Hoofdcategorieën
Topicacties

Het Sygic McGuider Topic

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 19 20 21 22 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 09 mei 2007

Nogmaals bedankt. Dat kan ik dan meteen even vragen, als ik toch moet bellen voor die licensie.

roydejong.nl

@bastiaan, is er eigenlijk iets bekend over wanneer de nieuwe versie van mcguider uit komt? Zou graag van mijn drive af willen stappen :+

bla?

[GoT]BastiaanN

quote:
Q-bone schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 15:13:
@bastiaan, is er eigenlijk iets bekend over wanneer de nieuwe versie van mcguider uit komt? Zou graag van mijn drive af willen stappen :+
Hij staat gepland op eind zomer 2008. Nog even wachten dus ;)

"The nice thing about standards is that there are so many of them to choose from."

Als ik nu op http://activate.sygic.com/ alles invul, krijg ik dan ook de juiste code?

EDIT: nee dus, de productcode moet eerst worden ontgrendeld.

geestschrijver wijzigde dit bericht 16-07-2008 16:04 (27%)

Reg. datum: 04 december 2006

quote:
BastiaanN schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 21:26:
[...]
Wat mij overigens opvalt is dat Sygic nu ook het afslag nummer aangeeft (of deed hij dat al? :P)
"Neem de afslag, 17" zegt ze nu.
Dat doet ze bij mij ook al....
Trouwens... wie heeft de griekse mevrouw al geprobeerd? Ik versta geen woord Grieks, maar ze klinkt wel sensueel :9 ;)

[GoT]BastiaanN

quote:
FreakyNot schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 16:25:
[...]
Dat doet ze bij mij ook al....
Trouwens... wie heeft de griekse mevrouw al geprobeerd? Ik versta geen woord Grieks, maar ze klinkt wel sensueel :9 ;)
Inderdaad :9~ :P

Vraag me af of het mogelijk is om je eigen stemmen te maken net zoals bij StomStom. Denk het wel want het zijn gewoon .pak bestanden met wat .wav files erin.

Ik vond van TomTom, Bram altijd een fijne stem om mee te navigeren.

"The nice thing about standards is that there are so many of them to choose from."

Reg. datum: 15 juli 2008

quote:
Q-bone schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 10:47:
[...]

Of je zet je DM (direct message) even aan :*) of je update je profiel, zodat er een mail adres zichtbaar is... kunnen andere je weer helpen :+
Ok tot nader orders. :)

Reg. datum: 29 september 2006

quote:
Q-bone schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 10:56:
[...]

Heb exact hetzelfde ;) zie eerdere posts. Welke versie heb je draaien? de drive beta? of mcguider zelf? Misschien kun je de nieuwe beta delen? zodat deze bijvoorbeeld ook op de n78 getest kan worden 8)
Heb hetzelfde probleem met de N78! :(

Versie Sygic McGuider 7.52.514 Beta.

Iemand al een oplossing

Ik heb, in verband met de komende vakantie, een NP-categorie aangemaakt met de naam Schotland. Hierin staan, bijvoorbeeld, de ferryterminal van IJmuiden, die van Newcastle en de eindbestemming, in Schotland dus. Als ik vervolgens probeer te navigeren naar een van deze NP's, krijg ik steevast de melding "Sorry, er is geen schotland in dit gebied". Terwijl ik wel de goede kaarten aan elkaar heb gekoppeld. Dit begrijp ik niet, ze staan er echt in. Wat bedoelt hij met "dit gebied"?

[GoT]BastiaanN

quote:
geestschrijver schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 19:42:
Ik heb, in verband met de komende vakantie, een NP-categorie aangemaakt met de naam Schotland. Hierin staan, bijvoorbeeld, de ferryterminal van IJmuiden, die van Newcastle en de eindbestemming, in Schotland dus. Als ik vervolgens probeer te navigeren naar een van deze NP's, krijg ik steevast de melding "Sorry, er is geen schotland in dit gebied". Terwijl ik wel de goede kaarten aan elkaar heb gekoppeld. Dit begrijp ik niet, ze staan er echt in. Wat bedoelt hij met "dit gebied"?
Ja, die is ook nieuw voor mij. Ik zal eens kijken of ik hem kan reproduceren.

Edit;
Ja een beetje raar. Maar je kunt blijkbaar alleen navigeren naar een nuttige-plaats in de buurt. Je kan niet navigeren naar een nuttige plaats die tever wegligt :? Beetje raar als je het mij vraagt. Workaround is om ze tijdelijk in de NP categorie favorieten toe te voegen ipv de NP-Categorie "schotland".

Ik ga hier natuurlijk even een mailtje over sturen naar Sygic ;)

BastiaanN wijzigde dit bericht 16-07-2008 19:52 (22%)

Zet ik nu in dezelfde categorie een NP die dichter bij huis is, dan vindt hij die wel. Het lijkt dus alsof een NP binnen een bepaalde straal van de huidige locatie moet zijn. Zou je dat ergens kunnen instellen? Ik heb niets in die richting kunnen vinden.

EDIT: we gingen even langs elkaar heen...

geestschrijver wijzigde dit bericht 16-07-2008 19:54 (8%)

[GoT]BastiaanN

quote:
geestschrijver schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 19:53:
Zet ik nu in dezelfde categorie een NP die dichter bij huis is, dan vindt hij die wel. Het lijkt dus alsof een NP binnen een bepaalde straal van de huidige locatie moet zijn. Zou je dat ergens kunnen instellen? Ik heb niets in die richting kunnen vinden.

EDIT: we gingen even langs elkaar heen...
Er zou naast "Nuttige Plaats in de buurt" ook gewoon een optie moeten zijn waarmee je naar een willekeurige nuttige plaats kan navigeren zonder dat er een x aantal kilometers aangekoppelt zit, kans is overigens groot dat ze hier al mee bezig zijn.

Reg. datum: 29 september 2006

quote:
Friebo schreef op maandag 14 juli 2008 @ 19:17:
Op mijn nokia N78 doet McGuider het perfect, op een puntje na. Bij de navigatie wordt het laatste woord afgebroken. Sla linksaf wordt dan dus Sla link....

Is dit een bekend probleem, en zoja, bestaat er een oplossing voor?
Dat is dus ook mijn "probleem" :(

In de TomTom gebruikte ik favorieten bijna nooit, omdat het al gauw een rommeltje wordt. Met NP-categorieen kan alles meteen mooi worden geordend. Op deze manier kan ik McGuider dus - nog - niet gebruiken, blijkbaar. Geen ramp, wel jammer.

[GoT]BastiaanN

quote:
geestschrijver schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 20:42:
In de TomTom gebruikte ik favorieten bijna nooit, omdat het al gauw een rommeltje wordt. Met NP-categorieen kan alles meteen mooi worden geordend. Op deze manier kan ik McGuider dus - nog - niet gebruiken, blijkbaar. Geen ramp, wel jammer.
Ik geef ze eerst wel even de tijd om mijn huidige waslijst af te werken :P daarna stuur ik even deze suggestie het testers netwerk op.

Het komt allemaal goed!

Reg. datum: 16 juli 2008

quote:
BastiaanN schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 20:57:
* Heeft wat eye-candy van de nieuwe sygic :D (Ja heb zelf de echte beta :P)
  1. Ze hebben rare waarschuwingsscherm wat herzien, er staat nu een iets duidelijkere tekst
  2. Een heleboel route mogelijkheden toegevoegd _/-\o_
  3. Software is een stuk duidelijker, een heleboel teksten zijn herzien.
Voor de opletters onder ons, nee de TMC zit hier nog niet in verwerkt, ja er staat Sygic Drive maar hij gaat eigenlijk door het leven als McGuider 1.5 :)

Natuurlijk geen eye-candy zonder plaatjes:

[afbeelding] [afbeelding]

offtopic:
@ Modjes; Sorry voor het niet gebruiken van de edit knop, zag pas na het plaatsen van dit bericht dat ik de laatste poster was :+
Is het ook mogelijk in de laatste update om een aangepaste snelheid aan te geven (bij tomtom kon je tot 66 km/u aangeven. Ging de route nog wel over de snelweg en had je een extra tijdbuffer ivm files in de spits. Onder de 66 ging je van de snelweg af.)

En is het in de update mogelijk om via snelcodes het menu te bedienen zoals in TomTom Nav?
code 665 was bijvoorbeeld uitzetten.
code 51 dag of nacht stand.
Delete toets geluid mute
joystick toets links volume zachter (en tevens herhaling laatste uitgesproken instructie)
joystick toets rechts volume harder (en tevens herhaling laatste uitgesproken instructie)

[GoT]BastiaanN

quote:
crazydutchman79 schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 01:33:
[...]

Is het ook mogelijk in de laatste update om een aangepaste snelheid aan te geven (bij tomtom kon je tot 66 km/u aangeven. Ging de route nog wel over de snelweg en had je een extra tijdbuffer ivm files in de spits. Onder de 66 ging je van de snelweg af.)

En is het in de update mogelijk om via snelcodes het menu te bedienen zoals in TomTom Nav?
code 665 was bijvoorbeeld uitzetten.
code 51 dag of nacht stand.
Delete toets geluid mute
joystick toets links volume zachter (en tevens herhaling laatste uitgesproken instructie)
joystick toets rechts volume harder (en tevens herhaling laatste uitgesproken instructie)
Voor beide, nee. maar die shortcuts hebben voor veel meer mensen toegevoegde waarde dus daar gaat nog even een mailtje over de deur uit :)

Wat bedoel je overigens met de eerste? ik heb het nog nooit gezien in TomTom.

BastiaanN wijzigde dit bericht 17-07-2008 09:46 (6%)

Er wordt beweerd dat McGuider slechts een keer overgezet kan worden op een ander kaartje, althans, zo had ik het begrepen. Dit is echter een misvatting, blijkt nu, want als ik de kaarten op een derde sd-kaart overzet, met het bestand licence.txt waarin de code staat die ik gisteren van TeleAtlas heb gekregen, doet hij het ook gewoon. Wat ze dus blijkbaar bedoelen, is dat je maar een keer zo'n code krijgt.

Die code hangt volgens mij gewoon aan de apparaatcode, of hoe noem je dat. In het licentiebestand van de illegale probeerversie die ik hiervoor gebruikte staat gewoon dezelfde code, die ik ooit heb gegenereerd op een malifide website.

[GoT]BastiaanN

quote:
geestschrijver schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 09:51:
Er wordt beweerd dat McGuider slechts een keer overgezet kan worden op een ander kaartje, althans, zo had ik het begrepen. Dit is echter een misvatting, blijkt nu, want als ik de kaarten op een derde sd-kaart overzet, met het bestand licence.txt waarin de code staat die ik gisteren van TeleAtlas heb gekregen, doet hij het ook gewoon. Wat ze dus blijkbaar bedoelen, is dat je maar een keer zo'n code krijgt.

Die code hangt volgens mij gewoon aan de apparaatcode, of hoe noem je dat. In het licentiebestand van de illegale probeerversie die ik hiervoor gebruikte staat gewoon dezelfde code, die ik ooit heb gegenereerd op een malifide website.
Als het goed is staat in de licence.txt <codeoriginelesd>-<codeteleatlas>. Bij mij werkt het overzetten naar een andere SD niet, wellicht omdat het totaal een ander type is, kan het niet vertellen. Heb je hem daarna ook helemaal opnieuw geinstalleerd? Maar dan nog, ze doen bij Sygic uberhaubt niet moeilijk om het nog een keer extra over te zetten.

Nee, ik heb 'm niet opnieuw geinstalleerd. Overigens werkt het derde - en vermoedelijk ook het tweede - kaartje niet op m'n MIO P360 PDA met die code, wat natuurlijk logisch is als het samenhangt met de apparaatcode. Dus het originele kaartje kan je overal in stoppen, het tweede kaartje alleen in het apparaat waar de activeringscode bij hoort, in mijn geval de N82. Dus daar komt die dodgy website weer van pas... tenzij ze bij TeleAtlas ook daar een code voor verstrekken.

[GoT]BastiaanN

quote:
geestschrijver schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 10:05:
Nee, ik heb 'm niet opnieuw geinstalleerd. Overigens werkt het derde - en vermoedelijk ook het tweede - kaartje niet op m'n MIO P360 PDA met die code, wat natuurlijk logisch is als het samenhangt met de apparaatcode. Dus het originele kaartje kan je overal in stoppen, het tweede kaartje alleen in het apparaat waar de activeringscode bij hoort. Dus daar komt die dodgy website weer van pas... tenzij ze bij TeleAtlas ook daar een code voor verstrekken.
Ah, dat zou inderdaad heel erg goed kunnen :) Zuinig zijn op het originele sdtje dus ;)

Plaats ik nu de data op de gewone SD-kaart van mijn PDA, dan komt McGuider met een andere apparaatcode. Die hangt blijkbaar toch samen met het kaartje, of het soort kaartje. En hier werkt de activeringscode voor het micro-SD-kaartje niet. (Maar eerder genoemde website weer wel.)

geestschrijver wijzigde dit bericht 17-07-2008 10:39 (7%)

Er was eens een foto .........
Reg. datum: 01 november 2004

Ik ben eens wat aan het proberen met Sygic McGuider.

Ik heb de Benelux kaart en de Franse kaart. Ik heb het .mlm bestandje aangepast zodat het programma een multikaart kiest.

Maar als ik nu wil navigeren naar een adres in Frankrijk kan dat niet. De enige landenkeuzes die ik krijg zijn België Nederland en Luxemburg. Ik kan wel navigeren naar een adres in Frankrijk maar dan moet ik eerst de Franse kaart kiezen. Klopt dit of doe ik iets verkeerd?

Waarschijnlijk deed ik iets verkeerd. Ik heb wat zitten rommelen op de sd-kaart met de bestanden en het .mlm bestand. Nu gaat het in ieder geval wel goed.

Kwakky wijzigde dit bericht 17-07-2008 13:04 (15%)

[Canon EOS 350D] [Canon EF-S 17-55mm 2.8] [Canon EF 50mm 1.8] [Canon EF 70-300mm 4-5.6] [Canon 430EX] [Foto's]

[GoT]BastiaanN

quote:
Kwakky schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 12:12:
Ik ben eens wat aan het proberen met Sygic McGuider.

Ik heb de Benelux kaart en de Franse kaart. Ik heb het .mlm bestandje aangepast zodat het programma een multikaart kiest.

Maar als ik nu wil navigeren naar een adres in Frankrijk kan dat niet. De enige landenkeuzes die ik krijg zijn België Nederland en Luxemburg. Ik kan wel navigeren naar een adres in Frankrijk maar dan moet ik eerst de Franse kaart kiezen. Klopt dit of doe ik iets verkeerd?
Je doet hoogstwaarschijnlijk iets verkeerd ;) het moet de naam van de folder zijn die je opneemt in het .mlm bestand.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 19 20 21 22 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: