never mind
dragon2 wijzigde dit bericht 11-07-2008 13:07 (95%)
Reg. datum: 24 juni 2008
Reg. datum: 24 juni 2008
Ow ok, ik zag namelijk een map van outlook staan, daar wil ik wel mee kunnen werken/synchroniseren.quote:205lacoste schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 13:06:
Hoogstens moet je ActiveSync nog even downloaden en installeren. Easy peasy. CD heb je inderdaad niet nodig.
Ik ga eens kijken wat ie doet...
Reg. datum: 15 december 2000
Die zou ik graag willen hebben maar wat ik tegenkom is allemaal QVGA, of heb jij een andere???quote:Xanion schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 12:20:
[...]
Als je toch nog een beetje in Touch design wilt blijven, op XDA kun je een hele mooie skin downloaden voor MobileShell2 zodat deze er bijna hetzelfde uitziet als TF3D. Werkt als een tierelier en ziet er cool uit.
Bing
Op xda (ben de naam kwijt) ben ik een programma tegen gekomen die inderdaad trilt als je wat invoert....quote:HeyJIJdaar schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 11:34:
Weet iemand al of het mogelijk is om op de TD een feedback te krijgen op invoeren op het touchscreen?
Is dit mogelijk?
Bing
Reg. datum: 19 oktober 2004
Reg. datum: 19 oktober 2004
Thanks voor je heldere uitleg...quote:Low Level schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 11:25:
[...]
Niet zo heel veel, zeker niet, als je dezelfde situatie naboost.
Meer RAM in WM betekent alleen maar meer ruimte om gegevens tijdens een uitgevoerd programma tijdelijk in te bewaren en om meerdere/grotere progjes mee uit te voeren.
.... [lange lap tekst]
Titel fix omdat de Pro een eigen topic heeft gekregen 
Ik heb ook gemerkt dat de GPS in de Diamond er af en toe consequent 10-tallen meters naast zit in domdom.
Iets dat ik nooit eerder heb gehad met mijn P3300, niet zo'n heel groot probleem overigens want ik heb ook gemerkt dat als je de Diamond opnieuw opstart de afwijking er niet meer in zit.
Heb intussen wel 9 GPS apparaten van ingebouwd in de auto tot verschillende merken draagbaar, dedicated en mobiele combi's gebruikt maar ik ben er heilig van overtuigd dat de Diamond er soms gewoon lelijk naast zit en dat er een fout in de driver zit bijvoorbeeld.
Voor mij geen groot probleem.
Iets dat ik nooit eerder heb gehad met mijn P3300, niet zo'n heel groot probleem overigens want ik heb ook gemerkt dat als je de Diamond opnieuw opstart de afwijking er niet meer in zit.
Heb intussen wel 9 GPS apparaten van ingebouwd in de auto tot verschillende merken draagbaar, dedicated en mobiele combi's gebruikt maar ik ben er heilig van overtuigd dat de Diamond er soms gewoon lelijk naast zit en dat er een fout in de driver zit bijvoorbeeld.
2048 MB DDR-2, Inter Core2 6400, XFX 8800GTS, Xerox 19" TFT 8ms
Het zal me niet verbazen als dit er nog uitgeprogrammeerd wordt dan. Ik heb van een aantal mensen inderdaad al begrepen dat er in hun device een standaardafwijking van x meter naar het Westen/Oosten/Zuiden/Noorden in zit. Consequent fout in die gevallen. Dat moet wel te calibreren zijn lijkt me dan...quote:delorean7 schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 14:33:
Gekker is het als er af en toe hele afwijkende metingen in zitten.
Reg. datum: 02 augustus 2003
Sorry als de vraag als eens gesteld en beantwoord is.
Als je zowel een wifi als GPRS dataverbinding hebt, hoe bepaal je dan welke wordt gebruikt?
Ik probeerde de FTP-client van Total Commander uit en hij maakte keurig verbinding. Downloaden deed ie echter via GPRS. Da's dus niet de bedoeling.
Als je zowel een wifi als GPRS dataverbinding hebt, hoe bepaal je dan welke wordt gebruikt?
Ik probeerde de FTP-client van Total Commander uit en hij maakte keurig verbinding. Downloaden deed ie echter via GPRS. Da's dus niet de bedoeling.
Reg. datum: 30 juli 2006
Bij mij gaat het GPRS signaal uit, als er wifi verbinding is...quote:lfjn schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 14:44:
Sorry als de vraag als eens gesteld en beantwoord is.
Niks aan veranderd o.i.d.
Reg. datum: 01 juni 2003
ik las net ergens dat de iPhone niet kan multi-tasken, dus geen meerdere applicaties tegelijk kan draaien, klopt dat? 
Welk topic is dit? Juis, niet de iphone topicquote:bob.ross schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 15:03:
ik las net ergens dat de iPhone niet kan multi-tasken, dus geen meerdere applicaties tegelijk kan draaien, klopt dat?
duh, maar geef 't aan om te benadrukken hoe handig de TD isquote:wontcachme schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 15:05:
[...]
Welk topic is dit? Juis, niet de iphone topic
Reg. datum: 06 december 2007
Reg. datum: 06 december 2007
Weet iemand toevallig hoe ik alle contactpersonen kan selecteren om ze zo in 1x via bluetooth te versturen naar mijn carkit.
Stuk voor stuk gaat een beetje lang duren.
Stuk voor stuk gaat een beetje lang duren.
Reg. datum: 12 augustus 2002
Met deze tweak wordt het aangeven van een wifi of bluetooth verbindings icoon bovenin het scherm van mijn TD niet meer zo voorspelbaar. Bluetooth icoon zie helemaal niet meer (natuurlijk als die aanstaat) en de wifi af en toe. Na het terugzetten van deze tweak werkt het allemaal weer perfectquote:Milenco schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 21:37:
Volgens mij is het in het vorige deel ook al een keer gemeld, maar toch herhaal ik deze tip nog ff, want het scheelt echt veel: Als je mbv Advanced Config de "Phone Skin" op disabled zet scheelt dat ongeveer 6 tot 10MB aan extra RAM. Je telefoon gaat ook veel sneller over zo. Je hebt echter wel een ouder menutje, zonder videobellen mogelijkheid, maar als je dat niet gebruikt is dit echt een aanrader!
Lijkt mij sterkquote:bob.ross schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 15:03:
Myth Confirmedquote:lfjn schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 22:42:
[...]
Met die 2 extra tweaks blijft bij mij het scherm nu wel aan als ik gebeld wordt. Ik heb de 1.37NL.
Dus:
* HKLM\Drivers\BuiltIn\RIL\BatteryTimeoutInCall set to 0
* HKLM\Drivers\BuiltIn\RIL\BatterySuspendTimeoutInCa ll to 0
* HKLM\Drivers\BuiltIn\RIL\EnableFastDormantDisplayD uringCall to 0
* HKCU\ControlPanel\Phone Sleep to 0
* HKCU\ControlPanel\Backlight\LightSensorPollingEnab le to 0
Iemand nog bekend met de garbeld icoontjes? Een keer had ik ze goed. Na deze tweaks niet meer, maar dat is toeval. Ik had al gereset (en al een keer eerder gepost) Nu met plaatje(s).
Scumm en pocketc64. Pica's in tfl3d en gewoon programma's.

Glyph cache vergroten naar 32KB.
Kan leiden tot het niet goed functioneren van je comm manager, maar probeer maar eens uit.
Kan leiden tot het niet goed functioneren van je comm manager, maar probeer maar eens uit.
running man wijzigde dit bericht 11-07-2008 16:09 (58%)
Misschien moet ik er bij zeggen dat ik ActiveSync met een Exchange Server aan heb staan. De GPRS-verbinding staat dus altijd open.quote:DejaVu86 schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 15:02:
[...]
Bij mij gaat het GPRS signaal uit, als er wifi verbinding is...
Niks aan veranderd o.i.d.
Ik ben al een uur aan het zoeken in het forum naar het antwoord om mijn vraag:
Waarom worden de afbeeldingen die ik bij contacten in TF3D wil plaatsen zo vaag (lees: slechte kwaliteit)? En hoe kan ik dit verhelpen?
Ik heb het volgens mij een keer eerder gelezen in één van de vorige delen, maar kan het niet meer terugvinden.. Hoe hebben jullie dit opgelost? Foto's eerst in een map op de TD en dan toevoegen aan contact. Want dmv Outlook werk het dus niet perfect!
Waarom worden de afbeeldingen die ik bij contacten in TF3D wil plaatsen zo vaag (lees: slechte kwaliteit)? En hoe kan ik dit verhelpen?
Ik heb het volgens mij een keer eerder gelezen in één van de vorige delen, maar kan het niet meer terugvinden.. Hoe hebben jullie dit opgelost? Foto's eerst in een map op de TD en dan toevoegen aan contact. Want dmv Outlook werk het dus niet perfect!
Kijk eens in de faq in de topicstartquote:naitsirk schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 16:38:
Ik ben al een uur aan het zoeken in het forum naar het antwoord om mijn vraag:
Welke ROM gebruik je? De standaard? En gaat de backlight nu nooit meer uit als je aan het bellen bent, ongeacht hoe dicht je hem tegen je hoofd houdt?quote:scorelord schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 15:37:
[...]
Myth ConfirmedWerkt eindelijk ook bij mij.
[..]
Ik begrijp niet wat ik verkeerd doe, alle 5 de regs doorgevoerd maar nog steeds gaat mn backlight uit als ik de telefoon te dicht tegen mn hoofd doe.
Reg. datum: 07 juli 2008
Reg. datum: 07 juli 2008
Hoe krijgk het gefixt dat men belltone bij een bericht meer als één keer afgaat ? Want die optie "herhalen" kan ik niet selecteren.. en hoe krijg ik het uberhaupt gefixt dat ik een mp3 of wma bestand als BERICHTTOON (dus niet als beltoon) heb ?
Da ding van me is volledig getweakt maar hou me nu pas met de basis dingetjes bezig
Da ding van me is volledig getweakt maar hou me nu pas met de basis dingetjes bezig
Reg. datum: 14 april 2008
Reg. datum: 14 april 2008
Ik gebruik 1.37 NL ROM.quote:Milenco schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 17:09:
[...]
Welke ROM gebruik je? De standaard? En gaat de backlight nu nooit meer uit als je aan het bellen bent, ongeacht hoe dicht je hem tegen je hoofd houdt?
Ik begrijp niet wat ik verkeerd doe, alle 5 de regs doorgevoerd maar nog steeds gaat mn backlight uit als ik de telefoon te dicht tegen mn hoofd doe.
Heb ook "Verlichting dimmen bij geblokkeerd toestel" uit staan, maar zou niet verwachten dat dit ermee te maken heeft.
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 56 57 58 59 last
Dit topic is gesloten.