Precies, ik heb geen reden om het aan te laten staan behalve de luiheid om het handmatig aan en uit te moeten zetten. Voor het automatisch ophalen van e-mail of push e-mail zou het nog nut kunnen hebben, maar dat doe ik tegenwoordig niet meer (heb het druk zat, als het dringend is bellen ze me maar, mails kijk ik een paar keer per dag als ik er tijd voor heb). Morgen laat ik wel weten wat de nieuwe stand van zaken is!quote:IceEyz schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 20:23:
Ben benieuwd Myedvyed, ik denk dat vooral je WiFi een enorme aanslag op je accuduur doet. Waarom je WiFi eigenlijk altijd aan wil hebben staan weet ik ook niet, 't is juist handig als je 't nodig hebt om 'm dán aan te doen.
Over het algemeen ben ik toch wel tevreden over deze telefoon. Een paar rare problemen in het begin, maar die lijken nu niet meer terug te komen zonder dat ik daar echt iets aan heb gedaan. Aan de ene kant mooi, aan de andere kant frustrerend (want je weet ook niet of ze nog terug gaan komen, en als ze dat doen is dat op het meest ongunstige moment). Maar okee, so far so good!
In theorie zou het nu moeten werken!