Hoofdcategorieën
Topicacties

[Ervaringen] MSI Wind - Deel 2

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 98 99 100 101 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 19 juni 2007

quote:
davidgilmour schreef op maandag 30 juni 2008 @ 21:36:
[...]

Dat is een mooie. Zilver met zwart, Apple :)
Ja, precies, want niemand was er nog eerder op gekomen om de kleuren zilver en zwart te combineren |:(

www.neome.tk

Vind het tegenwoordig wel leuk dat je uit verschillende kleuren kunt kiezen, nu nog een eigen design erop via de fabrikant en het is helemaal top. Je eigen unieke laptop, uiteraard niet door te verkopen met de onzin erop waar alleen jij van houdt :)

* F3-Ka - AMD Turion 64 X2 TL-62 @ 2,1 Ghz - 2 GB RAM - HD2600 512MB - 250 GB 5400 RPM * Xbox 360 * Philips HD-LCD 32'' * 500 GB My Book * HTC Touch Dual *

quote:
JeroenBvd schreef op maandag 30 juni 2008 @ 20:44:
Met een IDE to USB (of andersom)-kabeltje zou het toch moeten lukken om een oude dvd-brander aan de Wind te koppelen. Scheelt toch weer een hoop knaken, de dvd-brander zou ik toch alleen gebruiken voor backup en windows installeren ofzo :)

Kost zo'n $5 incl verzenden: http://cgi.ebay.com/USB-2...ZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
Geef je 'm ook even wat voeding met een molexje?
Reg. datum: 19 mei 2008

quote:
JeroenBvd schreef op maandag 30 juni 2008 @ 21:44:
[...]

Ja, precies, want niemand was er nog eerder op gekomen om de kleuren zilver en zwart te combineren |:(
Nu moet MSI alleen nog de DELL methode overnemen. Zelf je kleurtje kiezen, zelf je eventuele upgrades kiezen ... _/-\o_

^ alsof de levertijden nog niet lang genoeg zijn 8)7 nee, ik plak er wel een mooie Hema sticker op 8)

zijn er hier veel mensen die naar de Aldi in Gronau gaan? (dan kan ik een beetje inschatten of ik donderdag vrij moet nemen :))

[Rozenrood.nl] [Medion Akoya Mini E1210 - original state]

Reg. datum: 19 mei 2008

quote:
b.art schreef op maandag 30 juni 2008 @ 22:33:
^ alsof de levertijden nog niet lang genoeg zijn 8)7 nee, ik plak er wel een mooie Hema sticker op 8)

zijn er hier veel mensen die naar de Aldi in Gronau gaan? (dan kan ik een beetje inschatten of ik donderdag vrij moet nemen :))
Wow... is dat echt een sticker met erop Geen Afbeelding.. Das natuurlijk wel UBERHIP!

Ennuhmm.. ik denk dat de mensen die hier zitten maar een klein gedeelte is van de mensen die de Aldi gaan bezoeken.. We hebben ook nog onze oosterburen die er ongetwijfeld ook één willen bemachtigen. =)

Reg. datum: 19 september 2003

Wanneer hebben jullie pre-orders geplaatst? Vraag me af of ik kans heb dat ding nog in juli te krijgen :P

Ik: 24 juni

zwarte versie

en ik was de eerste bij die winkel.

RellioN wijzigde dit bericht 30-06-2008 23:12 (18%)

Reg. datum: 08 maart 2000

RellioN: Ik wil bij de Aldi ook wel een Akoya voor je meenemen, dan heb je vrijdag al een Wind-achtige in huis, net als Younes en ik :).

Reg. datum: 19 september 2003

verkopen ze ook zwarte dan? ik denk het niet.... ik heb liever een normaal toetsenbord en bluetooth. ik neem aan dat de okaya ook maar 3 cell batterij heeft? Ik ga toch pas begin augustus op vakantie.

RellioN wijzigde dit bericht 30-06-2008 23:51 (12%)

Reg. datum: 07 december 2004

Houden jullie er ook rekening mee dat er van dat vreselijk duits op de toetsenborden geschreven staat? Ik mijn aandacht was ook geprikkeld, gelukkig zal ik een post hierboven
quote:
met oa deze foto in de link:
http://www.notebookjournal.de/storage/show/image/image4868da95638b1_text
Daar kan ik dus echt niet mee leven :p

Ik vind 'em wel mooi, die aldi medion variant. Het is namelijk 100% exact dezelfde als de msi wind, behalve de kleur. En dat felwitte staat wel goed! (beter dan het wat eentonigere grijs die eerder in de aldi folder werd getoond.)

Dus eigenlijk is er nauwelijks een reden om de Wind boven deze clones te verkiezen, als de levertijd niet veranderd wordt. En daarnaast heeft aldi ook nog een erg goede niet tevreden geld terug garantie en normaalgezien een erg goede productgarantie.

Reg. datum: 15 juni 2008

Ja, dat Duits is wel een klein beetje jammer (zo ook de QWERTZ ipv QWERTY), maar leuk alternatief is wat in dit topic op pagina 2 staat: Klik hier

Helaas wil de link naar de 2e kloon laptop nu niet werken. Zodoende dat ik het maar even zo doe.

Reg. datum: 23 juni 2003

quote:
JeroenBvd schreef op maandag 30 juni 2008 @ 21:44:
[...]

Precies ! :)

Reg. datum: 07 juni 2008

Ik zag de Wind in de winkel te koop staan.... wel in Vietnam voor 400 euro (zwart en wit). Heb al de 1000 eee pc dus helaas. Electronica is hier niet voordelig maar de rest wel!!

Large and in charge

quote:
Dai schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 09:43:
Ik zag de Wind in de winkel te koop staan.... wel in Vietnam voor 400 euro (zwart en wit). Heb al de 1000 eee pc dus helaas. Electronica is hier niet voordelig maar de rest wel!!
Ja... Vietnam is net buiten me dagelijks trein rit... :)

Reg. datum: 27 mei 2008

Je raadt nooit waar ik nu toevallig zit 8)

Ik zal van de week eens even kijken... Ben toch wel benieuwd hoe dat ding er in het echt uitziet.

draig83 wijzigde dit bericht 01-07-2008 12:58 (54%)

Reg. datum: 15 oktober 2006

is het overigens niet zo dat de Nederlandse Aldi's de aanbiedingen 2 weken later krijgen dan onze oosterburen??? Is het dan niet verstandig om 2 weken te wachten op de Medion en dan wel een QWERTY toetsenbord te hebben? Ik kan me overigens voorstellen dat zo een bluetooth achteraf ingebouwd kan worden of zit ik daar mis?

http://www.hofer.at/at/ht...ebote_donnerstag_0307.htm oostenrijk
Daar issie ook al deze week te krijgen

lordyup wijzigde dit bericht 01-07-2008 13:18 (15%)

Reg. datum: 30 september 2003

Over dat de 6 cell accu van de Medion variant 99 euro kost:

Er staat nergens op die site een 3 cell accu, terwijl je dat wel verwacht voor mensen die een backup willen hebben. Er staat ook een net-adapter daar terwijl je die er bij krijgt lijkt me, dus ze verkopen ook vervangonderdelen. Het in de shop staan van die accu sluit dus nog niet uit dat hij gewoon met een 6 cell accu geleverd gaat worden. Maargoed dat merken we binnenkort wel als men hem in Duitsland gaat kopen :-)

Laat maar, lees net hierzo http://www.notebookjournal.de/news/964 dat het een 2200 mah accu is, had ik even gemist

Pozo wijzigde dit bericht 01-07-2008 13:46 (14%)

Commodore 64 = tha bomb

[img]Owja... dit zou het beeldscherm moeten zijn dat in de Medion zit:
http://www.datamodul.com/...0.2_1024x600_LVDS_LED.pdf

Het zou volgens Spacer (op een duits forum ) gaan om een 32-bit TFT LED scherm, eigenlijk volledig naar onze verwachtingen. Echter.. de webcam van de Medion is een VGA 0,3 mp webcam.. dit vind ik persoonlijk toch wel een domper. Niet dat ik de webcam veel gebruik, maar wat kost het nou extra om er gewoon een 1.3 mp in te zetten. Het schijnt echter zo te zijn dat ook de Wind met 2 verschillende webcams geleverd gaat worden. De 1.3 mp webcam zou net als de bluetooth een optie zijn. Waarbij de laatste (bluetooth) dus volgens mij in eerste instantie niet standaard in de Wind erbij zit. De Medion heeft verder ook geen bluetooth ondersteuning. Tevens is de medion, net als de msi, voorzien van een 3-cells accu die ongeveer 2,5 uur mee gaat. Het enige echter verschil dat ik heb kunnen lezen mbt de MSI is dat de medion geen atheros wlan kaart heeft maar daarvoor wel een N ondersteuning. Verder geeft Medion 3 jaar garantie.

Foto's gemaakt door deze spacer:
http://www.myalbum.com/Album=IVH647C8

lordyup wijzigde dit bericht 01-07-2008 14:52 (80%)

Reg. datum: 23 april 2008

De MSI Wind heeft volgens mij ook geen atheros wifi 't ding heeft een realtek, kijk maar bij de drivers op de msi wind webzijde...

Groeten
Mark

dus het ziet er naar uit dat de medion dus exact hetzelfde is als de Wind, op de vormgeving na.
Was te verwachten.

welke vormgeving? Dat ding ziet precies het zelfde uit hoor... staat alleen een andere naam op! Ga er maar van uit dat de Medion identiek is aan de Wind... behalve dan de garantietermijn...

Zodra Aldi nederland ze levert weet ik in ieder geval wel al wat ik doen...

lordyup wijzigde dit bericht 01-07-2008 15:46 (17%)

Er zijn toch wel wet kleine verschillen. Geen blue tooth wel b/g/n Wifi... Ik heb bijzonder slechte ervaring met medion notebooks, garantie termijn en hun peperdure helpdesk

Bluetooth schijnt bij de Wind ook alleen een optie te zijn (dit is pas te bewijzen op het moment dat we hier in Nederland een officieel verkregen Wind mogen bewonderen)... ik vermoed dat dit achteraf ook wel bij de Medion in te bouwen is aangezien medion zelfs bluetooth drivers mee levert... en tsja... over ervaringen valt altijd te twisten... op andere fora lees ik dat men zeer tevreden is over Medion, zowel de klantenservice als de garantie en reparatie afhandeling. Men schijnt zeer coulant te zijn... Het kan zijn dat je toevallig een slechte ervaring hebt opgedaan... maar om daar nu alle Medion apparatuur op te beoordeling vind ik een beetje voorbarig.

lordyup wijzigde dit bericht 01-07-2008 16:20 (28%)

Het is uitermate subjectief allemaal maare zoals het bij Medion ging toen vond ik beneden alle peil, een slechte aanbeveling houdt 7 klanten weg en 1 goede aanbeveling levert maar 3 klanten op las ik laatst ergens...

Met Medion ben ik zeer tevreden.
In April een pc gekocht. Echt alles zat daarop. Van scart aansluitingen tot HDMI, van tv-tuners tot surround sound. En dat voor een zeer goede prijs.

Dus verwacht dan ook een mooie aanbieding van medion.
jammer dat er geen bluetooth opzit, maar ja. Dat gebruik ik toch bijna nooit.
ZOu niet weten waarvoor ik zou gebruiken...

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 98 99 100 101 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: