Vol ongeloof dit hele topic gelezen en normaal reageer ik niet op dit soort vragen/problemen etc. aangezien bijna alle mogelijk alternatieven/suggesties/oplossingen meestal (en in dit geval zeker) (goed) onderbouwd zijn langsgekomen.
Je schrijft meerdere malen dat je het internetmedium niet erg geschikt vind voor dit en ik ben het volledig met je eens! Na al je antwoorden gelezen te hebben laat je op mij een zeer aparte en enigzins afwijkende (en dat is niet slecht, enkel afwijkend van de 'gemiddelde Nederlander') indruk achter.
De manier waarop je schrijft, soms arogant, onlogisch, onvolgbaar etc. (in iedergeval voor mij). zorgt ervoor dat ik het volledig met je eens ben want in persoon of via de telefoon (om maar twee andere mediums te noemen) zou een hoop een stuk duidelijker kunnen maken. Ik bedoel dit niet negatief of wat dan ook en ik kan er natuurlijk volledig naast zitten (nogmaals het blijft een beperkt medium in dat opzicht) maar sommige stukken die je hebt geschreven komen bij mij bekend voor als symptomen bij bepaalde psychiatrische stoornissen.
Ik zeg er eerlijk bij mijn kennis wat betreft psychiatrie is zeer beperkt en heb er slechts een korte duur (10 weken) kennis meegemaakt als verpleegkunde-student (mijn diagnostische kennis op dit gebied is dan ook erg beperkt) maar toch herken ik verdacht veel symptomen uit DSM-IV en patiënten die ik toen heb ontmoet. Het gaat mij nu te ver om dit exact uit te zoeken (wat eigenlijk uiteraard wat betreft het onderbouwen wel zou horen) maar ik neem met name het volgende voorbeeld;
Computer Idee correspondeert niet rechtsstreeks over dit soort zaken, behalve de faq's, maar in de artikelen van hun volgende uitgaves bleek me dat mijn ervaringen niet onopgemerkt waren gebleven.
Ik vind het zo typisch/vreemd dat je schrijft dat je wel degelijk iets hebt ingestuurd er vervolgens niks van hoort maar dat het toch een (groot) 'effect' heeft gehad, je neemt zo een ongelovelijk vrije interpretatie aan dat het verre van realisitisch is (voor mij). Helaas geen tijd om je bronvermelding te onderzoeken (het is hier, in China, half vier uur 's nachts...) maar dit was voor mij de 'druppel' die mijn eigen gedachten definitief die kant op stuurden.
Nogmaals ik kan er volledig naast zitten, maar ik sluit me dus bij iedereen aan om op zijn minst een huisarts te bezoeken! Verwacht niet meteen een wonderoplossing, maar gun zo iemand de tijd om je te onderzoeken, collega's te consulteren en ook het een en ander te proberen. Jij bent al vrij lang bezig om er voor jezelf achter te komen, verwacht dan niet van iemand anders dat hij het meteen maar helemaal moet begrijpen omdat hij 'hoog' is opgeleid. Maar loop ook niet weg als hij je verhaal niet zomaar voor waar wilt aannemen, als je het namelijk echt zeker wilt weten zul je alles moeten uitsluiten.
Nou het is een langere reactie geworden dan ik dacht, hopelijk voegt het iets toe (voor jou) maar ik vrees van niet gezien je voorgaande reacties...
Edit\ Ik lees nu jou edit, jammer dat ik die niet wat eerder heb gelezen.