Denk dat het ook gaat om reparatiekosten ipv gelijk een geheel nieuwe laptop. Reparaties aan laptops/telefoons kunnen vrij vaak onder dit bedrag komen lijkt me. Correct me if I'm wrong uiteraardquote:
Reg. datum: 27 september 2006
Correctie, basprofessional had het verkeerd. Zelf heb ik ook een Interpolis Buiten de Deur Verzekering, voorwaarden zijn:quote:Sspruijt schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 20:29:
[...]
Denk dat het ook gaat om reparatiekosten ipv gelijk een geheel nieuwe laptop. Reparaties aan laptops/telefoons kunnen vrij vaak onder dit bedrag komen lijkt me. Correct me if I'm wrong uiteraard
computerapparatuur ¤ 1250,-
telecommunicatieapparatuur ... ¤ 250,-
Laptop e.d. valt onder computerapparatuur. Nieuwe producten, reparaties, alles valt onder dat bedrag. Nieuwwaarde (tot 1 jaar oud product) / dagwaarde (vanaf 1 jaar oud product) wordt berekend tot een maximum van ¤2500,- per gebeurtenis (aangifte).
Wat er daarnaast verzekerd is ben ik zelf ook nog niet echt zeker van, mijn huidige mobiel is ook kapot en ben nu ook bezig te kijken naar garantie hiervoor.
Burnedphoenix wijzigde dit bericht 19-07-2008 21:01 (13%)
Daarnaast krijg je van je standaardverzekering hoogstwaarschijnlijk de 'dagwaarde' van je toestel terug, zodat je het daarna met een minder toestel moet doen. Bij die telefoonverzekeringen is het wel zo dat je een gelijkwaardig toestel terugkrijgt.
Aan de andere kant is zo'n verzekering wel pleurisduur met 10 euro in de maand. Over twee jaar betaal je daar dan dus 240 euro voor. Zet dat eens af tegen de prijs van je toestel (e525 voor de 8GB). Hoe groot is nu de kans dat je die verzekering nodig hebt? Als je denkt dat die groter is dan ~50% in die twee jaar (2x240 = 480, is bijna een nieuw toestel, en die prijs zal ook nog wel zakken denk ik), dan is die verzekering nuttig, anders is het weggegooid geld.
Nou ja, dat is natuurlijk niet helemaal waar: zo'n verzekering geeft je wellicht ook een prettig gevoel. In de zin van dat je niet voor je gevoel de hele dag bezig bent met op je telefoontje te passen, dus dat je er wat vrijer mee om gaat. Als die geruststelling je ¤10 per maand waard is, is die verzekering ook dat tientje waard.
being high is my total existence
Kachel nodig? Ik verkoop ze! | 2209Media
Reg. datum: 12 maart 2002
Open een "wat kost een verzekering topic"
Denk gewoon maar even hard op hoor....
op de dag/datum waarop je vorige contract inging wordt per maand je beltegoed/minuten bijgeschreven. 10 minuten is bij een i150 2 dagen lijkt me.quote:Kethij schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 22:01:
Mijn i-150 abbo is geactiveerd maar als ik nu onder My T-Mobile kijk zie ik dat ik maar 10 minuten en 10 smsjes resterend heb terwijl ik nog niet een keer gebeld of gesmst heb. Is dit gebruikelijk of zou ik de rest er komende week bij krijgen?
jouw contract ging op de 20ste of 21ste in?
Nee de 18e ging mijn abbo in dus ik snap het niet helemaal?quote:lvn schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 22:09:
[...]
op de dag/datum waarop je vorige contract inging wordt per maand je beltegoed/minuten bijgeschreven. 10 minuten is bij een i150 2 dagen lijkt me.
jouw contract ging op de 20ste of 21ste in?
T-Mobile hanteert zo'n 6 of 7 verschillende data waarbinnen bundels lopen. Mijn abonnement ging de 15 en in en toen startte ik met 5 min. en smsjes ongeveer. De 18e kreeg ik een nieuwe bundel. Bij jou zal dat ongetwijfeld ook het geval zijn. De periode waarin je nieuwe bundels ontvangt zal dus afhangen van wanneer je abonnement ingaat.quote:Kethij schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 22:49:
[...]
Nee de 18e ging mijn abbo in dus ik snap het niet helemaal?
ja, heb je gelijk in. alleen ik had al gebeld en toen deden ze me geen aanbod, maar ik heb toen wel gezegd dat ik er nog over na moest denken (ik belde puur om te informeren of dat mogelijk was).quote:Shiver23 schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 16:28:
[...]
Ik zou bellen en kijken wat ze je aanbieden. Als dit 150 euro scheelt met de prijs in de winkel kan je toch best een paar weken wachten? Lijkt me fijn om vooraf te weten ipv dat je achteraf hoort dat je misschien een smak geld had kunnen besparen.
Ik bel maandag nog wel ff, als ze me niks extra's bieden ga ik naar de winkel.
Nog even m.b.t. de verzekerings discussie; 250 euro lijkt weinig omdat de iphone nu voor 800 euro oid in de winkel ligt, maar bedenk wel dat over bijv 1 jaar dit een stuk minder zal zijn, en dan betaal je wel nog steeds die 9 euro pm...
Weet er ff geen
Reg. datum: 05 december 2007
Iemand hier ook problemen mee?
https://www.t-mobile.nl/P...e/status/searchorder.aspx
Cheers!
Reg. datum: 15 april 2003
Canon EOS 400D+BG-E3 | Tamron AF18-200mm F/3.5-6.3 XR Di II | 430EX | Crumpler Stunner
Wegens gepland onderhoud is het tijdelijk niet mogelijk om in te loggen in My T-Mobilequote:Bestlevel schreef op zondag 20 juli 2008 @ 01:32:
@dukaaterik: werkt bij mij ook niet meer.
XBOX 360 Gamertag P4 3.73GHz EE 1024FSB | 3Gb sd2-ddr | Ati x850 | Audigy II | Raid 0 RIP! Nu 3x 250Gb non raid | Wacom Intuos III A5 Wide - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm
Dat moet Myriad Pro zijn, is namelijk de huisstijl font van applequote:NiekR schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 23:49:
//Offtopic: Weet iemand de naam van het lettertype dat in het plaatje in de startpost wordt gebruikt?
XBOX 360 Gamertag P4 3.73GHz EE 1024FSB | 3Gb sd2-ddr | Ati x850 | Audigy II | Raid 0 RIP! Nu 3x 250Gb non raid | Wacom Intuos III A5 Wide - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm
[url=http://specs.tweak.to/13146][b]Specs[/b][/url]
Reg. datum: 06 oktober 2004
Als ik kijk op mijn factuur online zie ik dat er 44 cent is afgeschreven voor voicemail. Is dat voor het instellen? Vreemd.
Visualvoicemail zou toch gratis zijn. Of is alleen het ontvangen van visualvoicemail gratis en het beluisteren niet?
Tevens zie ik nu dat er weer 29 cent is afgeschreven voor de nieuwe termijn, terwijl ik niet gebeld heb met voicemail, alleen visualvoicemail heb beluisterd.
Zou wel erg vreemd en gemeen zijn als je voor het beluisteren van visualvoicemail moet betalen.
Tja het kan wel visualvoicemail is gratis (je hebt het toch) maar als je wilt luisteren moet je betalen.
Iemand enig idee?
Pogostokje wijzigde dit bericht 20-07-2008 11:02 (33%)
... ook ik heb soms per ongeluk gelijk.
Van Gemert Juristen - Rechtsbijstand & Incasso
Bij T-mobile moet je 50 euro borg betalen om op de landelijke(!) wachtlijst te mogen staan. Bij Belcompany en TPH kun je zonder kosten wachten op de wachtlijst per filiaal(!). De wachtlijsten bij Belcompany en TPH zijn dus per definitie korter dan bij T-mobile (al krijgt T-mobile misschien meer toestellen per keer geleverd...). De wachtrij bij TPH is korter dan bij Belcompany (in de buurt van Amersfoort iig). Bovendien krijg je bij TPH een gratis dockingstation voor het wachten.
Ik sta nu dus op de wachtlijst bij TPH. Er zijn nog 8 wachtenden voor me. (Ben alleen vergeten te vragen hoeveel van die wachtenden wachten op een zwarte 16gb...) Ik hoop volgende week of die week daarop het verlossende telefoontje te ontvangen.
@ fjs en Pogostokje: van een vriend-met-iPhone heb ik begrepen dat VV gratis is (dus ook het afluisteren van je berichten), maar de normale voicemail dat niet is. Het lijkt me wel dat VV in het buitenland niet gratis is, dus dan blijft het verstandig om je voicemail uit te schakelen (net als met gewone voicemail).
Reg. datum: 06 oktober 2004
Ik zou dit erg vreemd vinden. Als dat waar is zet ik die voicemail wel uit. Kost je dus per voicemail 25 cent.quote:Pogostokje schreef op zondag 20 juli 2008 @ 11:01:
Visual voicemail als dienst is gratis, maar het beluisteren van je berichten is dat niet ... Daar komen je kosten dus vandaan. Dit is bij andere abonnementen overigens ook zo, alleen heb je daar geen visual voicemail maar bel je gewoon zelf naar 1233.
Iemand anders die dit kan verifiėren.
Reg. datum: 11 juli 2007
Dat wordt toch met je belminuten verrekend? Vind het een beetje een vreemd verhaal.quote:fjs schreef op zondag 20 juli 2008 @ 11:42:
[...]
Ik zou dit erg vreemd vinden. Als dat waar is zet ik die voicemail wel uit. Kost je dus per voicemail 25 cent.
Iemand anders die dit kan verifiėren.
Dat doen we dan maarquote:
You can't tell famine from disease... You turn it off cause it turns you on. We all burn up under the sun. We're looking for you, I said... we're looking for you.
Dit topic is gesloten. ![]()