iMac, 24", 2.4GHz Intel C2D, 3GB RAM | MacBook Pro, 15", 2.33GHz Intel C2D, 3GB RAM
Het grote "Show je Apple computer" topic - Deel 8
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Nieuw TopicVind je de Soundsticks echt goed klinken? Of koop je ze meer voor het design. Ben namelijk ook van plan om ze te halen. En ze hebben toch een stevige prijs.quote:Vaal schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 17:00:
Zo, even iets anders dan de rest:
[afbeelding]
U ziet:
MBP Santa Rosa van vorig jaar
Logitech MX Revolution
H/K Soundsticks II
Sony Ericsson W880i
iPod classic 80gb
Wat lenzen en doosjes en nog meer troep
Apple MacBook C2D 2.4Ghz, 2 GB, 160 GB HD, Leopard - Apple iPhone 8 GB
Mja, ze klinken gewoon reasonable. Nu heb ik een heeeeel klein kantoortje, dus vullen ze mooier en klinken ze ook beterquote:MacCookie schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 17:11:
[...]
Vind je de Soundsticks echt goed klinken? Of koop je ze meer voor het design. Ben namelijk ook van plan om ze te halen. En ze hebben toch een stevige prijs.
Voor de streep geen staanplaatsen, niet spreken met de chauffeur tijdens de rit.
Waarom ?quote:Digistorm schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 20:15:
afbeelding
Plat op het hout is geen optie omdat de warmte dan niet weg kan.
Als je de MBP los op de tafel zet, dan zit de hitte er toch ook onderin?
Dus als je gewoon werkt vanaf de laptop zonder externe muis/keyboard/scherm.
Ik werk met mijn windows kantoor laptop ook altijd via een los scherm en keyboard, maar heb nog nooit iets gedaan aan koeling.
altijd plat op het bureau.
Disclaimer: Apple iMac 17" (zomer 2006 , 1,83 Ghz, 2GB) Apple MacBook 13" (feb 2007 1,83CD2, 2,5 GB) Apple iPod 4 ,8 & 16 Gb, iPhone 16 GB En Leopard gekocht in de shop: Apple FanBoy!
Nonsens, de koeling van de MBP zit sowieso niet aan de onderkant, maar onder het scharnierende gedeelte van het beeldscherm. Ik, en vele anderen, gebruik m'n MBP altijd plat op tafel, zelfs met zeer intensieve taken zoals 5 uur non stop renderen.quote:Digistorm schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 20:15:
IPlat op het hout is geen optie omdat de warmte dan niet weg kan.
Voor de streep geen staanplaatsen, niet spreken met de chauffeur tijdens de rit.
Ben nog aan het twijfelen tussen de Logitech Z4/Z4i, Logitech Z-2300 en de Soundsticks.quote:Vaal schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 17:15:
[...]
Mja, ze klinken gewoon reasonable. Nu heb ik een heeeeel klein kantoortje, dus vullen ze mooier en klinken ze ook beterEerlijk gezegd ging ik naar de winkel voor goedkope Creatives, maar kwam thuis met deze
Ik vind ze wel goed klinken ja.
Ga nog even wat reviews lezen. Bedankt voor je ervaring!
Hoe doe je dat nou als je je notebook wilt aanzetten, moet je deze dan eerst uit de houder halen en open klappen om hem aan te doen ?quote:Lin0Ventura schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 16:11:
hier mijn "werkplek" :
..:: Fabbrica Italiana Automobili Torino 500 ::..
Je kunt vanuit sleep je Book weer wakkermaken door op een toets op het toetsenbord te drukken of een USB apparaat erin te stoppen. Of als je Bluetooth wake up toestaat met een klap op je WMMquote:Alfa_146 schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 18:56:
[...]
Hoe doe je dat nou als je je notebook wilt aanzetten, moet je deze dan eerst uit de houder halen en open klappen om hem aan te doen ?
Macbook C2D 1.83 - Powermac G4 - Server - Appeltjes rocken! - Had dan ook geen Acer gekocht
Reg. datum: 18 juni 2006

u ziet:
iMac 24" 2.8GHz 2GB ram 1TB hdd en bluetooth invoerapparatuur.
MacBook (rechter) van de laatste lichting 2.1 GHz 4GB ram 120GB hdd.
Macbook (links) is van me vriendin zelfde specs als de mijne maar dan 1GB ram.
Samsung 205bw (aangesloten op iMac via dvi) wordt gebruikt als tv via de Elgato hybrid die verbonden is met het kpn kastje.
(de eyetv hybrid ligt achter de tv-tuner van kpn en is met een usb verlengkabel aan de iMac verbonden.)
Leuk zo'n Apple-kwekerijquote:msxbox schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 21:22:
Vorige week is mijn iMac 24" binnen gekomen dus tijd om weer even te patsen![]()
[afbeelding]
u ziet:
iMac 24" 2.8GHz 2GB ram 1TB hdd en bluetooth invoerapparatuur.
MacBook (rechter) van de laatste lichting 2.1 GHz 4GB ram 120GB hdd.
Macbook (links) is van me vriendin zelfde specs als de mijne maar dan 1GB ram.
Samsung 205bw (aangesloten op iMac via dvi) wordt gebruikt als tv via de Elgato hybrid die verbonden is met het kpn kastje.
(de eyetv hybrid ligt achter de tv-tuner van kpn en is met een usb verlengkabel aan de iMac verbonden.)
PSN: Sluuz
Reg. datum: 17 januari 2006
Ik heb hier bij mijn MBP de Z-2300 staan, prachtig geluid. Echt een aanrader, en vind je die zwarte frontjes niet zo bijpassen, dan kun je die er af halen en heb je metallic. Hangt natuurlijk af wat voor mac je hebt..quote:MacCookie schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 18:25:
[...]
Ben nog aan het twijfelen tussen de Logitech Z4/Z4i, Logitech Z-2300 en de Soundsticks.
Ga nog even wat reviews lezen. Bedankt voor je ervaring!
Maar toch wordt de onderkant warm als deze niet vrij is en gaan de fans loeien. En dus niet / stuk minder als de onderkant vrij is. Ik doe die rare blokjes hout er echt niet voor m'n lol onder hoorquote:Vaal schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 18:15:
[...]
Nonsens, de koeling van de MBP zit sowieso niet aan de onderkant, maar onder het scharnierende gedeelte van het beeldscherm. Ik, en vele anderen, gebruik m'n MBP altijd plat op tafel, zelfs met zeer intensieve taken zoals 5 uur non stop renderen.
Unum systema ad omnes eos regnandum... | Macbook Pro C2D 2.33 GHz / 2 GB / 250 GB / X1600 265 MB
sorry hoor maar daar moet hij maar tegen kunnen. blokjes voor koeling? hahaha moet echt niet gekker worden. en de alu behuizing wordt warm omdat metalen nu eenmaal warmte geleiden. ik zou eens kijken met istat pro hoe heet hij wordt zonder en met blokken. het gaat uiteindelijk om de inwendige temperatuur en als die te hoog wordt, kun je altijd apple bellen ofzo, maar blokjes voor koeling? weg mooie design en looks van je mac....quote:Digistorm schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 23:38:
[...]
Maar toch wordt de onderkant warm als deze niet vrij is en gaan de fans loeien. En dus niet / stuk minder als de onderkant vrij is. Ik doe die rare blokjes hout er echt niet voor m'n lol onder hoor
Da's toch ook niet het hoofddoel van die Mac zeker..quote:HJR schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 11:29:
[...]
sorry hoor maar daar moet hij maar tegen kunnen. blokjes voor koeling? hahaha moet echt niet gekker worden. en de alu behuizing wordt warm omdat metalen nu eenmaal warmte geleiden. ik zou eens kijken met istat pro hoe heet hij wordt zonder en met blokken. het gaat uiteindelijk om de inwendige temperatuur en als die te hoog wordt, kun je altijd apple bellen ofzo, maar blokjes voor koeling? weg mooie design en looks van je mac....
Hij zegt dat de fans aanslaan als er geen vrije luchtstroom onder mogelijk is. Hij is blijkbaar zo'n aansteller die absoluut niet tegen geluid van z'n computer kan, dus voor hem tellen die blokjes minder dan voor jou.
Macbook C2D 1.83 - Powermac G4 - Server - Appeltjes rocken! - Had dan ook geen Acer gekocht
Wat mss wel klopt, is dat de fans minder of helemaal niet meer gaan draaien.
Waarom? Dat moet je mij niet vragen, maar ik doe precies hetzelfde met mijn (Toshiba)laptop als ik m 's nachts aan laat staan, zodat de fans niet gaan draaien. Denk dat het te maken heeft met de airflow die eronder doorgaat.
Groter luchtoppervlakte er onder dus krijgt hij makkelijker verse lucht binnen ofzo denk ikquote:Reef_91 schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 14:21:
Dat van die blokjes zit tussen zijn oren, je laptop wordt daar heus niet koeler van, hooguit een graad of 1.![]()
Wat mss wel klopt, is dat de fans minder of helemaal niet meer gaan draaien.
Waarom? Dat moet je mij niet vragen, maar ik doe precies hetzelfde met mijn (Toshiba)laptop als ik m 's nachts aan laat staan, zodat de fans niet gaan draaien. Denk dat het te maken heeft met de airflow die eronder doorgaat.
Neen het is gewoon omdat de hitte langs de onderkant nu ook beter weg kan.quote:SaURoN schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 15:21:
[...]
Groter luchtoppervlakte er onder dus krijgt hij makkelijker verse lucht binnen ofzo denk ik
"The only thing we can decide is what we want to do with the time that has been given to us."

In de foto:
iMac 20 inch 2.4
MacBook 2.4
iMac G5 17 inch 1,6 (te koop)
MacMini G4 1,42 (te koop)
Een externe 500GB schijf van Lacie, 3 soorten apple muizen en 2 soorten Apple keyboards.
Het zo'n chaos vanwege alle foto's die ik heb gemaakt om de boel te koop te kunnen zetten. Maar hopelijk heb ik straks alleen nog de imac en de macbook over.
Ik dacht nog even een Mac Museum te beginnen, maar toch maar niet.
Ik kan nu al niet wachten op alle marktplaats malloten die me gaan emailen.
Mijn (soms USA) schrijfsels: www.incoffeewetrust.com
Reg. datum: 04 juni 2005
Gezellig met de hele familie tegelijk internetten, pron bekijken zal er dan vast niet inzittenquote:Niek1616 schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 18:54:
[afbeelding]
In de foto:
iMac 20 inch 2.4
MacBook 2.4
iMac G5 17 inch 1,6 (te koop)
MacMini G4 1,42 (te koop)
Een externe 500GB schijf van Lacie, 3 soorten apple muizen en 2 soorten Apple keyboards.
Het zo'n chaos vanwege alle foto's die ik heb gemaakt om de boel te koop te kunnen zetten. Maar hopelijk heb ik straks alleen nog de imac en de macbook over.Ik had de Mac Mini iets te overenthousiast aangeschaft om als MediaCenter te gebruiken, maar heeft helaas geen IR. Dus daar ga ik dan de MacBook maar voor gebruiken. De G5 gaat weg omdat de iMac een opvolger is.
Ik dacht nog even een Mac Museum te beginnen, maar toch maar niet.
Ik kan nu al niet wachten op alle marktplaats malloten die me gaan emailen.
Met de familie gaat nog wel, maar als de buren ook komen is het wel wat druk.quote:Achillias schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 19:21:
[...]
Gezellig met de hele familie tegelijk internetten, pron bekijken zal er dan vast niet inzitten
Mijn (soms USA) schrijfsels: www.incoffeewetrust.com
ok, dat kan je fout interpreterenquote:Niek1616 schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 19:29:
[...]
Met de familie gaat nog wel, maar als de buren ook komen is het wel wat druk.
Reg. datum: 06 maart 2007

U ziet:
MacBook Pro, 2.4 GHz, 4 GB ram, 160GB 7200rpm, Glossy
Mighty Mouse
2x iPhone 8GB
harman/kardon SoundSticks II
2x LaCie Externe Harddisk. 320GB en 500GB

Op stage kon ik helaas mijn SoundSticks niet mee nemen (beetje teveel voor in het vliegtuig). Maar de LaCie FireWire Speakers werken ook prima! Zo min mogelijk draden!
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.