Panasonic Lumix FZ-7, Acer Aspire 1692, Cowon iAudio D2 4GB, Nokia N82 Black, Logitech Z5400
Wordt nog weer even verder zoeken.
Asus M2NPV-VM / Athlon 64 X2 4600+ / 3x250Gb Samsung / 2048 Mb / Win XP Pro/ Asus WL500G deluxe
de map is ook standaard onzichtbaar, net als de systeemmappen in windowsquote:Tunboy schreef op maandag 07 juli 2008 @ 01:17:
Wat ik ook probeer, de map "private" komt niet tevoorschijn, net alsof ik die niet heb, maar de N82 heeft die map toch nodig om te functioneren?!
in sommige explorers kun je de hidden folders en files aanzetten
Tijd van werken, tijd van rusten
http://not2secure4u.myminicity.com E6750 - 2GB - Geforce 8800GT 512mb RAM
Standaard is nokia maps aanwezigquote:not2secure4u schreef op maandag 07 juli 2008 @ 08:36:
Staat er op deze telefoon standaard een gps app op ? Ik heb nog nooit met een gps gewerkt die in een telefoon zit, als deze goed is zou ik me deze telefoon wel eens willen aanschaffen. Kan iemand hier een woordje meer over vertellen ?
Gebruik is zonder spraak gratis, met spraak betaal je abonnementskosten
Daarnaast is er McGuider, Route 66, Garmin en TomTom
Allen gratis te gebruiken nadat je het aangeschaft hebt.
ik zelf had een losse ontvanger. Deze is wel wat preciezer maar met navigatie heb je daar geen last van.quote:not2secure4u schreef op maandag 07 juli 2008 @ 08:45:
O ok, bedankt. Zou je zeggen dat deze gps evenwaardig is aan een gewone standaard gps die je los koopt ?
Ik gebruik zelf ook Nokia sports tracker met skien en hardlopen, dan komt hij net wat tekort aangezien daar een nauwkeurige werking wat belangrijker is. Vooral in een dichtbos merk je dat.
Maar toch merk ik dat ik steeds vaker gewoon alleen de N82 gebruik, puur voor het gemak, geen extra lossen kastjes etc.
Samengevat: werkt prima en is gewoon goed
Reg. datum: 08 december 2007
waarom denk je van niet?quote:samsungp2lover schreef op maandag 07 juli 2008 @ 09:18:
Ik neem binnenkort een twee jarig nieuw abbonoment met de nokia n82 bij hi, krijg ik dan ook drie maanden gratis gesproken navigatie????
Zou je niet gewoon via windows/mac het bestand op je kaart kunnen zetten? ( want daar draaide het toch om?)quote:Tunboy schreef op maandag 07 juli 2008 @ 01:17:
Wat ik ook probeer, de map "private" komt niet tevoorschijn, net alsof ik die niet heb, maar de N82 heeft die map toch nodig om te functioneren?!
Ik gebruik mijn N82 bijna 4 dagen per week wel als navigatie systeem en het werkt gewoon vlekkeloos. Ik zie weinig tot geen kwaliteitsverschil t.o.v. een externe BT ontvangerquote:not2secure4u schreef op maandag 07 juli 2008 @ 09:25:
Bedankt, ik zou hem voornamelijk gewoon in de auto gebruiken.
Ja hoor, dit zit bij de telefoon en is dus niet provider afhankelijkquote:samsungp2lover schreef op maandag 07 juli 2008 @ 09:18:
Ik neem binnenkort een twee jarig nieuw abbonoment met de nokia n82 bij hi, krijg ik dan ook drie maanden gratis gesproken navigatie????
BastiaanN wijzigde dit bericht 07-07-2008 09:39 (52%)
"The nice thing about standards is that there are so many of them to choose from."
Reg. datum: 14 juli 2004
Je zou het met X-plore demo-versie (Lonely Cat) kunnen proberen. Moet je wel in het menu aangeven dat je hidden en system folders/bestanden wilt zien...quote:Tunboy schreef op maandag 07 juli 2008 @ 01:17:
Reg. datum: 18 oktober 2007
Het verschil met mijn -2- andere externe ontvangers is minimaal. De interne GPS van de n82 is in ieder geval wel beter dan de Tomtom GPS-ontvanger.quote:Driek schreef op maandag 07 juli 2008 @ 09:04:
[...]
ik zelf had een losse ontvanger. Deze is wel wat preciezer maar met navigatie heb je daar geen last van.
Ik gebruik zelf ook Nokia sports tracker met skien en hardlopen, dan komt hij net wat tekort aangezien daar een nauwkeurige werking wat belangrijker is. Vooral in een dichtbos merk je dat.
Ik merk wel een duidelijk verschil in de oriëntatie van antenne. Bovenkant van de n82 omhoog hebben geeft duidelijk een betere ontvangst.
Alle kaartmateriaal van Nokia Maps is gratis. Dus je kunt er prima mee plannen en wandelen.
De autonavigatie van Nokia Maps is 90 dagen gratis. Daarna moet je gaan betalen voor navigatie/ routebegeleiding; de stem zit daar dan bij.
Helaas is die stem niet geheel uit te schakelen, via BT wordt de autoradio steeds onderbroken. Ook als je het geluidsnivo op minimaal zet.
Ik gebruik daarom weer mijn Tomtom software (minder mooi maar betere/snellere gebruikersinterface bij routeinvoer) waar je het geluid echt uit kunt zetten. Die is sinds kort met de interne n82 GPS te gebruiken .....
emmerx wijzigde dit bericht 07-07-2008 11:59 (7%)
Reg. datum: 14 juli 2004
dafmay wijzigde dit bericht 07-07-2008 12:08 (92%)
Reg. datum: 19 juli 2005
Zijn er veel problemen, dat deze weer uit het assortiment is gegaan?
Ik weet dat mijn vriendin haar N73 véél problemen heeft.
Firmware helemaal up to date en ook paar keer hard reset, maar openen van een sms wanneer deze binnen is gekomen duurt een kleine 30-45 secondes. lol
De rest van het menu is net zo traag.. Hoop dat dit verholpen is in de N82
Q6600 G0@3200, P35-DS4, 8800GTS512, 2x 1GB OCZ XTC 4-4-4-12, Antec 900 | Nikon D50| Xfire: Flowz82
De N82 is qua snelheid niet te vergelijken met de N73, het is op zijn zachts gezegd een verademing t.o.v. de N73quote:Floris-K schreef op maandag 07 juli 2008 @ 12:20:
Firmware helemaal up to date en ook paar keer hard reset, maar openen van een sms wanneer deze binnen is gekomen duurt een kleine 30-45 secondes. lol
"The nice thing about standards is that there are so many of them to choose from."
Staat nog steeds op de Vodafone sitequote:Floris-K schreef op maandag 07 juli 2008 @ 12:20:
Ik wilde deze telefoon misschien bestellen, maar kan hem bij vodafone niet meer op de site vinden.
Zijn er veel problemen, dat deze weer uit het assortiment is gegaan?
Nokia N82 met SanDisk micro SD-HC Card 8GB, EEEPC 901, Blackberry 8310
Ik heb een apart topic over mijn vraag geopend in telecomproviders, thnxquote:BastiaanN schreef op maandag 07 juli 2008 @ 12:54:
Ik geloof dat ze dit soort discussies liever niet meer hebben in dit topic. Hiervoor moet je bij het fora telecomproviders zijn o.i.d.
Success
Glacier wijzigde dit bericht 07-07-2008 13:00 (152%)
Zondag 20.00-22.00: Van Dongen in Action op ActionRadio
Ik geloof dat ze dit soort discussies liever niet meer hebben in dit topic. Hiervoor moet je bij het fora telecomproviders zijn o.i.d.quote:
Success
quote:BastiaanN schreef op maandag 07 juli 2008 @ 12:54:
[...]
Ik geloof dat ze dit soort discussies liever niet meer hebben in dit topic. Hiervoor moet je bij het fora telecomproviders zijn o.i.d.
Success
Dat soort vragen ('welke kan ik waar het beste kopen') willen we sowieso niet zien.
CliniClowns || KIKA || Bart Foundation || KWF || Slotje.com
Ik ga binnenkort ook richting Duitsland. Wat ik me daarbij nog wel afvraag. Ik heb nu de A-gps aanstaan. Dat betekent dus dat er verbinding wordt gemaakt met internet. Nu is dat in Nederland geen probleem, want heb Hi Eindeloos online. Maar in het buitenland gaat dit vast geld kosten of niet en kan ik A-gps beter uitzetten? Weet het, het is misschien een beetje offtopic, maar het fenomeen Assisted GPS is weer N82 specifiek.quote:BastiaanN schreef op maandag 07 juli 2008 @ 12:29:
Ik moest vandaag met Sygic voor het eerst de grens over. Erg leuk, kreeg gelijk allemaal informatie over Duitsland gepresenteerd, hoe hard je mag op de snelweg, op welke rijbaan je moet rijden, hoeveel inwoners,tijdzone e.d.!
Asus M2NPV-VM / Athlon 64 X2 4600+ / 3x250Gb Samsung / 2048 Mb / Win XP Pro/ Asus WL500G deluxe
Ik geloof (weet het dus niet zeker..) dat de assisted-gps maar eenmaal wordt gebruikt per rit. Dus aan het begin van de heenreis en terugreis. HI Eindeloos online dekt inderdaad alleen onbeperkt internet in nederland in het buitenland moet je betalen, dus inderdaad misschien verstandig om het uit te zetten.quote:hars73 schreef op maandag 07 juli 2008 @ 13:17:
[...]
Ik ga binnenkort ook richting Duitsland. Wat ik me daarbij nog wel afvraag. Ik heb nu de A-gps aanstaan. Dat betekent dus dat er verbinding wordt gemaakt met internet. Nu is dat in Nederland geen probleem, want heb Hi Eindeloos online. Maar in het buitenland gaat dit vast geld kosten of niet en kan ik A-gps beter uitzetten? Weet het, het is misschien een beetje offtopic, maar het fenomeen Assisted GPS is weer N82 specifiek.
@Pven: Sorry, dacht het ooit eens gelezen te hebben in een modbreak in deel2... My bad
Reg. datum: 12 januari 2004
Perfect toestel, ben er heel erg tevreden mee, tot vandaag...
Ik besloot om een autoradio te kopen met bluetooth ingebouwd, zodat ik dit in combinatie met m'n N82 kon gebruiken.
Na alles aangesloten te hebben wilde ik m'n telefoon verbinden, lukt het niet..
Vervolgens heb ik Pioneer gebeld, en werd mij verteld dat dit aan een update lag die Nokia onlangs heeft uitgebracht voor de N-series.
Dit wil dus zeggen dat ik mijn peperdure N82 niet kan gebruiken in combinatie met mijn gloednieuwe Pioneer radio..
Heeft iemand hier eerder over gehoord, of wellicht een oplossing??
Reg. datum: 19 januari 2008
Steeds meer mensen zie ik met het zelfde probleem als ik heb op de n82 fora, namelijk dat wanneer je een nieuw programmaatje probeert te installeren, dat hij aangeeft dat het "Bestand beschadigd!" is (ook bij bestanden die niet gesigned moeten worden). Bij mij gebeurde dit ongeveer nadat ik het progje mScorecard had geïnstalleerd. Enig idee hoe het bij jullie kwam, of waarna het probleem ontstond? Dit geld met name voor Ralphapeldoorn, Drawer, daftmay en Doctor Yes.
Dit is nog een oude post van mij:
Beste Tweakers,
Sinds kort heb ik een probleem met mijn n82 (black). Ik heb mijn toestel nu een paar dagen en heb wat applicaties geinstalleerd: Energy Profiler, JoikuSpot, Messenger, Upcode, NiceAlarm, Y-Alarms, Y-Tasks, Palringo (werkt slecht), mScorecard. Ik heb ook wat themes gedownload maar die heb ik er weer af gegooid (van Hotdog ofso... af te raden) en nu krijg ik elke keer als ik een nieuw .sis bestand probeer te openen de melding: Bestand beschadigd! .. en dan kan ik niet door. Ik kan dus geen nieuwe apps installeren...
En verder (ik denk niet dat het er toe doet) heb ik mijn geheugenkaartje (nokia 2GB) ook nog in FAT32 geformatteerd en getracht een back-up te maken met windows, maar ik was zo stom deze op het kaartje zelf te zetten.. dus hij was foutgelopen (kaartje vol). Dit deed ik omdat de PC Suite back-upper aangaf dat niet alle bestanden geback-upped konden worden. Maar ik geloof niet dat het hierdoor komt dat ik geen .sis bestanden meer kan openen.
alle hulp/ ervaringen zijn welkom!
PS: Dit heb ik nog gevonden op de nokia website, helaas stond het bij mij al goed ingesteld maar misschien bij sommigen met mijn probleem niet... :
Nokia N82 - Application manager - Manager settings
To only install Symbian applications with verified digital signatures, select Software installation Signed only. To check the validity of certificates when installing...
Nokia N82 - Application manager - Manager settings
Select Menu > Applications> App. mgr. > Options > Settings.
To only install Symbian applications with verified digital signatures, select Software installation > Signed only.
To check the validity of certificates when installing applications or components, select Online certificate check and from the following:
* Must be passed to check certificate validity upon application installation. If the validity cannot be verified, the installation is cancelled.
* On to check certificate validity upon application installation. If the validity cannot be verified, you are asked if you want to continue installing.
* Off if you trust the certificate validity
If the certificate of a software package does not include the web address to check its validity, its validity is checked from the default web site. To change the default web address, select Default web address.
The settings available for editing may vary.
Nog een vraagje: Heeft iemand een webadres staan bij standaard webadres (menu>toepassingen>toepassingsbeheer> instellingen)?
bazzy_abc wijzigde dit bericht 07-07-2008 18:08 (33%)
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last