. Heb nu wel de meeste quests aan de rechterkant van de Evendim map afgerond. Dat wordt dus de komende tijd flink zwemmen voor de andere quests in het gebied.

Bah. Tot nu toe 3 instances gedaan, elke keer rep items of andere junk zoals potions. En TAA krijgt gewoon 2 teals, waaronder de Steadfast :x Not fair.

Heb laatst zo'n scholar recipe gevonden voor een master expert woodworker book. Het recipe is eenmalig om dat boek te maken. Kan je dat boek dan wel blijven gebruiken voor je crits of is die dan ook eenmalig te gebruiken, en zit er iets van een cooldown op als je het meerdere keren kunt gebruiken? Dacht eraan om deze op de AH te zetten maar aangezien mijn hunter woodworker is wil ik toch kijken of ik een scholar zover kan krijgen deze voor mij te maken (tegen vergoeding natuurlijk)

Liever IRC

Zowel het recipe als book zijn single use... ik vind ze erg duur voor de extra crit chance die ze geven... (extra berylshard voor hogere critchance? kun je net zo goed 2 pogingen doen?!?)

quote:
TAA schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 11:29:
Zowel het recipe als book zijn single use... ik vind ze erg duur voor de extra crit chance die ze geven... (extra berylshard voor hogere critchance? kun je net zo goed 2 pogingen doen?!?)
Dan denk ik dat ik deze op de AH gooi waar ze voor zo'n 450S van de hand gaan. :)

Veni, Vidi, Vici
Reg. datum: 24 oktober 2001

quote:
TAA schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 11:29:
Nou dat valt tochwel mee... normaal heb je een nihiele kans op een crit, dit singe-use book verhoogt het toch aanzienlijk. Maar idd, een kans is een kan. Al heb je 99% kans op een crit, het kan mis gaan ;)

euh...ja

Liever IRC

quote:
Rfce schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 15:27:
[...]

Nou dat valt tochwel mee... normaal heb je een nihiele kans op een crit, dit singe-use book verhoogt het toch aanzienlijk. Maar idd, een kans is een kan. Al heb je 99% kans op een crit, het kan mis gaan ;)
Nihiele kans? +20 tools, +10 lore scroll, +9 crit scroll (naam ff kwijt) en dan nog een crit item... Zit je zo boven de 50%...

TAA: Deze "books" zijn voor single uses, waar je dus geen crit item voor had.

Overigens heet die scroll Scroll of the Ages, deze kan je maar 5 krijgen (eenmalig) via Helegrod.

Liever IRC

I stand corrected :P

It's been a long day and I need a shot... vanavond de Rift set op m'n 1e alt ook compleet :+

Region name change: EvenSwim

Ik vind die Journals gewoon handig. Toe nu toe alle jewellery kunnen critten en dat vind ik wel prettig met 71% kans (6 + 20 + 10 + 35)

50 HUNTER Aspenráen - GM Forester GM Woodworker // 50 MINSTREL Asparwenlyyn - GM Prospector - GM Tailor - Master Metalsmith // 50 CAPTAIN Apachillessinne - GM Jeweller // 50 CHAMPION Asphaedrae - GM Scholar // 50 LOREMASTER Asphirriallianna

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws