Hoofdcategorieën
Topicacties

Sony Ericsson C702

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 last

Reageer Nieuw Topic
Poing
Reg. datum: 18 maart 2002

quote:
primusz schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 21:51:
Tja chinezen he.. copyright = right to copy ;)

Die SEMC driver had ik ook problemen mee trouwens, ik draai vista 64-bit wat dus niet supported is.. misschien morgen even op de laptop van m'n werk proberen met XP pro.
Ik probeer het nog even op een laptop met 32bit Vista. Op deze pc wil het echt niet lukken, 't is zelfs een installatie van nog geen twee maanden oud, dus erg vervuild kan hij niet zijn.

Dual standby en dual bluetooth, altijd handig.. :/
http://www.dealextreme.com/productimages/sku_15036_1.jpg

Ik vind de originele C702 toch mooier...

Reg. datum: 08 augustus 2002

Heeft iemand hier al een exchange account werkend gekregen? Mij lukt het niet, de instellingen overgenomen van mijn wondows mobile toestel (nog eens gecheckt bij de mailprovider, moest het doen) Elke sessie dezelfde fout: mislukt, communicatie verbroken.

SE helpdesk zei dat er wellicht een SSL cert. ontbreekt, maar het cert. dat ik heb wordt niet geaccepteerd: Gepusd via Bluetooth, dat lukt maar hij weigert vanwege "invalid cert." wat niet klopt

Zowel bij Vodafone als bij T-mobile werkt hij overigens niet...

Citroën DS 23 IE
Reg. datum: 05 oktober 2002

quote:
Nope. Ik vind er ook niks over terug. Maar ik heb op diverse fora gelezen dat ze verwachten dat SE binnenkort met nieuwe kleuren komt (W980i, G502, K770i, K550i, W350i & W660i kregen afgelopen week allemaal nieuwe kleuren). Dus ik wacht nog even ;)

colijn.be Nikon D70s - 18-70 kitlens - 70-210 Nikkor zoom

Reg. datum: 12 januari 2008

quote:
primusz schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 21:51:
Tja chinezen he.. copyright = right to copy ;)

Die SEMC driver had ik ook problemen mee trouwens, ik draai vista 64-bit wat dus niet supported is.. misschien morgen even op de laptop van m'n werk proberen met XP pro.
Vraag me af of die namaak dingen een beetje goed zijn of dat het echte bagger is. Vermoed dat er weinig vraag naar zal zijn vanuit Europa.

Dawwgg

quote:
looskuh schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 00:24:
Volgens mij krijgen sommige walkman-phones wel zo'n converter mee. Anders eentje bestellen op de moeder aller cheap-electronica-import-uit-Verweggistan-sites: http://www.dealextreme.com/

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.7099
Nou, ik heb het plugje binnen... EN HIJ WERKT NIET!

Mooi shit dus. Ook zonde van de 20 euro voor de geheugenkaart waar nu allemaal muziek op staat die ik alleen via een k*t-koptelefoontje kan luisteren.

Dat samen met de trage interface, de onmogelijke trage GPS, het vastlopen, het vreselijk snel toetsenblokkeren, en het wegvallen van de spreker aan de andere kant voor een paar seconden in vrijwel elk gesprek, maken dat ik echt spijt heb van de aankoop.

Helaas ga ik naar het buitenland, en kan ik het me niet veroorloven om de telefoon terug te sturen vanwege het uitvallen en vastslaan. Dat moet dus over een paar maanden...

Daily Dose @ Interaddict Forum

Luiaard
Reg. datum: 19 februari 2001

Nieuwe kleur gespot:

http://i244.photobucket.com/albums/gg40/jigonx/c702-1.png

Ziet er best stoer uit vind ik :)

edit:
Plaatje gefixed

primusz wijzigde dit bericht 02-09-2008 15:54 (14%)

Citroën DS 23 IE
Reg. datum: 05 oktober 2002

Ik zie niks maar neem aan dat je Energy Black gezien hebt?

colijn.be Nikon D70s - 18-70 kitlens - 70-210 Nikkor zoom

Poing

quote:
primusz schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 14:11:
Nieuwe kleur gespot:

[afbeelding]

Ziet er best stoer uit vind ik :)

edit:
Plaatje gefixed
Die is wel mooi, waarom was die er niet eerder?! 8)7

Reg. datum: 12 januari 2008

Vind de gewone zwarte mooier. Op de gewone zwarte hadden ze alleen de doorschijnende kleur van de cijfers op de toetsen niet geel maar gewoon witachtig moeten maken.

Algemene opmerking over de C702: ik vind de menu's te traag en de toetsen wat stijf (dat laatste zal te maken hebben met de bescherming tegen water en stof). Verder ligt het toestel wel lekker in de hand.

bert-nl wijzigde dit bericht 04-09-2008 19:40 (38%)

Luiaard

Menu is inderdaad traag. De nieuwe firmware brengt daar ook geen noemenswaardige verbetering in (erop zitten is me wel gelukt op de laptop van m'n vriendin :P).
Reg. datum: 13 december 2003

Vreemd ik vind hem écht wel sneller geworden met de nieuwe software erop.

Poing

quote:
looskuh schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 11:23:
[...]

Mooi shit dus. Ook zonde van de 20 euro voor de geheugenkaart waar nu allemaal muziek op staat die ik alleen via een k*t-koptelefoontje kan luisteren.
Ik heb nog even hetzelfde kabeltje (maar dan wit) opgezocht wat ik ooit voor m'n K750i had gekocht. Het gaat er wat moeilijker in dan de headset, maar hij werkt wel gewoon op de C702. Ik had er speakertjes op aangesloten.
quote:
primusz schreef op donderdag 04 september 2008 @ 19:49:
Menu is inderdaad traag. De nieuwe firmware brengt daar ook geen noemenswaardige verbetering in (erop zitten is me wel gelukt op de laptop van m'n vriendin :P).
Haha, mij is het updaten eindelijk ook gelukt met de laptop van m'n vriendin. Ik merk weinig verandering in werking van het menu. Misschien dat het menu ietsjes sneller is, maar nog steeds trager dan dat ik op de knoppen kan drukken. Vastlopen doet hij nog steeds wel eens, alleen heb ik nog niet de batterij los hoeven halen. Uit en aanzetten was voldoende.
Gisteren werkte ineens de snelmenu knop (onder het groene telefoontje) niet meer. Na uit en aanzetten kwam het menu weer wel tevoorschijn.

Toevoeging 12 september:
Van de week nog met de GPS gespeeld in de natuur rond Arnhem. Ik ben niet erg onder de indruk van de gps. Het duurde ruim een half uur en drie vastlopers (accu moeten loshalen) voordat ik een positie had bepaald waarmee de tracker applicatie eindelijk een training kon starten. (Ik gebruik alleen gps, ik heb geen duur data abonnement om assisted gps te gebruiken.) Op open plekken gaat het dan redelijk, maar onder of zelfs naast bomen gaat het mis. Als je stilstaat blijft hij de afstand doortellen omdat hij waarschijnlijk geen goed signaal meer doorkrijgt.
Zelfs Garmin Nuvi autonavigatie systeem doet het dan toch stukken beter qua ontvangst, maar die heeft dan ook zo'n Sirfstar ontvanger. Ik denk dat de SE een paperclip en aluminiumfolie als gps ontvanger heeft. ;)

BounceMeister wijzigde dit bericht 12-09-2008 13:11 (23%)

Reg. datum: 11 februari 2007

Ik heb dit toestel nu ook al een paar dagen.

Bediening is natuurlijk helemaal anders dan de Nokia's die ik afgelopen jaren heb gehad.

Pluspunt is de camera...

Nadeel is dat je bij een inkomend gesprek niet alleen de beltoon kan afzetten, maar enkel het gesprek weigeren...

Ook heb ik een probleem met de Bluetooth verbinding met m'n laptop (ACER 7720G).
Valt steeds weg bij PC suite, ook als je de GSM als remote of bediening van Media player wil gebruiken werkt het helemaal niet.

Weet iemand hoe je die Bleutooth - meuk op de Laptop effe kan updaten ofzo ?

Ik ga zodadelijk ook eens een harde reset doen op de GSM,
De instellingen voor WAP-MMS-Internet van de site van Sony Ericsson werken totaal niet, ook die van Proximus doen totaal niks.

ik heb alles geregeld door zelf een profiel te maken :

(Bij internetinstellingen : internet.proximus.be, en bij email relay.proximus.be... Niks van paswoorden, versleutelingen, IP of DNS adressen...)

Reg. datum: 15 september 2008

Sinds zaterdag heb ik mijn C702 en gisteren heb ik de GPS maar eens getest.. Ik ben gaan mountainbiken met de GSM in mijn jaszak (op de rug) en de ontvangst heeft het de hele tijd gedaan, ook in de bossen! Ik heb Tracker laten lopen en heb nu dus voor ruim een uur aan data! Maar ik weet nog niet hoe ik die data van de telefoon af kan krijgen om het in google maps te bekijken....

Overigens duurt het inderdaad erg lang voordat hij ontvangst heeft, maar daarna gaat het ook goed. En met al mijn gespeel is hij wel 2 of 3 keer blijven hangen (batterij eruit).
Mijn data abbo begint pas over een week, misschien gaat de GPS bepaling dan beter.

Heeft iemand nog leuke tips voor applicaties om erop te installeren??

Oh, en als je GPS aan hebt staan bij de instellingen, is hij dan ook actief? Ik zie het icoontje namelijk niet linksboven staan dus ga ik ervanuit dat hij niet actief is en dus geen extra batterij kost. Iemand mee eens??

Luiaard

quote:
Flatfour schreef op zondag 14 september 2008 @ 15:40:
Nadeel is dat je bij een inkomend gesprek niet alleen de beltoon kan afzetten, maar enkel het gesprek weigeren...
Ik kwam er net (per ongeluk) achter dat als je de volume - knop indrukt als je gebeld wordt de beltoon uit gaat :P
Reg. datum: 11 februari 2007

Idd, ook gevonden !

Weet er ook iemand hoe dat zit met die "streaminginstellingen" ?

Kan je daar youtube filmpies mee zien ofzo ? :)

Poing

quote:
superoscar schreef op maandag 15 september 2008 @ 11:59:
Oh, en als je GPS aan hebt staan bij de instellingen, is hij dan ook actief? Ik zie het icoontje namelijk niet linksboven staan dus ga ik ervanuit dat hij niet actief is en dus geen extra batterij kost. Iemand mee eens??
Volgens mij is GPS alleen actief als je het icoontje ziet. Als de GPS actief is, wordt de telefoon namelijk veel warmer. Dat is dus alleen het geval als ik dat icoontje ook zie.
Als je de statusinfo van de gps opstart en deze minimaliseert, blijft de GPS actief. Je ziet dan ook het icoontje en de telefoon wordt dan lekker warm.

Als je GPS uitzet in het menu, kan je de applicaties die GPS nodig hebben niet opstarten zonder een melding te krijgen dat GPS niet beschikbaar is.

quote:
quote:
looskuh schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 00:24:
Volgens mij krijgen sommige walkman-phones wel zo'n converter mee. Anders eentje bestellen op de moeder aller cheap-electronica-import-uit-Verweggistan-sites: http://www.dealextreme.com/
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.7099

Same here. Ik heb hetzelfde plugje besteld, maar ook geen succes. :(

Edit:
Ik heb nog even rondgekeken op de website van dealextreme en kwam dit tegen in een review:
quote:
The cable worked well after I read a review here by another person who purchased it and I learned that the adapter won't work properly unless it is plugged in upside down.
Even uitgeprobeerd, en inderdaad als ik de plug 'verkeerd om' installeer werkt ie prima! 8)7

Chicken wijzigde dit bericht 18-09-2008 17:31 (29%)
Reden: Nieuwe info

Roll on!

Heb hem nu ook 3 dagen binnen. Prima toestel, afgezien van dat het me nog altijd niet is gelukt om een GPS fix te krijgen. Ik heb de nieuwste firmware, maar ik krijg pertinent geen satellietconnectie aldus GPS Status. Vandaag 2 uur non-stop de GPS aangehad in de auto, zonder succes. Ergo: dit zuigt :(

edit: zojuist de firmware opnieuw geflashed, en nu wederom aan het wachten op een cold fix...

edit2: ik krijg hier in huis inmiddels 2 satellieten te pakken. Zo eens buiten testen.

Whieee wijzigde dit bericht 27-09-2008 12:45 (23%)

"Conclusion is the point where someone got tired of thinking"

Ik heb mijn telefoon al een tijdje in gebruik en daarom maar eens een review geschreven. Misschien iets voor de TS?

Feedback is welkom.

Luiaard

Nette review :)

Wat laden via universele USB lader betreft:
Officieel mag een apparaat maar een erg lage stroom op de USB poort trekken totdat er succesvolle communicatie/identificatie is. Pas dan mag een apparaat volledig inschakelen en tot 500 mA gebruiken.
Veel goedkope producten voldoen hier niet aan maar volgens de officiele specs zou je dus geen stroom mogen trekken uit een 'domme' universele lader.
Thanks.

'Jammer genoeg' houdt de telefoon zich dus wel aan de spec. :(
Als je een speciaal laderplugje gebruikt, eentje dus met alleen voedings- maar geen datapinnetjes, dan gaat het wel.

Luiaard

Als je een lader overhebt zou je het stekkertje eraf kunnen knippen en die op de + en - van een USB kabel kunnen solderen, dat zou een cheap oplossing kunnen zijn :P

Maar wanneer gebruik je die universele USB lader? Met 220 in de buurt doet de originele lader het wel (is ook compact dus makkelijk mee te nemen) en in de auto heb ik de autolader gekocht voor 2 tientjes ofzo. Zit nog een led in ook! :P
Als ik die reizen maak (www.the7adventures.com) dan heb ik altijd teveel laders en, kabels en stekkers bij me. Ik wil dus zoveel mogelijk naar usb (micro/mini/normaal) en AA batterijen toe. Dan heb ik maar een heel beperkt setje kabels en batterijladers nodig.

Natuurlijk heb ik ook een usb-autolader en universele usb netlader bij me, maar als ik dan weer per apparaat een apart kabel mee moet nemen is dat gewoon irritant.
De telefoon kan alleen zijn foto's en video's overdragen naar mijn image tank als ik de originele kabel gebruik, maar de originele kabel werkt dus niet met de auto of usb lader. Dus nu weer een apart 'dom' plugje en kabeltje dat wel werkt met de telefoon. Heb dus weer 2 kabels voor 1 apparaat.

Misschien niet zo heel relevant voor de meeste mensen maar met mijn rare reizen heb ik vaak te weinig ruimte om mijn halve rugzak vol met laders, kabels, etc. te duwen. ;)

Chicken wijzigde dit bericht 02-10-2008 16:23 (0%)
Reden: Typos

Reg. datum: 24 augustus 2004

Is het mogelijk om GPS-tracking, MP3-speler en stop-watch tegelijkertijd te gebruiken? Ik wil tijdens het hardlopen mijn snelheid kunnen aflezen en ook mp3-tjes skippen of volume veranderen zonder eerst door een heel menu heen te moeten. Daarnaast zou er op de achtergrond een stopwatch moeten lopen, en liefst ook nog een timer-functie, die na bijv. 1 minuut een piepje geeft en dan eenvoudig weer opnieuw opgestart kan worden.

momenteel heb ik een W200i, en met behulp van de menu-shortcuts gaat het daar redelijk mee (zonder GPS/snelheid uiteraard).

En wat is de nauwkeurigheid van de snelheidsmeting?

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: