Reg. datum: 04 oktober 2001
Heb net een belronde gedaan naar een aantal Mobistar winkels aan de Nederlandse grens maar qua voorraad iphones allemaal negatief. Iemand een zeer recente (vandaag of gister), positieve ervaring met een vestiging?
Reg. datum: 20 oktober 2005
misschien een beetje off topic maargoed, ik ga het erop wagen.
Ik ga maandag 8september naar Londen. Zijn er daar nog winkels die de oude iPhone 2G verkopen? Dus de 1.1.4 versie. Deze was toen 169£ op het einde, en ik zou graag voor ongeveer deze prijs nu een iPhone 2G hebben. Hopelijk kan iemand mij hiermee helpen... Alvast bedankt!
Ik ga maandag 8september naar Londen. Zijn er daar nog winkels die de oude iPhone 2G verkopen? Dus de 1.1.4 versie. Deze was toen 169£ op het einde, en ik zou graag voor ongeveer deze prijs nu een iPhone 2G hebben. Hopelijk kan iemand mij hiermee helpen... Alvast bedankt!
Dit gaat je niet lukken, ze verkopen hier alleen nog maar de 3G versiequote:X-Fi schreef op woensdag 03 september 2008 @ 13:52:
misschien een beetje off topic maargoed, ik ga het erop wagen.
live from london
Ja dat dacht ik al, maar misschien weet iemand toch nog een winkel in een klein straatje ofzo waar hij te verkrijgen is...quote:Royal schreef op woensdag 03 september 2008 @ 14:04:
[...]
Dit gaat je niet lukken, ze verkopen hier alleen nog maar de 3G versie
Dan had die persoon die winkel zelf wel leeg gekocht vrees ik...
Nogmaals: In Slowakije zijn de witte iPhones overal simlockvrij te koop zonder wachtlijst en gezeik...
Nogmaals: In Slowakije zijn de witte iPhones overal simlockvrij te koop zonder wachtlijst en gezeik...
Apa khabar?
Hij werd alleen verkocht in de Apple / O2 en Carphone Warehouse stores en deze verkopen alleen nog maar 3G iPhones. De 2G iPhone is nooit zonder "contract" verkocht geweest dus ik geef je bij die winkels 0,001% kans.quote:X-Fi schreef op woensdag 03 september 2008 @ 19:51:
[...]
Ja dat dacht ik al, maar misschien weet iemand toch nog een winkel in een klein straatje ofzo waar hij te verkrijgen is...
Enige wat ik zou kunnen bedenken is eBay, zijn genoeg mensen die hun 2G iPhone gaan verkopen nu de 3G als pre-paid komt. Of probeer iemand te vinden die voorraad heeft gekocht bij O2 toen hij nog voor £169 te koop was.
Maar ik wens je in ieder geval veel succes! (En plezier, Londen is een mooie stad
Jij bent daar op vakantie geweest? Of zit je er nog steedsquote:Napsju schreef op woensdag 03 september 2008 @ 21:26:
Dan had die persoon die winkel zelf wel leeg gekocht vrees ik...![]()
Royal wijzigde dit bericht 03-09-2008 21:57 (18%)
live from london
Ik heb even een vraagje (ik weet niet of ik in de goede topic zit)
Ik kan van iemand een geimporteerde iPhone 2G 8GB kopen, hij is dus 2e-hands en een paar maanden gebruikt. Hij is gejailbreaked en geunlocked, alleen omdat hij uit Amerika komt en de nieuwste firmware er nog niet opstaat, bevat de iPhone geen 'nederlandse taal-optie'
Mij vraag is dus: wat is deze 2e-hands iPhone nog waard?
Alvast bedankt!
Ik kan van iemand een geimporteerde iPhone 2G 8GB kopen, hij is dus 2e-hands en een paar maanden gebruikt. Hij is gejailbreaked en geunlocked, alleen omdat hij uit Amerika komt en de nieuwste firmware er nog niet opstaat, bevat de iPhone geen 'nederlandse taal-optie'
Alvast bedankt!
Duidelijker kan niet ;)
Wat heb je er voor over lijk mij. In principe horen dit soort vragen niet meer op GoT thuis. Pak gewoon de verkoopsites erbij voor een richtprijs.quote:Pasterior schreef op woensdag 03 september 2008 @ 21:57:
Ik heb even een vraagje (ik weet niet of ik in de goede topic zit)
Alvast bedankt!
Daarnaast zit je nu in het 3G-topic he.
me systeem en natuurlijk whatpulse
Reg. datum: 07 augustus 2007
Reg. datum: 07 augustus 2007
In Portugal worden ze pre-paid aangeboden voor 659 euro maar met 649 euro beltegoed. Mocht biivoorbeeld voor werk of familie veel in Portugal zitten dan zou dit misschien wel een goede idee zijn.
Helaas ben ik er niet achtergekomen of er een simlock aanwezig is, dan zou een SuperSim abbo van Vodafone een goed idee wezen.
Helaas ben ik er niet achtergekomen of er een simlock aanwezig is, dan zou een SuperSim abbo van Vodafone een goed idee wezen.
Reg. datum: 15 maart 2007
Wie wil er nog een belgische simlockvrije iphone? Reageer snel, ze zijn nog heel even in voorraad!!
Reg. datum: 03 december 2006
Gewoon 615 euro?quote:RVE_NL schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 17:19:
Alleen nog de 16GB wit en zwart!
kan je me een mailtje/pm sturen met link?quote:RVE_NL schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 17:23:
je kan hem gewoon zelf online bestellen
Sorry, je bent net te laat. Ik heb een maand geleden ongeveer een witte iphone gekocht bij mobistar via via maar ik stond nog op de lijst dus ik kreeg een mail binnen dat ik ze nu online kon bestellen maar er was maar een beperkte voorraad van 9 iphones. Ik keek net en ze zijn allemaal uitgeput. Ik laat nog iets weten als ik nog een mail krijg.
mvg
mvg
Volgens mij versturen ze niet naar Nederland en de Edit knop is ook een uitkomstquote:RVE_NL schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 17:23:
je kan hem gewoon zelf online bestellen
http://www.amphora.nl, Dus.......
Inclusief 649 euro beltegoed? Of begrijp ik je zinsbouw niet?quote:Nikey schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 14:46:
In Portugal worden ze pre-paid aangeboden voor 659 euro maar met 649 euro beltegoed. Mocht biivoorbeeld voor werk of familie veel in Portugal zitten dan zou dit misschien wel een goede idee zijn.
Reg. datum: 04 april 2002
Ja Hasselt. Ik ben er vorige week langs geweest. Ze hebben mij na een aanbetaling van 125 euro op de wachtlijst gezet en binnen een week hebben ze mij een sms gestuurd dat ik het morgen kan komen ophalen. Veeeeeeeeeeeeeet.quote:Mr_M schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 15:57:
Heb net een belronde gedaan naar een aantal Mobistar winkels aan de Nederlandse grens maar qua voorraad iphones allemaal negatief. Iemand een zeer recente (vandaag of gister), positieve ervaring met een vestiging?
Het gaat om 16GB iPhone wit. Simlockvrij!
Ze zijn vriendelijk, je hoeft geen vrouw te zijn, je hoeft niet te liegen over waar je vandaan komt en dat je in Nederland woont enz.
De lokatie is ideaal. er is een parkeerplaats waar je je auto weg kan zetten en je loopt het centrum in. Binnen 2min lopen ben je er.
Dus, WIL JE EEN iPHONE, ga dan naar Hasselt en je hebt een iPhone.
shampoelas wijzigde dit bericht 05-09-2008 23:25 (13%)
Reg. datum: 12 september 2007
Reg. datum: 12 september 2007
Vriend van me heeft beetje rond gebeld en kon er 3 reserveren.
Hij neemt er ook 1 voor mij mee! Hij gaat morgen die kant op.
Hij neemt er ook 1 voor mij mee! Hij gaat morgen die kant op.
Wtf? Ik heb hier 2 weken geleden een bestelling geplaatst (8GB), en toen ik vanmorgen belde stond ik nog 13e op de lijst.. Ze hebben mij ook niet de optie aangeboden om te SMS als de iPhone binnen zou zijn. Raar... Want de 8GB was sneller leverbaar als de 16GB volgens de jongen die me toen heeft geholpenquote:shampoelas schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 23:05:
[...]
Ja Hasselt. Ik ben er vorige week langs geweest. Ze hebben mij na een aanbetaling van 125 euro op de wachtlijst gezet en binnen een week hebben ze mij een sms gestuurd dat ik het morgen kan komen ophalen. Veeeeeeeeeeeeeet.
Het gaat om 16GB iPhone wit. Simlockvrij!
Ze zijn vriendelijk, je hoeft geen vrouw te zijn, je hoeft niet te liegen over waar je vandaan komt en dat je in Nederland woont enz.
De lokatie is ideaal. er is een parkeerplaats waar je je auto weg kan zetten en je loopt het centrum in. Binnen 2min lopen ben je er.
Dus, WIL JE EEN iPHONE, ga dan naar Hasselt en je hebt een iPhone.
l00pz wijzigde dit bericht 05-09-2008 23:35 (9%)
PSN ID: d00pie
Ben zonet terug vanuit Hasselt. Ik heb mijn iPhone 3G 16GB wit. Hij is ontzettend mooi en binnen no time geactiveerd.
Ik kon het ook thuis activeren zei hij maar omdat ik het meteen wilde gebruiken heb ik het in de winkel laten doen.
Ben ontzettend blij en hoop dat jullie aan de hand van deze informatie ook blij kunnen worden.
Ik kon het ook thuis activeren zei hij maar omdat ik het meteen wilde gebruiken heb ik het in de winkel laten doen.
Ben ontzettend blij en hoop dat jullie aan de hand van deze informatie ook blij kunnen worden.
Toevallig ook nog gezien als er ook 8GB versies waren binnengekomen?quote:shampoelas schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 13:47:
Ben zonet terug vanuit Hasselt. Ik heb mijn iPhone 3G 16GB wit. Hij is ontzettend mooi en binnen no time geactiveerd.
Nee, helaas. Maar je kan ze bellen om te vragen.
Hier is de link met paar foto's van mijn nieuwe iPhone 3G 16GB WIT.
http://photobucket.com/iPhone_3G_16GB_WIT
Net gebeld, was 90% kans dat hij er volgende week bij zat. Ze kregen in het begin, en in het einde van de week nieuwe ladingen binnen.. Nu maar hopen dat die van mij er ook bij zitquote:shampoelas schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 15:22:
Nee, helaas. Maar je kan ze bellen om te vragen.
Ze zijn gelukkig wel vriendelijk tegen je, en doen niet vervelend tegen je omdat je Nederlander bent.