Hoofdcategorieën
Topicacties

Het F1Time (Online Formule1 Management) topic #13

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
FC Strijen
Reg. datum: 01 augustus 2002

Je doet overduidelijk iets verkeerd/onlogisch... De vraag is, wat?

Als je niet genoeg ruimte hebt in je fabriek moet je eerst een (niet gemonteerd) onderdeel verwijderen om genoeg ruimte te maken voor een nieuw onderdeel.

Niet gemonteerde onderdelen zullen niet slechter worden, nooit.

F1Time - Reggie Biemans (CLASS 1) | Hattrick - FC Strijen (VI.523)

Burn that Metal
Reg. datum: 07 september 2001

Lijkt er een beetje op dat je voor de test/practise je onderdelen al vervangt ofzo :?
Dat nooit doen, pas repairen/onderdelen vervangen nadat je practise en warmup gedaan hebt.

(Wel eens met de anderen, onderdelen zijn altijd 100% als ze uit de fabriek komen, en slijten niet zonder dat je er ronden mee gereden hebt)
De boer dat is de kerel...

*O* Hoppatee, Racingday!! *O*
Zoals verwacht is de rek er uit, sta op een 13e plek op de grid, en ik denk niet dat er de rest van het seizoen nog punten in zitten. Het wordt dus afwachten of ik genoeg punten heb om in C2 te blijven....
Financieel begint de boel een beetje beter te worden na de reorganisatie, maar ik zit volgend seizoen ook nog met een paar dure knapen, dus dat wordt financieel ook een moeilijk seizoen, ongeacht of het nu in C2 of C3 is. Ik zit nu nog in Paul Stodard mode, maar misschien moet ik over naar Tom Walkinshaw mode(2 rondjes rijden om toch startgeld te krijgen zeg maar)

Good luck to you all!!

"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1

Reg. datum: 08 mei 2007

We naderen alweer de 1000 posts :). Voor de TS: michaeltb - M de Lange doet al een tijdje niet meer mee in C4G33.

FC Strijen

quote:
henknap schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 08:47:
We naderen alweer de 1000 posts :). Voor de TS: michaeltb - M de Lange doet al een tijdje niet meer mee in C4G33.
Voor de statistieken moet hij er nog even inblijven tot de volgende reset ;) Ik hou de postcount wel in de gaten :)

6e op de grid van 21 voorlopig, best wel tevreden gezien de matige DRP :)

Have Fun in Hell
Reg. datum: 24 februari 2003

Ik sta momenteel 3e van de tot nu toe 18 gekwalificeerden en daar ben ik ontzettend tevreden mee want mn DRP was ditmaal niet omhoog te branden. Ik zit nu tussen de 91-94%, dus dit is slecht! De laagste van dit seizoen. Hierdoor verwacht ik niet al te veel van de race. Ik denk dat een P3-P4 het hoogst haalbare zal zijn, mede doordat ik op het bloedhete Shakir (+45°) rij. Ik zal dan ook een 3-stopper hards uitvoeren. Mijn teamy doet een 2-stopper hards. Ik ben benieuwd of zijn bandjes het gaan houden...

nvidia wijzigde dit bericht 19-08-2008 10:57 (15%)

Reg. datum: 11 september 2001

Ik had gedacht volgend seizoen nog in C4 te blijven en daar heb ik m'n hele "Terug naar C2" plan op gebaseerd, maar zoals het er nu naar uitziet ga ik alsnog promoveren naar C3...beetje jammer aangezien ik dus bepaald niet heb kunnen cashen in C4, maar 30M moet alsnog genoeg zijn...

and I was like...whatever!

Moge de kracht met je zijn...

quote:
SanderF1 schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 11:50:
Ik had gedacht volgend seizoen nog in C4 te blijven en daar heb ik m'n hele "Terug naar C2" plan op gebaseerd, maar zoals het er nu naar uitziet ga ik alsnog promoveren naar C3...beetje jammer aangezien ik dus bepaald niet heb kunnen cashen in C4, maar 30M moet alsnog genoeg zijn...
Vind het persoonlijk een beetje zwakke opmerking dat je als "resetter" gaat klagen dat je kansen verkleinen doordat je in 1 keer promoveert uit C4...

Vind het mezelf al lastig te verkopen om een jaar te blijven hangen in C3 terwijl ik op promoveren sta, en dan heb ik het niet over 30 mln meenemen, maar vanaf failliet met 10-20 mln doorschuiven...
(merk dat ik toch liever C2 doe)

www.elskamp.org * F1time.com - PB Elskamp C2G3 * Golf? Het 2008 GoT Open

FC Strijen

Ik sluit me bij je aan Luuk.

Je hebt spotgoedkope, erg goed, personeel vastgelegd voor 3 seizoenen. Buiten dat kan je gewoon 7 races lang cashen met podiumplaatsen en dan ga je daar over klagen?

Sorry hoor, maar ik zou graag >80 skill voor die prijs vastleggen en zo makkelijk geld verdienen in plaats van bijna 2 miljoen verliezen per race.

Plannen om ergens te blijven zitten om zo geld te verdienen vind ik persoonlijk erg zwak.

Ik vind het ook niet heel erg want de "competitie" in C4 is om te huilen (feit dat ik met een gemiddelde driver en een niet geupdate auto alsnog iedere race naar P2 rijd zegt genoeg) maar het is wel jammer dat ik niet wat meer cash mee kan nemen naar C3, en om in C2 competatief te zijn moet ik een goed ontwikkelde auto hebben met veel aero-tests en daar krijg ik volgend seizoen dus minder kans voor. Maar goed, we zien wel hoe het loopt :P

De boer dat is de kerel...

Ik denk dat je het de komende seizoenen heel veel gaat zien, managers die zich laten afzakken naar C4/C3 om te "cashen", even blijven hangen, en zo met een 60-80M zich weer melden in C2 om door te stoten naar C1.
Nog leuker, ik heb er een paar in de groep die centen zat hebben, maar toch regelmatig voor een oof gaan...Kijk, iemand die zo'n beetje in de min staat, die kan bijna niks anders dan 30L er in kwakken en gaan met die banaan, maar ik heb het hier over 2 figuren met 30M en 60M :r .
Ben ik dan gek dat ik gewoon m'n races rij, en net m'n hoofd boven water kan houden? Ik heb het eens even nagekeken, een oof zou me tussen de 2,3M en 2,6M meer per race opleveren dan gewoon rijden.... |:(

"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1

Ik ben niet zo'n manager die zich af heeft laten zakken om te cashen, echt niet, want ik had m'n zaken financieel en sportief juist erg goed voor elkaar in C2, maakte een kleine winst gedurende het seizoen. Ik had gewoon geen zin meer in het spelletje :P

Het klinkt misschien raar, maar juist omdat ik alles zo goed op orde had in C2 (want de auto was top qua efficiency en gewicht, driver was prima en financieel stond het ook als een huis) was mijn motivatie om verder te gaan helemaal weg. Is misschien een beetje de aard van het beestje, ik ben een bouwer en zodra iets "staat" dan is de lol er voor mij vanaf.

Reg. datum: 25 september 2002

Thnx ieder voor de felicitaties. Ja was een leuke race had stiekem nog op een 5e plek gehoopt als ik niet zo belachelijk vaak was geblokked :(

Anyhow hem deze race weer op de grid geknald voor de verandering maar weer is in de buurt van Reggie ;)

Ik heb goede hoop in deze race, gezien mijn strategie :)

I've Spoken Deal with it :D

FC Strijen

In de buurt van als in "achter", goed zo :P

quote:
Joss schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 13:59:
In de buurt van als in "achter", goed zo :P
Ach met jouw driver ben ik jou toch wel in 5 rondes voorbij ;)

FC Strijen

quote:
Dauthi schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 14:06:
[...]

Ach met jouw driver ben ik jou toch wel in 5 rondes voorbij ;)
Vast en zeker! Maar ik verwacht vooral Tim snel vooraan :)

Tim M.

Erg slechte DRP, vroege pitstop, lage verwachtingen.

Jullie ook succes :).
FC Strijen

quote:
Requiem19 schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 14:14:
Erg slechte DRP, vroege pitstop, lage verwachtingen.

Jullie ook succes :).
Kom op joh, jouw regenbanden zijn een wondermiddel! :P En wat is vroeg? O-)
We worden iig steeds verder naar achter gedrukt. Vanochtend nog 6e, nu al 10e :|

Tweaker in Dublin

Joss, kan je mij uitleggen waarom die fueltank geen bug is?
Ik heb met deze fueltank nu 12 tests gedaan en 11x 25 practice laps en nog steeds is de conditie 91,2%
Ik snap dat de fueltank minder snel gaat dan andere onderdelen maar dit is zwaar overdreven.

F1Time C3-G12 (Willem Gerritsen)

quote:
The_DoubleU schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 15:54:
Joss, kan je mij uitleggen waarom die fueltank geen bug is?
Ik heb met deze fueltank nu 12 tests gedaan en 11x 25 practice laps en nog steeds is de conditie 91,2%
Ik snap dat de fueltank minder snel gaat dan andere onderdelen maar dit is zwaar overdreven.
Euh de wear van de fuel tank is al zo sinds ik F1T speel. En zelfs dan wat klaag je het is 1 onderdeel dat tenminste weinig kosten met zich mee brengt in de toch al dure F1T wereld.

Nou mannen wat zijn de strats?

Ik ga voor een 27 - 52 :P

Reggie als je nou ter hoogte van scheivlak en bosuit gewoon wat meer links aan houdt kan ik er rustig voorbij :+

FC Strijen

quote:
Dauthi schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 17:06:
Reggie als je nou ter hoogte van scheivlak en bosuit gewoon wat meer links aan houdt kan ik er rustig voorbij :+
Met je latere stop ben je er sowieso voorbij, gefeliciteerd ;) 25-51 hier.
Edit: of niet, haha :X
Edit2: of toch wel :P

Joss wijzigde dit bericht 19-08-2008 17:33 (8%)

ik had een driver error die me 1.8s kostte...
Maar zo te zien ben ik er als nog voorbij :+

FC Strijen

quote:
Dauthi schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 17:33:
ik had een driver error die me 1.8s kostte...
Maar zo te zien ben ik er als nog voorbij :+
Ja, en mijn driver heeft weer moeite met op gang komen. Rij 0.3s langzamer dan ik moet kunnen rijden nu.

Joss wijzigde dit bericht 19-08-2008 17:39 (20%)

Forza Ferrari

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima.
Legale gamescollectie|DVD Collection

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: