Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
[MMORPG] Age of Conan: Hyborian Adventures deel 5
Pagina: 1 2 3 4 ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 last
Reageer Nieuw TopicIs hier iemand die dit kan/wilquote:SinergyX schreef op maandag 15 september 2008 @ 12:20:
Trials zijn mogelijk (buddykeys), maar dacht enkel te versturen vanuit een actief account.
Canon EOS 350D -|- Canon BG-E3 grip -|- Canon EF-S 18-55 Kitlens -|- Sigma 18-125 DC -|- Sigma 70-300 DG Apo Macro -|- Metz Mecablitz 36AF-4C -|- 2GB Kingston HighSpeed || - Specs -
Blijkt dat het beloofd is dat het er zou zijn, maar dat links ineens verdwenen zijn, en dat er van de makers geen gehoor is op dat gebied.
conclusie, je word genaaid met 5 buddy keys, die je niet mag weggeven...
afwachten dus, of boycotten die hap
Canon EOS 350D -|- Canon BG-E3 grip -|- Canon EF-S 18-55 Kitlens -|- Sigma 18-125 DC -|- Sigma 70-300 DG Apo Macro -|- Metz Mecablitz 36AF-4C -|- 2GB Kingston HighSpeed || - Specs -
Zo flinke nekslag voor AoC. Als iemand na 16 jaar (medeoprichter - al dan niet gedwongen) weggaat moet er toch wel iets flink mis zijn.
Of niet. Zo'n persoon kan verantwoordelijk zijn voor de chaos dat 't spel verkeerde ronde de release. Wat na enig zoeken zo blijkt te zijn.quote:SinergyX schreef op donderdag 18 september 2008 @ 12:41:
nieuws: Hoofdontwikkelaar Age of Conan legt functie neer
Zo flinke nekslag voor AoC. Als iemand na 16 jaar (medeoprichter - al dan niet gedwongen) weggaat moet er toch wel iets flink mis zijn.
Lekker PVPen gistern zeg, dit is zoals ik me AoC had voorgesteld. Minigames, Kesh, overal non stop fights. Heerlijk
bstard wijzigde dit bericht 18-09-2008 14:12 (4%)
Het is alleen zo jammer dat ze dit al beloofde bij de launch.. en er mist nog steeds vanallesquote:bstard schreef op donderdag 18 september 2008 @ 14:08:
[...]
Of niet. Zo'n persoon kan verantwoordelijk zijn voor de chaos dat 't spel verkeerde ronde de release. Wat na enig zoeken zo blijkt te zijn.
Lekker PVPen gistern zeg, dit is zoals ik me AoC had voorgesteld. Minigames, Kesh, overal non stop fights. HeerlijkDe nieuwe PVPpatch maakt AoC eindelijk lekker speelbaar.
Black Orc - Rank 24 - RR 14 - Green iz Best!
Het voelde gewoon niet als een MMO
(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D
Een plaatje zegt soms meer dan een duizend woorden:quote:SinergyX schreef op donderdag 18 september 2008 @ 12:41:
nieuws: Hoofdontwikkelaar Age of Conan legt functie neer
De aandelen koers van Funcom is na de AoC hype begin dit jaar ingestort. Net z'n zeepbel als met de banken nu. Er moesten waarschijnlijk gewoon koppen rollen van de aandeelhouders.
AoC heeft gewoon te veel bugs en missende content dus de meeste gamers (waaronder ik) zijn er mee gestopt.
GA-EP45-DQ6 // E6600 // Thermalright HR-01 Plus // 2x 2GB Gskill PC8000 // 8800GTS 640MB // X-Fi ExtremeMusic // WD Raptor 150GB, WD GP 1TB, 2x Seagate 320GB, Maxtor 120GB // Lian Li PC-A10B // Corsair HX620Watt // Dell 2407WFP // G15 + Razer Copperhead
Reg. datum: 06 oktober 2005
quote:bstard schreef op donderdag 18 september 2008 @ 14:08:
[...]
Lekker PVPen gistern zeg, dit is zoals ik me AoC had voorgesteld. Minigames, Kesh, overal non stop fights. HeerlijkDe nieuwe PVPpatch maakt AoC eindelijk lekker speelbaar.
Shuttle st20g5
Wat zit je te zaniken man, ga dan ergens anders posten, je laatste paar post zijn alleen maar gezeur over een spel dat je blijkbaar niet eens speelt.quote:SinergyX schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 09:41:Maar was dat alles van de 'oh zo grote' patch? pvp XP met wat gear? Nee, daar zat ik sinds beta al op te wachten
Damage is heel erg veel lager in PVP (PVE is gelijk gebleven) , dus dat 1shotten van voor de patch is nauwelijks nog mogelijk. Gevechten zijn veel tactischer geworden, healing heeft nu een plaatst gekregen omdat mensen niet meer in 1 seconde dood zijn. PvP minigames zijn van 1 per dag maar regelmatig gegaan, in Keshatta zijn er regelmatig hele grote fights tussen guilds, en Seiging is nu redelijk speelbaar.quote:Knowuse schreef op donderdag 18 september 2008 @ 18:04:Op wat voor manier is de pvp nu beter, kon dat niet echt uit de patch notes halen
Verder is er aan alle kanten getuned en vele bugs opgelsot. Engine draait stuk soepeler, vooral in grote gevechten. Heb nu 't gevoel dat AoC de status heeft die 't bij launch had moeten hebben. Kwa content mist er nog van alles, maar de basis zit nu goed inelkaar en 't pvpen heeft imo toch niet veel meer nodig dan genoeg tegenstanders.
bstard wijzigde dit bericht 23-09-2008 11:03 (14%)
Omdat?quote:bstard schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 10:57:
Wat zit je te zaniken man, ga dan ergens anders posten, je laatste paar post zijn alleen maar gezeur over een spel dat je blijkbaar niet eens speelt.
* SinergyX wijst naar forum title: Discussies »
Reg. datum: 11 juni 2008
Maar what the hel? CC gebruik ik niet om diverse redenen. Maar erger, die game cards zijn niet goed te verkrijgen. Leuk hoor dat er ergens wel wat lokaal liggen maar ik wil op zoek en in avontuur in de virtuele wereld en niet op zoek in de barre boze wereld naar game cards. Dit moet beter. Toegegeven ben ik helemaal nieuw in deze wereld van games. Maar dit slaat alles. 50 euro betaald in de winkel dan wil ik gewoon kunnen rollen en gaan zonder verder gedram. Ja ja nu overleven we dat wel zo is dat niet maar mijn punt van kritiek is hopelijk duidelijk. Het beleid achter de distributie is vreselijk ondoordacht en of slordig in uitvoering al dan niet bewust en of noodgedwongen. Zeker gezien de ervaring die er inmiddels op dit gebied geboekt is.
Toch heb ik nog alle vertrouwen ik de game zelf en kan dan ook niet wachten, hopelijk terecht.
Reg. datum: 15 januari 2007
Constant crashes en vreemde foutmeldingen waardoor het spel gewoon onspeelbaar werd. Tevens was mijn main een Ranger die al vrij vroeg compleet generfed werd. Erg jammer allemaal.
Misschien dat het ooit nog goed komt met dit spel maar ik denk dat het aan deze klap uiteindelijk ten onder zal gaan gezien de release van Warhammer en straks de uitbreiding van World of Warcraft zullen mensen denk ik toch eerder die kant op gaan.
Eerste indruk blijft toch het belangrijkst.
Zonde van dit spel want het heeft veel potentie.
Reg. datum: 21 mei 2008
De vreemde crashes zijn er al voor 99,9 % uit hoor. En ja ... character balancing hoort er nu eenmaal bij he ...quote:bdvisser schreef op maandag 29 september 2008 @ 08:05:
Al vanaf de announcement uitgekeken naar dit spel. Heb het spel vanaf de headstart gespeeld en heb het na de gratis periode niet meer verlengd.
Constant crashes en vreemde foutmeldingen waardoor het spel gewoon onspeelbaar werd. Tevens was mijn main een Ranger die al vrij vroeg compleet generfed werd. Erg jammer allemaal.
Misschien dat het ooit nog goed komt met dit spel maar ik denk dat het aan deze klap uiteindelijk ten onder zal gaan gezien de release van Warhammer en straks de uitbreiding van World of Warcraft zullen mensen denk ik toch eerder die kant op gaan.
Eerste indruk blijft toch het belangrijkst.
Zonde van dit spel want het heeft veel potentie.
Behalve dat ik het op de hogere levels (zit nu op level 75, ja ik doe het op mijn gemak) soms wat eentonig vind, maar dat had ik ook met WOW dus is eerder iets persoonlijk, is dit een leuke game.
Reg. datum: 15 januari 2007
Mooi dat de crashes er nu voor het grootste gedeelte uit zijn. De laatste keer dat ik speelde was ook een maand na release.quote:Yumiyahachiman schreef op maandag 29 september 2008 @ 09:19:
[...]
De vreemde crashes zijn er al voor 99,9 % uit hoor. En ja ... character balancing hoort er nu eenmaal bij he ...
Behalve dat ik het op de hogere levels (zit nu op level 75, ja ik doe het op mijn gemak) soms wat eentonig vind, maar dat had ik ook met WOW dus is eerder iets persoonlijk, is dit een leuke game.
Balancing hoort er inderdaad nu eenmaal bij. Misschien dat ze dat dan eens moeten gaan doen. Balancing is, in mijn ogen, niet af en toe het forum eens bekijken waar er geroepen wordt dat bepaalde classes volgens sommige spelers 'overpowered' zijn om ze vervolgens zo hard te nerfen dat de hele class overbodig wordt.
Elke klasse heeft nou eenmaal die ene klasse waar ie het gewoon 1 op 1 tegen aflegd. Anders krijg je het circeltje nooit rond. Een class zo hard nerfen slechts een paar weken na release slaat nergens op. Dan heb je naar mijn idee nog niet genoeg informatie om een class zo hard aan te pakken.
En misschien heb ik wel net de verkeerde classes geprobeerd: Ranger, Necro, Demo, DT.
Als alles inmiddels opgelost is, prachtig voor iedereen die het nu nog speelt of die het gaat spelen. Maar voor mij heeft het zijn glans verloren en heb ik (voorlopig) geen zin om het weer te gaan spelen en vermaak ik me op dit moment uitstekend met Warhammer.
EDIT: Overigens zijn de graphics van dit spel subliem te noemen.
bdvisser wijzigde dit bericht 29-09-2008 09:44 (18%)
In WoW merk je het ook dat ze nu langzamerhand de balance beginnen te vinden. En laten we eerlijk zijn dit proces duurt al 3 jaar. Dus dat AoC er nog niet is, is begrijpelijk. Maar wat hierboven ook gezegd word, moet idd meer gebeuren. Minder luisteren naar forums en meer testen of het daadwerkelijk de goede kant opgaat qua balance. Classes mogen nooit in een game compleet nutteloos worden.
Laylah 70 BE Rogue - Shaynah 70 UD Warlock - Lilyah 70 UD Priest - Soranah 31 BE Hunter all @ Ravencrest
Conan was voor mij ook een eerste uitstap naar een mmorpg. ik liep tegen precies dezelfde zaken aan als jij, vooral het weken- maandenlang niet kunnen verkrijgen van gamecards vond ik een slechte zaak. ik snap natuurlijk dat er ook andere betaalopties zijn, die misschien zelfs makkelijker zijn, maar biedt het dan niet aan als optie óf zorg dat ze gewoon te verkrijgen zijn in de winkel.quote:KlifX schreef op maandag 29 september 2008 @ 03:49:
Enfin! Op aanraden van een goede vriend en mijn groeiende interesse in dit genre heb ik AOC aangeschaft. Voor 50 euro bij de lokale Bart Smit, dat zal vast goedkoper hebben gekund maar dit doet nu niet ter zake. Vervolgens kom ik er, net als vele andere, achter dat ik de 30 dagen enkel via een CC of Game cards kan activeren, althans anders kom je niet voorbij de inlog procedure dus niet spelen? Hier verschijnt ook geen optie betalen cash wat ik heb gelezen. Misschien dat dit verwijdert is? Als iemand tips heeft hoor ik dat graag.
Maar what the hel? CC gebruik ik niet om diverse redenen. Maar erger, die game cards zijn niet goed te verkrijgen. Leuk hoor dat er ergens wel wat lokaal liggen maar ik wil op zoek en in avontuur in de virtuele wereld en niet op zoek in de barre boze wereld naar game cards. Dit moet beter. Toegegeven ben ik helemaal nieuw in deze wereld van games. Maar dit slaat alles. 50 euro betaald in de winkel dan wil ik gewoon kunnen rollen en gaan zonder verder gedram. Ja ja nu overleven we dat wel zo is dat niet maar mijn punt van kritiek is hopelijk duidelijk. Het beleid achter de distributie is vreselijk ondoordacht en of slordig in uitvoering al dan niet bewust en of noodgedwongen. Zeker gezien de ervaring die er inmiddels op dit gebied geboekt is.
Toch heb ik nog alle vertrouwen ik de game zelf en kan dan ook niet wachten, hopelijk terecht.
het is toch niet zo dat de distributiekanalen in ons land zo slecht zijn.
maar net als jij ben ik volwassen genoeg om daar doorheen te kijken. uiteindelijk is me dat komen te staan op een leuk eerste contact met een game in dit genre; bugs heb ik nooit veel last van gehad, behalve een aantal quest's en het van tijd tot tijd vast komen te zitten in het decor heb ik niets schokkends gezien.
het sfeertje is aardig en geeft je echt het gevoel dat je een 'grote mensen spel' aan het spelen bent.
de graphics zijn echt prachtig.
de reden dat ik mijn lvl 70 Dark Templar in de vriezer heb gezet is dat ik het spel wel aardig vond maar dat ik altijd in mijn achterhoofd hield dat ik er wel maandelijks geld voor neertel.
daarvoor is het aangebodene toch iets te karig;
graphics zijn prachtig maar wereld is voor mij iets te eentonig,
de wereld van Conan is volgens mij toch te beperkt om te kunnen blijven boeien en vernieuwen.
het is erg rustig ingame, althans op mijn server. zo kreeg ik regelmatig het gevoel dat ik een solo rpg aan het spelen was. (ook na 20.00 uur!)
ik ben nu dan ook begonnen met WoW en krijg daar echt waar voor mijn geld vindt ik;
een spel dat qua support af is, een ontzettend uitgebreide wereld, graphs die misschien niet alles uit dx9 of dx10 halen, maar wel veel mooier en orgineler aandoen dan Conan, en een levende community (krijg het om 10.00 uur 's morgens op maandag voor elkaar om een instance te doen) hier betaal ik graag voor!
kortom
Reg. datum: 22 januari 2007
Age of Conan lijkt me wel een vet spel, alleen het zal mijn eerste MMORPG worden.
Daarom zou ik het graag eerst proberen, ik begrijp dat er zogenaamde "buddy keys" zijn, maar ik begrijp dat dit niet meer het geval is?
Ik heb al op de officiele site gekeken, maar je moet het spel echt kopen om het te proberen of niet?
Ik weet dat je graag AoC wilt spelen, maar als het toch je eerste MMO is zou ik of WAR aanraden of WoW, om je niet gelijk teleurgesteld te zien worden in een MMO.quote:BertusB404 schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 15:23:
Mochten ze er nog zijn, is er hier misschien iemand die er één kan missen?
AoC ziet er prachtig uit, maar zoals voorgaande posts al vaak hebben aangetoond, de game is niet af en de vraag is ook of dit ooit nog zal gebeuren. In mijn ogen heeft Funcom er al voor gezorgd dat deze game dichtbij zijn ondergang is en het zou me ook niet verbazen als eind 2008 begin 2009 de stekker er definitief uitgaat.
Dus nogmaals, je kunt dit proberen, maar wil je echt een MMO meemaken, dan zou ik toch WAR of WoW proberen.
Laylah 70 BE Rogue - Shaynah 70 UD Warlock - Lilyah 70 UD Priest - Soranah 31 BE Hunter all @ Ravencrest
The Elder Scrolls daarentegen vind ik helemaal geweldig, heb Morrowind en Oblivion helemaal kapot gespeeld, maar deze zijn geen mmo's natuurlijk.
Ik ga eens kijken of ik WAR kan proberen.
Pagina: 1 2 3 4 ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 last