Asus M2NPV-VM / Athlon 64 X2 4600+ / 3x250Gb Samsung / 2048 Mb / Win XP Pro/ Asus WL500G deluxe
Zover ik weet zijn ze daar op dit moment (nog) niet mee bezig. Volgens mij is overigens die optie bij tomtom ook alleen aanwezig in NavCore 7 welke alleen op Windows Mobile en PNA systemen draait.quote:hars73 schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 12:56:
Wat betreft het feit dat als je een bluetooth headset of carkit aansluit, de gesproken aanwijzingen over dit audioapparaat gaan ipv over de interne speaker van de telefoon, zal daar nog een optie voor komen?
Dat je dus kunt kiezen via een optie of je de telefooninstellingen wilt volgen of altijd kiest voor de interne speaker van de telefoon. Weet jij daar toevallig iets van Bastiaan? Ik heb gehoord/gelezen/ergens opgevangen dat dat bij TomTom wel mogelijk is.
Ik gebruik dus nu ook een Piet versieen vind dit toch nog wel een van de dingen die ik mis, mocht ik Sygic echt gaan gebruiken en aanschaffen (heb hem nu een paar keer wat getest hier en daar tijdens het rijden)
"The nice thing about standards is that there are so many of them to choose from."
Reg. datum: 04 december 2006
Je kan bij TT als je de soort route kiest (kortste, snelste, wandel, fiets) ook kiezen voor aangepaste snelheid, dan kan je een snelheid invullen, bijvoorbeeld 80km.h als je met een aanhanger rijdt, dan kiest TT de route gebaseerd op die snelheid... als je 80 kiest zal een snelweg eerder gemeden worden als er een N weg directer loopt, maakt voor een auto met aanhanger toch niet uit, die mag niet harder, en heeft dus niks aan de snelweg...quote:BastiaanN schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 09:41:
[...]
Wat bedoel je overigens met de eerste? ik heb het nog nooit gezien in TomTom.
Ah! Nog nooit opgemerkt dat dit er zat eigenlijkquote:FreakyNot schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 23:31:
[...]
Je kan bij TT als je de soort route kiest (kortste, snelste, wandel, fiets) ook kiezen voor aangepaste snelheid, dan kan je een snelheid invullen, bijvoorbeeld 80km.h als je met een aanhanger rijdt, dan kiest TT de route gebaseerd op die snelheid... als je 80 kiest zal een snelweg eerder gemeden worden als er een N weg directer loopt, maakt voor een auto met aanhanger toch niet uit, die mag niet harder, en heeft dus niks aan de snelweg...
"The nice thing about standards is that there are so many of them to choose from."
Reg. datum: 12 november 2004
ik heb deze in map BE gezet en icoontjes aangepast en in in res/icons
maar als ik bij nuttige plaatsen kijk kan ik die nergens terugvinden
ik heb kaartversie 7.54 en versie 7.50408
heb icoontjes(bmp?) ook al eens in BE gezet zonder resultaat
iemand enig idee?
thx
edit : ondertussen gelukt
MrProper wijzigde dit bericht 19-07-2008 22:19 (3%)
Reg. datum: 15 juli 2008
hij doet het me sygic mcguider na veel pogingen toch aan de praat gekregen.
alleen op me n95 bij me foto's staan een aantal plaatjes van sygic(in me foto galerij)
kan ik die gewoon verwijderen?
en ook bij men dictafoon heleboel test bestandjes kan ik dat ook verwijderen?
Reg. datum: 20 juli 2008
Zo ja dan zou ik graag weten of die goed werkt op de nokia N95 8GB groeten van john
Een nadeel van Symbian toestellen is dat ze alle plaatjes en .wav files die ze kunnen vinden in de gallerij drukken. Files op hidden zetten lost het probleem op.quote:mike11 schreef op zondag 20 juli 2008 @ 09:42:
Heee,
hij doet het me sygic mcguider na veel pogingen toch aan de praat gekregen.![]()
![]()
alleen op me n95 bij me foto's staan een aantal plaatjes van sygic(in me foto galerij)
kan ik die gewoon verwijderen?
en ook bij men dictafoon heleboel test bestandjes kan ik dat ook verwijderen?
zie;
http://voiceofteenagers.b...n-pictures-or-videos.html
Ja hoor, in principe hetzelfde toestel, alleen de 8GB versie heeft meer ram en meer opslag capaciteit, zou alleen voordelen moeten opleverenquote:johnfrencken schreef op zondag 20 juli 2008 @ 11:43:
Ik heb een vraag is er een mc guider voor de nokia N95 8GB ik vind alleen maar een mc guider voor de N95.
Zo ja dan zou ik graag weten of die goed werkt op de nokia N95 8GB groeten van john
Via het tooltje om POI's om te zetten heb ik alle flitspalen en bmp's omgezet vanuit tomtom en ingesteld, werkt ook allemaal perfect, maar.... ik heb bij de POI's ook aparte geluiden, waar kan ik deze kwijt binnen McGuider? het mapje sounds staan wel wat geluiden in, maar als ik mijn tomtom ogg's converteer naar wav's en ze daar bij plaats zie ik ze mooi niet binnen McGuider.
Iemand een idee?
edit: denk het al gevonden te hebben, kan het thuis pas testen, maar kwam dit dus tegen:
je zou extra regels toe moeten voegen in de application.skin file en de ogg bestanden behouden,maar alleen de extensie veranderen naar .wav
nog een edit:
het werkt
ziet er bij mij nu zo uit ( beetje lang, maar heb 21 extra geluiden toegevoegd):
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
87
88
89
90
91
92
93
94
95
| <!-- tento listbox treba pouzit bez "items" --> <listBox id="listBox.managePOI.selectSound" bitmapSound="_b.checkOff" items=" managePOI.alarm managePOI.alarm managePOI.alarm managePOI.alarm managePOI.alarm managePOI.alarm managePOI.alarm managePOI.alarm managePOI.alarm managePOI.alarm managePOI.alarm managePOI.alarm managePOI.alarm managePOI.alarm managePOI.alarm managePOI.alarm managePOI.alarm managePOI.alarm managePOI.alarm managePOI.alarm managePOI.alarm managePOI.alarm managePOI.alarm managePOI.alarm managePOI.alarm managePOI.ring managePOI.ring managePOI.ring managePOI.beep managePOI.beep" sounds=" Sounds\bnl_flitspalen_30.wav Sounds\bnl_flitspalen_50.wav Sounds\bnl_flitspalen_60.wav Sounds\bnl_flitspalen_70.wav Sounds\bnl_flitspalen_80.wav Sounds\bnl_flitspalen_90.wav Sounds\bnl_flitspalen_100.wav Sounds\bnl_flitspalen_110.wav Sounds\bnl_flitspalen_120.wav Sounds\bnl_rlc_30.wav Sounds\bnl_rlc_50.wav Sounds\bnl_rlc_60.wav Sounds\bnl_rlc_70.wav Sounds\bnl_rlc_80.wav Sounds\bnl_rlc_90.wav Sounds\bnl_rlc_100.wav Sounds\bnl_rlc_120.wav Sounds\bnl_rlc_130.wav Sounds\trajact_start.wav Sounds\trajact_eind.wav Sounds\bnl_oprit_all.wav Sounds\Beep.wav Sounds\Beep2.wav Sounds\Beep3.wav Sounds\Beep4.wav Sounds\Bell.wav Sounds\Phone.wav Sounds\Ring.wav Sounds\Whistle.wav Sounds\Beep2.wav" icons=" _i.alertBeep _i.alertBeep _i.alertBeep _i.alertBeep _i.alertBeep _i.alertBeep _i.alertBeep _i.alertBeep _i.alertBeep _i.alertBeep _i.alertBeep _i.alertBeep _i.alertBeep _i.alertBeep _i.alertBeep _i.alertBeep _i.alertBeep _i.alertBeep _i.alertBeep _i.alertBeep _i.alertBeep _i.alertBeep _i.alertBeep _i.alertBeep _i.alertBeep _i.alertRing _i.alertRing _i.alertRing _i.alertAlarm _i.alertAlarm"/> |
Gh0stw4lk3r wijzigde dit bericht 21-07-2008 20:49 (79%)
"There is a little nut inside everyone"
Heeft iemand hier al een oplossing voor?quote:Friebo schreef op maandag 14 juli 2008 @ 19:17:
Op mijn nokia N78 doet McGuider het perfect, op een puntje na. Bij de navigatie wordt het laatste woord afgebroken. Sla linksaf wordt dan dus Sla link....
Is dit een bekend probleem, en zoja, bestaat er een oplossing voor?
Zoals al 5x eerder gevraagd, en geantwoord;quote:
Wachten op de nieuwe versie. Je gebruikt op dit moment een Beta.
Reg. datum: 11 september 2003
Hoi,quote:Barfman schreef op maandag 14 juli 2008 @ 13:01:
Misschien leuk voor in de startpost, er is een programma (Sygic Colors) waarmee je alles kan aanpassen binnen sygic.
- Change Colors, Font Types and Sizes,
- Extract and change icons and bitmaps
- Change roads visibility and draw style.
- Import Color & Font configuration from another sygic folder.
- en nog veel meer.....
Er staan wat screenshots op de site.
Sygic Colors
Ik heb McGuider draaien op mijn Touch Diamond, maar vanwege de VGA resolutie zijn zowel de teksten als de ikoontjes bijzonder lastig leesbaar
Met Sygic Colors schijn ik dat zelf aan te kunnen passen, maar de link werkt niet (meer?). Enig idee waar ik die tool nog kan krijgen?
To question is to grow.
Sygic Colorsquote:j0bro schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 11:47:
[...]
Hoi,
Ik heb McGuider draaien op mijn Touch Diamond, maar vanwege de VGA resolutie zijn zowel de teksten als de ikoontjes bijzonder lastig leesbaar
Met Sygic Colors schijn ik dat zelf aan te kunnen passen, maar de link werkt niet (meer?). Enig idee waar ik die tool nog kan krijgen?
Heb er gelijk even de beta versie bijgedaan.
Als je wilt, post je resultaten! Indien je er veel aan hebt, dan neem ik het geheel op in de startpostquote:j0bro schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 11:47:
[...]
Hoi,
Nog iets: Ik had al vermeld dat bij het melden van tankstations langs de route de tankstations aan de snelweg niet worden gemeld. Hierbij een uitzondering: de Total op de A58 richting Eindhoven, net voorbij Tilburg
Plaatje op imageshack (popups!)
En nog een algemene vraag:
Weet iemand waarom de verkeersborden in McGuider de ene keer groen zijn en de andere keer blauw? Betekent dat iets, en zo ja, wat dan? Heb het nog niet kunnen ontdekken
Hoe kan ik een dergelijk .pak bestand openen? Want zo kan ik misschien het afkappen van de woorden die ik tegenkom in versie: 7.50.408 en 7.52.514 tijdelijk oplossen...?!quote:BastiaanN schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 17:12:
[...]
Inderdaad![]()
![]()
Vraag me af of het mogelijk is om je eigen stemmen te maken net zoals bij StomStom. Denk het wel want het zijn gewoon .pak bestanden met wat .wav files erin.
Ik vond van TomTom, Bram altijd een fijne stem om mee te navigeren.
Was mij ook al opgevallen. Kan het zijn dat als je op de snelweg zit de borden blauw zijn en als je nog de snelweg op moet, de borden groen zijn? Ik zal er eens op letten de volgende keer.quote:FreakyNot schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 18:13:
En nog een algemene vraag:
Weet iemand waarom de verkeersborden in McGuider de ene keer groen zijn en de andere keer blauw? Betekent dat iets, en zo ja, wat dan? Heb het nog niet kunnen ontdekken
doing nothing is very hard to do...you never know when you're finished....
Klopt, ze hadden de fout ook al gevonden. het had iets te maken met de instructies van de volgende afslag, die werden onbedoeld samengevoegd ofzo.quote:FreakyNot schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 18:13:
Ik heb weer een paar "verkeerde pijlen" gevonden, en iedere keer zijn er meer dan 2 richtingen om uit te kiezen als het fout gaat, lijkt dus structureel.
Maar goed, we wachten af
Gewoon met een archiver die .pak files aankan (google ftw!quote:Beontherapy schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 22:27:
[...]
Hoe kan ik een dergelijk .pak bestand openen? Want zo kan ik misschien het afkappen van de woorden die ik tegenkom in versie: 7.50.408 en 7.52.514 tijdelijk oplossen...?!
BastiaanN wijzigde dit bericht 22-07-2008 23:22 (29%)
Ah, dat zou heel goed kunnen ja, want het was me ook al opgevallen dat ik bij het 1e verkeerslicht verkeerde pijlen kreeg en bij de 2e helemaal niks...quote:BastiaanN schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 23:21:
[...]
Klopt, ze hadden de fout ook al gevonden. het had iets te maken met de instructies van de volgende afslag, die werden onbedoeld samengevoegd ofzo.
Maar goed, we wachten af
ik heb ook een vreemd foutje/bugje/unwanted feature gevonden.
als ik over de weg rij die in het plaatje aangegeven staat, zegt McGuider dat ik rechtsaf moet, terwijl het plaatje van McGuider net als de googlemaps 1 rechte weg laten zien.
Het lijkt er op dat McGuider de zeer flauwe bocht op de kruising die dus gewoon rechtdoor is als een rechtsaf ziet, probleem is dus dat je ook daadwerkelijk rechtsaf kunt, maar dan kom je niet op je bestemming
het stukje route googlemaps:
http://maps.google.nl/map...;ie=UTF8&t=h&z=16
versie 7.50408, kaart 7.54
Zou kunnen! heb je ze kunnen afspelen dan? anders ga ik dat even proberen.quote:Gh0stw4lk3r schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 09:58:
volgens mij zijn de wav bestanden eigenlijk ogg bestanden met een wav extensie, misschien dat wat verklaard BastiaanN?
als ik over de weg rij die in het plaatje aangegeven staat, zegt McGuider dat ik rechtsaf moet, terwijl het plaatje van McGuider net als de googlemaps 1 rechte weg laten zien.
Het lijkt er op dat McGuider de zeer flauwe bocht op de kruising die dus gewoon rechtdoor is als een rechtsaf ziet, probleem is dus dat je ook daadwerkelijk rechtsaf kunt, maar dan kom je niet op je bestemming
het stukje route googlemaps:
http://maps.google.nl/map...;ie=UTF8&t=h&z=16
versie 7.50408, kaart 7.54
Dat heb ik toevallig gisteren avond ook gemerkt in Almelo. Echter zei ze wel van "Flauwe bocht naar links" maar het is inderdaad erg verwarrend. Ik ga dit ook even mailen
Wat ik overigens ook een beetje dom vind is de spraak op de snelweg "Over 100 meter zometeen rechtsaf slaan". Waar komt die zometeen weg?
Zelfde issue hier >quote:Gh0stw4lk3r schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 09:58:
http://maps.google.nl/map...;ie=UTF8&t=h&z=17
Xymox wijzigde dit bericht 23-07-2008 14:51 (39%)
Ik heb McGuider v7.52 en krijg een unexpected error en start verder niet op?quote:
WHWWLMXP
Reg. datum: 23 juni 2002
Vreemd, het zou wel gewoon moeten werken. Misschien moet je anders eens proberen een mail te sturen naar die lui van Sygic, die schijnen vrij goed en snel te antwoorden.quote:Timmai schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 16:35:
[...]
Ik heb McGuider v7.52 en krijg een unexpected error en start verder niet op?
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 20 21 22 23 last