quote:
Napo schreef op maandag 30 juni 2008 @ 10:38:
1 lvl 3 sentry tegen een pyro kon de pyro altijd al winnen mits hij om een hoekje stond waar hij ongeveer tussen een halve en een kwart cirkel eromheen kan maken.
Staan er 2 sentry's of te weinig ruimte dan won de sentry
Is niets nieuws hoor
Helaas is pyro absoluut véél sterker geworden tegen senties.
Zelf als je bij je sentry zit en deze repaired ben je kansloos tegen een pyro met backburner (+50HP) en een medic, ook al komt hij recht van voren aanlopen.
En dan heb ik het over een lv3 sentry, één waar je een paar minuten mee bezig bent ivm metal halen.
quote:
Kain schreef op maandag 30 juni 2008 @ 10:42:
Die GTFO server is een server vol noobs. Of een enkele goede speler die langskomt om even wat noobs te killen. Als er geen spelers op de server zijn doet hij zich toch voor als 31/32 spelers bezet. Dat vind ik altijd een klote server. Dan join je die s'nachts omdat je denk dat hij bijna vol zit en dan is er niemand.
Weet je dat heel zeker? Net als op veel servers kan dat ene slot net zo goed reserved zijn, waardoor je wordt geredirect naar server#2. Zo deden we dat bij CS1.6 ook altijd.
@GonzoNL
Je was gister anders aardig aan het raggen als HWG
@falcon4ever
Die sentries waren erg. Eerst als uber-demo geprobeerd die dingen op te blazen. Heb 4 of 5 stickies tussen de sentries weten te krijgen, maar er ging alleen een dispenser stuk. Door de enorme knockback van die 4 dingen heb ik er niet veel van kunnen bakken.
Vervolgens als spy geprobeerd boven te komen wat al een hele opgaaf is. Beneden renden de vlammende pyro's in het rond en moest je alle demo's en medics ontwijken. Was ik na 4 pogingen eindelijk bij de trap.. staat er een engineer in het midden waar ik niet langs kon
Geslaagde defence als je het mij vraagt.
frickY wijzigde dit bericht 30-06-2008 18:50 (18%)