F1Time - Reggie Biemans (CLASS 1) | Hattrick - FC Strijen (VI.523)
Het F1Time (Online Formule1 Management) topic #13
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Nieuw TopicDat nooit doen, pas repairen/onderdelen vervangen nadat je practise en warmup gedaan hebt.
(Wel eens met de anderen, onderdelen zijn altijd 100% als ze uit de fabriek komen, en slijten niet zonder dat je er ronden mee gereden hebt)
Zoals verwacht is de rek er uit, sta op een 13e plek op de grid, en ik denk niet dat er de rest van het seizoen nog punten in zitten. Het wordt dus afwachten of ik genoeg punten heb om in C2 te blijven....
Financieel begint de boel een beetje beter te worden na de reorganisatie, maar ik zit volgend seizoen ook nog met een paar dure knapen, dus dat wordt financieel ook een moeilijk seizoen, ongeacht of het nu in C2 of C3 is. Ik zit nu nog in Paul Stodard mode, maar misschien moet ik over naar Tom Walkinshaw mode(2 rondjes rijden om toch startgeld te krijgen zeg maar)
Good luck to you all!!
"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1
Reg. datum: 08 mei 2007
Voor de statistieken moet hij er nog even inblijven tot de volgende resetquote:henknap schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 08:47:
We naderen alweer de 1000 posts. Voor de TS: michaeltb - M de Lange doet al een tijdje niet meer mee in C4G33.
6e op de grid van 21 voorlopig, best wel tevreden gezien de matige DRP
nvidia wijzigde dit bericht 19-08-2008 10:57 (15%)
and I was like...whatever!
Vind het persoonlijk een beetje zwakke opmerking dat je als "resetter" gaat klagen dat je kansen verkleinen doordat je in 1 keer promoveert uit C4...quote:SanderF1 schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 11:50:
Ik had gedacht volgend seizoen nog in C4 te blijven en daar heb ik m'n hele "Terug naar C2" plan op gebaseerd, maar zoals het er nu naar uitziet ga ik alsnog promoveren naar C3...beetje jammer aangezien ik dus bepaald niet heb kunnen cashen in C4, maar 30M moet alsnog genoeg zijn...
Vind het mezelf al lastig te verkopen om een jaar te blijven hangen in C3 terwijl ik op promoveren sta, en dan heb ik het niet over 30 mln meenemen, maar vanaf failliet met 10-20 mln doorschuiven...
(merk dat ik toch liever C2 doe)
www.elskamp.org * F1time.com - PB Elskamp C2G3 * Golf? Het 2008 GoT Open
Je hebt spotgoedkope, erg goed, personeel vastgelegd voor 3 seizoenen. Buiten dat kan je gewoon 7 races lang cashen met podiumplaatsen en dan ga je daar over klagen?
Sorry hoor, maar ik zou graag >80 skill voor die prijs vastleggen en zo makkelijk geld verdienen in plaats van bijna 2 miljoen verliezen per race.
Plannen om ergens te blijven zitten om zo geld te verdienen vind ik persoonlijk erg zwak.
Nog leuker, ik heb er een paar in de groep die centen zat hebben, maar toch regelmatig voor een oof gaan...Kijk, iemand die zo'n beetje in de min staat, die kan bijna niks anders dan 30L er in kwakken en gaan met die banaan, maar ik heb het hier over 2 figuren met 30M en 60M
Ben ik dan gek dat ik gewoon m'n races rij, en net m'n hoofd boven water kan houden? Ik heb het eens even nagekeken, een oof zou me tussen de 2,3M en 2,6M meer per race opleveren dan gewoon rijden....
"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1
Het klinkt misschien raar, maar juist omdat ik alles zo goed op orde had in C2 (want de auto was top qua efficiency en gewicht, driver was prima en financieel stond het ook als een huis) was mijn motivatie om verder te gaan helemaal weg. Is misschien een beetje de aard van het beestje, ik ben een bouwer en zodra iets "staat" dan is de lol er voor mij vanaf.
Reg. datum: 25 september 2002
Anyhow hem deze race weer op de grid geknald voor de verandering maar weer is in de buurt van Reggie
Ik heb goede hoop in deze race, gezien mijn strategie
I've Spoken Deal with it :D
Ach met jouw driver ben ik jou toch wel in 5 rondes voorbijquote:
Vast en zeker! Maar ik verwacht vooral Tim snel vooraanquote:Dauthi schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 14:06:
[...]
Ach met jouw driver ben ik jou toch wel in 5 rondes voorbij
Jullie ook succes
Kom op joh, jouw regenbanden zijn een wondermiddel!quote:Requiem19 schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 14:14:
Erg slechte DRP, vroege pitstop, lage verwachtingen.
Jullie ook succes.
We worden iig steeds verder naar achter gedrukt. Vanochtend nog 6e, nu al 10e
Ik heb met deze fueltank nu 12 tests gedaan en 11x 25 practice laps en nog steeds is de conditie 91,2%
Ik snap dat de fueltank minder snel gaat dan andere onderdelen maar dit is zwaar overdreven.
F1Time C3-G12 (Willem Gerritsen)
Euh de wear van de fuel tank is al zo sinds ik F1T speel. En zelfs dan wat klaag je het is 1 onderdeel dat tenminste weinig kosten met zich mee brengt in de toch al dure F1T wereld.quote:The_DoubleU schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 15:54:
Joss, kan je mij uitleggen waarom die fueltank geen bug is?
Ik heb met deze fueltank nu 12 tests gedaan en 11x 25 practice laps en nog steeds is de conditie 91,2%
Ik snap dat de fueltank minder snel gaat dan andere onderdelen maar dit is zwaar overdreven.
Nou mannen wat zijn de strats?
Ik ga voor een 27 - 52
Met je latere stop ben je er sowieso voorbij, gefeliciteerdquote:Dauthi schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 17:06:
Reggie als je nou ter hoogte van scheivlak en bosuit gewoon wat meer links aan houdt kan ik er rustig voorbij
Edit: of niet, haha
Edit2: of toch wel
Joss wijzigde dit bericht 19-08-2008 17:33 (8%)
Maar zo te zien ben ik er als nog voorbij
Ja, en mijn driver heeft weer moeite met op gang komen. Rij 0.3s langzamer dan ik moet kunnen rijden nu.quote:Dauthi schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 17:33:
ik had een driver error die me 1.8s kostte...
Maar zo te zien ben ik er als nog voorbij
Joss wijzigde dit bericht 19-08-2008 17:39 (20%)
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima.
Legale gamescollectie|DVD Collection
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.