Gathering of Tweakers

Quicksearch
Ik werk met een nogal dichtgetimmerde browser. Ik draai geen javascript, flash etc. Een bijeffect daarvan is dat ik op bijna geen enkele site meer advertenties zie, Inclusief t.net.

Hoe gaat jullie policy daar mee om?

Tweakers.net kan je niet verplichten om flash en javascript actief te hebben natuurlijk. En voor zover ik weet maakt dat ook niet zoveel uit (tenminste, dat werd laatst ergens gezegd, maar kan nu natuurlijk niet meer vinden wie het precies zei en wat er precies is gezegd, maar dat kan een admin vast bevestigen).

Acties: [view][quote]

Door: crisp Devver / Moderator WEB
Papa van Jeremy \o/

Wij verbieden gebruikers ook niet om Lynx te gebruiken ;)
quote:
C.Mongler schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 00:00:
Ik werk met een nogal dichtgetimmerde browser. Ik draai geen javascript, flash etc. Een bijeffect daarvan is dat ik op bijna geen enkele site meer advertenties zie, Inclusief t.net.

Hoe gaat jullie policy daar mee om?
Het enige sideeffect is dat je ook niet volledig van alle features van Tweakers gebruik kan maken. Maar dat is een keuze die aan jezelf is. Maar als je gericht advertenties gaat blokkeren in browsers waarin alle faciliteiten om banners te laten zien aanwezig/geactiveerd zijn ga je wel tegen de policy in.

Geen JS => Geen Banners => Geen leuke features
Geen Flash => Geen flash banners => wel andere banners

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws