Naar.
Gisteren na een hoop gepruts één van die demo's bekeken en hij haalt inderdaad wel stunts uit die aardig pittig zijn. En inderdaad; hij speelt compleet anders scout dan ik. Niet dat ik weet hoe het moet, maar hij kijkt inderdaad niet goed om zich heen en gebruikt zijn double jumps soms vreemd.
Enfin, Moonroach ontkent zelf, las ik hierboven, maar in hoeverre valt de expertise van die ETF2L te betwijfelen? Ik zou het jammer vinden als Moon nooit meer op de server zou spelen. Met zijn maffe namen en gezever over de mic is hij een toevoeging.
---
Edit:
quote:
Cabo schreef op woensdag 10 september 2008 @ 10:23:
[...]Het is allemaal hoe jij dat ziet. Iedereen interperteerd een match op z'n eigen manier. Dit is ook jouw manier. En als je dit via sourcetv bekijkt kan iedereen zijn eigen mening vormen. In plaats van onbewust gemanipuleerd worden.
Kom op zeg. Zou Hathor er op uit zijn ons te manipuleren met zijn match-verslagen? Wat zou het doel daarvan zijn? Hij brengt gewoon verslag uit van een match en natuurlijk geeft hij dan een inpretatie, maar dat is inherent aan 'verslaggeving'. Anders zou hij een log moeten posten met daarin alle ingame acties, maar dat leest niet.
LUH-3417 wijzigde dit bericht 10-09-2008 10:27 (38%)