Hoofdcategorieën
Topicacties

HTC Touch Diamond Topic (deel 4)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 56 57 58 59 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 30 juli 2006

Ik vind het juist wel lekker dat het beeldscherm uit gaat tijdens het bellen. Anders ga je met je oor tegen de functie "wachtstand" :/. En als je het scherm nodig hebt is het gewoon 1 keer drukken op de ronde knop en daar is het.

Reg. datum: 25 juni 2006

als ik een Duitse versie koop kan ik dan gewoon de Nederlandse rom erop zetten ?

You catch me? No you wont
Reg. datum: 26 september 2005

quote:
deneef schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 17:36:
als ik een Duitse versie koop kan ik dan gewoon de Nederlandse rom erop zetten ?
Alleen door een hars-spl uit te voeren. Zie faq

Hier weer een aanrader, deze ROM is NLD en erg snel.
En bevat verschillende tweak programma's en de nieuwste applicaties.

Links naar roms mag je dus laten..

DaannO wijzigde dit bericht 11-07-2008 19:24 (28%)

Every organisation is like a tree full of monkeys. Ones at the top can only see monkeys below them and ones at the bottom see only assholes above them.

Hmmmzz
Reg. datum: 11 maart 2002

quote:
MesR schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 19:12:

[mbr]Links naar roms mag je dus laten..[/]
Om welke rom gaat het? Aangezien je niet mag linken :)

Elke minuut geeft je de kans om alles te veranderen.

Reg. datum: 17 april 2006

quote:
Calavaro schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 19:33:
[...]

Om welke rom gaat het? Aangezien je niet mag linken :)
Surface 6.1.1.16 NLD

Reg. datum: 24 september 2003

quote:
running man schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 15:31:
[...]

Met deze tweak wordt het aangeven van een wifi of bluetooth verbindings icoon bovenin het scherm van mijn TD niet meer zo voorspelbaar. Bluetooth icoon zie helemaal niet meer (natuurlijk als die aanstaat) en de wifi af en toe. Na het terugzetten van deze tweak werkt het allemaal weer perfect 8)7
hehe grappig, nu je het zegt, dat klopt. Niet dat het mij echt boeit want ik gebruik beide niet echt. Maar het scheelt zeker wel wat geheugen, alleen merk je het niet echt in de prestaties heb ik het idee. Grootste nadeel vind ik dat je niet meer lekker door je contacten kan scrollen.

Death of Mother Earth Never a rebirth Evolution's end Never will it mend (blackened)

Reg. datum: 01 november 2006

is er al wat meer bekend over de ''viktor'' ??? want vind hem persoonlijk nogal stukje mooier als de TD, en moet toch iig nog een paar weekjes wachten dus iets langer kan ook nog wel dan

C2D: E6420, Asus P5B, 2x 1Gig Kingston PC5400 Dual Channel, Club3d 8600GT 540/700 (core 620/ mem 880) , Logitec G15

Reg. datum: 12 juni 2008

quote:
WouterBe schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 13:01:
Beste mensen,

:/
Gisteren is mijn HTC Diamond binnengekomen en vandaag wil(de) ik de installatie cd gebruiken om mijn HTC aan de computer te kunnen hangen. Bij het opstarten van deze cd krijg ik echter op 2 verschillende computers de melding dat de shockwave flash speler niet geinstalleerd staat. Ik weet zeker dat versie 9 geinstalleerd is op beide computers. Ik heb de spelers nog verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Maar ik blijf dezelfde melding krijgen als ik de cd (Aan de slag disk) wil gebruiken/installeren.
Hebben meer mensen dit probleem en eventueel ook een oplossing??

Bijvoorbaat dank voor hulp!
Ik had hier precies hetzelfde! Het probleem ligt dus niet aan onze computers. Open de CD gewoon in Windows Verkenner en zoek daar de installatie file van ActiveSync. De rest is toch overbodig. Voor het maken van back ups en de updates kan je op de site van HTC terecht.

Hmmmzz
Reg. datum: 11 maart 2002

Kan het kloppen dat je alleen kunt mms-en als je de proxy van Vodafone gebruikt?

Elke minuut geeft je de kans om alles te veranderen.

Reg. datum: 01 oktober 2002

quote:
Milenco schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 17:09:
[...]

Welke ROM gebruik je? De standaard? En gaat de backlight nu nooit meer uit als je aan het bellen bent, ongeacht hoe dicht je hem tegen je hoofd houdt?

Ik begrijp niet wat ik verkeerd doe, alle 5 de regs doorgevoerd maar nog steeds gaat mn backlight uit als ik de telefoon te dicht tegen mn hoofd doe. :?
Rom 1.37.404.3 NLD die te downloaden is bij de HTC club. 06/20/08. Backlight gaat niet uit na de eerste rumble *tril* bij verbinding maken. Ontvangen gesprekken ook niet uit.

Voor mensen die bij de weer tab een andere stad willen hebben dan standaard, gebruik dit programma van xda. Werkt hier perfect.

Ook wel programmeur

Heb sinds vandaag de HTC Touch Diamond. Erg gaaf ding, ligt lekker in de hand, schitterend scherm. Is er voor de Touch Diamond ook software voor visitekaartjes herkenning beschikbaar?

P4 2.4GHz - 1GB DDR333 - GeForce4 ti 4600 - 2x Maxtor D740X 80GB ATA133 (Raid 1) - Pioneer DVD-106S - Aopen 40x12x32

Yeah buddy... light weight!

quote:
MesR schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 19:12:

[mbr]Links naar roms mag je dus laten..[/]
Snel is ie zeker, ben al1 niet blij wat er met mijn start menu is gebeurd. Als ik start knop druk, dan is wat een start-menu moet voorstellen helemaal zwart? dus zie die pictogrammen, druk ik echter op de knop naar beneden of tik ik ergens op het zwart vlak komt ie weer naar voren. 8)7 Jij ook last van?
Reg. datum: 17 januari 2008

ik heb me al een slag in de rondte gezocht maar kom er niet uit.
vandaag de htc touch binnen gekregen maar kom maar niet op internet met dat ding.
ik heb KPN oneindig (staat al geinstalleerd) maar krijg steeds netwerkfout.

Mis ik ergens een instelling in de Diamond?

quote:
scorelord schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 20:14:
[...]

Rom 1.37.404.3 NLD die te downloaden is bij de HTC club. 06/20/08. Backlight gaat niet uit na de eerste rumble *tril* bij verbinding maken. Ontvangen gesprekken ook niet uit.
Bizar, bij mij werkt het nu ook! Geen idee waardoor het komt, ik ben in ieder geval een paar soft resets verder en heb de Phone Skin uitgeschakeld, wellicht dat het daar iets mee te maken heeft.. Ben in ieder geval blij dat het nu werkt! :)

Reg. datum: 16 juni 2003

quote:
sandra009 schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 11:55:
Iemand al enig idee wanneer deze via t-mobile beschikbaar komt ?
Deze is vandaag of gisteren uitgekomen. Heb vandaag gebeld, maar was al weer uitverkocht. Ze kunnen nu ook niet de prijs aangeven. Wil hem namelijk zelf bij een 1 jarig abb.

Maandag was hij waarschijnlijk weer beschikbaar, dus moest ik dan maar even terugbellen.

Manager Dinther United (145473)

Hoi :w
Reg. datum: 26 mei 2006

quote:
DejaVu86 schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 22:43:
Even iets tussendoor.

Stel:

Je schakelt telefoonfunctie uit en gebruik je navigatie in de auto. Je houdt de TD in je hand om iets te doen, in ieder geval je hebt hem in je handen. Ben je strafbaar ja of nee? ;) De vraag van vandaag.
Officieel gezien niet denk ik. Maar meneer de agent zal wel denken dat je toch aan het bellen was ongeacht wat jij zegt. En tjah je kunt ook niet bewijzen of je de telefoonfunctie ervoor hebt uitgeschakeld ja ofwel nee want je kon dat natuurlijk ook nog snel even doen voordat je de auto uitstapte.
Nevermind, zit verkeerd je mag dus blijkbaar helemaal geen telefoon apperatuur in je hand houden :P

Wouser wijzigde dit bericht 11-07-2008 21:21 (7%)

quote:
wontcachme schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 20:22:
Voor mensen die bij de weer tab een andere stad willen hebben dan standaard, gebruik dit programma van xda. Werkt hier perfect.
Even een aanvulling op mijn vorige post van het weather programmatje (de volgende tip is daar los van en niet nodig tenzij je extra wilt klooien):

Voor de landen in de weer tab zijn er 2 files die je moet editten, namelijk _2330fc3c_manila en 2330fc3c_manila. Deze kan je openen met een sqlite editor. Dit heb ik net gedaan en alle landen eruit gegooid, alles cities eruit gegooid behalve 4 die ik wil blijven gebruiken. Daarna het commando "vacuum" gedraaid. De 2 files zijn nu nog maar 3kb ipv 320kb. Vervolgens teruggeplaats in de windows map op de diamond en naar het weer tab gegaan. Als ik nu een locatie wil toevoegen is er nog maar 1 land (NL) en alleen de locaties die ik zelf heb ik gevoerd. Tevens is de weer tab in mijn geval nu ook retesnel geworden :)

wontcachme wijzigde dit bericht 11-07-2008 21:14 (17%)

Reg. datum: 22 februari 2003

OPLOSSING GEZOCHT?

Ik heb een een fantastisch mooi leren hoesje van Brando voor me touch diamond om evt aan de riem te maken. Wat nu mega irritant is, dat als je telefoon gaat, voordat je de PDA uit het tasje hebt, heb je of opgehangen of al opgenomen of van allerlei andere dingen op het scherm ingedrukt, omdat het scherm actief wordt als de telefoon overgaat... Grr. Schermblokkering helpt niet wanneer telefoon overgaat. Dan wordt alsnog het scherm actief... Slide 2 Unluck werkt ook niet, ook gewoon toetsten op scherm van opnemen of ophangen.

Kortom kun je niet zo instellen dat je alleen met de harde toesten de telefoon kunt opnemen... of dat je eerst je toestel van de vergrendeling moet halen OOK als de telefoon gaat?

Wie weet een oplossing?

quote:
wontcachme schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 20:22:
Bedankt voor de tip! Ook hier werkt het perfect. Hij had nog wel even de installatie nodig van .NET Compact Framework 3.5. Dat kan je hier vinden. Dit zijn nou van die leuke dingetjes wat je op deze telefoon kan aanpassen. Super. _/-\o_

vmih wijzigde dit bericht 11-07-2008 22:11 (19%)

Reg. datum: 22 november 2006

Heeft niemand voor mij een oplossing voor onderstaande vragen?

Ik ben dit topic nu al tijdje aan t volgen en heb er al veel handige tips vandaan gehaald.
Ik heb echter 2 vraagjes.

1) Weet iemand hoe je in touchflo 3d de internetbrowser kan wijzigen...mijn bedoeling is dus dat als ik op de wereldbol klik Internet explorer opstart en niet Opera...opera ziet er leuk uit maar teveel sites die ik bezoek(bijv Hyves.nl) werken niet naar behoren bijv. dat ik bepaalde links niets kan aanklikken.

2) Ik wil bij mijn contactpersonen de sim-contacten verbergen. Ik heb dit geprobeerd via advance config en via register tweak met total commander.
Het rare is dat als ik de tweak via totalcommander doe en ik niet een soft reset doe de simcontacten weg zijn, zodra ik een keer reset of mn toestel uit en aan zet zijn de simcontacten er weer. Weet iemand waar dit aan kan liggen??

Ik heb trouwens ROM1.37 NLD gewoon van de HTC site

quote:
msipsma schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 22:12:

1) Weet iemand hoe je in touchflo 3d de internetbrowser kan wijzigen...mijn bedoeling is dus dat als ik op de wereldbol klik Internet explorer opstart en niet Opera...opera ziet er leuk uit maar teveel sites die ik bezoek(bijv Hyves.nl) werken niet naar behoren bijv. dat ik bepaalde links niets kan aanklikken.
Vraag anders om een verzoekje op XDA? Standaard kan het in ieder geval niet. Voor hyves kan je wel de mobiele versie bereiken op: http://www.hyves.nl/?l1=mo zoals die ook op IE opent.

Krijgt iemand Skype aan de praat? Bij mij zie je de openingscherm, het zandlopertje (nou ja, soort van) en dan loopt ie vast?

Reg. datum: 18 oktober 2004

quote:
running man schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 15:31:
[...]

Met deze tweak wordt het aangeven van een wifi of bluetooth verbindings icoon bovenin het scherm van mijn TD niet meer zo voorspelbaar. Bluetooth icoon zie helemaal niet meer (natuurlijk als die aanstaat) en de wifi af en toe. Na het terugzetten van deze tweak werkt het allemaal weer perfect 8)7
Het frappante is dat als de Phone Skin disabled is, het scherm ook niet meer uitgaat als je belt of gebeld wordt........
Bluetooth icoontje verdwijnt inderdaad, maar ik vind de klassieke schermpjes eigen lijk net zo handig. Bedankt voor de tip!

Reg. datum: 24 september 2003

Even een vraagje over de tweak uit het vorige topic zodat je zelf altijd het scherm kan roteren, hoe de poep doe ik dit? :P ik heb die regtweak gedaan maar hoe kan ik het scherm nu laten draaien?

Ook kan ik het maar niet voor elkaar krijgen om de sim contacten te verbergen. Al via advanced config en TC gedaan.

Zijn er trouwens meer mensen die het idee hebben dat er bij TT7 een slechtere gps ontvangst is dan bij TT6?

Death of Mother Earth Never a rebirth Evolution's end Never will it mend (blackened)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 56 57 58 59 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: