"The nice thing about standards is that there are so many of them to choose from."
Reg. datum: 14 juli 2004
Oei dat wordt een beetje moeilijk aangezien ik de kabel netjes heb weggewerkt en eigenlijk geen zin heb om alles los te halen. Maar ik weet dat de kabel veel langer is dan die van de originele nokia autolader. Ik schat dat ie zo'n 60/70cm lang is, maar ik zal later ook nog even kijken in de auto.quote:hars73 schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 08:47:
[...]
Misschien rare vraag, maar zou je kunnen meten hoe lang dat snoer maximaal is? Ik heb nu een laadsnoer van de Action, maar dat stekkertje maakt niet altijd even goed contact. En ik wil de kabel van de sigarettenaansteker achterin het middenconsole (bij de achterbank) naar voren brengen dus moet wel een aardig afstandje overbruggen.
Reg. datum: 23 juni 2008
Reg. datum: 01 augustus 2006
om met garmin de interne gps te gebruiken moet er een bestandje gewijzigd worden.quote:JorenZwaan schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 12:41:
vraagje... ik heb sinds een aantal weken deze telefoon (kan er nog niet mee bellen want ze hebben op de afdeling nummerbehoud een achterstand -.- -.- -.-) maar ik ben wel mn navigatie wat aan het testen, dit kreeg ik er namelijk 3 maanden gratis bij. Wanneer ik deze (Garmin Mobile XT) opstart krijg ik echter de melding 'Geen GPS-systemen gevonden" Vraag me af wat hier het probleem is. En ja, ik sta gewoon buitengroeten
Dit is op het internet wel te vinden
Tijd van werken, tijd van rusten
Geduld is vaak een schone zaak, en helemaal als het gaat om de interne gps van de N82/N95quote:JorenZwaan schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 12:41:
vraagje... ik heb sinds een aantal weken deze telefoon (kan er nog niet mee bellen want ze hebben op de afdeling nummerbehoud een achterstand -.- -.- -.-) maar ik ben wel mn navigatie wat aan het testen, dit kreeg ik er namelijk 3 maanden gratis bij. Wanneer ik deze (Garmin Mobile XT) opstart krijg ik echter de melding 'Geen GPS-systemen gevonden" Vraag me af wat hier het probleem is. En ja, ik sta gewoon buitengroeten
Goh dat is fijn om te horenquote:Pumanike schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 13:03:
Mmm mijn N82 ligt bij een NSP omdat m'n onderste speaker het niet meer deed. Zou een paar daagjes duren omdat ze het nogal druk hadden ..
Mag ik vragen waar jij die informatie vandaan hebt? Ik heb een originele GarminXT gebruikt van mijn lieftallige zuster, en die werkt prima zonder aanpassingen op mijn N82 mét interne GPS. Het is inderdaad zoals Dafmay al aangeeft, een kwestie van geduld. De eerste keer dat Garmin wordt opgestart gaat hij opzoek naar de GPS en anders kun je dit handmatig doen via het menu instellingen.quote:Driek schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 13:03:
[...]
om met garmin de interne gps te gebruiken moet er een bestandje gewijzigd worden.
Dit is op het internet wel te vinden
Zou toch wel complete kolder zijn als je gratis 3 maand een navigatie pakket bij je telefoon krijgt terwijl je eerst files moet lopen slopen voordat die werkt?
Is er hier al iemand die een reviewtje zou willen schrijven over het navigatie systeem nav4all ??
BastiaanN wijzigde dit bericht 04-07-2008 10:12 (6%)
"The nice thing about standards is that there are so many of them to choose from."
Hij geeft toch duidelijk aan geen GPS systemen gevonden, dat heeft nix met een fix te maken, maar met hardware die niet gevonden wordt.quote:BastiaanN schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 13:24:
[...]
Mag ik vragen waar jij die informatie vandaan hebt? Ik heb een originele GarminXL gebruikt van mijn lieftallige zuster, en die werkt prima zonder aanpassingen op mijn N82 mét interne GPS. Het is inderdaad zoals Dafmay al aangeeft, een kwestie van geduld. De eerste keer dat Garmin wordt opgestart gaat hij opzoek naar de GPS en anders kun je dit handmatig doen via het menu instellingen.
Zou toch wel complete kolder zijn als je gratis 3 maand een navigatie pakket bij je telefoon krijgt terwijl je eerst files moet lopen slopen voordat die werkt?
offtopic:
Is er hier al iemand die een reviewtje zou willen schrijven over het navigatie systeem nav4all ??
En ik weet dat je bij Garmin (wellicht alleen bij illegale versie) dan iets moet aanpassen.
Ik heb het dan ook over het GPS Systeem ik spreek nergens over een fixquote:Driek schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 14:14:
[...]
Hij geeft toch duidelijk aan geen GPS systemen gevonden, dat heeft nix met een fix te maken, maar met hardware die niet gevonden wordt.
En ik weet dat je bij Garmin (wellicht alleen bij illegale versie) dan iets moet aanpassen.
quote:Beste Bastiaan,
Hij komt morgen binnen.
Aan het eind van de middag staat hij weer op de website.
Excuus voor het ongemak.
Vriendelijke groeten,
Jaap Barlinckhoff
www.screenprotector.nl
Edit3; (Ik blijf aan het editen
Kom net toch een mooi programma tegen voor de N82. "ExtGPS". Hiermee kun je de N82 gebruiken als externe bluetooth gps voor bijvoorbeeld je laptop. Erg handig!
Je kunt hem hier vinden: http://www.symarctic.com/....php?page=extgps_download
BastiaanN wijzigde dit bericht 04-07-2008 10:12 (33%)
Ik heb het over GMobileXT 4.10.60.s60.9quote:BastiaanN schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 14:18:
[...]
Ik heb het dan ook over het GPS Systeem ik spreek nergens over een fixHij moet in het begin even scannen naar een GPS-Systeem, dat kan ook even duren de eerste keer. En haal jij Garmin Mobile 7 en Garmin Mobile XL niet door elkaar?
Yep, dat is hem iddquote:
quote van garmin.com, waardoor het zou moeten gaan werken
Gezien ik op school veel presentaties geef lijkt het me enorm handig om een powerpoint "afstandsbediening" te hebben via bluetooth. Heb al enkele geprobeerd maar veel werken niet, heeft iemand voor mij de gouden tip naar een programma wat wel naar volle tevredenheid werkt?quote:Inside Garmin XT, disable bluetooth GPS and choose to use internal N95/N82 GPS only. Also disable GPRS support. Wait a few minutes and you should have a fully functional up to date GPS system. (Make sure you are standing outdoor if you want signal)
BastiaanN wijzigde dit bericht 03-07-2008 15:11 (27%)
Reg. datum: 02 november 2006
Als ik dan naar toepassingsbeheer ga, staan ze er wel gewoon.
Weet iemand hier iets op?
Reg. datum: 10 juni 2002
Het zou kunnen dat jouw geheugenkaart gelijk wordt ingeschakeld als externe schijf. Kijk eens of je hem ziet in de finder. In dat geval is het logisch dat je niet vanuit je telefoon bij je kaartje kan.quote:pim89 schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 19:44:
Ik heb ondertussen een paar keer gehad dat, nadat ik m'n telefoon via de USB koppelde met m'n Apple MacBook, de programma's op m'n telefoon die op m'n geheugenkaart geïnstalleerd stonden, niet meer in de map toepassingen staat op m'n telefoon.
Als ik dan naar toepassingsbeheer ga, staan ze er wel gewoon.
Weet iemand hier iets op?
Ik verbind mijn N82 altijd met mijn MacBook via bluetooth, dat werkt prima. Gebruik "Browse device" in je bluetooth menu.
Iemand hier trouwens ervaring met car-holders van ebay? Je hebt daar bij bepaalde britse en duitse webshops voor minder dan ¤10 een autolader EN een voorruitbevestiging voor je N82... verzending inclusief, lijkt me wel wat.
Panasonic Lumix FZ-7, Acer Aspire 1692, Cowon iAudio D2 4GB, Nokia N82 Black, Logitech Z5400
Je hebt inderdaad gelijk. Ik heb het aangepast in de startpostquote:Tunboy schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 23:48:
Zie hier vaak "garmin mobile XL" voorbijkomen, ook in de topicstart, maar volgens mij moet dit toch echt wel XT zijn ipv XL...
Reg. datum: 18 oktober 2007
Ik heb zo'n ding gekocht (samen met bescherming als siliconenhoesje en perspex).quote:Tunboy schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 23:48:
Iemand hier trouwens ervaring met car-holders van ebay? Je hebt daar bij bepaalde britse en duitse webshops voor minder dan ¤10 een autolader EN een voorruitbevestiging voor je N82... verzending inclusief, lijkt me wel wat.
Houder is prima, lader is waardeloze kwaliteit. Mechanisch slecht gemaakt (past slecht in mijn aansteker) en laadcapaciteit is onvoldoende, veel minder t.o.v. mijn originele Nokia autolader ...
emmerx wijzigde dit bericht 04-07-2008 10:09 (4%)
Reg. datum: 02 november 2006
Klopt, hij ziet 'm als externe schijf, maar dat is ook de bedoeling. Maar als ik de telefoon dan heb losgekoppeld, blijft het hetzelfde, en kan ik nog steeds de toepassingen niet starten.quote:Vmu schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 23:09:
[...]
Het zou kunnen dat jouw geheugenkaart gelijk wordt ingeschakeld als externe schijf. Kijk eens of je hem ziet in de finder. In dat geval is het logisch dat je niet vanuit je telefoon bij je kaartje kan.
Ik verbind mijn N82 altijd met mijn MacBook via bluetooth, dat werkt prima. Gebruik "Browse device" in je bluetooth menu.
Meestal gebruik ik ook bluetooth, maar als ik grote bestanden moet overzetten gaat het sneller via de kabel.
Ik zou hier nog even op terugkomen. De lengte van de laadkabel is inderdaad zo rond 60cm.quote:dafmay schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 10:47:
[...]
Oei dat wordt een beetje moeilijk aangezien ik de kabel netjes heb weggewerkt en eigenlijk geen zin heb om alles los te halen. Maar ik weet dat de kabel veel langer is dan die van de originele nokia autolader. Ik schat dat ie zo'n 60/70cm lang is, maar ik zal later ook nog even kijken in de auto.
Hij is nog in beta en trial (zal wel geld gaan kosten) maar hij werkt wel lekker!
http://email.nokia.com/account/home.action
a life?? Where can i download it??
Reg. datum: 15 augustus 2005
Reg. datum: 05 november 2007
http://www.n82.nl/2008/07...l-wilt-op-zijn-nokia-n82/
dood pixeltje wijzigde dit bericht 04-07-2008 13:49 (3%)
Okee, dank je wel. Denk dat ik er dan ook maar eens zo eentje ga kopen!quote:dafmay schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 11:46:
[...]
Ik zou hier nog even op terugkomen. De lengte van de laadkabel is inderdaad zo rond 60cm.
Heb vandaag trouwens mijn Sandisk 8GB kaartje binnengekregen. Oude 2GB gekopieerd naar de nieuwe en alles draait nog soepel. Heb ik in ieder geval een beetje ruimte. En ow ja ik vroeg vorige week hoe je DivX kon afspelen. Inmiddels heb ik CorePlayer geinstalleerd en die kan prima standaard Divx en Xvid AVI bestanden afspelen.
Asus M2NPV-VM / Athlon 64 X2 4600+ / 3x250Gb Samsung / 2048 Mb / Win XP Pro/ Asus WL500G deluxe
Reg. datum: 09 februari 2002
Ik gebruik nu een P800 en wil wellicht overstappen naar de N82, maar ik maak me nogal zorgen over het gebrek aan stylus- SMSjes typen, browsen enzo lijkt me een stuk lastiger. Ook de "notes" functionaliteit waarbij je gewoon kan schrijven zal ik wellicht missen, afhankelijk van de alternatieven. Ik heb in een eerder deel de reactie gezien van iemand die van P800 -> N82 ging en tevreden was, maar dat ging niet zozeer over touch maar over snelheid van de phone zelf.
De voor mij betaalbare alternatieven met touchscreen zijn lang niet zo feature-rijk helaas;
- Viewty kan qua VCR tegen de camera van de N82 op (120 fps, is zelfs beter) en heeft leuke vingerbediening en haptische feedback, maar heeft geen wi-fi en is geen smartphone
- LG KS20 heeft wi-fi en een snelle, degelijke 2MP camera, maar is wat buggy/slechte filmpjes
- SEG900 heeft wi-fi, is mooi slank en licht maar heeft geen goede netwerkfuncties en een slechte batterij
Phones met dezelfde features als de N82 maar met touch zijn meteen een stuk duurder, b.v. de HTC Touch Diamond/Samsung i900 (die ook nog eens slechter video opnemen, zucht), vandaar dat ik toch benieuwd ben naar hoe touchscreen-gebruikers de N82 ervaren.
Asrock Dual-Sata2/3700+@2.85ghz/3GBPC3200/8800GT512/X-Fi Fatty Platinum/Sony DRU510A/Cooler master realpower450/Lian-Li PC65/Raptor74GB
a life?? Where can i download it??
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last