@nedra: leuke foto ! fiets staat wel iets te kortbij naar mijn gevoel.
@augmentor: ik vind de zon die je nog net ziet boven de bomen storend. Lucht is wel zondermeer prachtig. Wolken lenen er zich voor om ze miscshien nog een tikkeltje dreigender te maken ?
@blablable: volgens mij staat je kasteel een tikkeltje scheef. Vind het net te min kleuren om fijn te kijken. Het doet me nu aan als net niet zwart/wit durven kiezen, maar ook niet voor kleuren te gaan. Witte plekken in de wolken zijn ook beetje jammer, de lucht geeft wel sfeer eraan.
@jboutier: ik zou hem nog een tikkeltje croppen, zodat die steen in de rechter onderste hoek weg is, stoort mij een beetje met kijken omdat het maar een halve steen is en niet erg nuttig aanwezig is. Voor de rest een leuke foto.
@japie.g: ik vind de foto zelf (qua compositie) niet erg interessant. Ivm je bewerking (kan ook aan mijn monitor liggen): de autobanden doen me een beetje blauwig aan.
@twixx: zoals boven al gezegd zie je de snelheid wel terug in de foto, maar niet een erg boeiende plaat voor de rest.
@knarf74: lekkere plaat heb je te pakken daar, heb er persoonlijk niets aan toe te voegen.
en nu mijn foto \o/ Normaal heb ik het niet zo begrepen op zwaar bewerkte foto's, maar wilde me eens uitleven op deze. Royale hengsten zitten te geven aan blacks en saturation sliders. Ben zelf redelijk tevreden over het eindresultaat, nu kijken wat de rest van de wereld er over denkt en wat er beter kan.
Foto is gemaakt in een parkje in Milaan (kom even niet meer op de naam, maar het is meteen achter het fort). Blijkbaar hangen koppeltjes er sloten met hun naam op geschreven aan een brugje daar. Het hele ding hing boemvol hangsloten en was volgeschreven met namen / teksten.