Persoonlijk vindt ik dit echt een slechte keuze...quote:ge-flopt schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 08:34:
Nee.. 250 clicks en/of 250 keysHeb gemiddeld ook bijna 20 pulses per dag .
Ik heb zelf al duidelijk gemerkt dat bij elke pulse ik keys verlies... Waarom?
Nou, als ik namelijk aan het typen ben, en bij bijvoorbeeld 10.000 keys gaat WP pulsen, dan type ik lekker door tot over die 10k keys (bijv. 10k015) voordat WP werkelijk gaat pulsen. Vervolgens pulst ie netjes 10k naar de server, maar die 15 keys zijn gewoon komen te vervallen, want vervolgens stat namelijk mijn counter (in de geek dialog) weer op 0 keys.... dus ik verlies 15 keys op 10k keys.
Nu is dat niet veel, maar wanneer je dus gaat pulsen om elke 250 keys en je verliest elke keer 15 keys, is dat na 20 pulses toch netjes 300 keys... en dit gaat dan wel hard oplopen...
Wat je kunt doen om dit probleem te omzeilen is:
ga naar het opties menu van WhatPulse en zet een vinkje voor de optie "Pulse before a proper shutdown"
Op deze manier gaat WP altijd pulsen wanneer je je computer afsluit, en dus verlies je praktisch geen keys. Ook pulse je dan maar 1 keer per dag, wat je pulse history wat overzichtelijker maakt
Just my 2 cents
Trotse eigenaar van een Opel Astra 1.7 Station Wagen Executive Edition (kleur Metro)

)
1)
1)