Hoofdcategorieën
Topicacties

[MobileMe] Ervaringen & Discussie

Pagina: 1 2 3 4 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 26 augustus 2008

Dat syncen van MobileMe naar mijn iPhone gaat belabberd. Als ik iets invoer in iCal gaat het vrijwel direct naar mijn MobileMe-pagina, maar het verschijnt (bijna) nooit op mijn iPhone. Ik moet dan agenda's uitzetten en weer aanzetten op mijn iPhone om de meest recente versie van mijn afspraken te hebben.

Uiteraard staat ie op Push, maar ik vind er nog weinig Push aan.....

Ik heb de MM-account al verwijderd en opnieuw op de iPhone gezet, maar het wil toch niet echt soepel werken.

Reg. datum: 20 september 2007

quote:
lowfi schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 17:11:
Je hebt voor osx een boel programmaatjes die verjaardagen uit addressbook trekken en deze in een (normale) ical agenda zetten.

http://www.macupdate.com/...rthday&starget=google

Ik gebruik zelf deze: http://www.macupdate.com/info.php/id/22618/yabi
Heb net dat YABI maar eens even geprobeerd. Wat een briljant progje zeg! Even wat instellingen goed zetten, en vervolgens rammelt ie een keer met je adresboek, en staan alle verjaardagen netjes in iCal. In de agenda die je zelf wil, dus niet een extra agenda die vervolgens niet naar je iPhone synced.

Thanx voor de tip!

Reg. datum: 13 februari 2001

quote:
twanjeuken schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 22:23:
[...]

Heb net dat YABI maar eens even geprobeerd. Wat een briljant progje zeg! Even wat instellingen goed zetten, en vervolgens rammelt ie een keer met je adresboek, en staan alle verjaardagen netjes in iCal. In de agenda die je zelf wil, dus niet een extra agenda die vervolgens niet naar je iPhone synced.

Thanx voor de tip!
Enige nadeel vind ik dat ie niet synced zodra er iets veranderd of bijkomt in de contacts. Het is toch elke keer handmatig updaten.

Ik heb 2 kalenders gemaakt in iCal, maar alles op MobileMe blijft leeg (gewoon 1 agenda)

Het zijn geen subscribed calendars ofzo. In de settings van Leopard heb ik al aangegeven dat ie Agenda moet synchen. Ook uitvinken en daarna opnieuw syncen van computer naar MobileMe helpt niet. (opnieuw instellen ook gedaan via geavanceerd)

Is dat agenda gedeelte down of ligt het aan mij?

Executor16 wijzigde dit bericht 29-08-2008 00:07 (9%)

quote:
Executor16 schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 23:46:
[...]

Enige nadeel vind ik dat ie niet synced zodra er iets veranderd of bijkomt in de contacts. Het is toch elke keer handmatig updaten.
Dat komt omdat van de alpha versie die agent (nog) niet werkt. Hoop inderdaad dat er een update uitkomt....

quote:
Executor16 schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 00:07:
Ik heb 2 kalenders gemaakt in iCal, maar alles op MobileMe blijft leeg (gewoon 1 agenda)

Het zijn geen subscribed calendars ofzo. In de settings van Leopard heb ik al aangegeven dat ie Agenda moet synchen. Ook uitvinken en daarna opnieuw syncen van computer naar MobileMe helpt niet. (opnieuw instellen ook gedaan via geavanceerd)

Is dat agenda gedeelte down of ligt het aan mij?
Vanmorgen zag ik wel een melding dat mijn agenda's niet konden syncen omdat de verbinding eruit lag. Wellicht heeft dat er iets mee te maken? Ik heb op mijn Macbook ook 2 agenda's aangemaakt (persoonlijk en zakelijk). Deze syncen keurig naar Outlook en naar de iPhone, en zijn op alledrie de plaatsen zichtbaar als 2 aparte agenda's.

Reg. datum: 22 oktober 2004

Ik heb last van 1 contact die niet wil synchroniseren. Heb maar een mailtje richting support gestuurd zodat ze het meteen kunnen uitzoeken. Benieuwd hoe lang het gaat duren voor het weer werkt.

De rest van MobileMe werkt op dit moment wel uitstekend.

quote:
co0lman schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 20:00:
Ik heb last van 1 contact die niet wil synchroniseren. Heb maar een mailtje richting support gestuurd zodat ze het meteen kunnen uitzoeken. Benieuwd hoe lang het gaat duren voor het weer werkt.

De rest van MobileMe werkt op dit moment wel uitstekend.
Deleten en opnieuw toevoegen? Misschien een apart character in gebruikt ofzo?
Reg. datum: 15 december 2002

Hallo,

Ik loopt tegen het volgende probleem aan bij MobileMe:

Wanneer ik iCal van op mijn MacBook Pro synchroniseer loopt alles vlekkeloos, wanneer die gegevens dan gepusht worden naar mijn iPhone klopt het uur helemaal niet bv: ik heb een afspraak staan vandaag om 16u tot 16:30u, op de webinterface staat het ook juist (www.me.com) maar wanneer het op mijn iPhone toekomt staat de afspraak plots op 7u 's morgens.

Weet iemand hoe dit komt en hoe ik het eventueel kan oplossen? Ik heb al bij mijn iPhone instellingen tijd en datum op manueel gezet en Brussel genomen en dergelijke maar dit verandert allemaal niets blijkbaar.

Ps: al de rest werkt vlekkeloos

Mvg

Beatport is my...
Reg. datum: 11 oktober 2006

Bij Agenda instellingen kan je ook je tijdzone instellen, pas die ook nog even aan en ik neem aan dat hij het dan wel goed pakt.

Hoop dat dat werkt!

heaven.

Reg. datum: 15 december 2002

quote:
osc4r schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 15:20:
Bij Agenda instellingen kan je ook je tijdzone instellen, pas die ook nog even aan en ik neem aan dat hij het dan wel goed pakt.

Hoop dat dat werkt!
Ik heb die autozone daar uitgezet en nu werkt alles idd perfect, ik heb nog niet geprobeerd hem daar gewoon op Brussel te plaatsen.

Straks eens checken maar ben al blij dat mijn afspraken nu keurig worden weergegeven op al mijn toestellen.

Bedankt voor de info!

Reg. datum: 15 juli 2007

Ik had hetzelfde probleem met die rare tijd op de Mobile Me agenda. Het was opgelost toen ik bij de agenda-settings van Mobile Me de goede tijdzone had gekozen. :)

Reg. datum: 06 november 2005

Ik heb de laatste tijd problemen met het benaderen van de SMTP server met outlook. Ontvangen van mail gaat prima. Maar versturen lukt me gewoon niet. Heb alle stappen doorlopen die op de website worden vermeld om je account in te stellen voor outlook 2007. Ligt de SMTP server eruit. Of gaat er ergens anders iets mis?

Reg. datum: 23 februari 2004

quote:
Noxa schreef op donderdag 04 september 2008 @ 09:23:
Ik heb de laatste tijd problemen met het benaderen van de SMTP server met outlook. Ontvangen van mail gaat prima. Maar versturen lukt me gewoon niet. Heb alle stappen doorlopen die op de website worden vermeld om je account in te stellen voor outlook 2007. Ligt de SMTP server eruit. Of gaat er ergens anders iets mis?
Ik weet niet welke provider je hebt, etc. Maar ik weet wel dat ik +/- een jaar geleden de poort van de SMTP moest aanpassen omdat deze geblokkeerd was door mijn provider.

Dus wat je zou kunnen proberen is de poort van de SMTP server aan te passen naar 587, dan zou het als het goed is moeten werken.

Reg. datum: 06 november 2005

quote:
Mikey NL schreef op donderdag 04 september 2008 @ 10:47:
[...]

Ik weet niet welke provider je hebt, etc. Maar ik weet wel dat ik +/- een jaar geleden de poort van de SMTP moest aanpassen omdat deze geblokkeerd was door mijn provider.

Dus wat je zou kunnen proberen is de poort van de SMTP server aan te passen naar 587, dan zou het als het goed is moeten werken.
Dat was de truck! Bedankt! Dat kun je dus nergens vinden zoiets. (mijn ISP is Orange btw)

Reg. datum: 22 mei 2000

Vraagje: Hoe verwijder ik dat mobileme van mijn computer? Het staat ineens in het configuratiescherm maar ik zie nergens hoe ik het kan verwijderen.

quote:
Dijkhuis schreef op zondag 14 september 2008 @ 19:27:
Vraagje: Hoe verwijder ik dat mobileme van mijn computer? Het staat ineens in het configuratiescherm maar ik zie nergens hoe ik het kan verwijderen.
Eerst hit bij Google: http://www.sheeptech.com/how-to-remove-mobileme-from-windows

"For I dipt into the future, far as the human eye could see;
Saw the vision of the world, and all the wonder that would be..." -Alfred Tennyson.

Mobile me trail maar eens aan het proberen. Wil agenda van outlook en iCal syncen. iCal gaat prima maar de outlook 2007 agenda komt maar niet te voorschijn. Iemand enig idee waar het aan kan liggen. Gebruik overigens Windows XP Pro...

zie homepage :)

Reg. datum: 30 augustus 2008

Als ik nu inlog krijg ik de melding dat de MobileMe Mail voor mij niet beschikbaar is.

Hebben jullie dit nu ook of geldt dit voor een beperkt aantal gebruikers? De supportpagina zwijgt in alle talen hierover. Zonde, wat het liep de laatste week bij mij best soepel

iPhone 3G

Heb ook MobileMe trail (daarna subscription betalen) draaiende op mn iPhone en iMac en moet zeggen dat ik het zeer relaxed vind! Sync werkt naadloos en de me.com web acces werkt ook rlxt. Heb wel support even gemailed of ze mn itunes account(s) die ik hiervoor gebruikte willen mergen. Ik wil maar 1 account gebruiken en dat is de @me.com voor alle apple features.

PSN ID: Pixxa_NL

Reg. datum: 22 mei 2000

quote:
Hmm mobileme valt dus niet te verwijderen, daarvoor moet je het registry gaan hacken. Lekker is dat van Apple!

Hiya, fellas!
Reg. datum: 28 juli 2000

Ben een beetje aan het experimenteren met de trial versie van Mobile Me. Vanuit de foto applicatie op m'n iPhone wilde ik een foto naar de Gallery van Mobile Me sturen, maar blijkbaar had ik geen geschikt album daarvoor. Ik kreeg toen deze foutmelding:

http://xs131.xs.to/xs131/08382/web323.jpg

Béétje jammer van het vertaalfoutje. :P

Ik kon overigens zonder iPhoto (ik heb een pc) via de webversie van Mobile Me ook een gedeeld album aanmaken geschikt voor upload vanaf m'n iPhone, dus dat scheelde weer. De foutmelding is dus ook nog eens inhoudelijk niet juist. ;)

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

iPhone 3G

Hmmm. Kwam dit ergens tegen, wel grappig.

http://geekoutnewyork.com/images/2008/wwdc_liveblog_mobileme.jpg
vs.
http://geekoutnewyork.com/images/2008/wwdc_liveblog_windowsme.jpg

Pixxa wijzigde dit bericht 19-09-2008 23:33 (12%)

PSN ID: Pixxa_NL

Ik krijg elke keer een conflict met een aantal contacten als ik deze wil syncen via MobileMe

Situatie: Outlook 2007 (Windows XP) en Adresboek (Leopard OS X)

De contacten waarbij de problemen voorkomen bevatten in OS X allemaal een webpagina. In Outlook 2007 worden deze niet getoont bij webpagina. Dat betekend dus dat deze wegvallen na de synch?

Als Outlook nu weer terug synched dan krijg ik op de Mac weer een melding dat er tig contacten aangepast zullen worden bij de synch. Kies ik voor geavanceerd om te kijken wat er veranderd, dan wil die dus alle websites verwijderen van de desbetreffende contacten.

Heeft iemand dit ook of wat?
monkey is gone to heaven

Hm, ik heb net bij een contact op mijn iPhone een telefoon nummer verwijderd en de verjaardag toegevoegd. Kijk ik nu net weer, is het telefoonnummer inderdaad weg, maar de verjaardag ook. :?

20" Cinema Display / 13" MacBook black / 3.5" iPhone 3G Wit / last.fm

Pagina: 1 2 3 4 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: