Hoofdcategorieën
Topicacties

[iPhone 3G] Ervaringen & Discussie Deel 10

Pagina: 1

Nieuw Topic
Reg. datum: 16 november 2003
Matched: 347

A345 is volgens Apple dé versie. A347 is beter volgens kenners.

Apple iMac 20" 2,4Ghz 4GB RAM - Apple iPhone 3G - Apple AirPort Express - Mac OS X 10.5.4 - Samsung L32R82B - LG HDD160GB

Reg. datum: 13 februari 2003

quote:
BASENL schreef op maandag 14 juli 2008 @ 15:29:
A345 is volgens Apple dé versie. A347 is beter volgens kenners.
Waar kun je zien welke versie je hebt ?

-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*

Wat sta je nou te kijken!
Reg. datum: 17 januari 2001

Over firmware 5A347, die je nu op je iPhone krijgt na restore:
http://www.ipodtouchfans.com/forums/showthread.php?t=77654

Hier wordt geschreven dat deze versie veel debug-code bevat en alleen bedoelt is voor test-units. Als dit zo is, dan snap ik niet waarom die door Apple wordt vrijgegeven. En belangrijker, hoe ik er vanaf :)

PSN: Shiver23

Wat sta je nou te kijken!
Reg. datum: 17 januari 2001

Ik heb mijn 3G 2 dagen na aanschaf van 5A347 voorzien via de Restore. Nu merk ik toch wel de nodige slowdown en werkt de accerlometer vaak slecht/traag als die uit stand-by komt. Zijn er mensen die dit ook herkennen met de originele firmware of ben ik weer eens te snel geweest met updaten van de firmware.

PSN: Shiver23

Acties: [view]

Door: Hoedje
Moderator APL / PMD
Stop, turn, take a look around
Reg. datum: 24 april 2003

quote:
CoDe-ReD schreef op maandag 14 juli 2008 @ 21:45:
Zijn er mogelijkheden om deze verschillende e-mail adressen te beheren vanuit de mail app?
Je kunt gewoon verschillende email accounts instellen. Dit werkt net als op een desktopcomputer. Bij een Mac worden de accountgegevens ook gewoon gesynchroniseerd, hoe dat bij Windows werkt weet ik niet.

Hotmail werkt alleen als je een betaalde account neemt. Hotmail ondersteunt namelijk anders geen POP of IMAP.
quote:
Mocht dit niet mogelijk zijn kan ik van alle e-mail adressen mijn mail forwarden naar een adres, wat dan het liefste mijn eigen e-mail adres van mijn webhosting is. Kan ik dan wel vanaf de iPhone versturen onder een ander e-mail adres vanuit de mail app (niet zoals hotmail online dus)?
Dat kan, dan moet je gewoon verschillende SMTP servers instellen. Maar gewoon de accounts instellen, lijkt me makkelijker :)
quote:
Mocht ik toch de g-mail account gebruiken, is dit dan te configureren zodat als ik op mijn iPhone mappen aanmaak en e-mails verplaats ze dan automatisch online aangepast worden. Al log ik later in op een mac/pc, kan ik dan de nieuwe structuur zien zoals ik die op de iPhone heb opgezet?
Als je IMAP gebruikt dan zou dat moeten kunnen. Dan kun je namelijk gewoon de mappen zien en beheren. Ik weet alleen niet 100% zeker of je mappen kunt aanmaken. Maar dat doe je waarschijnlijk toch eenmalig, dus dat kun je dan ook via de webinterface van Gmail doen.
quote:
Shiver23 schreef op maandag 14 juli 2008 @ 22:47:
Ik heb mijn 3G 2 dagen na aanschaf van 5A347 voorzien via de Restore. Nu merk ik toch wel de nodige slowdown en werkt de accerlometer vaak slecht/traag als die uit stand-by komt. Zijn er mensen die dit ook herkennen met de originele firmware of ben ik weer eens te snel geweest met updaten van de firmware.
Ik merk eigenlijk geen verschil t.o.v. 5A345, behalve dan dat het scherm iets minder geel is :P

Make it new, but stay in the lines. Just let go, but keep it inside. Smile big for everyone...
Even when you know what they’ve done. They gave you the end, but not where to start. Not how to build, but how to tear it apart.

Reg. datum: 14 juli 2008
Geen matches

quote:
endless schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 08:37:
Terwijl de meeste hier nog niet eens IPhone hebben...
Is die van mij gisteren gevallen en is mijn scherm één grote breuk.. :'(

Kijken wat de garantie ervan gaat zeggen...
Iemand moet de eerste zijn... het zal niet onder je garantie vallen, maar spreek je verzekeringmaatschappij eens aan.

Reg. datum: 07 september 2004
Geen matches

quote:
endless schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 08:37:
Terwijl de meeste hier nog niet eens IPhone hebben...
Is die van mij gisteren gevallen en is mijn scherm één grote breuk.. :'(

Kijken wat de verzekering ervan gaat zeggen...
Ben ook wel beniewd wat de verzekering doet. Heb je de verzekering via t-mobile?

A Soldiers manual and a pair of boots.

unz unz unz
Reg. datum: 14 september 2001

Sinds gisteren (na het updaten naar firmware 2.0 (5A347)) werkt de 3G op mijn iPhone trouwens erg goed. Ik had de afgelopen dagen veel last van dat 3G geen verbinding wou maken. Nu haal ik met testmyiphone.com een snelheid van 3,14Mbps. Het verbinding met 3g bij het ophalen van bijvoorbeeld het weer is ook verbeterd.

potatox wijzigde dit bericht 18-07-2008 11:04 (7%)

--

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: