quote:
www.google.com/m werkt wel en is de mobiele google, de translate die je probeert te linken werkt hier niet.
Wiethoofd wijzigde dit bericht 10-08-2008 23:38 (18%)
::: Productreviews ::: Sysspecs ::: T-Gallery ::: Website :::
GoT Index » Apple Media Devices » [iPhone & iPod touch] Handige websites en web apps
quote:LuNaTiC schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 22:59:
http://www.google.com/m/translate
link zegt genoeg lijkt me
Not Found
Error 404
Wiethoofd wijzigde dit bericht 10-08-2008 23:38 (18%)
op m'n ipod touch doet hij het inderdaad, raar want de meeste sites die 'speciaal voor de iPhone' zijn gemaakt doen het ook in je normale browser of redirecten naar de bovenliggende normale site of een melding dat je op je mobiel er naar toe moet gaan.quote:LuNaTiC schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 07:17:
Als je hem op je iPhone opent, moet ie het gewoon doen. En anders naar translate.google.com surfen.
dit topic gaat over iPhone SITES, niet over iPhone applicatiesquote:A4-tje schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 21:10:
als je veel muziek luistert maar niet weet hoe die heet moet je uit de Itunes store het gratis programma "Shazam" binnenhalen.
je zingt/neuried/humt (normaal woord) het nummer voor je Iphone of houdt deze bij de radio/tv/whatever. en het programma laat meteen weten welk nummer het is, met daarbij artiest- en albumnaam.
echt geweldig om zo makkelijk toe te voegen en later van internet te halen (staat ook meteen een link bij voor itunes in de phone).
dacht toch dat het een web-app was aangezien hij van internet gehaald wordt en via internet gegevens ophaalt...quote:dit topic gaat over iPhone SITES, niet over iPhone applicaties
daar is een ander topic voor!
De TRAILERS op onze iPhone versie zijn nu live, en de ITUNES FILMTRAILER PODCAST !quote:mrlucas schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 11:29:
MrMovie op je iPhone
Via MrMovie - www.mrmovie.nl/m - kun je opvragen wat er op TV is, filmoverzichten opvragen van vandaag, morgen en de hele week,
maar ook actuele bioscoopinformatie opvragen (je bewaart je voorkeursstad), zelf filmlijstjes maken, etc.
Op mrmovie.start4all.com vind je alle handige deeplinks.
Via www.mrmovie.nl/mobielcampagne kun je de url naar jezelf laten SMS-en.
Binnenkort ook met filmtrailers en trailerpodcast.
[afbeelding]
mrlucas wijzigde dit bericht 12-08-2008 20:20 (9%)
Op www.startpagina.mobi staan enkel links naar mobiele sites wat wil zeggen: geoptimaliseerd voor mobiel qua schermbreedte en kb's. Ook voor de iphone best handig als je 3G het begeeft en je op GPRS verder moet. In ieder geval vind ik www.startpagina.mobi een handig overzicht van het mobiele web en op de iphone ziet hij er goed uit.quote:A4-tje schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 18:56:
[...]
dacht toch dat het een web-app was aangezien hij van internet gehaald wordt en via internet gegevens ophaalt...
maar dan hier iets waar denk ik wel wat valt te vinden (ben zelf nog aan het kijken welke links echt de moeite waard zijn, maar dat blijft persoonlijk)
http://cantoni.mobi/
Heb me ge-subscribed, maar heb na 't downloaden van 3 trailers in iTunes dat de rest niet wil downloaden met als meldingquote:mrlucas schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 20:08:
[...]
De TRAILERS op onze iPhone versie zijn nu live, en de ITUNES FILMTRAILER PODCAST !
De trailer deeplink: MrMovie.nl/m/trailers
De filmtrailer podcast (iTunes) (ontdek net klein bugje, haal ik er nu uit)
quote:zero KB of 1.0KB - stopped (err = -3259)
TheRookie wijzigde dit bericht 14-08-2008 11:17 (6%)
waldpiek >>Can any1 help me with a crack for novell 5.1
René vd Veen>>Mocht je toch liever een illegaal copietje hebben, mail me dan even: rvdveen@bsa.nl

| Naam | iHome |
| Website op Computer | http://iphone.sossie.nl |
| Link voor iPhone | http://iphone.sossie.nl |
| Omschrijving | Een startpagina voor de iPhone en iPod Touch. Verschil met andere startpagina's is dat alle content (tot op het artikel) geschikt wordt weergegeven op het apparaat. |
![]() | ![]() |
| Hoofdmenu | Dichtstbijzijnde treinstations |
![]() | ![]() |
| Profiel is aan te passen | Menu In de buurt instellen |
![]() | ![]() |
| Eigen links toevoegen | Nieuws van NU.nl |
![]() | |
| Het Artikel |
Als ik met m'n iPhone naar die link ga kom ik op "iHome v2 lite" terechtquote:
waldpiek >>Can any1 help me with a crack for novell 5.1
René vd Veen>>Mocht je toch liever een illegaal copietje hebben, mail me dan even: rvdveen@bsa.nl
MacBook 2.0 C2D 4GB RAM

Die had ik nog gemist. Ziet er goed uitquote:Mister Engel schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 08:34:
iphone.nu.nl
[afbeelding]
Hier is dan de 'officiele' iPhone versie van NU.
You can't tell famine from disease... You turn it off cause it turns you on. We all burn up under the sun. We're looking for you, I said... we're looking for you.

Executor16 wijzigde dit bericht 28-08-2008 16:08 (52%)
Als jij em schrijft (of iemand anders) kan hij wel bij mij op m'n domein komen te staan, dan wordt het [i]http://iphone.gioli.nl[/] of een andere map als er interesse is.quote:thettes schreef op woensdag 03 september 2008 @ 22:31:
Eigenlijk wil ik wel een iphone site die al deze handige links op een rijtje zet
Gewoon een map iPhone maken in Safari Bookmarks en die synchen via iTunes of MobileMequote:thettes schreef op woensdag 03 september 2008 @ 22:31:
Eigenlijk wil ik wel een iphone site die al deze handige links op een rijtje zet
Kijk ook eens op http://i.gigengack.nl/quote:thettes schreef op woensdag 03 september 2008 @ 22:31:
Internetlinks voor op je iPhone: i.gigengack.nl en voor de smartphone/pda: xs.gigengack.nl.
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius