quote:
looskuh schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 11:23:
[...]
Nou, ik heb het plugje binnen... EN HIJ WERKT NIET!
Mooi shit dus. Ook zonde van de 20 euro voor de geheugenkaart waar nu allemaal muziek op staat die ik alleen via een k*t-koptelefoontje kan luisteren.
Ik heb nog even hetzelfde kabeltje (maar dan wit) opgezocht wat ik ooit voor m'n K750i had gekocht. Het gaat er wat moeilijker in dan de headset, maar hij werkt wel gewoon op de C702. Ik had er speakertjes op aangesloten.
quote:
Haha, mij is het updaten eindelijk ook gelukt met de laptop van m'n vriendin. Ik merk weinig verandering in werking van het menu. Misschien dat het menu ietsjes sneller is, maar nog steeds trager dan dat ik op de knoppen kan drukken. Vastlopen doet hij nog steeds wel eens, alleen heb ik nog niet de batterij los hoeven halen. Uit en aanzetten was voldoende.
Gisteren werkte ineens de snelmenu knop (onder het groene telefoontje) niet meer. Na uit en aanzetten kwam het menu weer wel tevoorschijn.
Toevoeging 12 september:
Van de week nog met de GPS gespeeld in de natuur rond Arnhem. Ik ben niet erg onder de indruk van de gps. Het duurde ruim een half uur en drie vastlopers (accu moeten loshalen) voordat ik een positie had bepaald waarmee de tracker applicatie eindelijk een training kon starten. (Ik gebruik alleen gps, ik heb geen duur data abonnement om assisted gps te gebruiken.) Op open plekken gaat het dan redelijk, maar onder of zelfs naast bomen gaat het mis. Als je stilstaat blijft hij de afstand doortellen omdat hij waarschijnlijk geen goed signaal meer doorkrijgt.
Zelfs Garmin Nuvi autonavigatie systeem doet het dan toch stukken beter qua ontvangst, maar die heeft dan ook zo'n Sirfstar ontvanger. Ik denk dat de SE een paperclip en aluminiumfolie als gps ontvanger heeft.

BounceMeister wijzigde dit bericht 12-09-2008 13:11 (23%)