Hoofdcategorieën
Topicacties

[PC] Diablo 3 - Deel 2

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 12 april 2003

Lost Vikings zou zich uitstekend lenen voor een console. Diablo? Nee, absoluut niet.

Kupke - R25RR22 Black Orc - Karak Azgal - No Win Scenario

Reg. datum: 23 november 2000

quote:
Pensmaster-B schreef op maandag 30 juni 2008 @ 12:09:
al bekend of er geen armor restricties zijn ?
als in armor plating voor casters net zoals in D2

<3 frostburn gloves op men mage
Volgens mij heeft elke class nu een specifieke soort armor en kan een caster dus niet bv plate dragen. Correct me if i'm wrong.

Reg. datum: 15 mei 2008

Ik verwacht niet dat Diablo 3 op de 360 of PS3 uit gaat komen.
Blizzard ziet zichzelf al een PC ontwikkelaar (soms een klein uitstapje met bijv. Diablo 1).

PS: Gaat toch wel goed met PC gaming als toppers als StarCraft 2 en Diablo 3 uitkomen

Xbox | Xbox 360 | PSP | PS3 | PSN-id: Althoran

Reg. datum: 22 mei 2008

offtopic:
naar mijn mening zou blizzard het op PC games moeten houden en zich niet moeten gaan bemoeien met consoles.

Ze hebben tot nu toe een foutloze state of service, geen brakke games uitgebracht whatsoever, allemaal state of the art PC games.

Mensen piraten de blizzard games niet ( lees: In veel mindere maten, er zullen altijd piraten zijn) uit respect en om het simpele feit dat de games gewoon GOED zijn, en dat is mede waardoor het respect is opgebouwd.

Ze doen het goed in de PC markt, en als ze nu opeens richting de consoles zouden gaan uitgeven dan zouden ze mankrachten weg moeten halen van de PC om zich te richting op de consoles.

Ook zouden ze games moeten gaan designen rondom consoles, aangezien het niet meer PC exclusive zou zijn. dat zou de PC games meer schade dan goed doen, en heel de gameplay zo veranderen dat het dat beruchte "Console feel" krijgt.

Nee, geef mij maar gewoon een PC exclusive blizzard, aangezien dat is waar ze goed in zijn.

Er zijn al zat Console devs, die van PC gaming afgestapt zijn, vanwege de grote aantal "Piracy", en niet omdat "hun game slecht is". Wat natuurlijk onzin is, maar ze gebruiken piracy als goed excuus. Als ze een top game leveren zal er weinig tot geen piracy plaatsvinden ( Kijk naar blizzard)

Altijd meer en meer willen, steeds meer devs richten zich op Consoles en dan NOG zijn jullie niet tevreden en willen jullie meer en meer console devs, leave blizzard be.

Reg. datum: 20 februari 2007

Ze hebben een game proberen te maken voor de consoles, starcraft ghost dacht ik, na jaren ontwikkeling gewoon in de prullebak :P ... Nee ze zijn niet weg van consoles bij blizzard denk ik.

Ik werd erg blij van deze aankondiging, maar t'zal zeker nog 1,5 jaar duren voordat we kunnen spelen. Reken maar op 2...

Reg. datum: 21 februari 2005

Ondanks het feit dat ik een echte PC gamer ben heb ik zelf ook consoles (ps2 en 360). In de trailers stuurden ze al aan op de simpele besturing. Waarom zou deze zich niet lenen voor een console? En online gameplay zou volgens mij prima samen kunnen met xbox 360 :)

Credulous at best, your desire to believe in angels in the hearts of men

Reg. datum: 29 september 2000

Whooo! :) Wel grappig, ik zat me gisteren nog te bedenken dat ik eigenlijk zin had om Diablo te gaan spelen, maar dat Diablo 2 me niet meer trok. Toch fijn dit vanmorgen als nieuwsitem te zien :)

AoC: Ankeh - 4X ToS | WoW: Zhazam - 70 Mage | Sammia - 70 Druid

Reg. datum: 09 oktober 2006

Blizzard heeft in de tijd van van starcraft:ghost de developer Swingin' Ape overgekocht dus de mankracht en kennis hebben ze wel. Dit team zal na het op halt zetten van starcraft:ghost vast wel met een nieuw project zijn begonnen. Een console titel zal waarschijnlijk wel in ontwikkeling zijn, tenzij ze deze gasten over de andere teams hebben verdeeld.

Volgens mij hebben ze in die tijd ook gezegt dat ze een game of voor de pc uit brengen of voor de consoles(net als ghost alleen voor de consoles was). Ik verwacht dus niet dat Diablo3 voor de consoles komt.
Life is just a ride.
Reg. datum: 11 oktober 2006

quote:
Imodium schreef op maandag 30 juni 2008 @ 14:22:
Ondanks het feit dat ik een echte PC gamer ben heb ik zelf ook consoles (ps2 en 360). In de trailers stuurden ze al aan op de simpele besturing. Waarom zou deze zich niet lenen voor een console? En online gameplay zou volgens mij prima samen kunnen met xbox 360 :)
Ten eerste al omdat blizzard hun eigen online systeem heeft genaamd battle.net. Dan willen ze niet over op microsoft live lijkt mij. Ten tweede op de console zou het tempo lager moeten liggen omdat equipment wisselen spells en skills selecteren en dergelijke veel langzamer gaat. Ten derde omdat het blizzard is :9
technisch geneeskunde
Reg. datum: 12 juli 2006

quote:
dahakon schreef op maandag 30 juni 2008 @ 11:10:
[...]

Inderdaad, als je uit gaat van de filosofie die ze geadopteerd hebben van Sid Meyer (1/3 known, 1/3 improved, 1/3 new), dan is een Necro helemaal niet zo'n vreemd idee. Als ze de bonespells een beetje droppen ten koste van de poisons, de curses die de Necro echt uniek maken flink onder handen nemen om ze nog beter te maken en pets ook iets aanpassen, dan is de Necro misschien nog wel ietwat gelijk aan de Witchdoctor in concept, maar toch met een geheel eigen playstyle.
Kan ook best wel lijkt me maar bonespells eruit/verminderen? :o Noway die zijn super tof, teeth.. :9.
quote:
Raffuhl schreef op maandag 30 juni 2008 @ 12:25:
die vrijheid van armour vond ik nu juist mooi. Dat er dan van bosses een item dropt voor jouw class vind ik ook niet per se een goede ontwikkeling. Is dit wellicht om mulen tegen te gaan?
Precies en daarbij wordt het geregeld door de items zelf, strreqs zijn er niet voor niks!
Van die drops vraag ik het me af zou het itemfinden niet ten goede komen omdat je alleen van je eigen class vind.. itemfinden is juist een groot onderdeel van de diablo serie :)

Maar goed over beide punten is nog niks bekend dus we wachten lekker af.

Lian Li A16 Black | DS3 rev3.3 | e4300@2808Mhz - Ninja/SilenX Ixtrema | Team Xtreem Dark 4GB | 8800GTS 320MB | XtremeMusic | Iiyama E2200WS | Speedlink Medusa 5.1 | Hercules XPS 5.1 70 |

voorheen: MvdKelen

is er wel gezegd dat je alleen maar items voor je eigen class kan vinden???

Ik dacht dat ze het er meer over hadden dat in een multiplayer game items alleen voor jou als speler vallen, die alleen jij kan oppakken. Zodat er geen itemkapers meer zijn in multiplayer games.

www.VanderKelen.nl --> Camera: EOS 50D | grip BG-E2N | 430EX flitser | tamron 17-50 f/2.8 | Canon 70-200 L f/4 | canon 50mm f/1.8

woop woop woop

quote:
M a r c o schreef op maandag 30 juni 2008 @ 14:47:

Ik dacht dat ze het er meer over hadden dat in een multiplayer game items alleen voor jou als speler vallen, die alleen jij kan oppakken. Zodat er geen itemkapers meer zijn in multiplayer games.
klopt inderdaad. het is hetzelfde als ze nu in hellgate: london hebben toegepast.

een boss gaat dood en dropt voor elke persoon wat verschillende loot. je moet daarna maar zien of je dit gaat ruilen of afgeeft aan je party etc. er kan niet 1 persoon zijn die alles snel jat of iets dergelijks.
and back is gigi!

dat lijkt me toch niet. Diablo is altijd een harde itemgame geweest. Daarnaast alleen items vinden voor je eigen class --> dan kan je dus nooit een nieuwe class starten op basis van een bestaande char die de gear kan vinden. Het lijkt me toch niet dat dit het geval gaat zijn.

@ het verhaal wbt loot vinden van eigen class dus ;).

Flapmo wijzigde dit bericht 30-06-2008 15:03 (9%)

Flapmo & Flapmule | DiabloII LoD account names
Story of my life =]

24...
Reg. datum: 16 juli 2001

Snap ook niet waar dat verhaal vandaan komt. Dat hebben ze namelijk absoluut niet gezegd. Degene die dat in de wereld heeft gebracht heeft duidelijk niet goed zitten opletten.

Ze hebben inderdaad gezegd dat er voor iedere speler een bepaalde loot valt. Welke loot is dan volledig random. Dit is alleen zodat iedereen een deel van de loot krijgt en niet 1 iemand alles kan ninja looten bijvoorbeeld.

Digital Rebel --- EF-S 18-55mm --- Sigma 70-300mm APO Macro Super II --- 1GB Extreme III --- 512Mb Ultra II
Mijn Airliners.net foto's
If you weren't real, I would make you up...

technisch geneeskunde

quote:
M a r c o schreef op maandag 30 juni 2008 @ 14:47:

Ja dat is ook wat ervan begreep al vind ik het systeem in D2 ook wel lache, alleen zijn de bots toch altijd nog sneller dan ik kan klikken en ik ben dan wel sneller dan de rest :)
quote:
McFlipp schreef op maandag 30 juni 2008 @ 15:12:
Snap ook niet waar dat verhaal vandaan komt. Dat hebben ze namelijk absoluut niet gezegd. Degene die dat in de wereld heeft gebracht heeft duidelijk niet goed zitten opletten.

Ze hebben inderdaad gezegd dat er voor iedere speler een bepaalde loot valt. Welke loot is dan volledig random. Dit is alleen zodat iedereen een deel van de loot krijgt en niet 1 iemand alles kan ninja looten bijvoorbeeld.
Inderdaad

psychoclown wijzigde dit bericht 30-06-2008 15:15 (31%)

Lian Li A16 Black | DS3 rev3.3 | e4300@2808Mhz - Ninja/SilenX Ixtrema | Team Xtreem Dark 4GB | 8800GTS 320MB | XtremeMusic | Iiyama E2200WS | Speedlink Medusa 5.1 | Hercules XPS 5.1 70 |

Reg. datum: 12 april 2003

quote:
McFlipp schreef op maandag 30 juni 2008 @ 15:12:

Zo komen inderdaad geruchten in de wereld want ik ging er ook vanuit dat dat een feit was. Meteen straks dus ook maar even ontkracht dat een Necromancer geen potentiele class is.

Kupke - R25RR22 Black Orc - Karak Azgal - No Win Scenario

24...
Reg. datum: 16 juli 2001

Ik vind overigens het systeem van WoW ook wel fijn. Dat je gewoon kan zeggen of je het item wel of niet (greed, als niemand het wil, dan wil ik wel, maar no need) wil. Vervolgens wordt er gerolled door de pc voor iedereen die 'Need' heeft geklikt.

Oh ik heb dat ze van die vette armor sets (Tier 1, 2 etc.) zoals in WoW in D3 stoppen. Zal wel aangezien dat een beetje lijkt op set items uit D2.

McFlipp wijzigde dit bericht 30-06-2008 15:20 (23%)

Digital Rebel --- EF-S 18-55mm --- Sigma 70-300mm APO Macro Super II --- 1GB Extreme III --- 512Mb Ultra II
Mijn Airliners.net foto's
If you weren't real, I would make you up...

technisch geneeskunde

quote:
McFlipp schreef op maandag 30 juni 2008 @ 15:19:
Ik vind overigens het systeem van WoW ook wel fijn. Dat je gewoon kan zeggen of je het item wel of niet (greed, als niemand het wil, dan wil ik wel, maar no need) wil. Vervolgens wordt er gerolled door de pc voor iedereen die 'Need' heeft geklikt.

Oh ik heb dat ze van die vette armor sets (Tier 1, 2 etc.) zoals in WoW in D3 stoppen. Zal wel aangezien dat een beetje lijkt op set items uit D2.
Dat rollen voor items vind ik maar niks of ieder apart of gewoon keihard wie er het snelst kan klikken (of degene die niet doodgegaan is). Anders krijg je van die mensen die toch altijd op "Need" klikken dan schiet het nog niet op :).

Wat die sets betreft ben ik het wel eens, de sets moeten meer invloed krijgen in "beste items" want veel sets in D2 (en ook bijv TQ) zijn niks compared to individuele unique parts.

Updates:
28-06-'08 - Opening tweede deel Diablo3 topic nog aan flinke updates onderhevig.
29-06-'08 - Sectie Content toegevoegd.
30-06-'08 - Sectie Algemene info uitgebreid. Plaatje van Witch doctor gefixed.

psychoclown wijzigde dit bericht 30-06-2008 15:28 (5%)

Reg. datum: 28 juni 2008

Ik vindt de witch dokter iets teveel met warcraft te maken hebben. Ook als je zijn masker ziet.

http://youtube.com/watch?v=fyZgM-2X718

De barbarian heeft gelukkig wel zijn aloude skills en look behouden :).

http://youtube.com/watch?v=er3jOq7Ja5U

Qué pasa?
Reg. datum: 03 december 2004

quote:
psychoclown schreef op zondag 29 juni 2008 @ 15:25:
Lees net wat interessants in het ATI Discussie topic wat ik ook volg (net zoals vele andere topics :P):

[...]

Bron: http://www.shacknews.com/onearticle.x/53365

[...]

Bron: http://www.planetdiablo.com/features/articles/d3-04012008/

Bevestigd en gepost door CJ in het topic aldaar.
Van de Havoc physics wisten we al maar Dx10.1 implementatie is nieuw voor me :)
Ben ik blij, dat ik al voorbereid ben voor Diablo III komende week, met mijn nieuwe PC met o.a. ATI HD4850. :) Kan niet lang genoeg wachten tot die game gereleased word. :9~

Puyol Tauren Druid L70, Ruiz UD Rogue L65, Salma BE Mage L70, Naresh Hunter L??,Trollbane. XBOX 360

quote:
Puyol schreef op maandag 30 juni 2008 @ 15:39:
[...]

Ben ik blij, dat ik al voorbereid ben voor Diablo III komende week, met mijn nieuwe PC met o.a. ATI HD4850. :) Kan niet lang genoeg wachten tot die game gereleased word. :9~
Aaaah lees de datum eens :D 1 april...... 1. Blizzard had toen nog niet eens bekend gemaakt dat Diablo 3 zou komen en 2. de dag is wel een beetje raar vind je niet? :P

robertjan1988 wijzigde dit bericht 30-06-2008 15:42 (15%)

technisch geneeskunde

quote:
Puyol schreef op maandag 30 juni 2008 @ 15:39:
[...]

Hehe ja moet wel makkelijk trekken mijn pc uit me sig ook wel verwacht ik tegen die tijd heb ik me gpu ook weer geupdate en zit de GTS in de pc waar ik nu op zit daar is een tijd geleden cpu / ram en mobo geupgrade ;)

Diablo III gaat wel wat van me tijd kosten ben ik bang :( :9
quote:
robertjan1988 schreef op maandag 30 juni 2008 @ 15:41:
[...]

Aaaah lees de datum eens :D 1 april...... 1. Blizzard had toen nog niet eens bekend gemaakt dat Diablo 3 zou komen en 2. de dag is wel een beetje raar vind je niet? :P
Eerlijk gezegd moet jij eens lezen wat ik post ;) Zal het even opzoeken.

Pagina 6.
quote:
robertjan1988 schreef op zondag 29 juni 2008 @ 16:47:
[...]

Kijk eens naar datum :P 1 april :)
Ok ik ben even bij CJ langs gegaan en zo te zien klopt het wel.
quote:
CJ schreef op zondag 29 juni 2008 @ 17:17:
[...]

Yep. Op 25 Juni al bevestigd:

"Something that hasn't been noted yet is that EA and SEGA are signed on with us for DX10.1 titles, we've also signed a fairly major deal with Blizzard."

Bron: http://rage3d.com/board/s...1335512390#post1335512390

psychoclown wijzigde dit bericht 30-06-2008 15:46 (81%)

quote:
psychoclown schreef op maandag 30 juni 2008 @ 15:42:
[...]

Hehe ja moet wel makkelijk trekken mijn pc uit me sig ook wel verwacht ik tegen die tijd heb ik me gpu ook weer geupdate en zit de GTS in de pc waar ik nu op zit daar is een tijd geleden cpu / ram en mobo geupgrade ;)

[...]

Pagina 6.

[...]

[...]

[...]

Is niet zo moeilijk kan je bijv door [img width=xxx height=xxx]link naar plaatje[/url].
Of een clickable thumbnail plaatsen zoals ik heb gedaan in de TS met de Wallpapers en Screenshots moet je alleen wel thumbnail link weten.

Overigens is dat plaatje al meer malen gepost :)
Ik zag je post, maar dit is nergens aangegeven door blizzard en de bronnen waar het staat zijn van een paar maanden voor de bekendmaking :).

quote:
psychoclown schreef op maandag 30 juni 2008 @ 15:42:
[...]

[...]

Pagina 6.

[...]

[...]
OW ik zie het :), maar dit zegt nog steeds niet dat diablo 3 dx10.1 wordt :P. Starcraft 2 wordt namelijk ook geen DX10. Misschien is het voor een nieuwe game die nog niet is aangekondigd :)

robertjan1988 wijzigde dit bericht 30-06-2008 15:49 (12%)

technisch geneeskunde

quote:
robertjan1988 schreef op maandag 30 juni 2008 @ 15:46:
[...]

Ik zag je post, maar dit is nergens aangegeven door blizzard en de bronnen waar het staat zijn van een paar maanden voor de bekendmaking :).
Het is een post van iemand die werkzaam is bij AMD dus lijkt me wel degelijk een betrouwbare bevestiging. Al ben ik het met je eens dat het nog wel een beetje open is of D3 er ook al gebruik van maakt ik acht de kans wel groot, de implementatie ervan zal niet de minimun system reqs verhogen :)

Btw in het vervolg graag even Editen, die knop zit er niet voor niets :)

psychoclown wijzigde dit bericht 30-06-2008 15:52 (6%)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: