Hoofdcategorieën
Topicacties

[Ervaringen] Dell Studio 15 - Deel 1

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 33 34 35 36 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 02 december 2006

quote:
_photek schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 16:10:
Geluid: die paar tikjes die overblijven; ach, kan ik wel mee leven. Zolang er toch echt maar één 80% oplossing voor blijkt te bestaan. Misschien wachten op nog een bios update ofzo...
BIOS zal het niet worden, zit nu onder Linux, en het geluid werkt top, ook wireless werkt top (met de door broadcom geleverde driver (die in 2 stappen is te installeren)). Zelfs een driver voor het touchepad (die voor Windows x64 niet wordt geleverd (de driver voor het scrollen langs de zijkanten)).

Windows vista: 2 uur voor installeren van 27 drivers.
Ubuntu 8.04: 20 minuten voor het installeren van 1 driver.

Kortom: Driver update voor Windows vista... Maargoed ik heb nu redelijk goed geluid, dus mij hoor je niet meer klagen. Verder heb ik nog 0,0 problemen gevonden met deze dell, al met al top dus!

Reg. datum: 17 augustus 2006

quote:
Jeroenz18 schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 17:48:
Net een Studio 17 besteld bij mijn accountmanager. Mooie korting behaald:

- 250 euro ex vat korting
- 3 jaar garantie i.p.v. 1 jaar
- gratis verzenden

Spec's:
  • Studio 1735 : Intel Core 2 Duo T8100 (2.1GHz,800MHz,3MB)
  • Display : 17in Widescreen WUXGA with Truelife - CCFL (1920 x 1200 resolutie)
  • LCD Back Cover : Ruby Red Microsatin Finish
  • Memory Dual Channel 3.0GB (1X2GB + 1X1GB) 667 MHz DDR2 SDRAM
  • Hard Drive : 400GB FFS Serial ATA (7.200RPM) Dual Hard Drive (2x 200GB)
  • Optical Drive : 8X DVD+/-RW Drive
  • Battery : Primary 6 cell 56W/HR LI-ION
  • Graphics: 256 MB ATI Mobility RADEON HD 3650
  • Dell Bluetooth 370 Card Europe
  • Dell Wireless 1510 (802.11n)
  • Windows Vista Ultimate (ga ik downgraden naar XP)
  • 3Yr In-Home Warranty Support, including evenings and Saturdays
Totaalprijs: 1279,25 euro _/-\o_

Review zal ik nog plaatsen als ik hem binnen heb :D :+
Deze laptop kost nu rond de 1200 euro en dan heb je nog geeneens de 10% korting meegerekend! Er zijn namelijk elke week 10% kortingsbonnen.
En waarom Windows Vista Ultimate? Echt SUPER zonde omdat Vista Ultimate precies hetzelfde is als Home Premium of Business. Er zijn alleen wat onnodige extra's toegevoegd (die je nooit zal gebruiken). En als je zowieso al gaat downgraden naar XP, waarom dan de duurste versie van Vista nemen 8)7
En waarom maar een T8100? Een T8300 is veel meer waarde voor je geld aangezien het 300 mhz scheelt, en dit merk je toch best wel.

Daarom heb je dus teveel betaald :)

quote:
silmaril8 schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 17:51:
[...]

Deze laptop kost nu rond de 1200 euro en dan heb je nog geeneens de 10% korting meegerekend! Er zijn namelijk elke week 10% kortingsbonnen.
En waarom Windows Vista Ultimate? Echt SUPER zonde omdat Vista Ultimate precies hetzelfde is als Home Premium of Business. Er zijn alleen wat onnodige extra's toegevoegd (die je nooit zal gebruiken). En als je zowieso al gaat downgraden naar XP, waarom dan de duurste versie van Vista nemen 8)7
En waarom maar een T8100? Een T8300 is veel meer waarde voor je geld aangezien het 300 mhz scheelt, en dit merk je toch best wel.

Daarom heb je dus teveel betaald :)
Prijzen zakken snel zo te zien. Maar alsnog, 2 x 200GB 7200RPM is niet standaard via de site te configureren, en kost 110 euro bovenop de normale HD config.

Ik kom uit met mijn configuratie momenteel op 1410 euro incl. btw...

Een T8100 heb ik gekozen omdat ik anders toch teveel geld uit ging geven met meer en meer upgrades, en er zit een minimaal verschil tussen als je benchmarks opzoekt op internet.

En waarom Vista Ultimate? Omdat je die kan downgraden naar XP, of je moet Vista Business nemen (andere Vista versies hebben geen downgrade rechten). Maar mocht ik ooit naar Vista gaan, dan heb ik die licentie al :+

Jeroenz18 wijzigde dit bericht 21-08-2008 18:37 (16%)

www.jzfotografie.eu - Nikon D60, 17-55mm f2.8 ED-IF AF-S, Nikon 50mm f1.8 Series E, Nikon SB-800 & SB-600, LowePro Flipside 300 & Crumpler Pretty Boy 4000 XL bag

quote:
Jeroenz18 schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 18:34:
[...]

Prijzen zakken snel zo te zien. Maar alsnog, 2 x 200GB 7200RPM is niet standaard via de site te configureren, en kost 110 euro bovenop de normale HD config.

Ik kom uit met mijn configuratie momenteel op 1410 euro incl. btw...

Een T8100 heb ik gekozen omdat ik anders toch teveel geld uit ging geven met meer en meer upgrades, en er zit een minimaal verschil tussen als je benchmarks opzoekt op internet.

En waarom Vista Ultimate? Omdat je die kan downgraden naar XP, of je moet Vista Business nemen (andere Vista versies hebben geen downgrade rechten). Maar mocht ik ooit naar Vista gaan, dan heb ik die licentie al :+
Dan koop je via marktplaats toch een nieuwe XP voor heel weinig? En als je eenmaal gedowngrade hebt naar XP, kan je die Vista key dus niet meer gebruiken... Dus dan heb je niks aan je Vista Ultimate. En zoals ik al zei: Vista Ultimate = Vista Business = Vista Home Premium. Exact dezelfde performance alleen Ultimate heeft wat extra's (welke je nooit gebruikt).

Die 1410 is volgens mij nog steeds teveel. Vooral als je dan die standaard 10% korting nog toepast (en voorheen zelfs 10+5 = 15% korting). En 2x200GB 7200rpm is echt zonde van je geld, aangezien dit dus niet in RAID 0 draait en je totaal geen snelheidswinst heb: je hebt juist accuduur verlies omdat er een extra hardeschijf in zit! Een 320GB was echt een betere keuze geweest. En je had altijd zelf nog een extra schijf er zelf bij kunnen kopen. Ze kosten echt niks meer!

Reg. datum: 04 april 2001

quote:
_photek schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 16:10:
Geluid: die paar tikjes die overblijven; ach, kan ik wel mee leven. Zolang er toch echt maar één 80% oplossing voor blijkt te bestaan. Misschien wachten op nog een bios update ofzo...
Nou, ik kan er niet mee leven. Ik heb 1800 euro betaald voor een laptop die als mediacenter moet gaan fungeren en dan wil ik graag een filmpje kunnen kijken zonder continu hinderlijk geluid. Ik vraag niet eens het mooiste geluid op aarde, ik wil gewoon geen storing er doorheen. Dus Dell, doe je best met driverupdates!

Ik mis mijn 156!

Reg. datum: 22 juli 2008

quote:
LaTiNo schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 15:17:
[...]

Nou, ik kan er niet mee leven. Ik heb 1800 euro betaald voor een laptop die als mediacenter moet gaan fungeren en dan wil ik graag een filmpje kunnen kijken zonder continu hinderlijk geluid. Ik vraag niet eens het mooiste geluid op aarde, ik wil gewoon geen storing er doorheen. Dus Dell, doe je best met driverupdates!
...ik geef je groot gelijk, ik vind de audiokwaliteit van een pc/laptop ook heel belangrijk. Werd ook gek van 't storen, ik moet zeggen nu toch ECHT stukken minder. Slechte zaak, dat wel ja. Gebruik nu zelfs een Creative Soundblaster X-fi in mijn expresscardsleuf om de audiokwaliteit een eind op te schroeven. Vond 't al jammer dat je de Creative geluidskaart(tenminste in NL) niet kon kiezen bij je systeemconfig ipv de IDT audio. Altijd erg tevreden geweest over die Soundblasters van Creative.

_photek wijzigde dit bericht 22-08-2008 21:12 (3%)

quote:
silmaril8 schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 18:46:
[...]

Dan koop je via marktplaats toch een nieuwe XP voor heel weinig? En als je eenmaal gedowngrade hebt naar XP, kan je die Vista key dus niet meer gebruiken... Dus dan heb je niks aan je Vista Ultimate. En zoals ik al zei: Vista Ultimate = Vista Business = Vista Home Premium. Exact dezelfde performance alleen Ultimate heeft wat extra's (welke je nooit gebruikt).

Die 1410 is volgens mij nog steeds teveel. Vooral als je dan die standaard 10% korting nog toepast (en voorheen zelfs 10+5 = 15% korting). En 2x200GB 7200rpm is echt zonde van je geld, aangezien dit dus niet in RAID 0 draait en je totaal geen snelheidswinst heb: je hebt juist accuduur verlies omdat er een extra hardeschijf in zit! Een 320GB was echt een betere keuze geweest. En je had altijd zelf nog een extra schijf er zelf bij kunnen kopen. Ze kosten echt niks meer!
Heb je wel eens Vista gedowngrade naar XP?

Ze vragen geeneens om het serienummer van Vista! Ze geven je meteen een nieuw installatie id.

En Vista werkt gewoon nog hoor als je hem ooit terug installeert...met diezelfde key.

En ach ... oke heb teveel betaald mss, maar boeiend. En om accu duur gaat het me niet, meer om de snelheid en kracht van de machine als desktopvervanger.

Jeroenz18 wijzigde dit bericht 22-08-2008 22:28 (5%)

www.jzfotografie.eu - Nikon D60, 17-55mm f2.8 ED-IF AF-S, Nikon 50mm f1.8 Series E, Nikon SB-800 & SB-600, LowePro Flipside 300 & Crumpler Pretty Boy 4000 XL bag

Tsss. Met telefoon kan geen verbinding maken met de laptop... Maar nu weet ik niet waar het aan ligt.
Telefoon SE T280i via bluetooth... En ik heb ook geen kabels.

edit: doet het weer.

Kees_B wijzigde dit bericht 23-08-2008 16:57 (6%)

quote:
LaTiNo schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 15:17:
[...]

Dell al gemailt? Ik zie een hoop mensen klagen over het geluid (voor mij werkt t goed zo, storingen hoor ik niet over de koptelefoon) maar heeft iemand al een mail richting dell gestuurd?

Reg. datum: 21 juli 2008

Ik heb inmiddels ook mijn Studio binnen, en de prestaties van de videokaart vallen mij heel erg mee. Company of Heroes (eind 2006) kan op bijna alle settings op high, met een framerate van rond de 40 frames per seconde op een resolutie van 1280 x 800 widescreen. Ook Medieval 2: Total War kan alles op high zonder het idee dat je een diavoorstelling zit te kijken.

Arctic Joost wijzigde dit bericht 23-08-2008 12:19 (6%)

Ik zit ook te kijken naar de Studio 15 van Dell (mooi design) maar zit een beetje te twijfelen over de CPU.
Zou de 100 euro meerprijs van de T9300 het waard zijn t.o.v. de T8300?
Als je naar de benchmarks kijkt zou je zeggen van niet: T8300 en T9300 benchmarks.

Waarom hebben jullie gekozen voor een T8300 danwel T9300?

Canon 40D, Tamron 17-50mm f2.8, Speedlight 580ex II flitser | Vroomshoop.NU Foto's van evenementen in en rond Vroomshoop

quote:
pieter87 schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 23:23:
Ik zit ook te kijken naar de Studio 15 van Dell (mooi design) maar zit een beetje te twijfelen over de CPU.
Zou de 100 euro meerprijs van de T9300 het waard zijn t.o.v. de T8300?
Als je naar de benchmarks kijkt zou je zeggen van niet: T8300 en T9300 benchmarks.

Waarom hebben jullie gekozen voor een T8300 danwel T9300?
Als je die 100 euro er voorover hebt waarom niet... Ik heb de default CPU, werkt voor mij top, doe er dan ook amper games op, maar zoals je ziet is hij ook maar 1% sneller, dus merkbaar is het amper. Je kunt er liever extra RAM bij doen dan extra snelheid...

Ik moet zeggen, de standaard meegeleverde doet prima zijn werk, ik spaar daarom liever de 100 euro uit en koop er of een mooie tas bij of een scherm met extra pixels (heb de 16xx x ??? genomen met LED). Of de 9 cell batterij (die ik ook niet heb, 2 uur zonder stroom zit ik toch bijna nooit).

Kortom: wil je er echt CPU intensieve dingen mee doen, neem de T9300, wil je een pats bak, neem de T9300, wil je geld uitsparen voor een snellere CPU waar je verder toch niets aan hebt, houd het bij de standaard CPU.

XiniX88 wijzigde dit bericht 25-08-2008 11:05 (3%)

Ik zou ook zeker niet voor een 9-cell batterij kiezen. Heb 'm nu zelf maar vind mijn Studio 15 er al loodzwaar mee geworden. Steekt uit aan de onderkant,op zich handig; laptop lift iets op dus fijner werken maar scheelt dus behoorlijk in gewicht tegenover een 6-cell.

Gisteren stond mijn 6-cell batterij op een gebruikstijd van zo'n 3,5 uur. Dat haalde 'ie ook. Gewoon alleen met internetten en msnen, geen andere aplicaties.

10% korting, alleen deze week.
Gebruik deze code bij de KASSA
WNM$PM95CZP$T8

Code al gebruikt, dan heb je pech. Wie het eerst komt, maalt het eerst.
Tja zit te twijfelen of ik nog ff moet wachten voor het Centrino 2 platform in de Studio 15 lijn.
Acties van Dell zijn er elke week wel toch?

Canon 40D, Tamron 17-50mm f2.8, Speedlight 580ex II flitser | Vroomshoop.NU Foto's van evenementen in en rond Vroomshoop

Centrino 2 komt niet in de studio lijn laptops denk ik. Dan zullen ze wel een nieuwe laptop introduceren (zoals ze bij de Latitude serie hebben gedaan).

Ik heb de volgende configuratie gekocht:

Base
Intel® Core™2 Duo Processor T9300 (2,50 GHz, 800 MHz FSB, 6 MB L2-cache)

Geheugen
4.096 MB 667 MHz Dual Channel DDR2 SDRAM [2 x 2.048]

Grafische kaart
256 MB ATI Mobility RADEON HD 3450

Harde schijf
320 GB (5.400 rpm) SATA harde schijf

Besturingssysteem
Legitieme Windows Vista™ Home Premium - Dutch

Optische stations
Fixed Internal 8X DVD+/-RW Slot Load Drive including software

Draadloze connectiviteit
Dell Wireless 1510 halve minikaart (802.11n)

Ondersteuningsdiensten
PREMIUM-bescherming: 3 jaar In Home-garantie + Accidental Damage + Norton AntiVirus - Nederlands

Bluetooth
Dell Wireless 370 Bluetooth Module

Primaire Batterij
9-cel lithium-ion hoofdbatterij (87 Wh)

Kleuren, dessins en beschilderingen
Topo-patroon met zwarte u-vormige sierstrip

LCD-scherm
15,4-inch WXGA+ WLED (1.440 x 900) TFT-breedbeeldscherm met TrueLife™

Biometrische identificatie
Biometric Fingerprint Reader

Waarom gekozen voor deze config?:

Ik heb een vrij uitgebreide laptop gekozen omdat ik hier minimaal 3 jaar volop van wil kunnen genieten (studie duurt nog minimaal 3 jaar).Daarbij wil ik niet ieder jaar een nieuwe laptop kopen maar in 1x goed doen. De laptop gaat iedere dag mee na school dus vond ik 15" meer als groot genoeg want 17" word echt te zwaar en te groot.

Ik vond de T9300 intressant omdat die 100mhz meer heeft en 3MB l2 cache meer. kwa prestaties zal die soms niks verschillen met de standaart maar soms ook wel wat meer.
Ik heb niet voor de 2.6 versie gekozen omdat je dan op peens 300 euro meer betaald.

De draadloze N kaart ook voor toekomst gericht niet echt een must maar toch handig!

TFT scherm kan ik niet echt onderbouwen alleen dat ik geen enkel negatief oordeel heb gehoord over de led verlichting. Ook bespaard de led verlichting stroom en is de hogere resolutie altijd handig.

De grotere accu vind ik handig omdat ik hem altijd mee neem na school. In de lokalen is er dan wel stroom maar in de aula en andere plekken weinig tot niets. Ook als ik ooit lekker buiten zit dat ik gewoon op accu kan werken (langer dan de 6-cel). En de zekerheid dat ik gewoon er lang mee kant werken.

De fingerprint reader is meer een gadget wat ik leuk vind en ook geen must want kan net zo goed je wachtwoord intikken.

De garantie is wel een goed punt. Ik heb gekozen voor 3 jaar Accidental Damage omdat de laptop altijd na school toe gaat en de kans dus ook vrij groot is dat er ooit perongeluk iets kan gebeuren. Daarbij ook dat ik mijn laptop altijd nodig heb voor mijn studie en ik hem niet even 6 weken kan missen met opsturen. nu komen ze hem binnen 24u maken of krijgt een vervangend model. Ik had wel eerst getwijfelt vanwegen de toch hoge prijs (177 euro extra) Maar als je het uitrekend is dat 5 euro per maand en dan mag je de laptop op de grond gooien en krijgt nog steeds een nieuwe. (bij wijze van spreken 8)7 )

De software gewoon standaard vista omdat ik via school (msdnaa) toch ultimate aan kan komen en het de extra geld gewoon echt niet waard is (mischien dat ik gewoon xp ga draaien).

Het geheugen van 4 gb is ook weer geen must maar onder vista toch wel lekker en over 3 jaar is dit standaard en kan ik er hopelijk nog steeds vlot mee vooruit.

Videokaart is gewoon leuk voor ontspanning ik hoef er niet zwaar op te gamen daar heb ik een desktop voor maar om af en toe wat Counter Strike Source en Trackmania te spelen vind ik altijd wel leuk maar trekt de onboard niet op volle resolutie en deze ati wel (of ruim voldoende!)

De prijs die ik betaald heb is 1350 euro (met 10% kortings coupon)

willyfreak wijzigde dit bericht 25-08-2008 23:12 (4%)

q6600 @ 3,2 - 9800GTX - 4 gig ddr 800 - 2x 500gb raid 0 - 2x 1tb

quote:
willyfreak schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 23:05:

De grotere accu vind ik handig omdat ik hem altijd mee neem na school. In de lokalen is er dan wel stroom maar in de aula en andere plekken weinig tot niets. Ook als ik ooit lekker buiten zit dat ik gewoon op accu kan werken (langer dan de 6-cel). En de zekerheid dat ik gewoon er lang mee kant werken.
Hou er wel rekening mee dat de 9-cell batterij een stuk uitsteekt aan de onderkant en een stuk zwaarder is dan de 6-cell batterij, gezien je de laptop ook voor mobiele doeleinden wilt gebruiken zou ik de laptop zo licht mogelijk houden...je moet 't zelf weten natuurlijk.

_photek wijzigde dit bericht 25-08-2008 23:37 (7%)

Het klopt inderdaad wel dat die een stuk zwaarder word maar daar heb ik opzich geen groot probleem mee.

Verder Vind ik het ook niet erg dat die iets meer uitsteekt dus dit zijn voor mij geen (grote) nadelen.

q6600 @ 3,2 - 9800GTX - 4 gig ddr 800 - 2x 500gb raid 0 - 2x 1tb

offtopic:
Hoi willyfreak.
En je dan afvragen wie het was die je toegevoegd hebt op msn? Nou, dat ben ik, maar ik weet zeker dat jij mij hebt toegevoegd, en niet andersom.
Ik spreek je morgen wel weer, om dan tegelijk te vertellen wie ik ben...
Reg. datum: 01 september 2002

Vandaag ook mijn Studio 15 laptop besteld.
Kon normaal 1 via school kopen (hp nogiets), maar nu hebben ze besloten deze pas te bestellen 22september, en mijn laptop gaat al de deur uit dus heb nu een andere nodig.

Intel® Core 2 Duo Processor T8300 (2,40 GHz, 800 MHz FSB, 3 MB L2-cache)
4.096 MB 667 MHz Dual Channel DDR2 SDRAM [2 x 2.048]
Internal Belgian AZERTY Keyboard
256 MB ATI Mobility RADEON HD 3450
Legitieme Windows Vista™ Home Premium - Dutch
Fixed Internal 8X DVD+/-RW Slot Load Drive including software
Dell Wireless 1510 halve minikaart (802.11n)
3 jaar In Home-garantiesupport, incl. 's avonds en op zaterdag
Dell™ Wireless 370 Bluetooth + Bluetooth-muis + Bluetooth-stereoheadset - Europa
9-cel lithium-ion hoofdbatterij (87 Wh)
Geïntegreerde 2,0 megapixel webcamera - CCFL
Nachtblauw met satijnachtige afwerklaag
Express Card-reisafstandsbediening
15,4-inch WUXGA+ CCFL (1.920 x 1.200) TFT-breedbeeldscherm met TrueLife™
No Security/Anti-Virus Protection - Dutch
Biometric Fingerprint Reader

Heb ongeveer dezelfde laptop samengesteld die ik via school kon krijgen, omdat deze toch wel goede specs had.
3jaar garantie genomen omdat ik toch graag ongeveer 3 jaar zou willen genieten van dit laptopje.
9-cell baterij was gratis dus laten we die ook maar meenmen.
En omdat ik informatica studeer heb ik voor programeren ook maar een lekker groot scherm genomen.
Fingerprint reader is inderdaad ook meer een gadged.

Incl 10% korting moest ik 1133¤ betalen.
Vind ik nog reuze meevallen :)
Reg. datum: 26 augustus 2008

Na veel reviews gelezen te hebben, gisteren de knoop doorgehakt en de 1735 besteld met deze specificaties. Kleurencover is nu (tijdelijk?) gratis en er is nu ¤ 120,00 korting op dit systeem; de 10% korting geldt helaas niet (alleen boven bestellingen hoger dan ¤ 1.299,00).

Intel® Core™2 Duo Processor T8100 (2,10 GHz, 800 MHz FSB, 3 MB L2-cache,)
3.072 MB 667 MHz Dual Channel DDR2 SDRAM [1x2048+1x1024]
Internal US/International Qwerty Keyboard
256 MB ATI Mobility RADEON HD 3650
Legitieme Windows Vista™ Home Premium - Nederlands
Fixed Internal 8X DVD+/-RW Slot Load Drive including Software
Dell Wireless 1510 Half Mini Card (802.11n)
1 jaar beperkte garantie - Collect & Return
1 jaar basisgarantie
Dell Wireless 370 BluetoothJ Module
Primary 6-cell 56 WHr Lithium Ion battery
No Carrying Case
2.0 Mega pixel Integrated Web Camera - CCFL
Limoengroen met satijnachtige afwerklaag
Geen Accidental Damage-support
Wireless Label (Dell Wireless Cards)- Core 2 Duo
17-inch WXGA+ CCFL (1.440 x 900) TFT-breedbeeldscherm met TrueLife™
Microsoft® Works 9.0 - Dutch
Norton™ Internet Security™ 2008 - 15 Month Protection - Dutch
No Biometric Fingerprint Reader

Ben heel benieuwd of dit systeem aan mijn verwachtingen voldoet. Hoop dat ik niet te snel heb besteld en dat prijzen straks toch nog weer verder gaan dalen. Heb er nu ongeveer ¤ 910,00 voor betaald. ;)

Reg. datum: 20 mei 2004

quote:
siskos schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 12:14:
Vandaag ook mijn Studio 15 laptop besteld.
Kon normaal 1 via school kopen (hp nogiets), maar nu hebben ze besloten deze pas te bestellen 22september, en mijn laptop gaat al de deur uit dus heb nu een andere nodig.

Heb ongeveer dezelfde laptop samengesteld die ik via school kon krijgen, omdat deze toch wel goede specs had.
3jaar garantie genomen omdat ik toch graag ongeveer 3 jaar zou willen genieten van dit laptopje.
9-cell baterij was gratis dus laten we die ook maar meenmen.
En omdat ik informatica studeer heb ik voor programeren ook maar een lekker groot scherm genomen.
Fingerprint reader is inderdaad ook meer een gadged.

Incl 10% korting moest ik 1133¤ betalen.
Vind ik nog reuze meevallen :)
Ja maar bij dell heb je het ook niet morgen hoor, je kan ook wel minimaal 3 weken wachten voordat je hem hebt.

Reg. datum: 01 september 2002

Inderdaad, geplande levertijd staat nu op 26-september.
Aangezien mijn academi jaar begint op 22-september vind ik dat nog ok.

Maar aan mijn school gingen ze hem pas bestellen om 22-september dus kon ik nog een maand wachten.
Mijn ervaring leert dat in mijn school alles nog extra lang duurt (zo hebben we 2maande zonder het handboek les gekregen) dus lijkt me dat het ook nog wel een tijdje kon duren eer ik de laptop kreeg.

Ik zal maar hopen dat hij sneller komt hé :P

Vraag me eigenlijk af is die Bluetooth - Muis - Headset combo iets?
Vooral de muis vraag ik mij af, heb het er engelijk gewoon bij genomen om aan de 1299 te komen voor de 10% korting >:)

siskos wijzigde dit bericht 26-08-2008 21:35 (16%)

Je zal maar Straalman heten...

quote:
Eergisteren ook maar een studio besteld, aangezien de kleur nog gratis was en er 50,- korting op werd gegeven. Zelfs verzendkosten hoefde ik niet te betalen. Hiervoor heb ik gebeld en verteld dat dat wel in de nieuwsbrief stond. Dit was verder geen probleem.
Zonder bonnen toch weer 39,- + 50,- + 29,- korting, omdat ik sowiso een rooie wilde :+
Verder heb ik telefonisch expliciet gevraagd om US Vista en US keyboard.
Geen backlight, want dat koste 40,- meer + aantal weken extra levertijd. Dan maar lampje aan tijdens het tikken ;)
Uiterlijke levertijd is 21 september

Mijn vraag is nu of er iemand al met succes Windows XP draait op de Studio 15, zonder missende drivers. Voorlopig heb ik alles van bovenstaande link gedownload, maar wil graag bevestigd hebben of het inderdaad kan.

Asus A8N-SLI SE | AMD X2 3800+ | 2x 1GB TwinMOS DDR | Club3D 7900GT | Samsung 940BF

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 33 34 35 36 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: